• De Hemel word aangevallen door Zijn gemene aartsvijand Hades die het rijk wil veroveren.
    Vele magische bewoners zijn bang en vluchten weg voor de duivels die hun land probeert te vernietigen. Iedereen die een tweede kans verdient ,komt bij God's rijk, maar die kunnen weer sterven en dan zijn ze voorgoed weg.Iets wat God niet kan aanzien.
    Daarom koos hij uitverkorenen, die bestaan uit verschillende wezens.
    Deze krijgen een trouwe helper, een Soul. De Souls horen hun baas te beschermen en raad te geven.

    Maar ,wat als er een uitverkorene sterft ,of als iemand ze verraad?
    This means war.


    Regels:
    - Minimaal 4 regels.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan. Verlopen is verlopen.
    - Afwezigheid of naamsverandering doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door mij of door Nyan.
    - OOC tussen haakjes.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - 16+ is toegestaan.
    - Houd rekening met elkaar.


    Wezens:
    - Camille Vera Williams || Hour ~ Veela.
    - Alexandra Elise Williams || Nyan ~ Veela.
    - Daya Felicia March || MinnieMouseX ~ Elf.
    - Amarí ''Amar'' Nanine Roshania. || Leviosae ~ Doodsengel.
    - Lyan Rae "Lyre" Seal || LyricLie ~ Vuurelf.
    - Minerva Cecilia Nidireska || MissCastle ~ Vampier.
    - Nathan Maxwell Scot || Nyan ~ Watergeest.
    - David James Morgan || Emrys ~ Natural Caster.
    - Brennen || Ewijn ~ Centaur.
    - Yinurru Brater || Baelo ~ Meerminman.
    - Darren Archer ||Mirare ~ Miànjù / Gemaskerde.
    - Gabe Alex Seravim || Mitovi ~ Seraf.

    Rollentopic.

    In het begin/de beginpost krijgen ze allemaal een bericht, het maakt niet uit hoe, dat ze bij god geroepen moeten worden. Als ze daar allemaal zijn geef ik verdere uitleg.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 19:19 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Amarí ''Amar'' Nanine Roshania. || Doodsengel, eerste rang.

    Ik keek naar de het zuiden en zag een witte lichtflits, de engel die nog iemand gebracht had verdween onmiddellijk en de jongen keek om zich heen. Ik stond op om het beter te bekijken, wat was dit voor wezen? Toen ik zijn ogen ving zag ik het meteen, een Miànjù, scherpe wezens en niet te traceren. Een van mijn favoriete wezens om te bestuderen ook al mocht ik ze niet, de egoïsten. Deze jongen echter deed me denken aan Rafaël, had ik even geluk dat ik door het Gemaskerde heen hun dode ziel kon zien dat er origineel uit zag. Dat was de reden waarom ik op hem afliep, zijn donkere haar en ogen waren exact hetzelfe als dat van Rafa. Benieuwd naar zijn reactie en oplettend om fel te reageren groette ik hem met een klein trucje om zijn naam te achterhalen en een ijskoude maar genadelijke glimlach: 'Darren zeker.'


    [Kon eigenlijk niet wachten, nu kan jij ook nog posten (:]

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 21:57 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    {Woeah? Waarom zo snel? Ik weet echt niet wanneer ik een post kan schrijven....
    Maarja, dan zal ik morgen na mijn nl toets wel een begin maken, zodat ik dat gewoon kan overtypen.}


    Stenenlikker

    Darren Archer - Miànjù
    Voor ik de kans had om van de plotselinge verplaatsing te bekomen, werd ik al benaderd door een meisje dat er zeker niet onknap uitzag. Donkere haren, ogen en kleren, maar met een lichte huid. Een Doodsengel, dus. Hoewel ze niet de eerste was die mijn pad kruiste, was ik er niet veel tegengekomen. De wezens waren... intrigerend, dat zeker. Ik was er nog niet uit of dat iets goeds of iets slechts was.
    'Darren, zeker,' zei ze, met een glimlach die een kleine vlam zou kunnen bevriezen.
    'Jazeker. Als wij elkaar eerder hebben ontmoet, dan moet ik bekennen dat ik helaas je naam ben vergeten,' reageerde ik, eveneens glimlachend. Mijn lachje was iets meer gemeend dan dat van haar, maar ook de mijne was niet bepaald vriendelijk - geamuseerd, eerder. Zoals het er nu uitzag, was er een grote kans dat deze situatie in mijn voordeel zou uitdraaien; als God zo diep in de problemen zat dat Hij zelfs Doodsengelen en Gemaskerden om hulp vroeg, dan was hij waarschijnlijk ook wanhopig genoeg om een aanzienlijke beloning te verzorgen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Minerva Cecilia NidireskaVampier

    Ik rende zachtjes door het bos. Ik was aan het jagen, ik voelde me de laatste tijd veel te zwak als ik niet joeg. Ik had het hert bijna te pakken. En toen opeens verscheen de Engel van Hem. Ik vloekte luidkeels op hem en hij antwoordde: "Zo spreekt men niet over hem. Minerva Cecilia Nidireska. Je moet voor hem verschijnen, hij wacht op jou."
    "Ja ja, ik kom er zo aan." zei ik geïrriteerd omdat mijn prooi was ontsnapt.
    De Engel van Hem ging weg en ik ging verder met jagen. Na mijn derde prooi leeggedronken te hebben, klapte ik mijn vleugels uit en vloog omhoog.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    (iemand voor Minerva?)

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 12:46 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    MissCastle schreef:
    Minerva Cecilia NidireskaVampier

    Ik rende zachtjes door het bos. Ik was aan het jagen, ik voelde me de laatste tijd veel te zwak als ik niet joeg. Ik had het hert bijna te pakken. En toen opeens verscheen de Engel van Hem. Ik vloekte luidkeels op hem en hij antwoordde: "Zo spreekt men niet over hem. Minerva Cecilia Nidireska. Je moet voor hem verschijnen, hij wacht op jou."
    "Ja ja, ik kom er zo aan." zei ik geïrriteerd omdat mijn prooi was ontsnapt.
    De Engel van Hem ging weg en ik ging verder met jagen. Na mijn derde prooi leeggedronken te hebben, klapte ik mijn vleugels uit en vloog omhoog.



    Grey]Uhh sinds wanneer kunnen vampiers vliegen?[/grey


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Leviosae schreef:
    (...)


    Grey]Uhh sinds wanneer kunnen vampiers vliegen?[/grey


    [dat dacht ik ook, maar het is een half-zelfverzonnen wezen.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Magicals schreef:
    (...)

    [dat dacht ik ook, maar het is een half-zelfverzonnen wezen.]


    Grey]Oh well then, excuses (:[/grey


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Leviosae schreef:
    (...)

    Grey]Oh well then, excuses (:[/grey


    Excuses aanvaardt


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Nathan Maxwell Scot
    Ik kijk even rond en zie een meisje staan,beter gezegd een bloedmooi meisje.
    Ergens vermoede is dat ze een Veela was,maar het boeide me even niet. Ze leek me ook op te merken en schonk me een lieve glimlach,waardoor ik automatisch terug glimlach.
    Ze liep naar me toe ,met sierlijke passen.
    'Hey.'zei ze ,haar stem klonk zwoel en het leek alsof ze me wilde verleiden.
    Ze zwaaide met haar haar en knipperde even verleidelijk,waardoor ik even op mijn lip moest bijten. "Hey,schoonheid."floepte eruit. Het was niet de bedoeling ,maar het gebeurde gewoon.
    'Wat doe jij hier, in Zijn kantoor?' vroeg ze me dan.ze likte over haar lippen en keek toen eens rond. Ik haalde simpel mijn schouders op.
    "Geen idee,waarom ben jij hier?"vraag ik met een lichte grijns op mijn gezicht.


