• Vandaag is de nieuwe single van Paramore uitgekomen, namelijk Now. Wat vinden jullie er van? Ik vind het niet slecht, maar het is ook niet meteen mijn tasse de thé. Hopelijk is het album op zijn geheel iets beter dan dit liedje.
    Ik had er meer van verwacht.

    Je kan Now beluisteren op paramore.net


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn eerste gedachte was "dit lijkt echt heel erg op No Doubt"
    Ik vind hem eigenlijk heel leuk. Hij is echt heel anders dan wat ze tot nu toe hebben gedaan, maar ik vind het wel wat hebben.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Hij is wel leuk, en anders dan wat ze tot nu toe hebben gemaakt.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Hij klinkt heel anders dan de 'oude' Paramore. Maar ik vind het wel een leuke veranderen!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik luister geen paramore.


    26 - 02 - '16

    Niet slecht, maar ook niet super goed naar mijn mening.


    You are beautiful, you are love.

    Ik. heb. zo. lang. gewacht. Zat al sinds 10 voor half 8 te luisteren naar de radio waar hij op zou komen, kwam hij niet en moest ik weg. Kwam er daarna achter dat hij dus al op YouTube stond, en ik ben er verliefd op, ook al is het véél anders.

    Skeletons schreef:
    Mijn eerste gedachte was "dit lijkt echt heel erg op No Doubt"
    Ik vind hem eigenlijk heel leuk. Hij is echt heel anders dan wat ze tot nu toe hebben gedaan, maar ik vind het wel wat hebben.
    Welja, het blijft wel hangen. Het is niet slecht, maar zo anders. Ik hoop gewoon dat niet heel het album zo zal zijn. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het een heerlijk nummer. Ben zo blij dat ze terug zijn en ben zo benieuwd naar het album. :3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik ben er eerlijk gezegd niet zo weg van, het valt me een beetje tegen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vind er echt een reet aan xD
    Sorry hoor, maar Paramore zinkt op deze manier helemaal de grond in en het valt echt hartstikke buiten hun genre, ze zijn meer pop geworden vind ik en Hayley haar stem is helemaal bewerkt... Terwijl zij JUIST GOED kan zingen... Die bewerkingen heeft ze helemaal niet nodig en dat is echt zo zonde...
    Ik vind het echt geen leuke song, en sorry als ik bot over kom ofzo, dat is niet de bedoeling, maar ik wil er gewoon mee zeggen, dat ik het zonde vind dat Paramore zo hard is veranderd sinds het vertrek van Josh en Zac. Want laten we eerlijk toegeven, Josh was wel het brein achter Paramore, hij hielp mee met de teksten, schreef de meeste muziek en nu is het allemaal gewoon... tja minder.... en ik vind het gewoon zonde hoe zo'n goede band zo'n slechte sound heeft gekregen...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ik vind er echt een reet aan xD
    Sorry hoor, maar Paramore zinkt op deze manier helemaal de grond in en het valt echt hartstikke buiten hun genre, ze zijn meer pop geworden vind ik en Hayley haar stem is helemaal bewerkt... Terwijl zij JUIST GOED kan zingen... Die bewerkingen heeft ze helemaal niet nodig en dat is echt zo zonde...
    Ik vind het echt geen leuke song, en sorry als ik bot over kom ofzo, dat is niet de bedoeling, maar ik wil er gewoon mee zeggen, dat ik het zonde vind dat Paramore zo hard is veranderd sinds het vertrek van Josh en Zac. Want laten we eerlijk toegeven, Josh was wel het brein achter Paramore, hij hielp mee met de teksten, schreef de meeste muziek en nu is het allemaal gewoon... tja minder.... en ik vind het gewoon zonde hoe zo'n goede band zo'n slechte sound heeft gekregen...
    Renegade enzo, was anders niet slecht. Die EP gaf echt hoge verwachtingen, nu is het wat minder, maar ik wacht wel af. Now blijft wel hangen ook al is het niet helemaal het mijn smaak.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik mis Josh en Zac (huil)

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 18:46 ]

    nerveus schreef:
    Ik vind er echt een reet aan xD
    Sorry hoor, maar Paramore zinkt op deze manier helemaal de grond in en het valt echt hartstikke buiten hun genre, ze zijn meer pop geworden vind ik en Hayley haar stem is helemaal bewerkt... Terwijl zij JUIST GOED kan zingen... Die bewerkingen heeft ze helemaal niet nodig en dat is echt zo zonde...
    Ik vind het echt geen leuke song, en sorry als ik bot over kom ofzo, dat is niet de bedoeling, maar ik wil er gewoon mee zeggen, dat ik het zonde vind dat Paramore zo hard is veranderd sinds het vertrek van Josh en Zac. Want laten we eerlijk toegeven, Josh was wel het brein achter Paramore, hij hielp mee met de teksten, schreef de meeste muziek en nu is het allemaal gewoon... tja minder.... en ik vind het gewoon zonde hoe zo'n goede band zo'n slechte sound heeft gekregen...

    Ik vind het juist meer rock (Maar dat kan ook komen, omdat er mensen aan het album meewerkend ie uit een rock/metal band komen). Ik kan me voorstellen als het compleet anders is dat je het niet leuk vindt c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor