• || One Direction || Love Heaven ||Topic 1||

One Direction is een grote band die heel de wereld kent , Harry , Zayn , Louis , Liam en Niall zijn al meer dan 3 jaar vrienden sinds X-Factor hebben ze elkaar bijna elke dag gezien . Iedere jongen krijgt gevoelens voor de ander in de band . Maar er zijn problemen als One Direction uit de kast zou komen dan zullen ze geen band meer zijn en zullen ze gewoon weer naar school moeten . De Ladz weten niet dat ze op elkaar verliefd zijn . Het word moeilijk om dit grote geheim te verbergen .

||Rollen||

Jongens
    Zayn Malik: ZaynieBoy
    Niall Horan :ZaynieBoy
    Harry Styles: Danosaur
    Louis Tomlinson:AppleBottom
    Liam Payne : Depay

De beste vriendinnen van de jongens :
    Yasmin Hailey Peck: Romarin
    Jaclynn 'Jackie' Brown: Gehenna

Andere mensen :
    Charlot "Charlie" Danesse Payne het zusje van Liam: Luminoase

Bijvoorbeeld familie broertjes enzv
    .

Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

LET OP : Als joun personage een relatie wil beginnen met de andere word dat overlegt met de speler die de andere personage speelt!

[ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 11:24 ]

Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

ZaynieBoy schreef:
    [ Ik weet niet waar je het over hebt XD Ja alle Jongens zijn nu thuis

oke, grapje, had het verkeerd gelezne.
    maar i kweet niet zo goed wat ik met Hazza moet doen nu ;o]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Danosaur schreef:
    (...)
    oke, grapje, had het verkeerd gelezne.
    maar i kweet niet zo goed wat ik met Hazza moet doen nu ;o]

[ uhmm Misschien dat hij op zijn kamer zit en dan een smsje van Louis krijgt en hij ook die film komt kijken ?]

Luminoase schreef:
    Charlot Danesse Payne

'Zusje!' zei Liam, alsof hij me gister nog gezien had. Het was zeker al wat langer geleden. 'Krijg ik alleen maar een "zusje"? Geen "oh ik heb je zoveel gemist?" Tss, volgens mij begint die verwaandheid al, hoor' grinnikte ik. 'Kom hier, big bro. Ik wil een knuffel' mompelde ik. Omdat Liam zo lang was moest ik op mijn tenen gaan staan. Gelijk sloeg ik mijn armen om zijn nek en trok hem in een knuffel die nu alleen voor broer en zus was. 'Sinds wanneer ben jij veranderd, meneer popster?' Beschuldigend prikte ik met mijn vinger tegen zijn borstkas aan en liet hem weer los. 'Je kon niet bij de wedstrijd zijn. We hebben met zes - vier gewonnen waarvan ik drie keer gescoord heb. Volgende week is de laatste wedstrijd en als we die winnen, zijn we kampioen' meldde ik Liam. Het voetbalteam betekende veel voor me, ondanks dat we niet zo heel bekend waren. Alleen dat kleine beetje publiciteit van de directioners, want die wisten echt alles over Liam en zijn familie. Dus zo zijn ze ook aan het team gekomen waar ik in speel. Geen haters, dat gelukkig niet. Liam's telefoon ging af en ik keek hem even aan. 'Je hebt een berichtje' zei ik, alsof hij dat zelf nog niet wist. Zachtjes wreef in over mijn onderarm. Toen Liam weg was, had ik toestemming van mam en pap gekregen om een nieuwe tattoo erbij te laten zetten. Eentje met Believe erop. Liam wist er niks van, maar ik ging hem het wel vertellen. Hij had tenslotte ook tattoos.

