• De Hemel word aangevallen door Zijn gemene aartsvijand Hades die het rijk wil veroveren.
    Vele magische bewoners zijn bang en vluchten weg voor de duivels die hun land probeert te vernietigen. Iedereen die een tweede kans verdient ,komt bij God's rijk, maar die kunnen weer sterven en dan zijn ze voorgoed weg.Iets wat God niet kan aanzien.
    Daarom koos hij uitverkorenen, die bestaan uit verschillende wezens.
    Deze krijgen een trouwe helper, een Soul. De Souls horen hun baas te beschermen en raad te geven.

    Maar ,wat als er een uitverkorene sterft ,of als iemand ze verraad?
    This means war.


    Regels:
    - Minimaal 4 regels.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan. Verlopen is verlopen.
    - Afwezigheid of naamsverandering doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door mij of door Nyan.
    - OOC tussen haakjes.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - 16+ is toegestaan.
    - Houd rekening met elkaar.


    Wezens:
    - Camille Vera Williams || Hour ~ Veela.
    - Alexandra Elise Williams || Nyan ~ Veela.
    - Daya Felicia March || MinnieMouseX ~ Elf.
    - Amarí ''Amar'' Nanine Roshania. || Leviosae ~ Doodsengel.
    - Lyan Rae "Lyre" Seal || LyricLie ~ Vuurelf.
    - Minerva Cecilia Nidireska || MissCastle ~ Vampier.
    - Nathan Maxwell Scot || Nyan ~ Watergeest.
    - David James Morgan || Emrys ~ Natural Caster.
    - Brennen || Ewijn ~ Centaur.
    - Yinurru Brater || Baelo ~ Meerminman.
    - Darren Archer ||Mirare ~ Miànjù / Gemaskerde.
    - Gabe Alex Seravim || Mitovi ~ Seraf.

    Rollentopic.

    In het begin/de beginpost krijgen ze allemaal een bericht, het maakt niet uit hoe, dat ze bij god geroepen moeten worden. Als ze daar allemaal zijn geef ik verdere uitleg.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 19:19 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Magicals schreef:
    [Camille is er ook al, dus Camille wel voor Nathan ? c:]

    (is goed ;3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Camille Vera Williams || Veela.
    Ik keek verveeld om me heen en zag een jongen staan, een watergeest als ik het goed had. Ik schonk hem een lieve glimlach, stond op en liep naar hem toe. Ook al was ik naar Hem geroepen, ik ben en blijf een Veela en hij ziet er niet verkeerd uit. 'Hey.' zeg ik met een zwoele stem. Ik zwaai even mijn haar, en knipper verlijdelijk met mijn ogen. 'Wat doe jij hier, in Zijn kantoor?' vroeg ik. Ik bestudeerde hem even, en kwam tot de conclusie dat dit wel beviel. Ik bevochtigde met het puntje van mijn tong mijn lippen, en keek kort om me heen. Het was hier vrij rustig en er was niet echt wat te doen. Ik vroeg me af waar Hij ons voor nodig had.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 20:46 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Ik heb een beetje aan Amarí gesleuteld o.a. de rangen uitgelegd ; )]

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 20:34 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    @Leviosae, is goed, heb het gezien ^^
    @Nyan, sorry dat de post er nu pas is, maar moest nog ff naar school.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nathan Maxwell Scot
    Ik kijk even rond en zie een meisje staan,beter gezegd een bloedmooi meisje.
    Ergens vermoede is dat ze een Veela was,maar het boeide me even niet. Ze leek me ook op te merken en schonk me een lieve glimlach,waardoor ik automatisch terug glimlach.
    Ze liep naar me toe ,met sierlijke passen.
    'Hey.'zei ze ,haar stem klonk zwoel en het leek alsof ze me wilde verleiden.
    Ze zwaaide met haar haar en knipperde even verleidelijk,waardoor ik even op mijn lip moest bijten. "Hey,schoonheid."floepte eruit. Het was niet de bedoeling ,maar het gebeurde gewoon.
    'Wat doe jij hier, in Zijn kantoor?' vroeg ze me dan.ze likte over haar lippen en keek toen eens rond. Ik haalde simpel mijn schouders op.
    "Geen idee,waarom ben jij hier?"vraag ik met een lichte grijns op mijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 20:57 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (dubbel :x )

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 20:56 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Daya Felicia March


    Ik kijk nog steeds om me heen. Ik weet wel wat af van de soorten wezens. er zijn twee meisjes waarvan ik denk dat ze Veela's zijn. Ze hebben gewoon een soort veels-achtige uitstraling.
    Er is ook een meisje waarvan ik denk dat ze ook een elf is, maar niet hetzelfde soort als ik. Ze heeft een andere uitstraling. Gewoon niet zoals bos-elven. En zo zijn er nog meer mensen.
    Waarom moeten wij eigenlijk komen? Wat wilt god van ons?
    Er is vast een goede reden. Misschien krijgen we een taak of zo, of we hebben iets fout gedaan. Maar wat dan?

