• De Hemel word aangevallen door Zijn gemene aartsvijand Hades die het rijk wil veroveren.
    Vele magische bewoners zijn bang en vluchten weg voor de duivels die hun land probeert te vernietigen. Iedereen die een tweede kans verdient ,komt bij God's rijk, maar die kunnen weer sterven en dan zijn ze voorgoed weg.Iets wat God niet kan aanzien.
    Daarom koos hij uitverkorenen, die bestaan uit verschillende wezens.
    Deze krijgen een trouwe helper, een Soul. De Souls horen hun baas te beschermen en raad te geven.

    Maar ,wat als er een uitverkorene sterft ,of als iemand ze verraad?
    This means war.


    Regels:
    - Minimaal 4 regels.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan. Verlopen is verlopen.
    - Afwezigheid of naamsverandering doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door mij of door Nyan.
    - OOC tussen haakjes.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - 16+ is toegestaan.
    - Houd rekening met elkaar.


    Wezens:
    - Camille Vera Williams || Hour ~ Veela.
    - Alexandra Elise Williams || Nyan ~ Veela.
    - Daya Felicia March || MinnieMouseX ~ Elf.
    - Amarí ''Amar'' Nanine Roshania. || Leviosae ~ Doodsengel.
    - Lyan Rae "Lyre" Seal || LyricLie ~ Vuurelf.
    - Minerva Cecilia Nidireska || MissCastle ~ Vampier.
    - Nathan Maxwell Scot || Nyan ~ Watergeest.
    - David James Morgan || Emrys ~ Natural Caster.
    - Brennen || Ewijn ~ Centaur.
    - Yinurru Brater || Baelo ~ Meerminman.
    - Darren Archer ||Mirare ~ Miànjù / Gemaskerde.
    - Gabe Alex Seravim || Mitovi ~ Seraf.

    Rollentopic.

    In het begin/de beginpost krijgen ze allemaal een bericht, het maakt niet uit hoe, dat ze bij god geroepen moeten worden. Als ze daar allemaal zijn geef ik verdere uitleg.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 19:19 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nathan Maxwell Scot || Watergeest.

    Eindelijk werd ons lang wachten beloont met God zelf ,die nu begon te spreken 'Welkom, wezens uit de verste uithoeken van de wereld. Ik heb jullie hier laten komen omdat er een strijd aan zit de komen. Hades heeft me de oorlog verklaard. En nou zijn jullie hier, om met jullie Souls de strijd aan te gaan. Jullie zullen afreizen naar de Tartarus, beter bekend als de Onderwereld. Jullie zullen vele verleidingen moeten weerstaan. Vriendschappen zullen breken. Er is een kans op verraad. Maar ik vertrouw er op dat jullie met jullie souls jullie doel zullen bereiken. Hades uitschakelen. En dit zijn jullie souls.' eindigde hij zijn speech en naar iedereen ,vloog er een vormloze geest ,die langzaamaan een dierlijke vorm aannam. Mijn soul had vleugels en was erg klein ,het gevederde kleine soultje was een kleine uil. Uilen stonden voor wijsheid ,maar ik was nooit echt de slimste. Het uiltje vloog op me af en lande zich op mijn schouder. Een schuine grijs ontstond op mijn gezicht en ik liet mijn vingertoppen zijn kopje aaien. De donsveertjes waren erg zacht en mijn soul leek ervan te genieten.
    'Zijn ze niet prachtig?' zei Camille en ik kijk haar even met een glimlach aan. "Ja ze zijn echt fantastisch. Ik keek evn rond en keek naar de andere wezens die ook een soul hadden. Camille had een kleine bruine vos. Ik zag dat er nog iemand was met een uil .Ook waren er nog andere souls,zoals een wolf een arend.Een tijger met speciaale kleuren en nog veel meer.
    "dus we moeten Hades verslaan?" vroeg ik aan niemand in het bijzonder. Het was zelfs meer tegen mezelf. Ik nam mijn soul vast en kijk hem aan in die grote ogen van hem. Nog steeds blijft de vraag waarom ik? in me doordringen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daya Felicia March

