• || One Direction || Love Heaven ||Topic 1||

    One Direction is een grote band die heel de wereld kent , Harry , Zayn , Louis , Liam en Niall zijn al meer dan 3 jaar vrienden sinds X-Factor hebben ze elkaar bijna elke dag gezien . Iedere jongen krijgt gevoelens voor de ander in de band . Maar er zijn problemen als One Direction uit de kast zou komen dan zullen ze geen band meer zijn en zullen ze gewoon weer naar school moeten . De Ladz weten niet dat ze op elkaar verliefd zijn . Het word moeilijk om dit grote geheim te verbergen .



    ||Rollen||

    Jongens
    Zayn Malik: ZaynieBoy
    Niall Horan :ZaynieBoy
    Harry Styles: Danosaur
    Louis Tomlinson:AppleBottom
    Liam Payne : Depay


    De beste vriendinnen van de jongens :
    Yasmin Hailey Peck: Romarin
    Jaclynn 'Jackie' Brown: Gehenna

    Andere mensen :
    Charlot "Charlie" Danesse Payne het zusje van Liam: Luminoase

    Bijvoorbeeld familie broertjes enzv
    .

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.




    LET OP : Als joun personage een relatie wil beginnen met de andere word dat overlegt met de speler die de andere personage speelt!

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 11:24 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis William Tomlinson

    Harry veegt zijn voeten schoon aan mijn tapijt en krijgt een grijns op zijn gezicht. Wacht waar zijn zen schoenen, wat is.. Wat? "Redder in nood." Hij drukt een kus op mijn wang en sluit de deur achter zich. "Hazza!" Kwam er vanuit de woonkamer, Zayn. "Zaynieboy!" Harry duwt me terug naar de woonkamer en grijnst naar me. "Liam kon niet komen, by the way, Charlie is op bezoek." Ik geef de jongens een glimlach en probeer zo goed mogelijk om niet naar de gillen en flashes te luisteren. "Um, Haz, drinken?" Vraag ik snel terwijl ik mijn arm rond zijn schouders sla, ik geef hem een grote glimlach en kijk hem vragend aan.


    The artist is the kid that survived.

    Zayn Malik

    Gek genoeg moet ik altijd lachen om Horror en vooral als Louis er bij begint te gillen . '' Loueh ? Ben je bang babe ?'' vroeg ik lacherig .
    Ik voelde Niall's ogen op mijn rug branden . '' Niall is er iets ?'' vroeg ik . '' Uh Nee hoor helemaal niks '' zei hij bot . '' Godverdomme Niall '' zei ik kwaad. '' Sorry Hazz en Louis '' zei ik . Ik spreek dit straks thuis wel uit met Niall nu verder kijken hoe die film afloopt bij elk schrik moment begon ik te lachen en Louis te gillen hahah. Ik pakte mijn mobiel en stuurde een berichtje naar Niall '' Jongeman jij hebt straks thuis heel wat uit Tellegen. x Zayn'' en ik drukte op verzenden ik zag hoe Niall zijn mobiel pakte . '' Haha ik leg jou helemaal niks uit . Je moet uitkijken vannacht straks pak ik je nog van achter x Niall'' omg serieus ? '' Niall doe eens normaal raar kind . Zayn '' dit keer zet ik er geen x neer. Hij verdient mijn x niet meer


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles
    ik negeerde Zayn en niall die volgens mij lichte ruzie leken te hebben. ik sloeg meteen mijn arm rond Louis middel, toe hij die van hem om mijn nek legde. 'Ik pak straks wel een biertje.' mompelde ik. Ik kon best voor mezelf zorgen. normaal zou ik dat nooit bij mensen thuis doen, maar dit was Louis. ik was hier vaker dan in mijn eigen huis. 'Je hoeft die film niet te kijken he.' Zei ik stil, terwijl ik het puntje van mijn neus kort tegen die van hem aandrukten en hem doordringend aankeek. ik wist hoe Louis kon zijn in dit soort dingen. ik speelde met de zoom van zijn shirt en zuchten zachtjes, terwijl mijn oog viel op de twee jongens op de bank, die met hun mobiel bezig waren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall Horan

    '' Jongeman jij hebt straks thuis heel wat uit Tellegen. x Zayn'' stuurde Zayn mij . '' Haha ik leg jou helemaal niks uit . Je moet uitkijken vannacht straks pak ik je nog van achter x Niall'' Sorry ik ben gewoon een perv. Maar het was wel zo hij moest vanavond echt uit kijken '' Niall doe eens normaal raar kind . Zayn '' dit keer stond er geen x achter weird normaal wel . Zou Zayn echt boos op me zijn ?. Uhg Zayn is ook soms zo'n . .. Ik weet niet hoe ik het moet beschrijven . Maar ja Zayn is gewoon Arro en dat weet hij zelf ook. Ik keek verder naar de film . Deze film is echt saai . '' Uh . Deze film is saai .. Kunnen we niet gewoon SpongeBob the movie gaan kijken ofzo ?'' vroeg ik . Ik voelde opeens een klap op mijn achter hoofd . '' Zayn doe verdomme is normaal!'' zei ik . '' Waarom zou ik jij kan het toch ook niet met je ik neem je vanavond van achter ?!'' zei hij terug. Nu brak hij echt mijn hart. Ik rende de deur uit en ging naar een plek god mag weten waar.

    Zayn Malik

    '' Onbeschoft kind'' mompelde ik . Ik had er nu ook totaal geen spijt van van wat ik had gezegd. Niall rende de deur uit huilend . '' Die zien we nooit meer terug '' zei ik . En ik keek verder naar de film


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis William Tomlinson

    Hij is zo kort bij, waarom komt hij altijd zo kort bij? Niet dat ik het niet fijn vind, het word gewoon veel te moeilijk om binnen te houden. Ik sluit mijn ogen en knik. "J-ja ik weet het, maar, ik wil het zien, Haz." Ik open mijn ogen, steek een verloren gerolde krul achter zijn oor en druk een kus op zijn wang. "Tenzij je een beter idee hebt?" Ik geef hem een glimlach en huppel naar de keuken. Waar heb ik mijn water gelaten? Ik kijk om me heen en sla een gilletje om daarna mijn handen voor mijn mond te slaan, het is maar je spiegelbeeld, Louis, wees eens niet zo een baby. Ik hoor daarna een deur dichtslaan en draai me weer om, om naar de woonkamer te wandelen. "Wat is er gebeurd?" Ik kijk om me heen. "Waar is Niall?"


    The artist is the kid that survived.

    Zayn Malik

    "Wat is er gebeurd?" vraagt Louis en hij kijkt om zich heen. "Waar is Niall?" vraagt hij .
    '' Niall ow die is net huilend vertrokken omdat ik een opmerking maakte over zijn smsje. Maak je maar geen zorgen die verdiende hij . Dat ondankbare kind.'' zei ik . Ik had echt geen medelijden met Niall hij verdiende het. Moet hij maar niet van die rare smsjes naar mij sturen wat dan kun je die dingen verwachten . Ik ben eigenlijk nooit boos op hem maar ik kan er gewoon niet tegen als mensen seksuele berichtjes naar mij sturen. Maar ja als hij straks niet thuis is ga ik hem wel zoeken . Hij zit vast ergens in een bar ofzo.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Luminoase schreef:
    Charlot Danesse Payne

