• De Hemel word aangevallen door Zijn gemene aartsvijand Hades die het rijk wil veroveren.
    Vele magische bewoners zijn bang en vluchten weg voor de duivels die hun land probeert te vernietigen. Iedereen die een tweede kans verdient ,komt bij God's rijk, maar die kunnen weer sterven en dan zijn ze voorgoed weg.Iets wat God niet kan aanzien.
    Daarom koos hij uitverkorenen, die bestaan uit verschillende wezens.
    Deze krijgen een trouwe helper, een Soul. De Souls horen hun baas te beschermen en raad te geven.

    Maar ,wat als er een uitverkorene sterft ,of als iemand ze verraad?
    This means war.


    Regels:
    - Minimaal 4 regels.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan. Verlopen is verlopen.
    - Afwezigheid of naamsverandering doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door mij of door Nyan.
    - OOC tussen haakjes.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - 16+ is toegestaan.
    - Houd rekening met elkaar.


    Wezens:
    - Camille Vera Williams || Hour ~ Veela.
    - Alexandra Elise Williams || Nyan ~ Veela.
    - Daya Felicia March || MinnieMouseX ~ Elf.
    - Amarí ''Amar'' Nanine Roshania. || Leviosae ~ Doodsengel.
    - Lyan Rae "Lyre" Seal || LyricLie ~ Vuurelf.
    - Minerva Cecilia Nidireska || MissCastle ~ Vampier.
    - Nathan Maxwell Scot || Nyan ~ Watergeest.
    - David James Morgan || Emrys ~ Natural Caster.
    - Brennen || Ewijn ~ Centaur.
    - Yinurru Brater || Baelo ~ Meerminman.
    - Darren Archer ||Mirare ~ Miànjù / Gemaskerde.
    - Gabe Alex Seravim || Mitovi ~ Seraf.

    Rollentopic.

    In het begin/de beginpost krijgen ze allemaal een bericht, het maakt niet uit hoe, dat ze bij god geroepen moeten worden. Als ze daar allemaal zijn geef ik verdere uitleg.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 19:19 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Daya Felicia March

    'Ik zou het niet weten. Misschien komen we er snel achter,' geeft hij als antwoord. Ik knik een beetje. Er komt een engel binnen die zegt dat we hem moeten volgen naar de Heer. 'Zullen we hem maar volgen dan voor Onze Lieve Heer wel boos word? Ik heb niet graag een boze god achter me aan mijn familie zal nu al boos genoeg zijn dat ik ben weggegaan zonder ze iets te vertellen,' zegt hij. 'En ze worden nog bozer als er een God achter je aan zit,' voeg ik er aan toe. 'Maar laten we erachteraan gaan,' zeg ik en ik loop naar de groep die achter de engel aangaat. David is best aardig. Ik hoop dat de andere wezens even aardig als hij zijn. Wacht eens, wat voor wezen is David eigenlijk? 'Zeg, wat voor wezen ben je eigenlijk?' vraag ik hem dan.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Minerva Cecilia Nidireska- Vampier
    Ik zat nog net toen de engel van Hem binnen kwam, we moesten hem allemaal volgen naar Zijn kamer. Ik volgde braaf de rest en bekeek het gezelschap nog een keer. Ik zag een Doodsengel en een Miànjû, met wie ik graag een praatje zou willen maken. Maar ja vandaag geen tijd daarvoor. De engel keek mij boos aan, dat ik moest opschieten en ik snelde de kamer in. Ik vroeg aan degene wat naast mij stond: "Heb jij een idee wat we hier moeten doen?"
    Hij, of wat het een zij?, reageerde niet, dus stootte ik hem/haar aan. Zij/hij keek mij boos aan, dus vroeg ik het nog een keer: "Heb jij een idee wat we hier moeten doen?"

    (Iemand voor Minerva?????)

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 14:46 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    MissCastle schreef:

    (Iemand voor Minerva?????)

    Zal ik Lyre op Minerva afsturen? :)


    Fear doesn't shut you down; it wakes you up

    David James Morgan|| Caster

    'En ze worden nog bozer als er een God achter je aan zit. Maar laten we erachteraan gaan,' Daya liep achter de groep aan die achter de engel aanliepen. En ik liep weer achter Daya aan. 'Zeg, wat voor wezen ben je eigenlijk?' oh leuk daar begonnen we al.
    'Ik ben een Caster. Ik denk niet dat je weet wat dat is dus voor je het gaat vragen geef ik maar alvast een uitleg. Zoals je ziet zien we, ik tenminste, eruit als normale mensen. Je hebt duistere en lichte Casters. Duistere Casters hebben gouden ogen en lichte groene. Op je zestiende moet je kiezen of je duister of licht word. Zoals je misschien wel kan zien aan mijn ogen die echt niet goud zijn ben ik een lichte Caster, anders was ik hier ook nooit geweest. Binnen die twee groepen heb je ook nog meerdere soorten. Daar ga ik je nu maar niet mee vervelen want dat is best een lang verhaal. Maar de sterkste duistere Casters heten Cataclysten en de sterkste lichte heten Naturel. Ik ben een Naturel. Dus de korte verklaring is is dat ik de sterkste soort lichte Caster ben. En wat voor wezen ben jij?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Daya Felicia March ll Boself

    'Ik ben een Caster,' zegt hij. Ik wil mijn mond al opendoen om te vragen wat dat precies is, maar hij gaat al verder. 'Ik denk niet dat je weet wat dat is dus voor je het gaat vragen geef ik maar alvast een uitleg. Zoals je ziet zien we, ik tenminste, eruit als normale mensen. Je hebt duistere en lichte Casters. Duistere Casters hebben gouden ogen en lichte groene. Op je zestiende moet je kiezen of je duister of licht word. Zoals je misschien wel kan zien aan mijn ogen die echt niet goud zijn ben ik een lichte Caster, anders was ik hier ook nooit geweest. Binnen die twee groepen heb je ook nog meerdere soorten. Daar ga ik je nu maar niet mee vervelen want dat is best een lang verhaal. Maar de sterkste duistere Casters heten Cataclysten en de sterkste lichte heten Naturel. Ik ben een Naturel. Dus de korte verklaring is is dat ik de sterkste soort lichte Caster ben. En wat voor wezen ben jij?' zegt hij allemaal achter elkaar. 'Ik ben een Elf. Een boself om precies te zijn. Niet echt iets bijzonders of zo. Ik zie er uit als 17, maar eigenlijk ben ik al 51. Ik ben een soort van onsterfelijk. Iets kleiner dan mensen, lichtere huid, de weg kennen in het bos, goede band met dieren en zo zijn er nog wat dingen,' zeg ik. Het gaat misschien lang duren om het allemaal uit te leggen, maar dit is tenminste hiets.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    David James Morgan|| Caster

    'Ik ben een Elf. Een boself om precies te zijn. Niet echt iets bijzonders of zo. Ik zie er uit als 17, maar eigenlijk ben ik al 51. Ik ben een soort van onsterfelijk. Iets kleiner dan mensen, lichtere huid, de weg kennen in het bos, goede band met dieren en zo zijn er nog wat dingen,' een Boself altijd leuk. Ik had er al iets over gelezen ergens ooit maar erg veel wist ik er niet meer over. 'Oh vandaar waarschijnlijk ook die schattige mini-vleugels is het niet? Maar je bent dus 51? Dat is best wel oud is het niet? Maar als je onsterfelijk bent waarschijnlijk niet. Ik ben 23 trouwens maar zover ik weet ben ik ook niet onsterfelijk dus ik denk dat ik in principe ouder ben als jou want als je onsterfelijk bent dan word je pas echt oud als je over de duizend jaar zit is het niet? Tenminste dat zou ik dan denken.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    "Alex" Gabe Alex Seravim ll Seraf

    Ze grinnikt even.
    "Zou best kunnen ,alhoewel mijn zusje, wel wat in haar schild kan voeren. " Zegt ze en geeft een kort knikje richting een meisje die dus haar zus is.
    "Dus blijf maar beter uit haar buurt." Zegt ze met een knipoogje. Ik glimlach.
    "Ik zal het onthouden." Zeg ik met een glimlach naar haar.
    "Dus euhm, wat voor wezen ben je?" Vraagt ze me en ik merk dat ze me vlug bestudeert. Maar ik zeg er niets van.
    "Ik ben een Seraf. En jij?" Vraag ik aan haar.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Winterwolves >> Wolfheart]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Alexandra Elise Williams||Veela
    "Ik zal het onthouden." zei hij met een glimlachje en ik glimlach liefjes terug en ga dan vlug met een hand door mijn blonde haren.
    "Ik ben een Seraf. En jij?"antwoord hij dan op mijn vraag. Een Seraf hé? Lekker hot!
    "Aha ,daarom ben je zo heet."grinnik ik. "Ik ben een Veela."zeg ik dan met een licht glimlachje.
    Ik keek weer voor me uit en zag dat we bij zijn kantoor waren. Ik lik kort over mijn wat droge lippen en wacht dan af tot er nog iets gebeurt.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Sorry dat het zo lang duurde! Ik heb echt een heel druk weekend gehad, ik kon gewoon geen tijd vinden om te posten. Ik was zaterdag naar de kapper – mijn haar is eindelijk weer kort, het zat echt gigantisch in de weg – en een verjaardag, en gisteren besloot mijn moeder om alles binnen een straal van een kilometer op te ruimen. Vandaag hadden we visite en moest ik sociaal zijn. Sorry!]

    Darren Archer – Miànjù
    ‘Nou, Amarí, je bent in ieder geval een stuk interessanter dan mijn normale gesprekspartners,’ grijnsde ik, waarna ik haar en de anderen volgde. Ondertussen dacht ik na over wat ze gezegd had. Het leek me vrij logisch dat een Doodsengel de dood kon zien, al moest ik eerlijk toegeven dat ik tot nu toe nooit de moeite had genomen om me erin te verdiepen, maar ik had er niet over na gedacht dat mijn gesprekspartner wist hoe ik zou sterven. Ik speelde even met de gedachte om het haar te vragen, maar besloot toch om dat niet te doen. Het zou de lol nogal verpesten als ik wist wanneer ik dood zou gaan, niet?
    Daar kwam trouwens nog bij dat ze waarschijnlijk te arrogant zou zijn om het me te vertellen.
    Amarí was een intrigerend persoon, al wist ik nog niet zeker of ze wel binnen mijn definitie van ‘persoon’ viel. Ze leek om onduidelijke reden een overduidelijke hekel aan mij te hebben, maar ik zou me niet zomaar uit het veld laten slaan – ook al jaagde de Doodsengel me wel degelijk angst aan.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    grey]@Mirare briljant ^^ (: trouwens maakt niet uit ik heb het ook vaak druk, eens kijken wat Amraí er nu weer van vindt.[/grey

    Amarí ''Amar'' Nanine Roshania. || Doodsengel, eerste rang.

          ‘Nou, Amarí, je bent in ieder geval een stuk interessanter dan mijn normale gesprekspartners,’ hij grijnsde en ik keek achterom. Fijn hij was me gevolgd.
          'Goed om te horen Darren, jammer genoeg kan ik niet het zelfde over jou zeggen.' Ik draaide me weer om en glimlachte, ik had een tweestrijdig gevoel. De ene helft zei dat deze jongen wel te vertrouwen was en ook wel degelijk iets interessants in mij zag. Maar het andere zei dat hij gevaarlijk was en ook bleef, niet te vertrouwen, maar ja dat was ik ook niet. Het feit dat hij me nog steeds sterk aan Rafaël deed denken werkte ook niet erg mee, echter had ik nog steeds een godsgruwelijke hekel aan hem daarmee stond vooral zijn attitude me erg tegen. Ik wist dat dat ook nog wel zou bijven de komende eeuwen, iedereen deed zijn best om mij voor zich te winnen alleen bij Rafaël had ik het zo ver laten komen. Ik wist nu al dat ik niet snel van deze nieuweling af zou komen, jammer genoeg voor hem had ik zo mijn trucjes.
    Maar voor nu even stond ik het toe dat hij tegen me praatte. Ik wist dat de dood hem niet eerder had geïnteresseerd, Miànjù's hebben veel te grote ego's om na te denken over zulke dingen. Eerlijk gezegd verwachtte ik niet dat hij er naar zou vragen zo als velen anderen gedaan hadden die mijn pad gekruist hadden. Maar als je een Doodsengel naar je eigen dood vraagt teken je daarmee direct je doodsvonnis. Nog zo iets leuks van mijn beroep.
    De rij werd korter en ik zag het kantoor van Hem. Misschien was het mijn alter ego die zei dat ik iets te horen ging krijgen wat me niet aanstond, misschien was het de Gemaskerde die nog steeds te voet volgde, ik zag het vanzelf wel.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    LyricLie schreef:
    (...)
    Zal ik Lyre op Minerva afsturen? :)


    Ja, is goed!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    "Alex" Gabe Alex Seravim ll Seraf

    Ze glimlacht liefje terug en gaat dan vulg met een hand door haar blonde haren.
    "Aha ,daarom ben je zo heet." Grinnikt ze. Ik glimlach een beetje. "Ik ben een Veela." Zegt ze dan met een lichte glimlach.
    "Ah, een beauty dus." Zeg ik zachtjes tegen haar. Ze is inderdaad mooi.
    Ze kijkt weer voor haar uit, net als ik en we zien dat we bij zijn kantoor zijn. Ik zie haar kort over haar lippen likken.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki


    Daya Felicia March


    'Oh vandaar waarschijnlijk ook die schattige mini-vleugels is het niet?' zegt hij, waardoor ik lichtelijk bloos. Maar je bent dus 51? Dat is best wel oud is het niet? Maar als je onsterfelijk bent waarschijnlijk niet. Ik ben 23 trouwens maar zover ik weet ben ik ook niet onsterfelijk dus ik denk dat ik in principe ouder ben als jou want als je onsterfelijk bent dan word je pas echt oud als je over de duizend jaar zit is het niet? Tenminste dat zou ik dan denken.' 'Voor een elf is het ook nog best jong. En we kunnen wel sterven, maar niet door een natuurlijke dood. En pas na ongeveer duizend jaar begin je er echt oud uit te zien. Tenminste, dat is bij elke elf anders. Maar wat kan je dan zo allemaal als Caster? Kan je dan dingen laten zweven? Of de wind besturen?' vraag ik dan nieuwsgierig. Ik heb nog nooit een Caster ontmoet, dus ik ben best nieuwsgierig naar wat hij allemaal te vertellen heeft.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    David James Morgan||Caster

    'Voor een elf is het ook nog best jong. En we kunnen wel sterven, maar niet door een natuurlijke dood. En pas na ongeveer duizend jaar begin je er echt oud uit te zien. Tenminste, dat is bij elke elf anders. Maar wat kan je dan zo allemaal als Caster? Kan je dan dingen laten zweven? Of de wind besturen?' ja natuurlijk konden ze doodgaan. Anders zou de wereld nu al vol moeten lopen met elfjes. 'Hmm ja eigenlijk kan ik het allebei wel. Dingen laten zweven en wind besturen dan. Ik kan een soort van stormen maken net als vuur, wind besturen en het laten onweren. En lang geleden was ik boos en toen heb ik per ongeluk een aardbeving veroorzaakt. Natuurlijk zijn er dan ook nog de gewone spreuken die Casters hebben alleen die zijn voor mij blijkbaar ook makkelijker als voor anderen. Ik heb ook kunnen Kelten, een soort van praten in iemand zijn hoofd, met mijn broertje. Maar toen hij doodging was er niet meer echt iemand om mee te Kelten. Ik kan ook spelen met de realiteit om het maar makkelijk uit te legen, mensen dingen laten zien die er niet echt zijn dus. Ik denk dat dat het wel zo'n beetje is. Wat kan jij allemaal dan verder? Behalve goed de weg kennen en met dieren omgaan?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."