    Camille Vera Williams || Veela.
    Ik zag dat hij op zijn lip beet. 'Hey, schoonheid.' het leek meer per ongeluk dan expres. Na mijn vraag haalde hij zijn schouders op. 'Geen idee. Waarom ben jij hier?' Hij grijnsde licht en ik schonk hem een lief lachje. 'Hetzelfde verhaal. Ineens stond er een arrogante engel voor me, die zei dat Hij me wilde zien.' zei ik, alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Ik zette zo onopvallend mogelijk een stapje dichterbij hem, en boor mijn ogen in de mijne. Kom op nou..., dacht ik. Ik beet zacht op mijn lip, om vervolgens mijn blik op de grond te richten.

    [Little bit short...]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nathan Maxwell Scot
    'Hetzelfde verhaal. Ineens stond er een arrogante engel voor me, die zei dat Hij me wilde zien.'zei ze alfos het de normaalde zaak van de wereld was.
    Ik grinnikte licht.Haar zeeblauwe ogen ,boorden zich in de mijne en ze beet zacht op haar lip,waarna ze haar blik afwende naar de grond.
    Ergens vond ik dat wel spijtig,want ik vond haar ogen erg mooi,maar anderzijds ,ze is en blijft een Veela en ze kan me gewoon om haar vinger winden.
    Ik weet dat ik haar beter zou gaan negeren,maar mijn nieusgierigheid overwint het.
    "Wat is je naam? Ik ben Nathan."stel ik mezelf voor met een lichht glimlachje.
    Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan. Ik bedoel als je met een Veela praat,dan vraag je er gewoon om.

    (Iemand voor Alexandra? ;3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    "Alex" Gabe Alex Seravim ~ Seraf

    Ik kijk om me heen om te checken of niemand er is, en loop dan het bos in. Meteen ga ik naar de kliffen toe die me zoals altijd een geweldig uitzicht geven.
    Ik ga op het randje zitten, zonder de angst dat ik zal vallen. Als ik ga vallen dan kan ik altijd nog wegvliegen.
    Opeens voel ik dat iemand naar me kijkt. Ik kijk op, terwijl ik mijn irritatie verberg.
    "Wat is er?" Vraag ik aan de engel voor me.
    "Hij wacht op je." Zegt hij als enigste, en gaat dan weg.
    Ik haal een hand door mijn haren en sta op, dan begin ik te vliegen, en ik kom in een kamer terecht waar al wat andere mensen zijn.

    [Who wants to meet Alex?]


    Fantasy is in you.

    Nathan Maxwell Scot
    'Hetzelfde verhaal. Ineens stond er een arrogante engel voor me, die zei dat Hij me wilde zien.'zei ze alfos het de normaalde zaak van de wereld was.
    Ik grinnikte licht.Haar zeeblauwe ogen ,boorden zich in de mijne en ze beet zacht op haar lip,waarna ze haar blik afwende naar de grond.
    Ergens vond ik dat wel spijtig,want ik vond haar ogen erg mooi,maar anderzijds ,ze is en blijft een Veela en ze kan me gewoon om haar vinger winden.
    Ik weet dat ik haar beter zou gaan negeren,maar mijn nieusgierigheid overwint het.
    "Wat is je naam? Ik ben Nathan."stel ik mezelf voor met een lichht glimlachje.
    Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan. Ik bedoel als je met een Veela praat,dan vraag je er gewoon om.