    {iemand voor Daya??}

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 21:15 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Magicals schreef:
    @Leviosae, is goed, heb het gezien ^^
    @Nyan, sorry dat de post er nu pas is, maar moest nog ff naar school.


    Thanks (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    David James Morgan||Caster

    Ik kwam aan op een nogal witte plek waar nog meer mensen stonden. Waarschijnlijk waren het trouwens geen mensen gezien zeker de helft vleugels had. De engel die me mee had genomen hierheen was verdwenen en nu stond ik hier dus tussen de vreemde wezens. 'Hallo en waarom ben jij hier?' het meisje dat voor me stond -Daya- keek een beetje hulpeloos om zich heen. Waarschijnlijk was ze niet echt vrolijk om het idee dat ze bij de heer op het matje werd geroepen. Misschien moest ik daar ook maar over na gaan denken maar zover ik wist had ik niets fout gedaan dat zo ernstig was.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 21:33 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Amarí ''Amar'' Nanine Roshania. || Doodsengel, eerste rang.

    Verveeld en met mijn armen over elkaar geslagen kijk ik om me heen, ik val precies in de schaduwen van de muur en ik weet dat niemand me echt goed kan zien. Ik zie twee bloedmooie meisjes die overduidelijk Veela's zijn, gemene wezens vond ik het maar ik had nog nooit een woord tegen hen gesproken. Pech dat ze langer leefde dan een gemiddeld mens, ik zag nog steeds hun dood die een van de rustigste was die ik kende. Ook stond er een boself een vreemd klein wezentje waarvan ik nooit een hoge pet van had opgehad. Nee, boselven moesten niet in mijn buurt komen. Langzaam stroomt de hal vol, een Natural Caster, Watergeest, Vuurelf alle soorten en maten mystieke wezens. Maar waarom in hemelsnaam ik? Doelend op meer gruwelijke doden zoek ik de ogen op van mijn medewezens. Spijtig genoeg zie ik geen Engelen of bekenden, laat staan andere Doodsengelen van de eerste rang. Maar misschien kwamen die nog wel.
          Ik verkneukelde me om sommige wezens die een dood tegemoet gingen die gewoonweg lachwekkend was, veel anders dan dat en wachten had ik immers toch niet te doen daar in de schaduwen van het daglicht.

    [Wie gaat Amraí ergeren? xd]

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 21:34 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Darren Archer - Miànjù
    Keurend bekeek ik mijn spiegelbeeld. Momenteel droeg ik een rond gezicht met blond haar en blauwe ogen, en het stond me bepaald niet. Met een lichte frons verruilde ik de blonde lokken voor rossige krullen en verscherpte ik mijn gezicht iets. Direct trok ik een gezicht - nee, absoluut niet. De volgende poging was een stuk beter; kort, donker haar en bruine ogen. Ik boog me voorover om de details wat beter te bestuderen, veranderde een paar kleine dingetjes en knikte toen goedkeurend. Deze vond ik leuk.
    'Darren Archer, van de Miànjù, correct?' De stem liet me schrikken en ik draaide me abrupt om. Toen ik de indringer herkende als engel, ontspande ik echter. Engelen deden over het algemeen niet zoveel kwaad, dat ging tegen hun natuur in. Ik reageerde met een kort knikje.
    'De Heer wil je zien,' zei de engel.
    'Leuk voor Hem,' antwoordde ik, terwijl ik me weer naar de spiegel draaide. 'Zeg, vind jij dat mijn kin er vreemd uitziet?'
    De Engel stotterde iets, duidelijk van zijn stuk gebracht, maar leek al snel zijn schema te hervinden. 'Hij heeft je hulp nodig.'
    'Oh ja? Dat klinkt... interessant.' Met een laatste blik op de kin draaide ik me opnieuw om, naar de afwachtende boodschapper. 'Hij weet dat de diensten van de Gemaskerden een prijs hebben, maar ik weet zeker dat we wel wat kunnen regelen. Ik heb toch niks te doen. Waar moeten we heen?'
    'Ik breng je,' was het antwoord, en toen werd alles wit.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [@Leviosae, je kan haar op Darren afsturen?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mirare schreef:
    [@Leviosae, je kan haar op Darren afsturen?]


    [Sounds great, I work on it tomorrow (:]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Leviosae schreef:
    (...)

    [Sounds great, I work on it tomorrow (:]

    [Okay ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Daya Felicia March

    'Hallo en waarom ben jij hier?' vraagt een iemand aan mij. Ik kijk op en zie een jongen staan.
    'Wist ik het maar,' antwoord ik. 'Ik moest hierheen komen en nou ja, dat is alles wat ik weet,' zeg ik eerlijk. 'Waarom ben jij hier?' vraag ik daarna aan hem. Misschien wist hij het wel en misschien ben ik hier wel om dezelfde reden. Het zou wel handig zijn om te weten waarom ik hier dus ben. 'Trouwens, ik ben Daya,' zeg ik nog, aangezien hij dat nog niet eens wist.


    It just takes one negative comment to kill a dream