• || One Direction || Love Heaven ||Topic 1||

One Direction is een grote band die heel de wereld kent , Harry , Zayn , Louis , Liam en Niall zijn al meer dan 3 jaar vrienden sinds X-Factor hebben ze elkaar bijna elke dag gezien . Iedere jongen krijgt gevoelens voor de ander in de band . Maar er zijn problemen als One Direction uit de kast zou komen dan zullen ze geen band meer zijn en zullen ze gewoon weer naar school moeten . De Ladz weten niet dat ze op elkaar verliefd zijn . Het word moeilijk om dit grote geheim te verbergen .

||Rollen||

Jongens
    Zayn Malik: ZaynieBoy
    Niall Horan :ZaynieBoy
    Harry Styles: Danosaur
    Louis Tomlinson:AppleBottom
    Liam Payne : Depay

De beste vriendinnen van de jongens :
    Yasmin Hailey Peck: Romarin
    Jaclynn 'Jackie' Brown: Gehenna

Andere mensen :
    Charlot "Charlie" Danesse Payne het zusje van Liam: Luminoase

Bijvoorbeeld familie broertjes enzv
    .

Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

LET OP : Als joun personage een relatie wil beginnen met de andere word dat overlegt met de speler die de andere personage speelt!

[ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 11:24 ]

Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

Niall Horan

Zayn verliefd op Liam ? Maar Liam is helemaal geen homo. Ik liep naar Liam toe.'''LIAM ZAYN IS VERLIEFD OP JE!'' Schreeuwde ik zodat Zayn kon mee genieten.Ik voelde een harde klap op mijn achter hoofd. Ik besloot maar om nog een keer die glijbaan af te gaan. Zayn verliefd op Liam ? Dat kan niet en dat mag niet! Ik hoor bij Zayn niet Liam! Maar ik wil dat Zayn gelukkig is dus ik moet het dan maar accepteren. Maar .. Ach laat maar. Ik ging van die glijbaan af en ik lachte en huilde tegelijk. Ik kwam weer beneden en besloot maar eens om 5 baantjes te gaan zwemmen misschien krijg ik dan een six pack en dan valt Zayn wel op me. Zayn houd van 6-packs maar Liam heeft er een dus misschien is hij daarom verliefd op hem .. '' ZAYN HOORT BIJ MIJ!!'' Schreeuwde ik terwijl ik aan het zwemmen was. '' NIETUS IK HOOR BIJ IEMAND ANDERS!'' Schreeuwde Zayn terug

[ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 16:41 ]

Louis William Tomlinson

Harry had zijn lippen tegen mijn nek gedrukt en ik voelde hoe hij zachtjes beet en hoe hij zijn vinger krulde, zachtjes kreunde ik, de stilte verstorend, hij bewoog zijn vinger heen en weer en gleed een tweede vinger naar binnen, met een kreun probeerde ik naar onderen te kijken in de hoop iets te zien, Harry krullen hingen ervoor waardoor ik mijn hoofd weer terug gooide, ik voelde hoe hij begon te zuigen in mijn nek en gleed mijn hand over zijn zij omhoog en terug omlaag. Ik hield ervan hoe zij huid zo zacht en glad is, zo jong. Ik sloeg mijn benen rond zijn middel heen en sloot mijn ogen, genietend van het moment.

The artist is the kid that survived.

Luminoase schreef:
    Charlot Danesse Payne

Ik voelde het water tegen mijn huid aanprikken, wat een zeer fijn gevoel was. Zwemmen had ik altijd al heerlijk gevonden, zeker toen ik rond de zeven was. Op mijn zesde was ik helemaal blij toen ik mijn eerste diploma had, en de tweede plus de derde haalde ik enkele maanden later. Zo trots als ik was zwom ik altijd in het diepe. Maar helaas was zwemmen voor de rest niet echt een sport voor mij. In mijn vrije tijd was het erg leuk, maar ik betwijfelde zo of ik wel echt onder de sport zou gaan. Liam sprong er ook bij, waarbij ik hem grijnzend aankeek. Dit was leuk, ook al waren we nauwelijks een half uur hier. Op een gegeven moment ging Liam op de rand zitten en wenkte me. Al waggelend kwam ik naar hem toe door het water, en hees me naast hem op de rand. 'Zie je Zayn en Niall daar?' vroeg hij. Snel wierp ik een blik op de twee en keek vervolgens eer naar Liam om te knikken. 'Niall is volgens mij verliefd op Zayn.. Alleen ik zie Zayn er niet voor aan om homo te zijn.. Jij wel?' vroeg hij. Hij zat wat naar me toegebogen en had het allemaal gevraagd op een fluistertoon. 'Zayn? Homo? Nee, dat kan niet. Als je ziet hoe zijn karakter is, denk ik het niet. Jij trekt altijd met ze op, dus over Niall zal je wel gelijk hebben. Misschien moet je maar eens met Niall gaan praten, hij wilt het wel vertellen denk ik. Hij kan niet alles opkroppen' mompelde ik zachtjes.

[Sorry voor de late reactie, had niet door dat je had gereageerd ^^.]

Liam Payne
    'Zayn? Homo? Nee, dat kan niet. Als je ziet hoe zijn karakter is, denk ik het niet. Jij trekt altijd met ze op, dus over Niall zal je wel gelijk hebben. Misschien moet je maar eens met Niall gaan praten, hij wilt het wel vertellen denk ik. Hij kan niet alles opkroppen.' mompelde Charlot zachtjes en ik knikte. Ze had gelijk, misschien moest ik maar eens met Niall gaan praten. Nog voordat ik wat tegen Charlot kon zeggen hoorde ik Niall roepen. 'Liam, Zayn is verliefd op je!' Ik schrok en keek even met opgetrokken wenkbrauwen naar de twee jongens die verderop in het zwembad zaten. Al snel riep Zayn ook wat. 'Doe verdomme is een keertje normaal!' hoorde ik hem tegen Niall zeggen voordat hij zich tot mij richtte. 'Liam, ik ben niet op je hoor, hij maakt maar een grapje.' riep hij tegen mij en hij gaf Niall een klap tegen zijn achterhoofd, waarna Niall weg liep en van de glijbaan ging. Ik schudde mijn hoofd, soms snapte ik echt helemaal niks van die twee. 'Grapjassen.' mompelde ik zachtjes tegen Charlot. 'Wie het laatste aan de overkant is, is een loser.' daagde ik haar daarna uit. Ik liet mijn lichaam het water in glijden en zwom naar de overkant. Onder water had ik gelukkig wat tijd om na te denken over Zayn en Niall. Zou het echt waar zijn wat Niall zei? Zou Zayn echt verliefd op mij zijn.. Ik kwam boven en schudde mijn haren droog, waarna ik op de kant bleef hangen.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Zayn Malik

Pff Niall denkt dat ik bij hem hoor haha wat een sukkel.. Ik hoor bij Liam en niet bij Niall. Ik zag hoe Liam het water in dook. Wat was het toch een lekker ding. Toen hij uit het water kwam smolt ik zowat hij was verdomt sexy. Ik wou naar Liam toe lopen maar ik voelde dat ik een enorme bobbel in mijn broek had. Dus ik besloot maar om naar Liam toe te zwemmen. '' Heey Liam.. Euhmm even over wat Niall zei tegen jou het is niet waar.. denk ik '' het laaste zei ik heel zachtjes. Waarom moet ik homo zijn ? En waarom moet ik uitgerekend op Liam verliefd zijn ? '' Liam .. Uhmm .. Niall denkt telkens dat ik op hem verliefd bent maar dat ben ik niet. Ik ben al op iemand anders. En die gene is dichter bij dan jij denkt'' zei ik

Harry Styles
    Rustig kuste ik Louis zijn schouderblad. Zijn huid was zacht onder mijn lippen. Mijn vrij hand kraste langzaam over zijn bovenbeen, terwijl ik mijn vingers weer opkrulden. Mijn lippen zochten hun weg af terug naar Louis' gezicht en de kleine stoppeltjes op zaak kaak prikkelde. Ik ging nog een paar keer op en neer met mijn vingers en trok ze daarna terug. Het vocht werd afgeveegd aan de lakens en ik kuste Louis zachtjes. Mijn handen gleden terug naar boven en speels streelde ik zijn sekslijntjes. Met glinsterende ogen keek ik naar de jongen onder me. Hij was zo mooi.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Louis William Tomlinson

Harry drukte een kusje op mijn schouderblad en ging zachtjes met zijn nagels over mijn bovenbeen, precies een kat, dacht ik, die houdt er ook van om met zijn nagels overal langs af te gaan, Caro bijvoorbeeld, houdt ervan om mijn gordijnen en kussen kapot te krabben, Harry krulde zijn vingers weer en ik sloeg mijn arm rond zijn schouders om daarna mijn gezicht in zijn nek te verbergen en een kreun uit te laten, mijn adem was zwaar en ik voelde hou Harry zachtjes mijn kaak kuste, hij trok zijn vingers weg en zachtjes protesteerde ik, hij drukte zijn lippen weer op de mijne en met een zachte druk in mijn onderbuik drukte in mijn heupen omhoog, hij gleed zijn handen terug omhoog, langzaam. zachtjes kreunde ik en drukte mijn lippen in zijn nek, ik wou hem, ik wou dat hij me alles gaf, alles wat hij heeft, zachtjes pin ik mijn nagels in zijn schouderblad en kras verder naar zijn rug om daar mijn hand over zijn zachte huid te laten glijden terwijl ik zijn sleutelbeen aanval me kusjes en kleine beetjes, na een tijdje heb ik een klein hartje weten te zuigen en druk ik er een kus op.

Zayn Malik

Ik keek Liam aan en besloot om weer eens van de glijbaan af te gaan. Ik liep er naar toe .. Met nog steeds mijn rubberen eendje om mijn middel en ik ging op de glijbaan staan. En ik begon heel hard te zingen . '' I WANNA SCREAM AND SHOUT AND LET IT ALL OUT! WHOWHIEOWHIEOOO ONE DIRECTION AND ZAYNIE BITCH!'' zong ik , Ik moest zelf lachen en ik viel achterover en ik gleed van de glijbaan. Toen ik weer op de kant ging staan deed mijn hoofd pijn door de klap. '' Ahw ZaynieWaynie heeft zich pijn gedaan'' zei Niall met een kleuter stem . '' Hou je bek Niall of ik donder jou nog van die glijbaan jaloers kreng!'' zei ik . Ik liep naar Liam en begon met hem te praten. '' Heey Liam. Ik vind de tattoo's van je zusje gaaf!'' zei ik . '' Ik denk dat ik er nog een laat zetten.. Maar mag ik er een zetteb met joun naam ? Ik bedoel als One Direction ooit uit elkaar gaat dat ik dan nog een herinnering aan jou heb.'' zei ik . '' Of course Niall verdiend geen Tattoo bij de gene op wie hij verliefd is '' mompelde Niall.

[ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 18:07 ]

Harry Styles
    Louis duwde protesterend zijn heupen omhoog. Hij wilde meer en dat kreeg hij. Veel meer zelfs. Zijn nagels die in mijn huid werden gepind, wonde me ergens nog meer op. Zijn lippen die telkens maar weer aan mijn huid plakten en de kleine plekjes waar het bloed naar de oppervlakten werd gezogen. Ik wist niet precies wat hij aan het doen was, maar ik wist wel, dat ik straks lange coltruien moest gaan dragen. Wilde niemand het opmerken. Ondertussen zocht mijn hand naast het bed, naar glijmiddel, wetend dat het anders niet prettig voor de jongen zou verlopen. Uiteindelijk had ik het beet en trok ik met een hand zachtjes aan Louis haren, zodat ik zijn gezicht weer kon zien. mijn lippen zogen zich vast aan zijn onderlip, terwijl ik zonder te kijken mijn vingers insmeerden. de vloeistof was koud tegen mijn verhitte huid, maar voelde prettig. ik gooide het flesje aan de kant en tikte ik speels met mijn tong tegen Louis' lippen. Mijn handen zakten weer af, maar dit keer naar mijn eigen lid, welke ik insmeerde. Nog altijd plakte mijn vingers, maar daar was een oplossing voor. Ik ging goed tussen zijn benen zitten en trok hem iets omhoog, zodat hij op mijn bovenbenen rusten. mijn wijsvinger dit nog altijd vol zat met glijmiddel gleed weer uitdagend over zijn opening en ik liet Louis zijn lippen los, omdat mijn bovenlichaam recht te zetten. Zo had ik een perfect uitzicht. Grijnzend keek ik naar de oudere jongen en kon het toch niet laten om mijn vinger nog even naar binnen te duwen.

Louis William Tomlinson

Harry was langs het bed aan het grijpen naar iets en ongeduldig drukte ik mijn lippen tegen zijn nek, Harry trok zachtjes aan mijn haar wat we deed opkijken naar hem, hij kreeg mijn onderlip beet en zoog erop, zachtjes beet ik in zijn bovenlip en hoorde hoe hij iets weggooide. Toen Harry met zij tong tegen mijn lippen tikte greep ik mijn kans en opende mijn mond langzaam om dan zachtjes op zijn tong te bijten. Hij plaatste zich terug tussen mijn benen en trok me omhoog waardoor ik een klein gilletje uit liet, ik voelde hoe hij zachtjes met zijn vinger rond mijn anus streelde. Dan trok hij weg en zette zich recht, met moeite zette ik me recht op mijn ellebogen om naar hem te kunnen kijken, hij keek me aan met een grijns en ik voelde hoe hij zijn vinger nog maar eens naar binnen gleed, ik likte over mijn lippen en beet daarna op mijn onderlip om een kreun te dempen. God als zijn vingers al zo goed voelen. "Haz, please.." Mompel ik onder mijn adem, ik streel zachtjes over zijn bovenbeen en glijd met mijn hand over mijn borst en bovenbuik, ik zag een glinster in zijn ogen, een glinster waar ik enorm veel van hou, wel, ik hou dan ook enorm veel van Harry, ik gooi mijn hoofd terug. "Hmm.." Deze jonge maakte me gek.

Harry Styles
    Precies dat wilde ik horen. Ik trok mijn vinger terug en klemde mijn vingertoppen in zijn heupen. ik zetten mijn eikel tegen Louis zijn opening, maar dat was het enige. ik boog me voorover en gaf Louis een minuscuul kusjes. en precies op het moment dat mijn lippen de zijne raakten drong ik langzaam bij hem naar binnen. mijn lichaam sidderden en even hapte ik naar adem. De druk die plots op mijn lid stond was overweldigend en warm. Ik hief mijn bovenlichaam weer op, zodat ik straks beter kon stoten en niet te vergeten om naar Louis zelf te kunnen kijken. Hoe hij zichzelf streelden, zorgde er alleen maar voor dat ik meer wilde en daar kon ik zelf voor zorgen. Mijn stoten waren langzaam maar diep. Ze zorgde voor kriebels in mijn onderbuik en lieten mijn hersens ontploffen. Bij het feit dat ik nu seks had met mijn beste vriend en de jongen waar ik al zolang naar verlangde, had ik nog lang niet stilgestaan en dat zou pas gebeuren als het gedaan was. Nu was het daar geen tijd voor. Nu was het tijd voor seks.

Niall Horan

Hahaha Zayn hoort wel bij mij.. Ik doe er alles aan om Zayn te krijgen . Zelfs Liam zou ik vermoorden voor zijn hart.
    Ik liep het water uit en besloot maar om een ijsje te gaan halen voor mij , Zayn en Charlot. Geen denken aan dat ik er ook een voor Liam zou halen die vriendjes inpikker. '' Goedendag meneer kan ik u helpen ?'' vroeg een mevrouw. '' Ja doe mij maar 3 magnum's'' zei ik . '' Hoeveel kost het ?'' vroeg ik. '' Helemaal niks omdat u het bent is het gratis.'' zei ze . '' Bedankt mevrouw '' zei ik . Ik liep terug naar Zayn en de rest. Ik gaf Zayn een ijsje en Charlot. '' En Liam dan ?'' vroeg Zayn .'' Tja die krijgt er geen een want hij is een vriendjes in pikker. '' zei ik . '' Niall hoe vaak moet ik het nog zeggen ?! IK BEN JE VRIENDJE NIET ! NU NIET DAN NIET NOOIT NIET!'' Schreeuwde hij. En hij smeet zijn ijsje weg. '' JIJ VUILE EGOÏST!'' Schreeuwde ik naar Liam . '' NIALL ?! HOU VERDORIE VOOR EEN KEER IS JE BEK OVER MIJ JA!'' Zei hij. '' Mij best'' zei ik droog. '' Het spijt me Liam de volgende keer gaan alleen wij 3en '' zei hij tegen Liam. '' Haha ik zit ook nog in One Direction! Je blijft mij dus voor altijd zien!'' zei ik . '' Ha en wat nou als wij ervoor zorgen dat jij uit One Direction gaat ?'' zei hij.
    '' Dan hoef ik je nooit meer te zien meneer Malik !'' zei ik.

Louis William Tomlinson

Harry trok zijn vinger weer terug en plaatste zijn handen weer op mijn heupen. Ik voelde hoe hij zich klaar zette en haalde diep adem, ik wist wat er nu ging komen, en ik wou het, meer dan iets anders, ik wil het zo graag. Hij boog zich over me heen en drukte een kusje tegen mijn lippen om dan naar binnen te glijden. Ik zag hoe hij naar adem hapte en streelde zachtjes over zijn wang, zachtjes beet ik op mijn onderlip en sloot mijn ogen. De warmte die boven me hing verdween en ik keek op naar Harry die zich weer had rechtgezet. Ik likte over mijn lippen en haalde mijn hand door mijn haar en helemaal tot aan mijn lid terwijl ik met mijn andere hand over mijn zijde kriebelde. Harry ging steeds dieper, het was langzaam wat het geweldig deed voelen. Langzaam greep ik naar mijn eigen lid en streelde er zachtjes over om dan een kreun uit te laten. Ik kijk met een grijns op naar Harry en zijn blik vasthoud. Met een zacht kneepje in mijn lid laat ik nog een kreun uit, lang en diep. Langzaam beweeg ik mijn heupen met de zijne, ik hou ervan hoe zijn ogen nog altijd glinsteren, groen, zoals pas gemaaid gras, met een twinkeling erin die ik nooit zal vergeten.

Harry Styles
    Even vergat ik hoe ik moest ademen. De druk rond mijn lid gaf nog net even dat extra, maar Louis zijn handelingen maakte het af. Het aanzicht wat ik nu had, zou voortaan altijd op mijn netvlies staan als ik zou masturberen. Ik kwam er net nog niet spontaan van klaar, maar god, ik wilde dat ik hier een foto van kon maken. De kreunen die over zijn lippen rolde, terwijl hij met zichzelf speelde. Mijn stoten werden automatisch sneller en dieper. Ik wilde dat ik zijn spot zou raken, zodat ik hem nog net dat kleine beetje meer zou kunnen geven. Mijn lichaam voelde nu al klam aan en mijn gezicht gloeide. Als Louis nu ook langzaam met zijn heupen begint mee te bewegen rolt er een diepe kreun over mijn lippen en gooi ik mijn hoofd iets naar achter. Maar niet te ver, want ik moest en zou naar Louis blijven kijken. Ik wilde er niets van missen.

[Huilt over Larry fanfic.]
    Louis William Tomlinson

Harry liet een kreun horen en gooide zijn hoofd lichtjes naar achter, zijn ogen bleven op mijn gefocust en met een kreun beweeg ik mijn hand sneller over mijn eigen lid, Harry's stoten werden sneller en nog dieper en ik duw mezelf dieper op hem met elke stoot, zijn krullen bewegen vrolijk mee met zijn bewegingen en ik grijp naar zijn hand. "H-haz.." Mompel ik zacht, ik sluit mijn ogen en kreun zachtjes. "Ha-harder." Weet ik dan wat luider uit te brengen. Ik bijt op mijn onderlip en knijp in zijn hand.

[Ik weet echt even niet hoe ik met Liam moet reageren.. Zaynieboy, je gaat echt veel te snel haha, je moet mensen wel de kans geven om fatsoenlijk te reageren.]

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.