    Camille Vera Williams || Veela.
    'Wat is je naam? Ik ben Nathan.' zegt hij met een licht glimlachje. Telkens als hij iets zegt, lijkt het alsof hij vind dat hij zich belachelijk maakt. 'Ik heet Camille.' zeg ik. Ik draai een lok van mijn haar om mijn vinger wiebel op mijn voeten. Ik had geen schoenen aan, en was daardoor nog eens aanzienlijk kleiner dan Nathan. Als ik het goed had, was hij een watergeest, maar het zou ook een Gemaskerde kunnen zijn. Ik vroeg me af of het zo'n pervert was die zich allemaal van dat soort dingen voorstelde. Ik had er ooit een ontmoet, en dat was geen pretje. Soms kan Veela zijn ook enorme nadelen hebben. 'Pff, wat duurt dit lang.' mompel ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Darren Archer - Miànjù
    Voor ik de kans had om van de plotselinge verplaatsing te bekomen, werd ik al benaderd door een meisje dat er zeker niet onknap uitzag. Donkere haren, ogen en kleren, maar met een lichte huid. Een Doodsengel, dus. Hoewel ze niet de eerste was die mijn pad kruiste, was ik er niet veel tegengekomen. De wezens waren... intrigerend, dat zeker. Ik was er nog niet uit of dat iets goeds of iets slechts was.
    'Darren, zeker,' zei ze, met een glimlach die een kleine vlam zou kunnen bevriezen.
    'Jazeker. Als wij elkaar eerder hebben ontmoet, dan moet ik bekennen dat ik helaas je naam ben vergeten,' reageerde ik, eveneens glimlachend. Mijn lachje was iets meer gemeend dan dat van haar, maar ook de mijne was niet bepaald vriendelijk - geamuseerd, eerder. Zoals het er nu uitzag, was er een grote kans dat deze situatie in mijn voordeel zou uitdraaien; als God zo diep in de problemen zat dat Hij zelfs Doodsengelen en Gemaskerden om hulp vroeg, dan was hij waarschijnlijk ook wanhopig genoeg om een aanzienlijke beloning te verzorgen.


    Amarí ''Amar'' Nanine Roshania. || Doodsengel, eerste rang.

    'Jazeker. Als wij elkaar eerder hebben ontmoet, dan moet ik bekennen dat ik helaas je naam ben vergeten.' zei hij. Meteen bevroor mijn binneste, verdomme kende dan helemaal niemand de regels? Ik zag zijn geamuseerde, vragende zelfs bijna geïntereseerde blik dat irriteerde me nog meer. Hij wist er dus echt niks van. Ik wist wel dat Miànjù egoïsten waren.
    'Jij had het recht van spreken nog niet Darren Archer. Nee wij hebben elkaar nog nooit eerder ontmoet, het zou erg spijtig zijn geweest als je een persoon in kwestie zoals ik vergeten was trouwens. Maar laat me even wat duidelijk maken, Gemaskerde of niet, eigendunk of niet, ik ben en blijf een Doodsengel van de eerste rang. En. Die. Vraag. Je. Om. Te. Mogen. Praten. Plus het feit dat ik recht door je vermomming heen kijk je dode ziel in. Zeker nog nooit écht met een Doodsengel gepraat. Vooruit nu mag je antwoorden. Maar laat me daar geen spijt van hebben.' Mijn stem was werkelijk ijskoud en ik zag enkele omstanders huiveren en weglopen, ik had hem al die tijd recht aangekeken en niet geknipperd, nu wachtte ik tevreden op zijn reactie.

    Amarí is kortaf en niet vriendelijk tegen onbekenden.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 20:24 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Mitovi schreef:
    "Alex" Gabe Alex Seravim ~ Seraf
    [Who wants to meet Alex?]


    (Alexandra wil wel ;3 )

    Nathan Maxwell Scot ||Watergeest
    'Ik heet Camille.' zei het meisje en ik glimlachte even. "Mooie naam."glimlach ik.
    Ze draaide een blond haarlok om haar vinger en wiebelde wat heen en weer.
    'Pff, wat duurt dit lang.'zuchte ze en ik grijnsde. "Ik dacht ,dat de heer altijd op tijd was."zeg ik zuchtend en sla mijn armen over elkaar.
    Ik had zin om iets te doen en niet om hier te zitten en niets te doen.
    Waarom moest ik hier eigenlijk naartoe?

    (sorry voor de korte post :/ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH