• De Hemel word aangevallen door Zijn gemene aartsvijand Hades die het rijk wil veroveren.
    Vele magische bewoners zijn bang en vluchten weg voor de duivels die hun land probeert te vernietigen. Iedereen die een tweede kans verdient ,komt bij God's rijk, maar die kunnen weer sterven en dan zijn ze voorgoed weg.Iets wat God niet kan aanzien.
    Daarom koos hij uitverkorenen, die bestaan uit verschillende wezens.
    Deze krijgen een trouwe helper, een Soul. De Souls horen hun baas te beschermen en raad te geven.

    Maar ,wat als er een uitverkorene sterft ,of als iemand ze verraad?
    This means war.


    Regels:
    - Minimaal 4 regels.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan. Verlopen is verlopen.
    - Afwezigheid of naamsverandering doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door mij of door Nyan.
    - OOC tussen haakjes.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - 16+ is toegestaan.
    - Houd rekening met elkaar.


    Wezens:
    - Camille Vera Williams || Hour ~ Veela.
    - Alexandra Elise Williams || Nyan ~ Veela.
    - Daya Felicia March || MinnieMouseX ~ Elf.
    - Amarí ''Amar'' Nanine Roshania. || Leviosae ~ Doodsengel.
    - Lyan Rae "Lyre" Seal || LyricLie ~ Vuurelf.
    - Minerva Cecilia Nidireska || MissCastle ~ Vampier.
    - Nathan Maxwell Scot || Nyan ~ Watergeest.
    - David James Morgan || Emrys ~ Natural Caster.
    - Brennen || Ewijn ~ Centaur.
    - Yinurru Brater || Baelo ~ Meerminman.
    - Darren Archer ||Mirare ~ Miànjù / Gemaskerde.
    - Gabe Alex Seravim || Mitovi ~ Seraf.

    Rollentopic.

    In het begin/de beginpost krijgen ze allemaal een bericht, het maakt niet uit hoe, dat ze bij god geroepen moeten worden. Als ze daar allemaal zijn geef ik verdere uitleg.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 19:19 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mitovi schreef:
    (...)

    [Oké. Moet ik Alex naar Alexandra toe sturen, of moet komt zij naar Alex toe?]


    (jij mag kiezen,maar ik heb het nu druk :/ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    LyricLie schreef:
    (...)
    [Lyre wil wel :)]


    {Is goed :)
    Stuur jij Lyre dan naar hem toe?
    De kans is alleen wel groot dat ik pas dinsdag en misschien maandag reageer.... Ga namelijk van zaterdag tot zondag op kamp. En morgen moet ik keihard aan het werk voor school :(}


    Stenenlikker

    Darren Archer - Miànjù
    ''Plus het feit dat ik recht door je vermomming heen kijk je dode ziel in,'' citeerde ik. 'Ik ben niet vermomd - en voor zover ik weet is mijn ziel trouwens niet echt dood, tenzij jij daar andere criteria voor handhaaft.' Het zou eigenlijk best logisch zijn als een Doodsengel de dood anders bekeek, bedacht ik me, maar ik besloot mezelf niet te verbeteren. Waarschijnlijk deed zij dat zo wel, dus waarom de moeite nemen?
    'En ik weet niet waarom ik hier ben. Een of andere Engel kwam me halen, en als God zelfs de Miànjù inroept, moet Hij wel erg wanhopig zijn, dus besloot ik een kijkje te nemen.' Ja, en ik wilde een beloning, maar dat liet ik even achterwege.
    Met een onderzoekende blik in mijn ogen (waarvan ik overigens mijn twijfels begon te krijgen over de kleur) bestudeerde ik het wezen voor me opnieuw. Interessant gezicht, merkte ik op. Haar wenkbrauwen zagen eruit alsof ze er vaak mee fronste, haar mond zag eruit alsof ze er niet vaak mee lachte, haar ogen zagen eruit alsof ze altijd ernstig waren. 'Je hebt me jouw naam nog niet verteld.'

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 22:05 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    (Nog steeds niemand voor Minerva?)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Nyan schreef:
    (...)

    (jij mag kiezen,maar ik heb het nu druk :/ )


    [Ehm, ik kan dit weekend sowieso niet schrijven, misschien kan ik straks nog snel schrijven, anders niet. Ik zal wel even kijken.]


    Fantasy is in you.

    (Een engel verzoekt hen allen om hem te volgen naar het kantoor van de Heer.)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Amarí ''Amar'' Nanine Roshania. || Doodsengel, eerste rang.

          'Ik ben niet vermomd - en voor zover ik weet is mijn ziel trouwens niet echt dood, tenzij jij daar andere criteria voor handhaaft.'
          'Misschien is vermomd niet helemaal het juiste woord, maar aangezien je geen gezicht hebt noem ik het bij deze een vermomming. En als je zo door gaat met betweterig zijn zorg ik er persoonlijk voor dat je ziel zo wel dood is. Ik zie jouw ziel dood, altijd, elk ziel. Hoe, wat, wanneer de dood is er altijd. Ondanks het feit dat je springlevend voor me staat.' Ik trek een ontspannen glimlach, de meeste wezens schrikken van de dood. Dat is iets wat ze ontlopen, maar bij mij is het een deel van mijn bestaan.
          'Ik weet niet waarom ik hier ben. Een of andere Engel kwam me halen, en als God zelfs de Miànjù inroept, moet Hij wel erg wanhopig zijn, dus besloot ik een kijkje te nemen.' Vervolgt hij.
          'Hij wanhopig?' ik lachte opnieuw spottend en sloeg mijn armen over elkaar. 'Wat jij wilt.'
    Hij reageerde niet en ik zag dat hij me bestudeerde, slome wezens. Ik had hem al bestudeerd toen ik hem voor het eerst bekeek. Maar ik liet hem zijn gang gaan tot hij zei: 'Je hebt me jouw naam nog niet verteld.'
    Even bewoog ik, twijfelend of het slim was om een onbekende zomaar mijn naam te geven. Maar iets in me zei dat het in dit geval niet veel kwaad kon.
          'Ik heet Amarí, onder de Doodsengelen Amar, maar voor onbekenden is het Amarí. En vergeet niet, eerste rang.' zei ik zorgvuldig. Vanuit mijn ooghoek zag ik een Engel, -die toevallig een oude bekende was- hij riep ons allen en zonder te wachten of te waarschuwen liep ik naar het einde van de rij om te volgen terwijl ik mijn zwartste glimlach opzette.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Nathan Maxwell Scot ||Watergeest
    'Ik heet Camille.' zei het meisje en ik glimlachte even. "Mooie naam."glimlach ik.
    Ze draaide een blonde haarlok om haar vinger en wiebelde wat heen en weer.
    'Pff, wat duurt dit lang.'zuchte ze en ik grijnsde. "Ik dacht ,dat de heer altijd op tijd was."zeg ik zuchtend en sla mijn armen over elkaar.
    Ik had zin om iets te doen en niet om hier te zitten en niets te doen.
    Waarom moest ik hier eigenlijk naartoe?
    Toen er een engel kwam die ons vezocht om naar het kantoor van de heer te gaan. Ik voelde me net een kind die naar de directeur moest gaan zonder reden.
    Ik liep met Camille mee richting het kantoor en wacht dan af tot er iets gebeurd.

    Alexandra Elise Williams || Veela

    Ik zag dat mijn zus al een jongen had gevonden ,waardoor er een steek van jaloezi door me heen gaat,ik wil ook iemand vinden.
    Ik draai me om ,om even rond te kijken en schrik op als er een engel komt om te zeggen dat we naar het kantoor moesten.
    Een zucht rolt over mijn lippen en ik zie net nog een aantrekkelijke jongen langs lopen.
    Er hang een warme gloed over hem heen ,maar ik waag het toch om hem aan te spreken.
    "Hey,ik ben Alexandra."stel ik me glimlachend voor aan hem.

    (sorry voor mijn late reactie ,was het een beetje vergeten :x )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Ik denk dat ik de volgende dagen wat minder ga reageren sorry)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    (Nyan goed Fleeko



    ;3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    "Alex" Gabe Alex Seravim ~ Seraf

    Een engel verzoekt ons om naar het kantoortje van de Heer te komen.
    Ik haal even een hand door mijn haren en loop dan naar voren toe. Opeens hoor ik een stem:
    "Hey, ik ben Alexandra." Een meisje stelt zich glimlachend voor. Eigenlijk best wel ironisch, onze namen.
    "Heey, ik ben Alex....,' ik ben even stil en zeg dan voor het geval ze denkt dat ik met haar spot: "Nee, ik heet echt Alex."
    Ik kijk haar even aan en kijk dan weg.
    "Hoe kom je hier?" Vraag ik dan aan haar.


    Fantasy is in you.

    Alexandra Elise Williams || Veela

    "Heey, ik ben Alex....,' begon hij en was even stil. Fronsend kijk echt hem aan,bedenkend dat hij me misschien voor de maling neemt.
    "Nee, ik heet echt Alex."zei hij dan en mijn blik veranderd weer in een brede glimlach.
    "Wat toevallig."giechel ik. "Hoe kom je hier?" vroeg hij me en ik haal even kort mijn schouders op.
    "Ik moest hier komen van een engel."zucht ik. "Ik heb geen idee ,wat ik vereerd heb gedaan."zeg ik dan en zucht even zachtjes.
    "En wat is jou reden ?"vraag ik hem dan en kijk hem schuin aan om wat schattiger te lijken.
    Ik was niet echt een pro in jongens versieren zoals mijn zus,maar ik probeerde tenminste.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Dit is mijn ander account. Ik heb er twee Mitovi en deze. Dus het kan soms zijn dat ik op deze account reageer.]

    "Alex" Gabe Alex Seravim ~ Seraf

    "Wat toevallig." Giechelt ze. Ik knik en glimlach een beetje. Ze haalt even kort haar schouders op.
    "Ik moest hier komen van een engel." Zucht ze. "Ik heb geen idee ,wat ik verkeerd heb gedaan." Zegt ze dan en zucht even zachtjes.
    "En wat is jou reden ?" Vraagt ze me dan en kijkt me schuin aan, wat haar er wat schattiger uit doet zien. Maar het heeft geen indruk op me. Ik glimlach naar haar en zeg:
    "Dezelfde reden als jij. Volgens mij hebben we niks verkeerd gedaan, maar moet Hij ons gewoon spreken of zo. Want het lijkt me onwaarschijnlijk dat al deze mensen iets verkeerds hebben gedaan en hier zijn." Zeg ik tegen haar, en kijk even om me heen, dan kijk ik haar weer met een glimlach aan.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Alexandra Elise Williams || Veela

    "Dezelfde reden als jij. Volgens mij hebben we niks verkeerd gedaan, maar moet Hij ons gewoon spreken of zo. Want het lijkt me onwaarschijnlijk dat al deze mensen iets verkeerds hebben gedaan en hier zijn." zei hij en keek even om zich heen en richte zich daarna weer op mij en hij glimlachte.
    Ik grinnikte even. "Zou best kunnen ,aloewel mijn zusje ,wel wat in haar schild kan voeren. "zeg en en heef een kort knikje richting Camille.
    "Dus blijf maar beter uit haar buurd."zeg ik met een knipoogje.
    Ik wilde niet dat mijn zus deze jongen ging afpakken. "Dus euhm,wat voor wezen ben je?"vraag ik hem en bestudeer hem even vlug,hij was wel erg knap,dus ik had een goede vangst,alleen mag ik ze nu niet door mijn vinders laten glippen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daya Felicia March

    'Hij wou me graag zien. Maar om heel eerlijk te zijn zou ik ook niet weten waarom ik hier ben,' zegt hij waardoor ik moet glimlachen.
    Dan ben ik gelukkig niet de enige die niet weet waarom hij/zij hier is.
    'Trouwens, ik ben Daya.' 'Mooie naam Daya. Ik ben David,' zegt hij. Ik moet lichtelijk blozen. Ik weet nooit hoe ik met complimenten om moet gaan.
    'Het is best druk hier hé?' zegt hij dan. Ik knik en kijk even om me heen. 'Waarom zou iedereen hier moeten zijn?' Zouden de anderen wel weten waarom ze hier zijn?


    David James Morgan

    'Waarom zou iedereen hier moeten zijn?' ze kijkt om zich heen, waarschijnlijk om de wezens hier te bekijken. 'Ik zou het niet weten. Misschien komen we er snel achter.' ik keek naar de engel die verscheen in de kamer. Hij zei dat we hem moesten volgen naar het kantoor van De Heer. Wel grappig dat iemand als God een kantoor had je zou niet verwachten dat er erg veel kantoorwerk was voor iemand met zoveel kracht. 'Zullen we hem maar volgen dan voor Onze Lieve Heer wel boos word? Ik heb niet graag een boze god achter me aan mijn familie zal nu al boos genoeg zijn dat ik ben weggegaan zonder ze iets te vertellen.' de mensen om ons heen stonden bijna allemaal met elkaar te praten en een paar volgden de engel al.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."