    'We kunnen vliegen met minivleugels. Maar die gaan makkelijk stuk dus moet ik voorzichtig vliegen. En elke elf heeft zo zijn eigen talent, ik kan goed boogschieten. EN we zijn sneller dan mensen. Je kan ze herkennen aan de lichtere huid, de iets kleinere lengte, de altijdgroene ogen..' ik wil verder gaan als we Zijn kantoor in komen. Ik kijk nieuwsgierig om me heen. 'Ik zeg het straks wel,' fluister ik naar David. 'Welkom, wezens uit de verste uithoeken van de wereld. Ik heb jullie hier laten komen omdat er een strijd aan zit de komen. Hades heeft me de oorlog verklaard. En nou zijn jullie hier, om met jullie Souls de strijd aan te gaan. Jullie zullen afreizen naar de Tartarus, beter bekend als de Onderwereld,' begint Hij. Ik schrik. De onderwereld? Dat is supergevaarlijk! 'Jullie zullen vele verleidingen moeten weerstaan. Vriendschappen zullen breken. Er is een kans op verraad. Maar ik vertrouw er op dat jullie met jullie souls jullie doel zullen bereiken. Hades uitschakelen. En dit zijn jullie souls.' De vormeloze geesten vlogen elk op een wezen af, waar zij een dierlijke vorm aannamen. Allemaal iets vertellend over de persoon zelf,' zegt Hij waarna er naar ieder een soort wolkachtig iets toe komt en de vorm aanneemt van een dier. Mijne is een Hermelijn. Ik kijk gefascineerd naar het wezentje.


    David James Morgan||Caster


    'We kunnen vliegen met minivleugels. Maar die gaan makkelijk stuk dus moet ik voorzichtig vliegen. En elke elf heeft zo zijn eigen talent, ik kan goed boogschieten. EN we zijn sneller dan mensen. Je kan ze herkennen aan de lichtere huid, de iets kleinere lengte, de altijdgroene ogen..' we komen zijn kantoor binnen en Daya kijkt om haar heen 'Ik zeg het straks wel,' de man die god moet zijn begint een hele speech en zegt iets over souls op het moment dat er iets naar me toe komt vliegen. Zodra het iets een vorm heeft gekregen zie ik dat het een uil is geworden. Om me heen krijgt iedereen een soul en ergens zie ik nog een jongen met een uil. 'Aww kijk god vind me slim.' ik kijk lachend naar Daya die als soul een hermelijn heeft gekregen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Minerva Cecilia Nidireska| Vampier
    Ik keek om mij heen en zag vele dieren. Ik vroeg mij af hoe die arend bij mij paste. Maar ik hield van hem. Hij zat op mijn schouder en ik aaide hem zachtjes.
    "Dus we moeten Hades verslaan." zei een jongen, die er uit zag als een watergeest.
    "Hoé moeten we dat in godsnaam doen?" flapte ik uit. "Ik bedoel, het spijt me. Hoe moeten we dat in vredesnaam doen?"
    Ik vroeg het aan niemand bijzonder maar ik verwachtte toch een antwoord, misschien van een vreemd beest, misschien van een engel of van God zelf. Ik had altijd wel een goed humeur, maar dit vooruitzicht vond ik wel beangstigend.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    {Someone for Brennen?}


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    {Someone for Brennen?}


    Ik wil wel, Minerva naar Brennen of andersom?


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    {Ehm, Minerva naar Brennen? Weet niet wie eerder tijd heeft om te reageren. Maar ik, denk ik, pas ergens vanavond.}


    Stenenlikker

    [Iemand voor Alex?]

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 20:24 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ewijn schreef:
    {Ehm, Minerva naar Brennen? Weet niet wie eerder tijd heeft om te reageren. Maar ik, denk ik, pas ergens vanavond.}


    All right


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Minerva Cecilia Nidireska|Vampier
    Ik liep naar het eerste de beste wezen wat ik tegenkwam en vroeg mijn vraag nog een keer: 'Hoe moeten we in vredesnaam Hades verslaan? Ik kan wel vechten, maar dan moeten we wel een tactiek hebben en bespreken. Ik ben nou niet een master in tactiek, alleen in het uitvoeren, dus heb jij misschien een idee? By the way, Ik ben Minerva. Wie ben jij? Als ik vragen mag?" Ik bekeek hem goed en ik kwam erachter dat het een centaur was, normaal viel het me zo op, maar ik was zo overstuur dat ik bijna niks zag. Ik begon bijna te huilen, maar vampiers konden niet huilen, want Hades had ook mijn vriendin Persephone, de dochter van Demeter, te pakken en ontvoert.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 18:23 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    grey]Ik hoop dat Mirare snel reageert![/grey


