• || One Direction || Love Heaven ||Topic 1||

    One Direction is een grote band die heel de wereld kent , Harry , Zayn , Louis , Liam en Niall zijn al meer dan 3 jaar vrienden sinds X-Factor hebben ze elkaar bijna elke dag gezien . Iedere jongen krijgt gevoelens voor de ander in de band . Maar er zijn problemen als One Direction uit de kast zou komen dan zullen ze geen band meer zijn en zullen ze gewoon weer naar school moeten . De Ladz weten niet dat ze op elkaar verliefd zijn . Het word moeilijk om dit grote geheim te verbergen .



    ||Rollen||

    Jongens
    Zayn Malik: ZaynieBoy
    Niall Horan :ZaynieBoy
    Harry Styles: Danosaur
    Louis Tomlinson:AppleBottom
    Liam Payne : Depay


    De beste vriendinnen van de jongens :
    Yasmin Hailey Peck: Romarin
    Jaclynn 'Jackie' Brown: Gehenna

    Andere mensen :
    Charlot "Charlie" Danesse Payne het zusje van Liam: Luminoase

    Bijvoorbeeld familie broertjes enzv
    .

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.




    LET OP : Als joun personage een relatie wil beginnen met de andere word dat overlegt met de speler die de andere personage speelt!

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 11:24 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Ergens waar ik met Emily, fuck verkeerde rpg Yasmin heen kan?]

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 19:01 ]


    Do what people say you can't.

    [Yasmin bedoel je]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    "Waar dacht jij heen te gaan?" Harry staat letterlijk tegen me aangeplakt, niet dat ik dat erg vind, hij is warm en groot en best comfortabel, ik leun een beetje meer tegen hem aan en sluit mijn ogen. "Ik weet niet." Weet ik uit te brengen na een tijdje stilte. Ik draai me om in zijn greep en sla mijn armen rond zijn nek. "Weet je, als je wilt kunnen we een kom met popcorn maken en geheimen doorvertellen en daarna elkaars make-up doen en dan elkaars haar." Ik geef hem een grote glimlach. "Zoals een meidenavond!" Ik stuiter zachtjes op en neer op mijn tenen en trek een pruillipje. "Pwease?"


    The artist is the kid that survived.

    Romarin schreef:
    [Ergens waar ik met Emily, fuck verkeerde rpg Yasmin heen kan?]


    i]Je kan gerust naar Louis en Harry komen als je wilt, haha (:[/i


    The artist is the kid that survived.

    Romarin schreef:
    [Ergens waar ik met Emily, fuck verkeerde rpg Yasmin heen kan?]


    [Haha, heb ik zo vaak]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles
    Het was even stil en ik legde mijn kin op Louis zijn schouder. Uiteindelijk draaide Louis zich om in mijn greep en haalde ik snel mijn hoofd weer op. langzaam weorden mijn ogen groot, wanneer Louis me verteld wat hij wilde doen en werd mijn blik vreemder. ik wilde vragen of het verder wel goed met hem ging, maar besloot dat, dat niet de beste aanpakt was. ik kriebelde met mijn vingers over zijn heupen en drukte mijn neus tegen die van hem. was ik even blij dat er geen make-up in huis was hier.Tenminste, dat hoopte ik toch. Want ik zag Louis er nog wel eens voor aan om dat wel te hebben en me dan alsnog vast te binden op een stoel om me vervolgens op te kunnen maken. 'Wat ben je toch ook een muts.' grinnik ik, waarna ik vlinderzacht een kusje op zijn mondhoek druk. Ik kon niet helemaal goed plaatsen wat Louis nu precies van me wilde, dus hielt ik het hier maar even bij.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    Ik voel het bloed naar mijn wangen kruipen als Harry een kusje op mijn mondhoek drukt, simpel maar toch genoeg om me te doen blozen, zachtjes duw ik hem naar achteren en op het bed. "Slaaptijd." Ik geef hem een grote glimlach en kruip over hem heen naar de andere kant van het bed. "Tenzij je een karaoke wilt doen of een beter idee hebt?" Ik haal mijn hand door zijn krullen, oké, ik hou van zijn krullen, ze zijn zacht en krullerig en zacht. Ik grinnik in mezelf, ze passen perfect bij zijn gezicht, ik aai zachtjes over zijn wang en naar zijn hals, hij heeft de perfecte lichte huidskleur, ik leg mijn hand op zijn borst, hij is gewoon perfect, elk deel van hem is perfect. Meer dan perfect zelfs. Harry is God, als je het mij vraagt dan toch.


    The artist is the kid that survived.

    Zayn Malik

    Toen we in de auto zaten gooide ik een cd van ons in de auto radio. Niall zette hem op zijn alle hardst en we begonnen luid mee te zingen . Toen we bij het zwembad aankwamen stond er al een mevrouw op ons te wachten . '' Goedenmiddag meneer Malik en meneer Horan .. Volgt u mij maar en dan lijd ik u naar de prive zwembad. '' zei ze .. Hmm misschien had Liam ook wel zin om te komen zwemmen met zijn zusje. Ik pakte mijn mobiel en stuurde een berichtje naar hem '' Heey Liam .. Als je zin hebt dan kun je misschien samen met ons komen zwemmen in het zwembad buiten de stad ? Ik heb geregeld dat Niall en ik het zwembad voor ons alleen hebben maar jullie kunnen er gerust bij komen hoor ik meld dan wel even dat jullie eraan komen .. Als jullie willen teminste x Zayn en Niall''.. Toen we ons aan het omkleden waren voelde ik een hand op mijn bil. Ik draaide me om en zag Niall blozen . '' Meneertje Horan! Het is niet toegestaan om aan Meneer Malik te zitten ..'' zei ik nep boos en ik barste in lachen uit. Toen we het water in waren durfde ik niet verder want aan het einde was het heel diep dus ik bleef staan waar mijn benen de grond konden raken. '' ZAYN VANGEN!'' Zei Niall maar ik was al te laat en kreeg een harde bal tegen mij aan . '' Verdomme Niall!'' brulde ik . '' Sorry Zayn '' zei hij en hij kwam naar me toe.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles
    Louis zijn kaken kleuren rood en ik glimlachte automatisch. Ik vond het geweldig als ik Louis van zijn stuk kon brengen. Ik piepten zachtjes toen hij me achterover op het bed duwde en voor een seconde sloeg mijn hart een slag over en staarde ik naar de jongen die over me heen kroop. 'Het is nog geen twee uur 's middags boo.' Zei ik schor toen hij wilde slapen. Ik draaide me op mijn zij en staarde naar Louis die met zijn hand door mijn haar ging. 'Het maakt mij niet uit.' Mompelde ik zachtjes. Zolang ik maar bij Louis was. Mijn hart ging tekeer onder Louis zijn hand toen deze op mijn borstkas lag en ik beet op mijn lip. Het was zo moeilijk volhouden dit. Er kwam een dag dat ik mezelf niet in zoutminnend houden en hem zou zoenen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    Ik trok een pruillipje. "Ik ben moeeee." Zeurde ik, ik was inderdaad moe, niet dat het zo erg was, ik was bij Harry en Harry was bij mij en ik wou zo lang als ik kon wakker blijven. Langzaam duw ik hem op zijn rug en leg mijn hoofd op zijn borst. "Dan gaan we knuffelen." Zijn hartslag ging als een gek tekeer, hij is toch niet ziek aan het worden hé? Hopelijk niet, zieke Harry is niet de beste, hij zeurt en zeurt en laat je alles voor hem doen, oké, ik moet eerlijk zijn het is het schattigste wat ik ooit gezien heb en ik zou alles voor hem doen, langzaam loop ik met mijn vingers over zijn buik heen. "Eén, twee, drie, vier.." Tel ik zachtjes bij elke stap. Bij zijn broeksluiting stop ik en kijk op naar hem. Zou ik of.. Zou ik niet..?


    The artist is the kid that survived.

    Harry Styles
    Zachtjes streelde ik door Louis zijn haren. 'Vanavond mag je slapen.' Zei ik zacht. Ik liet zijn lokken door mijn vingers glijden en kalmeerde weer iets, totdat Louis mijn rug weer in de lakens duwden. Ik knikte langzaam. Knuffelen was goed. Ik hield van knuffelen met Louis. Hij was altijd zo warm en zacht. Zijn armen om me heen gaven me altijd dat beschermde gevoel, dat ik heel de wereld aan zou kunnen. Ik beet op mijn lip en sloeg een arm om hem heen toen hij zijn hoofd op mijn borstkas legde. Ik voelde zijn vingertoppen over mijn buik trippelde en hoe lager hij kwam, hoe moeilijker mijn ademhaling werd. Zijn tellen leken in mijn hoofd veel dringender te worden en ik slikte toen hij stilviel. Louis kijkt op terwijl zijn vingers bij mijn broeksluiting liggen. In mijn hoofd smeekte ik hem, maar ik bleef hem enkel aanstaren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Sorry ik ben echt super ziek geworden en sigh]
    Louis William Tomlinson

    Ik staarde naar Harry en Harry staarde terug, mijn ogen gleden naar zijn lippen, roze, volle, zachte lippen die zo graag mijn wang kuste en die ik zo graag zou aanvallen met mijn eigen lippen, niet zo denderend als de zijne, maar ik denk dat ze in orde zijn, toch? Zachtjes glij ik met mijn hand over zijn kruis naar zijn bovenbeen en knijp er zachtjes in. Ik druk een kusje op zijn wang en rol mezelf op mijn buik zodat ik op hem lig. Knuffelen, Louis, knuffelen, niet kussen, knuffelen. "We zouden morgen iets moeten doen met al de jongens, iets gaan eten of naar de film gaan." Stelde ik voor, alone time met Harry was veel leuker maar we konden de anderen toch niet buitensluiten, toch? En daarbij we konden nog altijd gewoon, gezellig met ons tweetjes naar de film gaan en daarna met de jongens gaan eten. Met een glimlach op mijn gezicht denk ik aan wat er zou kunnen gebeuren als we alleen met ons tweeën naar de film gingen, we zouden kunnen knuffelen en handje vast houden, want dat is obviously iets wat vrienden doen, en kus- Ik zucht en kijk op naar Harry. "Haz?"


    The artist is the kid that survived.

    [aww arme ji. Beterschap ;c]

    Harry Styles
    Uiteindelijk gleed Louis zijn hand over mijn kruis en dacht ik dat dit het punt was, waar we enorm heftige seks gingen hebben. maar Ik had het kunnen weten. Ik sloot mijn ogen en een zachte zucht rolde over mijn lippen toen Louis in mijn bovenbeen kneep. Ik negeerde de lippen die op mijn wang werden geplakt en kon mezelf wel boor min kop slaan. Wat dacht ik wel niet. Louis lot op me en ik open mijn ogen weer. Ik sla mijn armen om hem heen en kijk hem enkel aan. Hoe had ik ooit de hoop kunnen hebben. We waren veel closer als normale vrienden. Zaten aan elkaar alsof het de normale zaak van de wereld was. Hadden een shipname. Meer fans geloofde in Larry dan in Jesus. Maar zo was Louis en had verder niets met mij te maken. Ik knikte langzaam bij Louis zijn idee. 'Dat kan wel.' Mompelde ik zacht, terwijl ik verdwaalde lokken haar uit zijn gezicht haalde. Als hij opkijkt kijk ik hem vragend aan. 'Ja, boo?'

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 10:15 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall Horan

    Ik zwom naar hem toe '' Gaat het Zayn ?'' zei ik . '' Ja het gaat!'' zei hij bot. Ik ging uit het water en liep naar de glijbaan . '' Kom Zayn ! We hebben het hele zwembad voor ons zelf!'' zei ik . Zayn kwam eraan en ging achter me staan . '' Nou ga dan Niall er is toch niemand dus dan hoef je ook niet op die lichtjes te letten'' zei hij.. Voor dat ik het wist had Zayn me al naar beneden geduwd. '' Zayn nu krijg je straf!'' schreeuwde ik van onderaan de glijbaan . '' Kom maar!!'' zei hij ik ging weer zo snel als ik kon die trap op maar toen ik daar was was Zayn weg. '' Joehoe!! Hier beneden !'' zei hij Ik keek naar beneden en ging de glijbaan weer af. Ik rende zo snel als ik kon achter hem aan. Maar ik viel in het water. '' Hhahaha'' lachte Zayn . '' Kom jij eens eventjes hier meneertje!'' zei ik , Hij ging op de rand zitten en ik kwam erbij. '' Wat is mijn straf?!'' zei hij.. '' Een kus op de mond is joun straf'' zei ik . '' Hmm Oke!'' zei hij en hij plante zijn lippen op de mijne


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis William Tomlinson

    Harry kijkt me vraagend aan "Ja, boo?" vraagt hij zachtjes. Voorzichtig haal ik mijn hand door zijn haar. "Vind je het raar als ik zou zeggen dat ik je heel graag zou willen kussen?" Zachtjes grijp ik naar zijn hand en knijp er zachtjes in. "Of, will je dat liever niet?" Ik druk een zachte kus op zijn voorhoofd en daarna zijn neus.


    The artist is the kid that survived.