• || One Direction || Love Heaven ||Topic 1||

    One Direction is een grote band die heel de wereld kent , Harry , Zayn , Louis , Liam en Niall zijn al meer dan 3 jaar vrienden sinds X-Factor hebben ze elkaar bijna elke dag gezien . Iedere jongen krijgt gevoelens voor de ander in de band . Maar er zijn problemen als One Direction uit de kast zou komen dan zullen ze geen band meer zijn en zullen ze gewoon weer naar school moeten . De Ladz weten niet dat ze op elkaar verliefd zijn . Het word moeilijk om dit grote geheim te verbergen .



    ||Rollen||

    Jongens
    Zayn Malik: ZaynieBoy
    Niall Horan :ZaynieBoy
    Harry Styles: Danosaur
    Louis Tomlinson:AppleBottom
    Liam Payne : Depay


    De beste vriendinnen van de jongens :
    Yasmin Hailey Peck: Romarin
    Jaclynn 'Jackie' Brown: Gehenna

    Andere mensen :
    Charlot "Charlie" Danesse Payne het zusje van Liam: Luminoase

    Bijvoorbeeld familie broertjes enzv
    .

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.




    LET OP : Als joun personage een relatie wil beginnen met de andere word dat overlegt met de speler die de andere personage speelt!

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 11:24 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [ Maar er kan nog van alles gebeuren dus het kan ook zijn dat Zayn op een ander verliefd word xd]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Dus letterlijk all bromances kunnen erin voorkomen?]


    The artist is the kid that survived.

    [Reageer zo even met Charlot, eerst even opzoek naar een goede beanie]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    AppleBottom schreef:
    [Dus letterlijk all bromances kunnen erin voorkomen?]


    [Ja dat kan ja ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [ We wachten wel af wie met wie krijgt]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Depay schreef:
    [Uhm zijn Niall en Zayn nou verliefd op elkaar en ga je dus een relatie spelen tussen je eigen personages haha?]

    Liam Payne
    Ik stapte zuchtend mijn appartement in en werd begroet door de warme geur van mijn eigen vertrouwde huisje. Ik sloot de deur achter me en plofte neer op de grote grijze bank die tegen de muur van mijn woonkamer stond. Ik ging languit liggen en genoot van de tijd die ik had. Ik was de laatste tijd niet vaak thuis, ik had altijd wel wat te doen, en dan was het best fijn om even thuis te zijn en tijd voor jezelf te hebben. Toch voelde ik me soms best wel alleen, vooral sinds ik hier woonde. Eerst was er altijd wel iemand thuis waar ik mee kon praten, of iets leuks mee kon doen, maar nu was ik vaak alleen en had ik niks te doen. Ik ging rechtop zitten en haalde een hand door mijn korte haar. Ik besloot om mijn zusje te smsen, misschien wilde zij wel even langskomen.
    Hey, wat ga jij vandaag nog doen? x Liam stuurde ik naar haar. Mijn zusje, Charlot, betekende veel voor me. Als er iets was kon ik altijd bij haar terecht.


    Charlot Danesse Payne

    Lachend zwaaide ik naar mijn beste vriendin die op het scherm te zien was. Aleah zag ik dan wel elke dag op school, maar een nutteloos videogesprek van twee uur was zeer belangrijk, vooral als het op Skype was. Even keek ik weg, en toen ik weer naar het scherm keek zag ik dat Aleah daar met een chocoladereep voor haar neus zat. Lachend keek ik haar aan. 'Hapje?' vroeg ze me, terwijl ze de reep naar de webcam bracht. 'Nee, bedankt. Deze ronde sla ik af' grijnsde ik. Uit het niets hoorde ik wat geschreeuw komen uit mijn laptop, waarbij Aleah zich doodschrok en van haar bed afviel. Mijn grijns ging over tot een lach toen ze weer in beeld kwam en even schuldig keek. 'Sorry, maar ik moet gaan. Ben schijnbaar vergeten Pip uit te laten' verontschuldigde ze zich. Pip was haar labradorpup, en het schattigste hondje wat ik ooit had gezien. 'Geeft niks, wat moet dat moet. Daag, Lee' zwaaide ik overdreven. 'Daag, Charles' grinnikte ze en ze zwaaide terug. Met een zucht eindigde ik het videogesprek en keek mijn kamer rond. Eigenlijk was het Liam zijn kamer, alleen nu hij uit huis was is het mijn kamer geworden. De ene muur was rood geverfd, de ander wit, dan had je nog die ene muur die helemaal bedekt was met foto's van alle vakanties en famlietripjes en tot slot de muur vol posters van mijn idolen. Natuurlijk zat One Direction er ook bij, heel vaak zelfs. Liam was erg belangrijk voor me. Al snel hoorde ik dat mijn telefoon een geluidje maakte dus pakte ik hem en las het berichtje door. Het was van Liam, wat ik vandaag ging doen. Nou, ik was van plan om te gaan voetballen met een paar vrienden in het park, maar nu bedenk ik me zo dat mijn grote broer ook wel wat aandacht verdiend. Het lijkt me zwaar, dat al die tienermeisjes je aanbidden. Heel vermoeiend. xxx Charlie stuurde ik terug. Vrolijk klapte ik mijn laptop dicht, deed mijn mobiel in mijn zak en sprong van mijn bed af. Ik stormde de trap af, waarbij ik bijna over mijn eigen voeten struikelde en uiteindelijk viel om met een harde klap op de grond te komen. 'Charlot?' vroeg mijn moeder vanuit de keuken. 'Niks aan de hand! Ik leef nog!' riep ik snel, waarbij het gelach van Karen de verdere stilte vulde. 'Ik ga even naar Liam' meldde ik. 'Natuurlijk, lieverd. Kom je voor het eten weer thuis?' vroeg ze. 'Geen idee, doei' zei ik snel en ik liep de deur uit. Na een klein kwartier lopen kwam ik bij het appartement van mijn broer aan, en belde aan.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 14:58 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ZaynieBoy schreef:
    [ We wachten wel af wie met wie krijgt]


    [Inderdaad, oh wow ik ga eventjes eten, I'll be back.]


    The artist is the kid that survived.

    Niall Horan

    Ik hoorde wat gegil beneden maar ik had niet zoveel zin om te kijken wat er aan de hand was.
    '' NIALL PIZZA!!!'' Hoorde ik Zayn roepen. Er rolde een traan over mijn wang. Ik wil niet verliefd zijn op hem . Het kan niet het mag niet!
    Ik begon te huilen en te schreeuwen in mijn kussen. '' Niall kom je nog ?'' zei Zayn . '' Ja ik kom er zo aan ! DOE MAAR RUSTIG!'' Schreeuwde ik . Ik hoorde iemand naar boven gaan Yup het was Zayn . En hij klopte op mijn deur . '' Ga weg'' zei ik . '' Niall ik heb je Pizza . Anders eet ik hem wel op '' zei hij . Ik liep naar de deur en opende hem . Ik zag Zayn verbaasd naar mij kijken '' Niall gaat het wel ?'' vroeg hij. '' Ja het gaat ! Ga nou maar weer weg '' zei ik. Ik had nu echt even geen behoefte aan hem . '' Zayn wat zei ik nou ?!'' zei ik nog een keer '' Nee Niall ik ga niet dit is mijn huis! En ik wil nu weten wat er aan de hand is '' zei hij Geïrriteerd. '' Oke wil je echt weten wat er aan de hand is ? Nou dit is er dus aan de hand '' Ik pakte een papier en een stift en ik tekende er iets op. Het waren 2 poppetjes met een hartje boven hun hoofd. Maar om het wat duidelijker te maken tekende ik jongens haar op hun hoofd. En Zayn was stil '' Niall ben je homo ?'' vroeg hij


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Luminoase schreef:
    (...)

