• De Hemel word aangevallen door Zijn gemene aartsvijand Hades die het rijk wil veroveren.
    Vele magische bewoners zijn bang en vluchten weg voor de duivels die hun land probeert te vernietigen. Iedereen die een tweede kans verdient ,komt bij God's rijk, maar die kunnen weer sterven en dan zijn ze voorgoed weg.Iets wat God niet kan aanzien.
    Daarom koos hij uitverkorenen, die bestaan uit verschillende wezens.
    Deze krijgen een trouwe helper, een Soul. De Souls horen hun baas te beschermen en raad te geven.

    Maar ,wat als er een uitverkorene sterft ,of als iemand ze verraad?
    This means war.


    Regels:
    - Minimaal 4 regels.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan. Verlopen is verlopen.
    - Afwezigheid of naamsverandering doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door mij of door Nyan.
    - OOC tussen haakjes.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - 16+ is toegestaan.
    - Houd rekening met elkaar.


    Wezens:
    - Camille Vera Williams || Hour ~ Veela.
    - Alexandra Elise Williams || Nyan ~ Veela.
    - Daya Felicia March || MinnieMouseX ~ Elf.
    - Amarí ''Amar'' Nanine Roshania. || Leviosae ~ Doodsengel.
    - Lyan Rae "Lyre" Seal || LyricLie ~ Vuurelf.
    - Minerva Cecilia Nidireska || MissCastle ~ Vampier.
    - Nathan Maxwell Scot || Nyan ~ Watergeest.
    - David James Morgan || Emrys ~ Natural Caster.
    - Brennen || Ewijn ~ Centaur.
    - Yinurru Brater || Baelo ~ Meerminman.
    - Darren Archer ||Mirare ~ Miànjù / Gemaskerde.
    - Gabe Alex Seravim || Mitovi ~ Seraf.

    Rollentopic.

    In het begin/de beginpost krijgen ze allemaal een bericht, het maakt niet uit hoe, dat ze bij god geroepen moeten worden. Als ze daar allemaal zijn geef ik verdere uitleg.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 19:19 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Oeh, ik mag haar.]

    Darren Archer - Miànjù
    'Jij had het recht van spreken nog niet Darren Archer. Nee wij hebben elkaar nog nooit eerder ontmoet, het zou erg spijtig zijn geweest als je een persoon in kwestie zoals ik vergeten was trouwens. Maar laat me even wat duidelijk maken, Gemaskerde of niet, eigendunk of niet, ik ben en blijf een Doodsengel van de eerste rang. En. Die. Vraag. Je. Om. Te. Mogen. Praten. Plus het feit dat ik recht door je vermomming heen kijk je dode ziel in. Zeker nog nooit écht met een Doodsengel gepraat. Vooruit nu mag je antwoorden. Maar laat me daar geen spijt van hebben.'
    Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik haar aan. Juist, ik was duidelijk degene met de eigendunk hier. 'Je hoeft niet beledigd te zijn omdat ik iets niet wéét, hoor. Het is echt niet persoonlijk bedoeld,' mompelde ik. Bij ieder ander persoon had ik een veel onbeleefder antwoord gegeven, maar het meisje was eerlijk gezegd best eng, dus ik besloot het toch maar te laten. 'Het is trouwens niet echt een vermomming, we hebben gewoon geen eigen gezicht... maar dat wist je vast ook al, of niet soms?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [mijn topics]


    Giovanni

    Ik wil heel erg graag mijn excuses aanbieden, ik weet niet of het kan maar ik wil mijn rol opzeggen anders word het inactiefheid. Té druk met school. Binnekort PWW. Als ik moet blijven door gaan, dan zal ik wel blijven maar word het misschien 1/2x per week. Als dit erg is.


    Giovanni

    Minerva Cecilia Nidireska
    Toen ik in de wachtkamer van Hem kwam, was ik de laatste. Iedereen keek mij raar aan, maar omdat ik gedronken had, was ik niet meer geïrriteerd. Ik keek de kamer nog een rond en zag een aantal wezens wat ik herkende. Een aantal veela's, een watergeest, een doodsengel in gesprek met een Gemaskerde. Ik vond het geweldig om om te gaan met andere wezens. Ik keek er nu al naar vooruit om met ze samen te werken. Ik nam geen plaats omdat ik wilde kletsen met iemand. Ik vroeg mij af met wie ik ging kletsen.