    Liam klonk nogal geschrokken, waarbij ik me gelijk schuldig voelde. 'Wat? Charlie! Hoe lang heb je die dan wel niet?' vroeg hij, waarbij zijn vingers lichtjes over de tattoo gleden. 'Een paar maanden. Zo'n drie tot vier maanden' gaf ik toe. 'Weten papa en mama hier ook van?' vroeg Liam erna. 'Ja, nou.. Nee' mompelde ik zachtjes. 'Ze hadden toestemming gegeven voor deze' Mijn arm stak ik even op. 'Maar ik denk niet dat ze het van die weten' zei ik, waarna ik naar mijn rug wees. Langzaam draaide ik me weer naar Liam toe. 'Ik weet het, ik had het nooit mogen doen. Alleen hij is echt heel vet' jammerde ik. Nu baalde ik er best wel van, en ik wist dat ik straf zou moeten aanvaarden als Karen en Geoff erachter kwamen. 'Wil je alsjeblieft niks tegen ze zeggen?' smeekte ik Liam. Ook ik hield niet van liegen maar dit was dan toch echt wat groters dan iets duurs breken of wat. Mijn blouse trok ik weer aan, waarbij ik de knoopjes weer dicht deed en even zuchtte. Normaal was dit echt niks voor mij, maar ach. 'Ben je boos?' vroeg ik wat onzeker aan Liam. Onder mijn wimpers door keek ik hem aan.


    Liam Payne
    'Ja, nou... Nee.' stotterde ze zachtjes. 'Ze hadden toestemming gegeven voor deze, maar ik denk niet dat ze het van die weten.' zei ze terwijl ze naar haar rug wees. Ze draaide weer met haar gezicht naar mij toen en ik zag dat ze zich schuldig voelde. 'Ik weet het, ik had het nooit mogen doen. Alleen hij is echt heel vet.' jammerde ze. Ik schudde verward mijn hoofd, kleine rebel die Charlot. 'Wil je alsjeblieft niks tegen ze zeggen?' zei ze op een smekende toon. Ik knikte voorzichtig, 'Oke, maar alleen omdat jij het bent zusje. Je weet zelf wat er gaat gebeuren als papa en mama er wel achter komen he..' zei ik met een licht strenge toon in mijn stem. 'Ben je boos?' vroeg ze met een tikkeltje onzekerheid. Ze keek me voorzichtig van onder haar wimpers door aan. Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, maar doe dit gewoon niet meer Charlie..' zei ik zachtjes. Ik hield er echt niet van als ze stiekem dingen deed. 'Nou, tijd voor leuke dingen, wat wil je nog doen vandaag?' vroeg ik daarna grijnzend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [hoe laat is het eigenlijk in de rpg?]

    Harry Styles
    Ik glimlachte lief naar Louis en schudden langzaam mijn hoofd. Ik wist wel iets beters, maar dat zou vast niet gewaardeerd worden. Ik tuiten mijn lippen kort en zuchten. 'Oke, veel succes met slapen vannacht dan.' Pesten ik hem speels. Ik volgde zijn hand die mijn krullen goedlegde en had de neiging ze meteen weer door elkaar te schudden. Waarom wist ik niet zo goed. Beteuterd liet ik Louis los, die naar naar de keuken liep. Ik wilde me op de andere twee jongens richten maar eentje daarvan was al naar buiten gestormd. Ik wilde vragen wat er gebeurt was, maar Louis was me voor. Ik trok mijn wenkbrauwen op toen Zayn met een verklaring kwam, maar durfde er niet op in te gaan. Stil pakte ik Louis hand beet en trok ik hem zachtjes mee naar de bank, waar ik hem opduwde, om vervolgens mezelf tegen hem aan te nestelen. 'Jullie zorgen maar dat jullie het goedmaken. Ik wil geen ruzie's straks als ze weer aan het werk moeten.' Mompelde ik. Ik had zo'n idee dat ik me hier verder ook niet mee moest bemoeien. En eigenlijk wilde ik dat ook niet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ Half 5 ongv.]

