• De Hemel word aangevallen door Zijn gemene aartsvijand Hades die het rijk wil veroveren.
    Vele magische bewoners zijn bang en vluchten weg voor de duivels die hun land probeert te vernietigen. Iedereen die een tweede kans verdient ,komt bij God's rijk, maar die kunnen weer sterven en dan zijn ze voorgoed weg.Iets wat God niet kan aanzien.
    Daarom koos hij uitverkorenen, die bestaan uit verschillende wezens.
    Deze krijgen een trouwe helper, een Soul. De Souls horen hun baas te beschermen en raad te geven.

    Maar ,wat als er een uitverkorene sterft ,of als iemand ze verraad?
    This means war.


    Regels:
    - Minimaal 4 regels.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan. Verlopen is verlopen.
    - Afwezigheid of naamsverandering doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door mij of door Nyan.
    - OOC tussen haakjes.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - 16+ is toegestaan.
    - Houd rekening met elkaar.


    Wezens:
    - Camille Vera Williams || Hour ~ Veela.
    - Alexandra Elise Williams || Nyan ~ Veela.
    - Daya Felicia March || MinnieMouseX ~ Elf.
    - Amarí ''Amar'' Nanine Roshania. || Leviosae ~ Doodsengel.
    - Lyan Rae "Lyre" Seal || LyricLie ~ Vuurelf.
    - Minerva Cecilia Nidireska || MissCastle ~ Vampier.
    - Nathan Maxwell Scot || Nyan ~ Watergeest.
    - David James Morgan || Emrys ~ Natural Caster.
    - Brennen || Ewijn ~ Centaur.
    - Yinurru Brater || Baelo ~ Meerminman.
    - Darren Archer ||Mirare ~ Miànjù / Gemaskerde.
    - Gabe Alex Seravim || Mitovi ~ Seraf.

    Rollentopic.

    In het begin/de beginpost krijgen ze allemaal een bericht, het maakt niet uit hoe, dat ze bij god geroepen moeten worden. Als ze daar allemaal zijn geef ik verdere uitleg.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 19:19 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Lyan Rae "Lyre" Seal | Vuurelf
    Ik liep helemaal achteraan de groep, er waren een hele hoop verschillende soorten wezens. Ik zag een centaur, een vampier, een doodsengel..
    Ik streek mijn haar even uit mijn gezicht en bleef staan toen de rest dat ook deed. Ik kon niet echt veel zien, want iedereen was zo'n beetje langer.
    Maarja met mijn 1.60 was ik ook aan de kleine kant. Ik stond naast een lange blonde vrouw, vampier als ik mocht gokken.
    'Heb jij een idee wat we hier doen?' vroeg zij aan mij. Ik dacht na, waarom waren we hier eigenlijk? Waarom zou hij ons, een ongeregeld stelletje wezens bij elkaar roepen? Wat zou er aan de hand zijn? Mijn hersens kraakten maar ik had geen idee. De blonde vampier stootte me nu aan dus ik keek geïrriteerd op, boos dat ze me uit mijn gedachtes haalden. 'Heb jij een idee wat we hier moeten doen?' vroeg ze nog een keer.
    'Uhm.. nee ik heb geen idee, sorry,' zei ik zachtjes, soms haatte ik hoe mijn stem klink,t alles wat ik zeg klinkt als een zuiver lief liedje.
    'Ik ben Lyre , en jij bent?' en toen viel het me op dat ik haar gezicht vaag ergens van herkende.


    Fear doesn't shut you down; it wakes you up

    {Sorry dat ik even niks van me heb laten horen... Heb het echt superdruk met school :( Ik hoop dat ik donderdag wat kan schrijven, anders wordt het waarschijnlijk zaterdag.}