    (Iemand voor Minerva?)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Amarí ''Amar'' Nanine Roshania. || Doodsengel, eerste rang.

    Hij trok zijn wenkbrauw op. 'Je hoeft niet beledigd te zijn omdat ik iets niet wéét, hoor. Het is echt niet persoonlijk bedoeld,' mompelde hij. De boodschap was tenminste duidelijk. Maar ik bleef hem strak en onbewogen aanstaren. Ik zag wel dat hij zich herstelde en opnieuw opende hij zijn mond om iets te zeggen.
          'Het is trouwens niet echt een vermomming, we hebben gewoon geen eigen gezicht... maar dat wist je vast ook al, of niet soms?' Ik wist dat hij het intimiderend bedoelde, pech voor hem dat ik nou eenmaal niet het type was dat daar aandacht aan gaf, sterker nog het was bijna lachwekkend.
          'Jongen toch, jij echt moet nog heel veel leren. Ik zei ziel niet gezicht.' Daarna trok ik een spottend gezicht en keek verveeld langs hem heen.
          'Zeg waarom ben jij hier eigenlijk, God roept nooit om Doodsengelen, ik ben hier slechts voor wat lol.' Opnieuw keek ik hem strak in zijn ogen en wachtte weer op reactie.




    grey]Ik mag hem (: zeer zeker.[/grey


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    [Iemand voor Lyre?]


    Fear doesn't shut you down; it wakes you up

    Baelo schreef:
    Ik wil heel erg graag mijn excuses aanbieden, ik weet niet of het kan maar ik wil mijn rol opzeggen anders word het inactiefheid. Té druk met school. Binnekort PWW. Als ik moet blijven door gaan, dan zal ik wel blijven maar word het misschien 1/2x per week. Als dit erg is.


    {Blijf gewoon! Ik zal zelf ook maar heel weinig kunnen posten...
    Mijn beginpost komt er btw zo aan.}

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 16:43 ]


    Stenenlikker

    Nyan schreef:
    (...)

    (Alexandra wil wel ;3 )


    [Oké. Moet ik Alex naar Alexandra toe sturen, of moet komt zij naar Alex toe?]


    Fantasy is in you.

    Daya Felicia March

    'Hallo en waarom ben jij hier?' vraagt een iemand aan mij. Ik kijk op en zie een jongen staan.
    'Wist ik het maar,' antwoord ik. 'Ik moest hierheen komen en nou ja, dat is alles wat ik weet,' zeg ik eerlijk. 'Waarom ben jij hier?' vraag ik daarna aan hem. Misschien wist hij het wel en misschien ben ik hier wel om dezelfde reden. Het zou wel handig zijn om te weten waarom ik hier dus ben. 'Trouwens, ik ben Daya,' zeg ik nog, aangezien hij dat nog niet eens wist.


    [Sorry voor de late post heb gisteren geen tijd meer gehad.]

    David James Morgan

    'Wist ik het maar. Ik moest hierheen komen en nou ja, dat is alles wat ik weet.' precies hetzelfde als bij mij dus. 'Waarom ben jij hier?' 'Hij wou me graag zien. Maar om heel eerlijk te zijn zou ik ook niet weten waarom ik hier ben.' Haar rode haar was echt geweldig. Ik had altijd al iets gehad met mensen met rood haar maakt niet uit wie het was. 'Trouwens, ik ben Daya.' 'Mooie naam Daya. Ik ben David.' ze was best wel klein. Zelf was ik ook niet zo geweldig groot maar Daya kon moeilijk boven de 1.60 uitkomen. 'Het is best druk hier hé?' om ons heen stonden meerdere wezens met elkaar te praten. Ergens een stuk verderop stonden er ook twee half ruzie te maken een ervan was zo te zien een doodsengel maar van de andere zou ik niet weten wat het was. Ik had veel boeken gelezen over verschillende soorten wezens maar toch kon ik hier niet iedereen herkennen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    {Whoeah, daar ben ik dan! Sorry dat ik zo laat ben, school doet een beetje vervelend....}

    Brennen - Centaur
    Het was tot nu toe nog een rustige dag, één zoals vele andere dagen, tenminste dat dacht ik. Ik was met mijn vriend Aegis naar het bos gegaan. Een beetje jagen, wat eten van de vruchtenstruiken en -bomen die we tegenkwamen, en een beetje dollen. De zon scheen lekker en ik voelde me daar in het bos onbezorgd, niet wetend dat mijn onbezorgde leven zou gaan veranderen. Toen we wat aan het zwaardvechten waren, verblinde opeens een fel wit licht ons. Van schrik liet ik mijn zwaard vallen en ik deinsde achteruit. In mijn ooghoek zag ik ook Aegis schrikken en ook hij deinsde achteruit. Voor ons stond een engel. Mijn stam zegt dat je ze weinig ziet en wezens van God zijn, een goddelijke macht, waar de meesten van mijn stam niet in geloven. Ik zelf ook niet. Wij hebben onze eigen goden en ik vroeg me af wat een engel hier dan deed.
    'Brennen Ruadanszoon, Hij heeft mij gestuurd jou te halen, omdat hij een belangrijke taak voor jou heeft. Kom met mij mee en hoor Hem aan,' sprak de engel. Verbaast niet wetend wat ik hierop moest zeggen, keek ik de engel aan. 'I-ik?' stotterde ik al gauw. 'Waarom?'
    'Kom nou maar mee, ja zal het zo horen,' zei de engel. Ik keek naar Aegis, niet wetend wat ik moest doen. Waarom zou ik door een god waar ik niet in geloofde uitgekozen zijn voor een belangrijke taak?
    'Ga maar,' zei Aegis. 'Ik zal thuis wel vertellen wat er gebeurd is.' Ik omhelsde hem, dankbaar voor het begrip en stapte daarna naar de Engel.
    'Ik ben klaar.' weer dat felle licht en al gauw verscheen het beeld van een zaal, waar al aardig wat wezens aanwezig waren.


    Stenenlikker

    Daya Felicia March

    'Hij wou me graag zien. Maar om heel eerlijk te zijn zou ik ook niet weten waarom ik hier ben,' zegt hij waardoor ik moet glimlachen.
    Dan ben ik gelukkig niet de enige die niet weet waarom hij/zij hier is.
    'Trouwens, ik ben Daya.' 'Mooie naam Daya. Ik ben David,' zegt hij. Ik moet lichtelijk blozen. Ik weet nooit hoe ik met complimenten om moet gaan.
    'Het is best druk hier hé?' zegt hij dan. Ik knik en kijk even om me heen. 'Waarom zou iedereen hier moeten zijn?' Zouden de anderen wel weten waarom ze hier zijn?

    {sorry voor slechte stukje, ik moet naar trainen}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Yinurru Brater || Meermin.

    Ik stond op het strand, piekerend of ik erin moest springen, ik deed het. Ik zwom heel snel naar onder en mijn kieuwen begonnen te groeien. Ik kon ademhalen onder water, maar ook boven water. Ik zag onderweg een zeepaard en liftte met hem mee. Ik was nogal lui om zelf te zwemmen. Eenmaal aangekomen in Atlantis zag ik mijn vrienden. Ze vroegen me of ik naar de kerk wou gaan want de priester had me nodig. Toen ik aankwam in de kerk moest ik van de priester midden op een ster staan. Er kwam fel licht naar onder op mij vallen en opeens werd ik omhoog gezogen. Mijn kieuwen verdwenen en mijn staart ook. Ik kreeg weer benen. Ik kwam in een prachtige villa terecht die gebaseerd op de Griekse bouwkunst was. Een engel wachtte mij op en gaf mij een stuk perkament dat ik moest voorlezen.

    '' Heer Brater,
    U bent een van de uitverkorene, de komende tijd zul je je vrienden en familie moeten verlaten en zul je nieuwe mensen ontmoeten. Ze zullen je vrienden kunnen worden of je vijand, dat is allemaal aan jou. Je zult het geheim moeten houden anders zul je gestraft worden. Verraad? Dat word ook gestraft.

    Gegroet,
    God. ''


    Giovanni

    [Is dat goed genoeg?]


    Giovanni

    {Someone for Brennen?
    Of gaat god zo spreken, gezien geloof ik iedereen er nu is}

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 20:19 ]


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    {Someone for Brennen?
    Of gaat god zo spreken, gezien geloof ik iedereen er nu is}

    [Lyre wil wel :)]


    Fear doesn't shut you down; it wakes you up