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    {Wauw, eerst ging het echt heel snel en nu is het hier zowat uitgestorven...}

    Brennen
    Al gauw kwam een van de meisjes naar mij toegelopen en begon een heel verhaal. 'Hoe moeten we in vredesnaam Hades verslaan? Ik kan wel vechten, maar dan moeten we wel een tactiek hebben en bespreken. Ik ben nou niet een master in tactiek, alleen in het uitvoeren, dus heb jij misschien een idee? By the way, Ik ben Minerva. Wie ben jij? Als ik vragen mag?' Ik was even stil om te verwerken wat er net allemaal tegen mij gezegd was, er werden net een hoop vragen aan mij gesteld.
    'Ik heb geen flauw idee,' antwoordde ik op haar eerste vraag. 'Ik zit me dat zelf ook nog af te vragen en waarom ik ooit hierheen ben gevraagd.
    En zelf ben ik eigenlijk ook vooral een vechter, maar ik heb ervaringen met het bespreken van een tactiek. Ik denk dat dit iets is, waar we met z'n allen uit zullen moeten komen. Mijn naam is trouwens Brennen. Mag ik vragen wat voor wezen jij bent? Ik denk dat bij mij voor de hand liggend is.' Dat laatste zei ik met een glimlach. Ik viel zeker wel op in deze ruimte vol met menselijke wezens, van wie een aantal vleugels hadden. Ondertussen zag ik de jonge vrouw wat tranen in haar ogen had. 'Wat is er?' vroeg ik voorzichtig.


    Stenenlikker

    Minerva Cecilia Nidireska|Vampier
    "Ik heb geen flauw idee', antwoordde de centaur. "Ik zit me dat zelf ook nog af te vragen en waarom ik ooit hierheen ben gevraagd. En zelf ben ik eigenlijk ook vooral een vechter, maar ik heb ervaringen met het bespreken van een tactiek. Ik denk dat dit iets is, waar we met z'n allen uit zullen moet komen. Mij naam is trouwen Brennen. Mag ik vragen wat voor wezen jij bent? Ik denk dat bij mij voor de hand liggend is."
    Ik wilde bijna antwoorden toen hij mijn bijna tranen zag. "Wat is er?" vroeg Brennen voorzichtig.
    Ik glimlachte waterig en antwoordde zachtjes: "Ik ben een vampier, de enigste soort men vleugels. Maar wil je het echt weten? Het is nogal een huilerig verhaal en volgens mij stelt het ook niet veel voor."


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Wolfheart schreef:
    [Iemand voor Alex?]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    =
    Daya Felicia March

    Ik kijk naast me, waar ik David met een uil als soul zie. 'Awh kijk God vindt me slim,' zegt hij lachend, waarna hij naar me kijkt. Ik lach ook heel even. Uilen zijn wijze dieren, zeggen ze altijd. Ik kijk weer naar de hermelijn.
    Hermelijnen zij vrij schuw, maar zijn ook gemene jagers. Waarom lijk ik dan op een hermelijn? Ze zijn wel schattig. 'Kijk nou! Een schattig hermelijntje!' zeg ik glimlachend en starend naar de zwevende hermelijn.

    {sorry voor de late reactie...}

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 21:11 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Brennen

    Minerva glimlachte waterig en zei zachtjes: "Ik ben een vampier, de enigste soort men vleugels. Maar wil je het echt weten? Het is nogal een huilerig verhaal en volgens mij stelt het ook niet veel voor." Ahh, een vampier, en dan ook nog een met vleugels, ik was ze nauwelijks tegengekomen en de vleugels waren mij eerlijk gezegd ook niet eerder opgevallen. En ik vroeg me wel af, waarom ze verdrietig was. En een luisterend oor kan je dan altijd wel goed gebruiken.
    'Vertel maar, als je wilt,' zei ik. 'Ik kan wel tegen huilerige verhalen en ik denk dat het wel goed is om erover te praten. Ook al zou het eigenlijk niks voorstellen. En misschien denk jij dat het niks voorstelt, maar is het dat wel.'

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 20:43 ]


    Stenenlikker