• Nee, ik zoek geen nieuwe story's om te lezen, ik zoek een story die ik een paar maanden geleden had gelezen. Ik stopte met lezen vanwege internet-uitval, en ik had geen bladwijzer genomen. Die dag had ik mezelf nog beloofd weer naar die story te gaan de volgende dag, maar dat was ik dus vergeten te doen. Nu, maanden later, herinner ik het me nu weer, plotseling. Maar nu ben ik de titel van de story kwijt, en ik weet de user die de story heeft geschreven ook niet meer..

    Ik kan het me herinneren dat de story een hele mooie cover had. In het begin gaat het over een meisje dat een zee/oceaan whatever inloopt, vervolgens geen adem meer krijgt maar dan is ze onderwater en leeft ze toch nog. En ze belandt in Atlantis. De rest weet ik niet meer.
    Willen jullie helpen met zoeken? Ik weet het echt niet meer en ik vond dat verhaal al zo top.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vermoedt dat dat mijn verhaal is, Strijd om Cidonya
    Al staat hij momenteel op gepauzeerd gezien tijd en inspi gebrek. Is het niet mijn verhaal, dan weet ik het niet en kan ik je ook niet verder helpen helaas.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 12:05 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Strijd om Cidonya misschien?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Merrow schreef:
    Ik vermoedt dat dat mijn verhaal is, Strijd om Cidonya
    Al staat hij momenteel op gepauzeerd gezien tijd en inspi gebrek. Is het niet mijn verhaal, dan weet ik het niet en kan ik je ook niet verder helpen helaas.
    Yeaaahhh! Found it :Y) Thanks.
    Slotje?

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 12:06 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ik zie dat je het al hebt gevonden.^^


    •*• Lululu •*•

    Goh dat was snel.:'D


    You were born original, don't die as a copy.