    Zayn Malik

    '' Ik ga het niet goed maken met hem hij moet gewoon is een keertje normaal doen. Het is gewoon een oversekste Ier.. Ja sorry maar ik hou niet van die erotische smsjes .. Maar Oké ik ga hem wel zoeken . '' zei ik en ik liep de deur uit en stapte in mijn auto . Woehoe Niall zoeken dat heb ik altijd al willen doen.( Sarcastisch) .. Na ongeveer 10 minuten rond rijden vond ik Niall in een steegje .. Ik stapte uit mijn auto en liep op hem af.. '' Meneer Horan waar denken wij mee bezig te zijn ?'' vroeg ik . Ik kon niet echt goed zien wat hij aan het doen was maar ik zag iets langs en Niall hand zijn hand er om heen geklemd .. '' Meneertje ben jij je nog gewoon aan het aftrekken ?'' zei ik .. '' Ja dat zie je toch ?! Of kun je daar ook niet tegen ?'' schreeuwde hij. '' Niall doe die broek aan we gaan naar huis . Ben je helemaal gek geworden er loopt altijd en overal Paparazzi'' zei ik . Ik sleurde hem mee de auto in en ik reed naar huis .. Ik zag hoe Niall met zich zelf aan het spelen was en ik beet op mijn lip. '' Niall waarom ben je opgewonden ?'' vroeg ik .. '' Komt door jou '' zei hij bot. Ik ging met een hand over zijn been en gleed met mijn hand steeds meer naar zijn Gevoelige plekje . '' Ik voel en zie dat je kleine vriend het ook leuk vind ?'' zei ik en Niall begon te lachen.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis William Tomlinson

    Harry had me in de zetel geduwd en nestelde zich nu tegen me aan. "Jullie zorgen maar dat jullie het goedmaken. Ik wil geen ruzie's straks als we weer aan het werk moeten." Ik gniffelde zachtjes, king Harry has spoken. Ik sloeg mijn arm rond zijn nek zodat ik met zijn krullen kon spelen. Ze waren zacht en lagen helemaal in de war, wat hem best goed stond. "Ik ga het niet goed maken met hem hij moet gewoon is een keertje normaal doen. Het is gewoon een oversekste Ier.. Ja, sorry, maar ik hou niet van die erotische sms'jes.. Maar Oké ik ga hem wel zoeken.'' Zayn liep de deur uit. Oversekste Ier? Oh geweldig. "Wel, ziet ernaar uit dat het een doodnormale avond wordt dan."


    The artist is the kid that survived.

    Harry Styles
    Ik rolde met mijn ogen door Zayn zijn reactie en negeerde hem verder. Hij gedroeg zich nu ook niet echt bepaald normaal. Daarbij wilde ik niet eens weten waar het over ging nu ik het woord oversekst hoorde. Zayn was verdwenen en ik sloot even genietend mijn ogen, om te genieten van Louis zijn hand die door mijn haar ging. Ik hield ervan als er iemand aan mijn haar zat. Het kalmeerde me en stelde me op mijn gemak. Nu voelde ik me dat sowieso al bij Louis. Ik haalde langzaam mijn schouders op. 'We hebben elkaar.' Glimlachte ik lief en pakte zijn vrije hand om met zijn vingers te kunnen spelen, terwijl ik naar het scherm keek. Ik had nog niets van de film meegekregen, maar dat interesseerde me weinig. Ik lag lekker tegen Louis aan en kreeg al zijn aandacht. Wat wilde ik nog meer.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall Horan

    Toen we thuis waren ging ik op de bank zitten en zette ik de tv aan . Zachtjes luide het leuke geluidje van SpongeBob door de kamer. '' Niall ? Wat wil je drinken ?!'' vroeg Zayn .. '' Uh doe maar een biertje ofzo!'' zei ik . Niet veel later kwam Zayn terug met 2 biertjes . '' SpongeBob ? Serieus Niall het kan niet gekker worden met jou '' zei Zayn . Ik ging naast hem zitten . '' Dat kan het wel '' zei ik met een wenkbrauw wiebel en ik plaatste mijn lippen op de zijne .. '' Haha zo te zien ben je nog steeds geil '' zei Zayn . '' Yup deze Ier vind dat hij verwend moet worden '' zei ik .. '' Dan kan die Ier lang wachten '' zei Zayn en ik begon nep te huilen .. '' Niall please .. Ik wil gewoon nog geen seks met een jongen '' zei Zayn .. Aan de ene kant begreep ik hem wel.. Maar aan de andere kant ook weer niet. Eerst zit hij mij helemaal geil te maken en nu ? Nu zegt hij dat hij geen seks wilt.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis William Tomlinson

    "We hebben elkaar." Vang ik op van Harry. Ik voel het bloed naar mijn wangen trekken, we hebben elkaar, wel, hebben we niet altijd elkaar? "Ik weet het, Haz, goed toch?" Ik kijk naar onze handen en glimlach. "Haz? Kun je vannacht misschien hier blijven slapen?" Vraag ik zachtjes. "Dan kan je mijn levend schild zijn voor als er een moordenaar komt." Ik lach zachtjes en neem mijn dekentje. Het was mijn favoriete dekentje, Harry had hetzelfde dekentje, maar dan wel in het roze, such a little princess. Ik druk het dekentje tegen me aan en leg mijn benen over Harry's schoot.


    The artist is the kid that survived.

    Harry Styles
    Ik glimlach. 'Perfect zelfs.' Beaam ik. Natuurlijk, met Louis aan mijn zijde kon ik alles aan. Ik legde mijn hoofd ik het kuiltje van Louis zijn schouder en staarde terug naar het scherm. Maar meteen keek ik weer op naar Louis toen hij vroeg of ik bij hem wilde slapen vannacht. Automatisch verscheen er een glimlach op mijn gezicht. Ik vond het altijd lief als hij zo preuts deed. Als het op mij aankwam, gaf ik Louis niet eens de keuze, als ik wilde dat hij bij me sliep. Maar ik was misschien ook wel een stukje egoïstischer. 'Ow, dus ik mag wel vermoord worden, maar jij niet. Nou lekker dan.' Zeg ik zielig. Louis wist maar al te goed dat ik bij hem zou blijven slapen als hij dat wilde. Al zou ik de rest van mijn leven bij hem moeten slapen. Graag zelfs. Ik grijnsde lief toen Louis zijn dekentje erbij pakte en besefte me dat ik die van mij ook wel had kunnen meenemen. Het was eigenlijk best eng als je zag wat we allemaal op deze manier deelden, zoals de dekentjes. Ik had besloten dat we de dekentjes zouden ruilen als one direction uit elkaar zou gaan en de kans groot was dat ik Louis niet meer zo vaak zou zien. Maar dat wist Louis nog niet en dat ging ik hem ook niet vertellen ook. Ik zou het gewoon omruilen, en kijken wat er gebeurden. Ik liet met een hand Louis zijn vingers los en legde deze op Louis zijn bovenbeen, die nu over mijn benen heen lagen. Zachtjes wreef ik over de de stof van zijn broek en keek ik naar het scherm. Ik zou echt niets meer van die film meekrijgen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    Ik giechel zachtjes. "Eigenlijk zou jij hem moeten bezighouden terwijl ik een pan in de keuken haal om op zijn hoofd te slaan." Ik trek zachtjes aan een krul en leg hem aan de andere kant, dit doe ik met elke lok haar die ik tegenkom. "Waarom heb jij krullen en ik niet en hoe blijven die toch in je haar zitten?" Stomme vraag Louis kan je niks beters bedenken? Ik sluit mijn ogen en neem Harry's hand van mijn been om dan een kusje erop te drukken. "Toch bedankt dat je blijft, Curly, ik denk niet dat ik vannacht doorkom zonder jou sterke armen rond me heen." Meestal delen we het bed als Harry blijft slapen, niet dat we het hele bed nodig hebben aangezien het om de één of andere reden altijd te koud wordt.


    The artist is the kid that survived.