    Stenenlikker

    Minerva Cecilia Nidireska| Vampier
    'Uhm.. nee ik heb geen idee, sorry,' zei het meisje zachtjes. Het klonken als kerstbelletjes. 'Ik ben Lyre , en jij bent?'
    "Ik ben Minerva,' zei ik terug. Toen ik ineens bedacht dat ik haar kende. Ik ging graven in mijn gedachtes maar ik kwam er niet op.
    "Ik ken jou ergens van. Maar ik heb echt geen idee waarvan. Ken jij mij ook?" vroeg ik aan haar. Ik keek haar nog eens goed aan en nam haar nog een keer in mij op. Nog steeds geen resultaat. Ik wachtte geduldig op haar antwoord, voordat ik ongedurig werd.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Lyan Rae "Lyre" Seal | Vuurelf
    'Ik ben Minerva.'
    Minerva, net als de romeinse godin. 'Ik ken jou ergens van. Maar ik weet niet waarvan. Ken jij mij ook?' Vroeg ze, ze nam me in haar op, ik liet mijn hoofd hangen en beet op mijn lip. Ik vind het irritant als mensen dat doen. Toen ging er een belletje rinkelen, natuurlijk Minerva is een vampier met dezelfde naam als de godin, ze was de godin totdat God eiste dat de andere goden aftraden. 'Minerva, je kent mijn moeder Venus, ik was een peuter toen je mijn moeder voor het laatst kwam bezoeken.' Ik kijk haar strak aan. Mijn moeder had altijd veel te vertellen gehad over Minerva, en niet alles was altijd even goed geweest. 'Mijn volledige naam is Lyan Rae, zo werd ik ook altijd genoemd totdat ik 20 was en ze het gingen afkorten.'

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 20:13 ]


    Fear doesn't shut you down; it wakes you up

    God.
    'Welkom, wezens uit de verste uithoeken van de wereld. Ik heb jullie hier laten komen omdat er een strijd aan zit de komen. Hades heeft me de oorlog verklaard. En nou zijn jullie hier, om met jullie Souls de strijd aan te gaan. Jullie zullen afreizen naar de Tartarus, beter bekend als de Onderwereld. Jullie zullen vele verleidingen moeten weerstaan. Vriendschappen zullen breken. Er is een kans op verraad. Maar ik vertrouw er op dat jullie met jullie souls jullie doel zullen bereiken. Hades uitschakelen. En dit zijn jullie souls.' De vormeloze geesten vlogen elk op een wezen af, waar zij een dierlijke vorm aannamen. Allemaal iets vertellend over de persoon zelf.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Minerva Cecilia Nidireska|Vampier
    'Minerva, je kent mijn moeder Venus, ik was een peuter toen je mijn moeder voor het laatst kwam bezoeken. 'Mijn volledige naam is Lyan Rae, zo werd ik ook altijd genoemd totdat ik 20 was en ze het gingen afkorten.' zei Lyre.
    'Ach ja, natuurlijk, sorry, ik heb zo'n slecht geheugen. Maar nu herinner ik het me weer. Je was zo schattig en zo lief en zo klein. Oké, dit is genant voor jou.' Op dat moment begon God te spreken:

    'Welkom, wezens uit de verste uithoeken van de wereld. Ik heb jullie hier laten komen omdat er een strijd aan zit de komen. Hades heeft me de oorlog verklaard. En nou zijn jullie hier, om met jullie Souls de strijd aan te gaan. Jullie zullen afreizen naar de Tartarus, beter bekend als de Onderwereld. Jullie zullen vele verleidingen moeten weerstaan. Vriendschappen zullen breken. Er is een kans op verraad. Maar ik vertrouw er op dat jullie met jullie souls jullie doel zullen bereiken. Hades uitschakelen. En dit zijn jullie souls.' De vormeloze geesten vlogen elk op een wezen af, waar zij een dierlijke vorm aannamen. Allemaal iets vertellend over de persoon zelf.'

    Ik voelde dat mijn soul een Amerikaanse Zeeadelaar werd. "Wauw, I like it." fluisterde ik het zacht.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 10:39 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    MissCastle schreef:
    Minerva Cecilia Nidireska|Vampier
    'Minerva, je kent mijn moeder Venus, ik was een peuter toen je mijn moeder voor het laatst kwam bezoeken. 'Mijn volledige naam is Lyan Rae, zo werd ik ook altijd genoemd totdat ik 20 was en ze het gingen afkorten.' zei Lyre.
    'Ach ja, natuurlijk, sorry, ik heb zo'n slecht geheugen. Maar nu herinner ik het me weer. Je was zo schattig en zo lief en zo klein. Oké, dit is genant voor jou. Op dat moment begon God te spreken:

    'Welkom, wezens uit de verste uithoeken van de wereld. Ik heb jullie hier laten komen omdat er een strijd aan zit de komen. Hades heeft me de oorlog verklaard. En nou zijn jullie hier, om met jullie Souls de strijd aan te gaan. Jullie zullen afreizen naar de Tartarus, beter bekend als de Onderwereld. Jullie zullen vele verleidingen moeten weerstaan. Vriendschappen zullen breken. Er is een kans op verraad. Maar ik vertrouw er op dat jullie met jullie souls jullie doel zullen bereiken. Hades uitschakelen. En dit zijn jullie souls.' De vormeloze geesten vlogen elk op een wezen af, waar zij een dierlijke vorm aannamen. Allemaal iets vertellend over de persoon zelf.'

    Ik zag hoe ik iedereen veranderde in een dier en toen ik naar mijzelf keek zag ik dat ik een Amerikaanse zeeadelaar was geworden.
    'Wauw, I like it.' dacht ik, want praten kon ik natuurlijk niet meer.


    (wut. Een soul is je beschermer, je wordt hem niet. En dat laatste zinnetje achter de ' sprak hij niet uit. :3)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hour schreef:
    (...)

    (wut. Een soul is je beschermer, je wordt hem niet. En dat laatste zinnetje achter de ' sprak hij niet uit. :3)


    Ja, sorry, ik bedacht het me ook te laat. Het spijt me. Ik zal het veranderen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    (Is het zo beter?)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Brennen

    In de hal aangekomen zag ik al vele wezens. Sommigen van hen hadden vleugels, wat aangaf dat ze of tot een engelensoort, of tot een elfensoort behoorden. De anderen leken gewoon menselijk. Was ik nou het enige half-dierlijke wezen hier? Waarom zou deze god ooit mij ergens voor nodig hebben. Ik werd al gauw uit mijn gepeins gehaald door een engel die ons verzocht hem te volgen naar het kantoor van God. Een kantoor, hij had ook gewoon echt een kantoor? Ik begon dit toch enigszins vreemd te vinden. Ik volgde alle andere wezens maar, die ieder druk in gesprek met een ander waren. Ik zag maar één iemand die hier ook alleen rondliep. Maar ik had niet de kans om hem aan te spreken, omdat hij ergens anders liep en toen we in het 'kantoor' waren aangekomen, zag ik een man staan die begon te spreken:
    'Welkom, wezens uit de verste uithoeken van de wereld. Ik heb jullie hier laten komen omdat er een strijd aan zit de komen. Hades heeft me de oorlog verklaard. En nou zijn jullie hier, om met jullie Souls de strijd aan te gaan. Jullie zullen afreizen naar de Tartarus, beter bekend als de Onderwereld. Jullie zullen vele verleidingen moeten weerstaan. Vriendschappen zullen breken. Er is een kans op verraad. Maar ik vertrouw er op dat jullie met jullie souls jullie doel zullen bereiken. Hades uitschakelen. En dit zijn jullie souls.'
    Die man was dus god, wij moesten iemand gaan uitschakelen. Door dat verhaal kreeg ik een lichtelijk vermoeden waarom ík ook uitgekozen was voor deze taak. In mijn stam stond ik bekend als een zeer goed zwaardvechter en ik verwachtte dat die vaardigheden voor deze taak goed van pas zouden komen. Ondertussen kwam iets vormloos mijn kant op gevlogen en ik schrok toen er opeens een havik op mijn schouder landde. Ik keek de vogel verbaast aan, totdat ik me bedacht dat die mijn soul moest zijn. Ik was benieuwd hoe hij me zou moeten helpen.


    {Daar ben ik dan weer :Y) Sorry, had het erg druk met school en ik verwacht van komende week niet veel anders.... Maar als het goed is, krijg ik het daarna weer rustig :)}


    Stenenlikker

    "Alex" Gabe Alex Seravim ll Seraf

    Als we in de kantoor staan begint Hij te spreken:
    "Welkom, wezens uit de verste uithoeken van de wereld. Ik heb jullie hier laten komen omdat er een strijd aan zit de komen. Hades heeft me de oorlog verklaard. En nou zijn jullie hier, om met jullie Souls de strijd aan te gaan. Jullie zullen afreizen naar de Tartarus, beter bekend als de Onderwereld. Jullie zullen vele verleidingen moeten weerstaan. Vriendschappen zullen breken. Er is een kans op verraad. Maar ik vertrouw er op dat jullie met jullie souls jullie doel zullen bereiken. Hades uitschakelen. En dit zijn jullie souls."
    Verbaasd frons ik een beetje, ik had van alles verwacht, maar dit niet.
    Een vormeloze geest komt op me af, en neemt dan zijn dierlijke vorm aan. De mijne verandert in een wolf.
    Ik glimlach en geef een aai over de kop van de wolf. Ik hou van wolven, ze passen wel bij mij.
    Ik ben blij dat een wolf mijn Soul is.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Alexandra Elise Williams

    Eindelijk kwam God af en begon hij zijn speech. Ergens begreep ik niet waarom hij mij of mijn zus wilde, ik bedoel ik weet niet of we wel te betrouwen waren.
    We kregen ook een soort geest ,die een dierlijke vorm aannam. Mijn wezen had een lang katachtig lijf en een klein hoofd ,waar lange oren aan zaten.
    Deze dieren noemden ze een Serval. Het waren erg mooie en sluwe wezens Ik keek naar Alex en zag dat zijn wezen een inktzwarte wolf.
    Een wolf stond voor slimheid en moed . Dat is wat ik denk tenminste.
    Ik keek naar mijn soul en glimlachte naar het dier en aaide het even ,ondanks dat het een geest was kon je haar wel aanraken,haar pels was zacht en glad.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lyan Rae "Lyre" Seal | Vuurelf
    Voordat ik een kans kreeg om op Minerva te reageren begon God te spreken:
    'Welkom, wezens uit de verste uithoeken van de wereld. Ik heb jullie hier laten komen omdat er een strijd aan zit de komen. Hades heeft me de oorlog verklaard. En nou zijn jullie hier, om met jullie Souls de strijd aan te gaan. Jullie zullen afreizen naar de Tartarus, beter bekend als de Onderwereld. Jullie zullen vele verleidingen moeten weerstaan. Vriendschappen zullen breken. Er is een kans op verraad. Maar ik vertrouw er op dat jullie met jullie souls jullie doel zullen bereiken. Hades uitschakelen. En dit zijn jullie souls.'
    Een mooie tijger kwam mijn kant op, ik aaide hem en voelde hoe zacht zijn vacht was. Het viel me op dat de tijger geen normale kleuren had, hij was niet oranje maar meer beige en hij had felle lichte ogen. Hij was prachtig.


    Fear doesn't shut you down; it wakes you up

    Daya Felicia March

    'We kunnen vliegen met minivleugels. Maar die gaan makkelijk stuk dus moet ik voorzichtig vliegen. En elke elf heeft zo zijn eigen talent, ik kan goed boogschieten. EN we zijn sneller dan mensen. Je kan ze herkennen aan de lichtere huid, de iets kleinere lengte, de altijdgroene ogen..' ik wil verder gaan als we Zijn kantoor in komen. Ik kijk nieuwsgierig om me heen. 'Ik zeg het straks wel,' fluister ik naar David. 'Welkom, wezens uit de verste uithoeken van de wereld. Ik heb jullie hier laten komen omdat er een strijd aan zit de komen. Hades heeft me de oorlog verklaard. En nou zijn jullie hier, om met jullie Souls de strijd aan te gaan. Jullie zullen afreizen naar de Tartarus, beter bekend als de Onderwereld,' begint Hij. Ik schrik. De onderwereld? Dat is supergevaarlijk! 'Jullie zullen vele verleidingen moeten weerstaan. Vriendschappen zullen breken. Er is een kans op verraad. Maar ik vertrouw er op dat jullie met jullie souls jullie doel zullen bereiken. Hades uitschakelen. En dit zijn jullie souls.' De vormeloze geesten vlogen elk op een wezen af, waar zij een dierlijke vorm aannamen. Allemaal iets vertellend over de persoon zelf,' zegt Hij waarna er naar ieder een soort wolkachtig iets toe komt en de vorm aanneemt van een dier. Mijne is een Hermelijn. Ik kijk gefascineerd naar het wezentje.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Camille Vera Williams || Veela.
    Ik liep met charmante passen met de rest mee, en keek naar God. Hij begon te praten in een lage, diepe stem. 'Welkom, wezens uit de verste uithoeken van de wereld. Ik heb jullie hier laten komen omdat er een strijd aan zit de komen. Hades heeft me de oorlog verklaard. En nou zijn jullie hier, om met jullie Souls de strijd aan te gaan. Jullie zullen afreizen naar de Tartarus, beter bekend als de Onderwereld. Jullie zullen vele verleidingen moeten weerstaan. Vriendschappen zullen breken. Er is een kans op verraad. Maar ik vertrouw er op dat jullie met jullie souls jullie doel zullen bereiken. Hades uitschakelen. En dit zijn jullie souls.' Er vlogen vormeloze geesten op iedereen af, en de mijne veranderde in een roodbruine vos. Hij klom bij mij omhoog, en ging op mijn schouder zitten. Het verbaasde mij dat hij dat kon, maar aangezien hij niet heel groot was en een goed evenwicht had was het ook wel weer logisch. Ik glimlachte lief naar Nathan. 'Zijn ze niet prachtig?' vroeg ik hem.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.