Liam Payne
    'Krijg ik alleen maar een zusje? Geen, oh ik heb je zoveel gemist?' vroeg ze, 'Volgens mij begint die verwaandheid al, hoor! Kom hier, big brok. Ik wil een knuffel.' mompelde ze grinnikend. Ik glimlachte toen ze op haar tenen ging staan en haar armen om mijn nek sloeg. Ik sloeg mijn armen om haar middel, een echte broer en zus knuffel. 'Sinds wanneer ben jij veranderd, meneer popster?' zei ze terwijl ze met haar vinger tegen mijn borst aan prikte. Ze liet me weer los. 'Ik ben helemaal niet veranderd mevrouw de voetbalster.' zei ik grijnzend toen ik naar de bank liep en weer neerplofte. 'Je kon niet bij de wedstrijd zijn. We hebben met zes-vier gewonnen waarvan ik drie keer gescoord heb. Volgende week is de laatste wedstrijd en als we die winnen, zijn we kampioen.' meldde ze. Ik grijnsde, ik was echt trots op haar. Ze was de sterspeelster van haar team. 'Ik zal proberen om erbij te zijn oke?' vroeg ik glimlachend. Ik hoorde een simpel toontje mijn mobiel verlaten en even keek Charlot mij aan. 'Je hebt een berichtje.' zei ze en ik griste mijn iPhone uit mijn broekzak. Louis, stond met grote letters op mijn beeldscherm. Iets in mij ontplofte, waardoor ik zo snel mogelijk het berichtje wilde lezen. Hij vroeg of iemand een horrorfilm kwam kijken. Snel smste ik terug. Sorry, kan niet, Charlie is hier. x Li stuurde ik snel terug en ik stopte mijn mobiel weer terug. Ik zag hoe Charlot in de verte over haar onderarm wreef en ik klopte op de bank naast me. Ik wachtte tot ze ging zitten en keek naar haar onderarm. Zwarte letters kwamen tevoorschijn, samen vormde ze het woord Believe. 'Wat mooi Charlie!' zei ik vrolijk. Ik had zelf ook tattoos, dus ik kon er niks van zeggen. 'Wanneer heb je die laten zetten?' vroeg ik geïnteresseerd. 'Mocht het eigenlijk wel van papa en mama?' grinnikte ik terwijl ik haar onderarm vastpakte en de tattoo van dichterbij bestudeerde.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Louis William Tomlinson

''Louis? Lekkere Zayn en Hungry Horan staan voor je deur '' Hoor ik van aan de voordeur komen, snel sta ik op en ren naar de voordeur, terwijl ik het open trek ik ze binnen. "We moeten snel zijn, er zijn slecht mensen daarbuiten." Ik sluit de deur en zucht, oké goed, geen slechte mensen hier. Ik geef ze een grote glimlach en sla rond ieder een arm. "Dank je, dank je, dank je!" Ik kus beiden hun wang en trek ze korter naar me toe. "De film is zo eng, ik kan dit gewoon niet alleen kijken, dank je." Caro komt uit de woonkamer gewandeld en ik spring een beetje. "Oh god." Mompel ik. Ik trek Niall en Zayn naar de woonkamer en duw ze in de zetel. "En ik kan jullie inderdaad niet missen." Lach ik nog voordat ik de film weer start en tussen ze in ga zitten.

The artist is the kid that survived.

Zayn Malik

We werden naar binnen gesleurd en op de bank neer geduwt. '' Louis zo eng is die film toch ook weer niet ?'' zei ik. Louis kon zich soms erg aanstellen . Maar als hij echt bang is dan kom ik altijd . '' Goh eerst worden we opgetrommeld om een film te kijken en daarna krijgen we niet eens drinken ?!'' lachte ik . '' Ho Ho Zayn niet zo onbeschoft'' zei Niall .. '' haha en dat zegt de gene die iedereen zoent'' zei ik . Maar ik had het beter niet kunnen zeggen want er rolde een traan over Niall's wang. 'Niall het spijt me ik had dat niet mogen zeggen '' zei ik en ik trok hem in een knuffel . Ik liet hem weer los en Niall ging naast mij zitten en ging met zijn hoofd op mijn been liggen . Ik ging met mijn vingers door zijn haar.

Niall Horan

Hmm ik genoot hier van om op Zayn's been te liggen . Ik ging recht op zitten en fluisterde Zayn iets in zijn oor '' Ik hou van je Zayn Malik'' zei ik en ik begon te blozen. Niet veel later voelde ik zijn adem in mijn nek '' Ik ook van jou Niall'' fluisterde hij terug .. Hmm bedoelde hij dit nou vriendschappelijk of als vriendje en vriendje ?

Charlot Danesse Payne

'Ik zal proberen om erbij te zijn oke?' vroeg Liam. Gelijk knikte ik. Ik wilde echt heel graag dat Liam er bij was, dan zou het niet meer uitmaken of we verloren of wonnen. Toen Liam zijn mobiel erbij pakte en het berichtje las, wilde ik meelezen wat me niet lukte. 'Was dat één van de jongens?' vroeg ik nieuwsgierig. 'Wil je liever naar hun? Ik ga wel weg, hoor, als je het niet wilt' stelde ik voor. Natuurlijk zou ik liever blijven maar als Liam me weg wilde dan ging ik ook. Netjes ging ik zitten toen Liam naast zich klopte. 'Wat mooi Charlie!' zei hij opeens enthousiast. Verbaasd keek ik hem aan. 'Wanneer heb je die laten zetten?' vroeg hij, werkelijk geïnteresseerd. 'Ongeveer een week geleden, bij Jenelle' vertelde ik hem zacht. Jenelle kende hij wel, ze was één van de beste tatoeëerders van Londen. 'Mocht het eigenlijk wel van papa en mama?' grinnikte hij, waarbij hij mijn arm beetpakte en de tattoo grondig onderzocht. 'Natuurlijk, anders zou ik het niet doen' mompelde ik. Die op mijn rug zat kwam Liam ook nog wel achter. Volgens mij wist hij niet eens dat ik die al bijna een paar maanden had. Natuurlijk had ik er helemaal geen spijt van, ze waren echt heel mooi. 'Hij staat niet echt ergens voor. Ja, natuurlijk kan ik wel zo'n heel lulverhaal aan gaan hangen met dat je altijd in je dromen moet geloven alleen dat kent iedereen intussen wel. Hij kwam ineens in me op' vertelde ik. Trots keek ik naar de tattoo. Het deed echt vreselijk pijn, maar dat lag aan mij om ik had nogal een zeer gevoelige pijngrens, maar achteraf zou ik er nooit spijt van hebben. Om als je iets liet tatoeëren en je het weg liet halen kwam er een erg lelijke plek, nog een reden waarom je goed moet nadenken voordat je iets laat zetten. 'Nu we het toch over tattoos hebben' glimlachte ik. Ik maakte de knoopjes van mijn blouse los, die ik uit deed. Bij mijn familie schaamde ik me nooit ergens voor. Met mijn rug ging ik naar Liam toe zitten. 'Wat vind je van die?' vroeg ik, waarbij je nu goed de tattoo kon zien.

[ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 19:15 ]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Liam Payne
    'Ongeveer een week geleden, bij Jenelle.' vertelde ze zachtjes, een tikkeltje verlegen. Ik keek glimlachend op van haar tattoo. Jenelle was een van de beste tatoeëerders in de stad. Ze had ook al mijn tattoo's gezet. 'Natuurlijk, anders zou ik het niet doen.' mompelde ze als antwoord op mijn vraag over papa en mama. 'Hij staat niet echt ergens voor. Ja, natuurlijk kan ik wel zo'n heel lulverhaal aan gaan hangen met dat je altijd in je dromen moet geloven alleen dat kent iedereen intussen wel. Hij kwam ineens in me op.' vertelt ze terwijl ze trots naar haar tattoo kijkt. Ik grinnikte, spontane tattoos waren meestal de mooiste, vond ik tenminste. Ik liet haar arm los. 'Ik vind het mooi zusje.' zei ik grijnzend. 'Nu we het toch over tattoos hebben.' glimlachte ze ineens. Ik trok een wenkbrauw op en keek haar even raar aan, ze had toch niks raars laten zetten waar niemand iets vanaf wist he.. Ze maakte de knoopjes van haar blouse los en trok het ding daarna uit waardoor ze voor me zat in alleen haar bh. Ik had haar zo vaak zo gezien, dus er was geen reden om zich te schamen. Ze draaide haar rug naar me toe. 'Wat vind je van die?' vroeg ze en een tattoo verscheen op haar rug. 'Wat? Charlie! Hoe lang heb je die dan al wel niet?' vroeg ik toen ik met mijn vingers over de zwarte inkt gleed. Er zaten geen korstjes meer, dat was het teken dat de tattoo er allang zat. 'Weten papa en mama hier ook van?' vroeg ik lichtelijk geschrokken.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

[Ik moet even kijken wanneer ik Jaclynn in laat springen ^^]

26 - 02 - '16

Louis William Tomlinson

'Sorry, kan niet, Charlie is hier. x Li' Ik glimlach in mezelf en typ een berichtje terug. 'Geen probleem, Li, Zayn en Niall hebben me al gevonden, vraag me wel af waar Haz is. x Lou' Ik druk op 'Verzenden' en stop mijn gsm weer weg. Ik kijk op en kijk van Zayn naar Niall en terug, wat deden ze raar. Ik zucht en kijk weer naar het scherm, oh, oh nee, toch maar de andere kant uit. "Um, uh, Zayn, je wou drinken?" Vraag ik en sta op, ik wandel naar de keuken en open de frigo, mijn oog valt op het laatste stukje taart, hm. "Nialler, ik heb nog een stuk taart, hebben? En Zayner, wat wil je drinken, mate?" Roep ik richting de living. Ik neem voor mezelf een glaasje water en kijk om me heen, bang dat er ineens iemand door het raam zou springen of uit één van de kasten zou komen, gelukkig is dit geen film en kan er niet zo iets gebeuren.

Harry Styles
    ik was verveeld. ik lag omgekeerd op de bank, met mijn blote voeten in de lucht en ik staarde naar mijn eigen tenen, terwijl ik meezong met de muziek. Ik was niet meer gewent om alleen te zijn. ik zat bijna dag en nacht bij met de jongens opgescheept of wat dan ook. ik was vergeten hoe ik mezelf moest vermaken. Want, mijn tenen waren nu niet echt intressant. hoe langer ik er naar keek, hoe enger ze eigenlijk werden. Snel wende ik mijn blik af en gristen ik mijn mobiel naast me van de bank. ik zou Louis wel smsen dat hij hier heen moest komen om me te vermaken. Hij woonde immers toch letterlijk voor mijn deur. Maar voordat ik mijn whatsapp ook maar opende, kreeg ik er al eentje van hem binnen. Telepathie! Wilde je net smsen dear. verveel me. Doe de deur maar vast open. kom eraan. Dikke kus, verveelde Harry. ik kwam met moeite overeind en en trok mijn Chino goed. ik had geen zin om mijn schoenen aan te trekken en zorgde alleen dat ik mijn huisleutels en mobiel op zak had, voordat ik naar buien liep. oke, misschien had ik toch iets aan mijn voeten moeten doen, want de straat was hard en koud. ik trok de deur achter me dicht en rende als een gek de straat over, stapte bijna in glassplinters, maar kwam heelhuids aan, bij mijn overbuurjongetje. ongeduldig belde ik aan, terwijl ik van mijn ene been naar mijn andere been wipten.

Zayn Malik

"Nialler, ik heb nog een stuk taart, hebben? En Zayner, wat wil je drinken, mate?" vroeg Louis. '' Ja lekker !'' zei Niall opgewonden . Hij rende naar de keuken en liet Louis schrikken '' BOEEE'' Schreeude hij. '' uhmm doe maar cola ofzo'' zei ik . Ik hoorde de bel al gaan . Niall kwam terug uit de keuken met een stukje taart . '' Zo meneertje Horan geen Pizza maar wel een taart ? Jij ondankbaar kind!'' zei ik nep boos. En ik gaf hem een kus op zijn wang . Gewoon vriendschappelijk meer niet. '' Louis als je daar nog langer blijft staan dan vertrekken we '' zei ik . Ik wist dat Louis bang was voor deze film maar waarom keek hij hem dan ? Ik bedoel als ik die film niet wou kijken dan deed ik dat niet en zocht ik een leuke meidenfilm uit ofzo .. Ja ik kijk meidenfilms ze zijn gewoon erg bitcherig en leuk xd

Charlot Danesse Payne

Liam klonk nogal geschrokken, waarbij ik me gelijk schuldig voelde. 'Wat? Charlie! Hoe lang heb je die dan wel niet?' vroeg hij, waarbij zijn vingers lichtjes over de tattoo gleden. 'Een paar maanden. Zo'n drie tot vier maanden' gaf ik toe. 'Weten papa en mama hier ook van?' vroeg Liam erna. 'Ja, nou.. Nee' mompelde ik zachtjes. 'Ze hadden toestemming gegeven voor deze' Mijn arm stak ik even op. 'Maar ik denk niet dat ze het van die weten' zei ik, waarna ik naar mijn rug wees. Langzaam draaide ik me weer naar Liam toe. 'Ik weet het, ik had het nooit mogen doen. Alleen hij is echt heel vet' jammerde ik. Nu baalde ik er best wel van, en ik wist dat ik straf zou moeten aanvaarden als Karen en Geoff erachter kwamen. 'Wil je alsjeblieft niks tegen ze zeggen?' smeekte ik Liam. Ook ik hield niet van liegen maar dit was dan toch echt wat groters dan iets duurs breken of wat. Mijn blouse trok ik weer aan, waarbij ik de knoopjes weer dicht deed en even zuchtte. Normaal was dit echt niks voor mij, maar ach. 'Ben je boos?' vroeg ik wat onzeker aan Liam. Onder mijn wimpers door keek ik hem aan.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Louis William Tomlinson

Ik las snel het berichtje dat Harry had gestuurd en lach in mezelf. Ineens hoor ik een luide boe achter me en laat een gilletje uit. "Niall!" Ik draai me om en druk zachtjes tegen zijn schouder. "Niet doen!" Ik geef hem het stuk taart en blij verlaat hij de keuken weer uit. "Uh, doe maar cola of zo." Hoor ik Zayn van uit de woonkamer zeggen. De bel luid door de keuken heen, dat zal Harry wel zijn. Ik neem een flesje cola voor hem uit de frigo en open het alvast. "Louis als je daar nog langer blijft staan dan vertrekken we." Ik maak mijn weg terug naar de woonkamer en geef hem zijn flesje cola. "Sorry." Fluister ik waarna ik naar de voordeur loop en hem open. "Harold!" Ik trek hem binnen met een enorme smile op mijn gezicht. "Net wie ik nodig had."

Niall Horan

'' Zayn you BadBoy!'' zei ik . Hij was de laatste tijd erg onbeschoft maar ik val op zulke jongens dus.. Tjah . Toen Zayn me een kus op de wang gaf barste er een bom in mijn buik vol met vlinders. . Toen ik de bel hoorde gaan hoorde ik Hazza's stem '' HAZAAA!!!!'' Schreeuwde ik .''Uhh Niall kijk me eens aan'' zei Zayn . Ik keek hem aan en hij veegde de taart resten van mijn gezicht en stopte zijn vinger in zijn mond .. Hmm ik stop straks ook wat in zijn mond .. Omg stoute stoute Irish perv.

Harry Styles
    zelfs dit duurde me te lang. ik wiebelde heen en weer en keek zielig naar mijn koude voetjes. ik had toch gezegd, dat hij de deur al open had moeten doen. oke, of ik had gewoon normaal moeten doen en schoenen aan moeten trekken. de deur gaat open en ik grom zielig bij Louis zijn begroeting. Hij wist dat ik het niet leuk vond om zo genoemd te worden. Hij trok me naar binnen en dat was maar beter ook. ik veegde mijn voeten schoon aan de mat en grijnsde. 'Redder in nood.' ik drukte een kusje zijn wang als echte begroeting en sloot de deur achter me dicht, ik hoorde iemand mijn naam schreeuwen en wist meteen dat het Zayn was. 'Zaynieboy!' gilde ik terug, voordat ik Louis de woonkamer induwde. 'Sinitster' Merkte ik meteen op toen ik naar het scherm keek. ik had deze film al gezien en zelfs ik had hem redelijk eng gevonden. ik grijnsde ligt naar Louis en wist nu al dat deze jongen niet zou kunnen slapen vannacht.

[ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 21:07 ]