    Charlot Danesse Payne

    Lachend zwaaide ik naar mijn beste vriendin die op het scherm te zien was. Aleah zag ik dan wel elke dag op school, maar een nutteloos videogesprek van twee uur was zeer belangrijk, vooral als het op Skype was. Even keek ik weg, en toen ik weer naar het scherm keek zag ik dat Aleah daar met een chocoladereep voor haar neus zat. Lachend keek ik haar aan. 'Hapje?' vroeg ze me, terwijl ze de reep naar de webcam bracht. 'Nee, bedankt. Deze ronde sla ik af' grijnsde ik. Uit het niets hoorde ik wat geschreeuw komen uit mijn laptop, waarbij Aleah zich doodschrok en van haar bed afviel. Mijn grijns ging over tot een lach toen ze weer in beeld kwam en even schuldig keek. 'Sorry, maar ik moet gaan. Ben schijnbaar vergeten Pip uit te laten' verontschuldigde ze zich. Pip was haar labradorpup, en het schattigste hondje wat ik ooit had gezien. 'Geeft niks, wat moet dat moet. Daag, Lee' zwaaide ik overdreven. 'Daag, Charles' grinnikte ze en ze zwaaide terug. Met een zucht eindigde ik het videogesprek en keek mijn kamer rond. Eigenlijk was het Liam zijn kamer, alleen nu hij uit huis was is het mijn kamer geworden. De ene muur was rood geverfd, de ander wit, dan had je nog die ene muur die helemaal bedekt was met foto's van alle vakanties en famlietripjes en tot slot de muur vol posters van mijn idolen. Natuurlijk zat One Direction er ook bij, heel vaak zelfs. Liam was erg belangrijk voor me. Al snel hoorde ik dat mijn telefoon een geluidje maakte dus pakte ik hem en las het berichtje door. Het was van Liam, wat ik vandaag ging doen. Nou, ik was van plan om te gaan voetballen met een paar vrienden in het park, maar nu bedenk ik me zo dat mijn grote broer ook wel wat aandacht verdiend. Het lijkt me zwaar, dat al die tienermeisjes je aanbidden. Heel vermoeiend. xxx Charlie stuurde ik terug. Vrolijk klapte ik mijn laptop dicht, deed mijn mobiel in mijn zak en sprong van mijn bed af. Ik stormde de trap af, waarbij ik bijna over mijn eigen voeten struikelde en uiteindelijk viel om met een harde klap op de grond te komen. 'Charlot?' vroeg mijn moeder vanuit de keuken. 'Niks aan de hand! Ik leef nog!' riep ik snel, waarbij het gelach van Karen de verdere stilte vulde. 'Ik ga even naar Liam' meldde ik. 'Natuurlijk, lieverd. Kom je voor het eten weer thuis?' vroeg ze. 'Geen idee, doei' zei ik snel en ik liep de deur uit. Na een klein kwartier lopen kwam ik bij het appartement van mijn broer aan, en belde aan.


    Liam James Payne
    Nou, ik was van plan om te gaan voetballen met een paar vrienden in het park, maar nu bedenk ik me zo dat mijn grote broer ook wel wat aandacht verdiend. Het lijkt me zwaar, dat al die tienermeisjes je aanbidden. Heel vermoeiend. xxx Charlie. kreeg ik als antwoord van Charlot en grijnzend legde ik mijn mobiel naast me neer. Charlot was een bezig meisje, ze was altijd wel met iets bezig, maar gelukkig had ze nu even tijd voor mij en kon ik haar naar lange tijd weer zien. Ik had een sterke band met mijn familie en ik gaf veel om ze, maar door mijn carriere had ik weinig tijd voor ze. Ik zette de televisie aan op een simpele muziekzender, gewoon om wat te ontspannen en wachtte tot Charlot er was, het zou niet lang duren, want ons eigen huis was niet ver weg. Ik had samen met mijn ouders een appartement gezocht en ze wilde graag dat ik dichtbij was, voor als er iets zou gebeuren. Charlot was blij dat ik het huis uit ging, want zij kreeg mijn kamer. Ik zuchtte en zakte achterover in de bank. Duizenden gedachtes schoten door mijn hoofd, ik werd steeds closer met de jongens en ik begon aan mezelf te twijfelen. Twijfels over mijn eigen gevoelens, ik had geen idee wat het was, maar telkens als ik bij Louis in de buurt was, werd ik warm van binnen. Ik had tot nu toe altijd relaties met meisjes gehad, dus homo was ik niet, dat kon gewoon niet, maar toch begon ik nu aan mezelf te twijfelen. Ik schrok op uit mijn gedachtes van de deurbel die meldde dat Charlot er was. Ik schudde verward mijn hoofd en liep naar de deur die ik vervolgens opende. 'Zusje!' begroette ik haar alsof er niks aan de hand was.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [dus iedereen is gewoon thuis? maar in het eerste stukje van Zayn stond toch dat ze nog een concert hadden?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ Ik weet niet waar je het over hebt XD Ja alle Jongens zijn nu thuis


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn Malik

    ''Niall ben je homo ?'' vroeg ik . Na lang wachten kreeg ik eindelijk antwoord. '' Ja Zayn , ik ben homo . En als je daar problemen mee hebt dan ga ik wel weg!'' zei hij. '' Niall waarom zou ik daar problemen mee hebben ? Ik bedoel het zou raar zijn als ik Zayn Malik problemen zou hebben met homoseksualiteit.'' pff ik hoop dat hij het begreep . '' Zayn hoe bedoel je ? Ben jij ook.. uh .. Ho.. Homo ?'' zei hij . '' Yup de badboy van One Direction is homo '' zei ik . En hij kreeg een glimlach op zijn gezicht . '' Nou vertel Niall op wie ben je verliefd ?'' zei ik . '' Dat zeg ik lekker niet.'' zei hij gemeen . '' Dat is niet lief Niall nu krijg je een kietel dood als straf'' zei ik nep kwaad ''Nee please geen kietel dood'' zei hij . Ik ging op hem zitten en ik kietelde hem . Ik wist dat hij het zou zeggen als ik hem kietelde . ''Oké ik vertel het niet maar ik laat het wel zien'' zei hij. '' uh Okay?'' zei ik . Hij kwam steeds dichterbij er zat minder dan 1 cm tussen ons in en opeens plante hij zijn lippen op de mijne .. 'Niall ? Wat ben je aan het doen ?'' vroeg ik . '' Dat zie je toch ik ben jou aan het laten zien op wie ik verliefd ben '' zei hij. '' Ben je verliefd op mij ?'' zei ik '' Ja zayn ik ben verliefd op jou'' zei hij . Ik voelde mijn mobiel trillen en pakte hem uit mijn broek zak. Het was Louis : 'Iemand die zin heeft om een horror film te komen kijken? x Bange Louis'.. Haha wat is Louis toch een watje . '' Hahah we zijn net 2 uur zonder elkaar en je mist ons nu al ? x Hotte Zayn'' stuurde ik terug.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 17:06 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis William Tomlinson

    Een film kijken was blijkbaar niet het beste idee wat ik had vandaag, zeker niet wanneer het een horror film is, die je in je eentje moet kijken, in een donkere woonkamer. Een zeer donkere woonkamer. Nee, nee, Sinister was geen goed idee. Ik haal mijn iPhone boven en typ een berichtje uit naar alle vier de jongens. 'Iemand die zin heeft om een horror film te komen kijken? x Bange Louis' eventjes twijfel ik maar dan druk ik toch op 'Verzenden' een gil schalt door de kamer en ik grijp een dekentje en duik eronder. Een kriebelend gevoel kruipt langs mijn been omhoog en bang sluit ik mijn ogen. "Goodbye world." Mompel ik. Een likje op mijn neus doet me verschieten en ik open mijn ogen. "Kiko!" Lach ik. "Dacht ik toch eventjes dat jij een moordenaar was."


    The artist is the kid that survived.

    Charlot Danesse Payne

    'Zusje!' zei Liam, alsof hij me gister nog gezien had. Het was zeker al wat langer geleden. 'Krijg ik alleen maar een "zusje"? Geen "oh ik heb je zoveel gemist?" Tss, volgens mij begint die verwaandheid al, hoor' grinnikte ik. 'Kom hier, big bro. Ik wil een knuffel' mompelde ik. Omdat Liam zo lang was moest ik op mijn tenen gaan staan. Gelijk sloeg ik mijn armen om zijn nek en trok hem in een knuffel die nu alleen voor broer en zus was. 'Sinds wanneer ben jij veranderd, meneer popster?' Beschuldigend prikte ik met mijn vinger tegen zijn borstkas aan en liet hem weer los. 'Je kon niet bij de wedstrijd zijn. We hebben met zes - vier gewonnen waarvan ik drie keer gescoord heb. Volgende week is de laatste wedstrijd en als we die winnen, zijn we kampioen' meldde ik Liam. Het voetbalteam betekende veel voor me, ondanks dat we niet zo heel bekend waren. Alleen dat kleine beetje publiciteit van de directioners, want die wisten echt alles over Liam en zijn familie. Dus zo zijn ze ook aan het team gekomen waar ik in speel. Geen haters, dat gelukkig niet. Liam's telefoon ging af en ik keek hem even aan. 'Je hebt een berichtje' zei ik, alsof hij dat zelf nog niet wist. Zachtjes wreef in over mijn onderarm. Toen Liam weg was, had ik toestemming van mam en pap gekregen om een nieuwe tattoo erbij te laten zetten. Eentje met Believe erop. Liam wist er niks van, maar ik ging hem het wel vertellen. Hij had tenslotte ook tattoos.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Ik geloofde mijn oren niet . Zayn was ook homo ?! . Ik keek naar mijn telefoon en zag een berichtje van Louehh. :'Iemand die zin heeft om een horror film te komen kijken? x Bange Louis'. Ik besloot om iets terug te sturen . '' Hahah ja is goed ik vraag het wel ff aan Zayn , goh Louis je kunt ook niet een paar dagen zonder ons he ? XD X HungryHoran''. '' Dus Zayn wil je naar Louis ?'' vroeg ik .. '' Ja is goed '' zei hij . Ik stapte in Zayn's auto en wachtte op Zayn. Een paar minuten later reden we weg. En waren we bij Louis . We stapten de auto uit en belde aan '' Louis ? Lekkere Zayn en Hungry Horan staan voor je deur '' zei Zayn en ik begon te lachen.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik