• || One Direction || Love Heaven ||Topic 1||

    One Direction is een grote band die heel de wereld kent , Harry , Zayn , Louis , Liam en Niall zijn al meer dan 3 jaar vrienden sinds X-Factor hebben ze elkaar bijna elke dag gezien . Iedere jongen krijgt gevoelens voor de ander in de band . Maar er zijn problemen als One Direction uit de kast zou komen dan zullen ze geen band meer zijn en zullen ze gewoon weer naar school moeten . De Ladz weten niet dat ze op elkaar verliefd zijn . Het word moeilijk om dit grote geheim te verbergen .



    ||Rollen||

    Jongens
    Zayn Malik: ZaynieBoy
    Niall Horan :ZaynieBoy
    Harry Styles: Danosaur
    Louis Tomlinson:AppleBottom
    Liam Payne : Depay


    De beste vriendinnen van de jongens :
    Yasmin Hailey Peck: Romarin
    Jaclynn 'Jackie' Brown: Gehenna

    Andere mensen :
    Charlot "Charlie" Danesse Payne het zusje van Liam: Luminoase

    Bijvoorbeeld familie broertjes enzv
    .

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.




    LET OP : Als joun personage een relatie wil beginnen met de andere word dat overlegt met de speler die de andere personage speelt!

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 11:24 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles
    Het was me maar al te duidelijk geworden. Ik slikten en keek met grote ogen toe, hoe Louis zijn broek uittrok. Het was raar. Ik wist maar al te goed wat er ging gebeuren, maar het ging en voelde heel anders dan normaal. Veel beter. Louis verkende mijn nek en beet af en toe zachtjes in mijn vel. Ik beet hard op mijn onderlip en kantelde mijn hoofd iets naar achter zodat mijn nek goed vrij kwam. Het tintelde en gloeide helemaal. Een mengeling van wat gemompel en een helle zachte kreun verliet mijn mond toen hij mijn gevoelige plekje had, maar daarna stopte hij wel meteen. Mijn ogen vlogen open en ik keek toe hoe Louis zijn blouse uittrok. Ik liet mijn handen meteen naar zijn borstkas glijden. Mijn Nagels kraste zachtjes over zijn huid. Ik had Louis al zo vaak zonder kleding gezien, maar dit keer was het anders. Het zou vanaf nu altijd anders zijn. Ik kon niet precies plaatsen wat het was, maar ik voelde me meer aangetrokken tot Louis, dan welke andere gespierde jongen, waar ik het bed me had gedeeld ooit. Louis zijn lichaam was in mijn ogen perfect. Al wist ik dat het kwam omdat ik Louis perfect vond. Met of zonder kleding aan. Wat me altijd om het lichaam was gegaan, ging me nu om de persoon. een heel knap en geweldig persoon. Ik wilde omhoog komen, maar Louis had zichzelf al voorover gebogen om mijn nek te kussen, toen hij mijn tepel had gehad. Ik zetten mijn vingertoppen in zijn huid toen ik voelde hoe hij mijn bloed naar de oppervlakte zoog. En zachte kreun verliet mijn mond en ik kneep even mijn ogen dicht. Ik voelde hoe mijn erectie die ik onderhand zwaar had opgelopen, schuurden tegen het stof van mijn broek en toen Louis klaar was kwam ik met mijn bovenlichaam wel omhoog. Mijn ogen pinde ik in die van Louis en mijn vingers gleden naar zijn heupen, die ik vastgreep en tegen mijn onderlichaam duwden. Dit keer bleef ik hem aankijken toen ik zijn onderlip vast pakte tussen mijn tanden en er zachtjes aan trok. Waarna ik hem toch kuste. Ik zoog zachtjes op zijn onderlip, terwijl ik ritmisch mijn onderlichaam heen en weer bewoog.

    [haha ze worden opeens een stuk langer mijn stukjes ;x]

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 9:33 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall Horan

    Elke keer als Zayn zegt ik ben niet verliefd op je breekt er iets in mij. Ik wilde hem alleen maar voor mezelf. Wat ben ik toch ook een ego wist .
    '' Het spijt me Zayn'' zei ik toen hij weer stond. '' Het zal wel'' zei hij bot. Ik keek naar Charlot. Jezus wat was die gegroeid . De laatste keer dat ik haar gezien had was een jaar terug ofzo. Zo te zien heeft zij ook al zing zelf beschilderd. Ik snap niet dat mensen dat willen een Tattoo. Ach het is hun domme keuze .Zayn Harry en Liam en Louis zater er al helemaal onder en ik niet.Toen ik ging zitten in het water kwam Zayn erbij. '' Niall ? Mag ik je wat vragen ?'' vroeg hij. ''Tuurlijk '' zei ik. '' Wel uhmm ben je echt verliefd op mij ?'vroeg hij. '' Ja Zayn ik ben verdomme verliefd op je'' zei ik bot. '' Uh Okay. Maar Niall het spijt me'' zei hij. '' Waarvoor ?'' vroeg ik '' Nou dat ik niet verliefd op je ben .. Mijn hart gaat al naar iemand anders'' zei hij


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis William Tomlinson

    Harry had zijn vingers in mijn rug gepind en een kreun rolde over zijn lippen. Langzaam kwam hij korter bij en keek recht ik mijn ogen, zijn vingers vonden een weg richting mijn heupen, hij versterkte zijn grip en duwde me neer op zijn erectie, hij beet zachtjes op mijn onderlip en trok er aan, een hoop gedachten gingen door mijn hoofd, hoe hij zijn handen op mijn heupen had gezet en die nu strak vast had, hoe hij me tegen zichzelf aanduwt en hoe hij zijn lippen tegen de mijne drukt, zachtjes druk ik terug en bewoog samen met zijn heupen, ik plaatste mijn handen op zijn schouders en duwde hem zachtjes terug neer op het bed om dan zijn broek te openen en in een snelle beweging omlaag te trekken. Hij was al hard en zachtjes aaide ik over de stof van zijn boxer. Zelf was ik ook al aardig hard geworden en zachtjes drukt ik mijn heupen terug tegen de zijne aan om dan een kreun over mijn lippen te laten rollen. Ik drukte mijn lippen weer tegen de zijne aan en gleed met mijn handen over zijn torso en dan via zijn armen naar zijn handen om die dan boven zijn hoofd te pinnen.


    The artist is the kid that survived.

    [tfoe, je gaat sporten, kom je terug, heeft iedereen taart en is die op. ze hebben niet eens wat voor mij bewaard. ;c]

    Harry Styles
    Mijn bovenlichaam belande weer in de lakens en ik sloot mijn ogen, toen Louis de druk op mijn erectie weghaalde, door mijn broek omlaag te trekken. ik schopten hem helemaal uit met mijn voeten en beet hard op mijn lip toen zijn vingers over de stof van mijn boxer gleden, maar toch kwam er een raar geluidje uit mijn mond zetten, als teken dat het goed voelde. zijn vingers werd al snel vervangen en meteen rolde er echt een kreun over mijn lippen, toen Louis zijn heupen tegen die van mij bewoog. Mijn ogen schoten open en hebberig hapte ik naar zijn lippen. Ik had nog nooit zo erg naar iemand verlangt. Ik wilde hem. Ik wilde Louis. Hijgend staarde ik hem aan en merkte zijn dominantie maar al te erg op. Mijn handen pinden hij boven mijn hoofd vast. Ik hield niet zo van onderdanig zijn, maar van Louis kon ik het beter hebben, dan anders. Alsof ik me niet hoefde te bewijzen. Al moest dat natuurlijk wel. ik voelde me machteloos onder zijn grip, maar ik moest het over me heen laten komen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik voel jou pijn, anyways als ik laat reageer, dan ben ik Sinister nog maar eens aan het lezen]
    Louis William Tomlinson

    Zachtjes beet ik in Harry's nek, zijn huid was glad en zacht, als baby billetjes, zeggen ze dan. Ik drukte kusjes tot onderaan zijn nek en over zijn borst helemaal tot aan zijn boxerrand, zijn handen had ik losgelaten en helemaal naar onder laten glijden om dan op zijn heupen te zetten, met een grijns keek ik omhoog voor ik een kusje op zijn kruis plantte en zijn boxer voorzichtig en langzaam omlaag duwde. Zijn erectie sprong tevoorschijn, zachtjes beet ik op mijn onderlip, hij was groot, zijn erectie bedoel ik dan, met een enorme smile sla ik mijn vingers eromheen en druk een kus op de tip.


    The artist is the kid that survived.

    [dan maar ships eten en wijn drinken ;'c]

    Harry Styles
    Mijn huid tintelde. De kleine stukjes huid die onder Louis zijn lippen gevangen zaten leken na te branden en ik holde mijn rug iets. Toen Louis mijn polsen handen losliet, schoten ze meteen naar mijn haar, en zachtjes trok ik aan mijn krullen van frustratie, het feit dat ik niet helder meer kon nadenken en geilheid. mijn ogen versperde toen ik de vrijheid van mijn erectie voelde. Even was ik bang. Bang dat Louis vond dat ik te klein geschapen was, of dat het hem niet aanstond. Nog banger werd ik van mezelf. Nog nooit had ik daaraan getwijfeld. Mijn zorgen waren meteen verdwenen toen ik de lach op Louis zijn gezicht zag en hij zijn vingers om mijn erectie wikkelde. het moment dat zijn lippen mijn eikel raakte, kneep ik mijn ogen dicht en kreunde ik. Mijn hoofd viel terug in de lakens en ik duwde mijn heupen automatisch naar voren. ik trok een been onder Louis vandaan en legde deze open naar de zijkant. ik wilde dat hij het deed. ik wilde dat hij me nog gekker maakte dan ik al was. Ik wilde dat hij ervoor zorgde, dat ik straks nooit anders meer wilde.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik had me snel omgekleed in mijn zwembroek en sprong Charlot achterna het zwembad in. Zayn en Niall zaten een stukje verderop te praten. Ik had geen idee waarover, maar het zag er niet echt gezellig uit. Ik wenkte Charlot en ging zelf op de rand van het zwembad zitten. Ik wachtte tot Charlot bij me was en boog me toen iets naar haar toe.
    'Zie je Zayn en Niall daar?' begon ik zachtjes, 'Niall is volgens mij verliefd op Zayn.. Alleen ik zie Zayn er niet voor aan om homo te zijn.. Jij wel?' vroeg ik zachtjes. Ik had geen idee wat ik ervan moest denken. Ik wist het eigenlijk wel zeker, dat Niall verliefd was op Zayn. Ik had een tijdje iets voor Zayn gevoeld, maar dat was al snel weer weg, ik had het gewoon verdrongen, ik wist zeker dat ik geen homo was. Het mocht ook niet van het management, ze waren bang dat we teveel fans zouden verliezen..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Oh nee schat, dan blijf ik wel]
    Louis William Tomlinson

    Harry duwde zijn heupen omhoog en langzaam sloot ik mijn lippen rond zijn lid en cirkelde met mijn tong rond zijn tip, ik bewoog mijn hoofd op en neer in een stevig tempo. Ik greep omhoog voor zijn hand en kneep daar dan zachtjes in, met mijn hand masseerde ik het gedeelte waar ik niet kon geraken en zachtjes zoog ik, mijn wangen holde ik uit zodat het makkelijker was om zijn hoofd op en neer te bewegen. zachtjes drukte ik op het onderste gedeelte van zijn stijve en trok weer weg van zijn lid om met mijn hand erover te bewegen.


    The artist is the kid that survived.

    Harry Styles
    Mijn adem bleef ik mijn keel hangen en iets wat op gepiep leek vulde de kamer. De warmte die om mijn erectie sloot, deed me sidderen en mijn hand die niet in die van Louis lag greep als automatisch naar mijn haar. Het warme gevoel van opwinding bleef zich maar verspreiden en kwam zelfs in het puntje van mijn tenen. Zachte kreunen rolde over mijn lippen op de moment dat Louis aan mijn lid zoog. Mijn vingers gleden door zijn haar en ik zag enkel regenboogkleurtjes achter mij oogleden omdat ik ze zo erg had dichtgeknepen. Louis was goed, dat zeker. Toen zijn hand het weer overnam trok ik zijn hoofd omhoog. Ik wilde meer. Veel meer. Lust en passie gierden door mijn lijf en zonder pardon duwde ik Louis in de lakens. Het was nu mijn beurt. Zonder pardon trok ik zijn boxer uit. Wetend dat dit enkel nog het voorspel was. Ik zou hem sterretjes laten zien. Dat beloofde ik. Louis zijn erectie sprong vier overeind zo zonder de stof die het tegenhield. Hij was perfect geschapen. Mijn Nagels krasten zachtjes over zijn lengte, waarna ik op hem kroop. Mijn lippen plakte tegen de Zijne terwijl ik onze erecties nu langs elkaar wreef. Mijn ogen liet ik open en ik staarde de jongen onder me aan. Ik wilde dat hij het zag. Ik wilde dat hij zag dat ik hem wilde.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Charlot Danesse Payne

    Ik voelde het water tegen mijn huid aanprikken, wat een zeer fijn gevoel was. Zwemmen had ik altijd al heerlijk gevonden, zeker toen ik rond de zeven was. Op mijn zesde was ik helemaal blij toen ik mijn eerste diploma had, en de tweede plus de derde haalde ik enkele maanden later. Zo trots als ik was zwom ik altijd in het diepe. Maar helaas was zwemmen voor de rest niet echt een sport voor mij. In mijn vrije tijd was het erg leuk, maar ik betwijfelde zo of ik wel echt onder de sport zou gaan. Liam sprong er ook bij, waarbij ik hem grijnzend aankeek. Dit was leuk, ook al waren we nauwelijks een half uur hier. Op een gegeven moment ging Liam op de rand zitten en wenkte me. Al waggelend kwam ik naar hem toe door het water, en hees me naast hem op de rand. 'Zie je Zayn en Niall daar?' vroeg hij. Snel wierp ik een blik op de twee en keek vervolgens eer naar Liam om te knikken. 'Niall is volgens mij verliefd op Zayn.. Alleen ik zie Zayn er niet voor aan om homo te zijn.. Jij wel?' vroeg hij. Hij zat wat naar me toegebogen en had het allemaal gevraagd op een fluistertoon. 'Zayn? Homo? Nee, dat kan niet. Als je ziet hoe zijn karakter is, denk ik het niet. Jij trekt altijd met ze op, dus over Niall zal je wel gelijk hebben. Misschien moet je maar eens met Niall gaan praten, hij wilt het wel vertellen denk ik. Hij kan niet alles opkroppen' mompelde ik zachtjes.

    [Sorry voor de late reactie, had niet door dat je had gereageerd ^^.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    Harry had me op mijn rug geduwd en had nu de leiding, een kreun verliet mijn lippen wanneer hij mijn boxer omlaag trok en ik sloot mijn ogen, haat me niet, haat me niet, ik voelde hoe hij met zijn nagels langs mijn lid kraste en keek naar onder om er een beter zicht op te krijgen, jammer genoeg stopte hij al snel en kroop omhoog om zijn lippen weer tegen de mijne te crashen, hij schuurde met zijn erectie langs de mijn en ik greep naar zijn wang, een zachte frons vormde zich op mijn gezicht en ik kreunde zachtjes door de kus heen. Langzaam bewoog ik mijn heupen omhoog en verwikkelde mijn hand in zijn krullen, dit was perfect, hij was perfect, ik wilde meer, veel meer en ik wilde het nu. Zijn lippen maakte me gek en met zijn lid dat langs het mijne schuurde werd het alleen maar moeilijker, voorzichtig en langzaam trok ik weg van de kus en keek Harry aan, hij keek recht terug naar me en ik drukte mijn lippen weer tegen de zijne. "Ik wil jou." Mompelde ik tegen zijn lippen aan, mijn stem klonk zacht en hees, maar ik kon tenminste zeggen wat ik wou. Ik likte zachtjes over zijn onderlip, vragend voor toegang.


    The artist is the kid that survived.

    Harry Styles
    Ik kraste met mijn nagels over Louis zijn borstkas en hapte zielig naar zijn lippen, toe hij deze terugtrok. Maar al snel werden ze weer met elkaar verenigden. De stilte was goed geweest. Er waren geen worden nodig geweest, om duidelijk te maken wat we allebei wilde.
    Maar Louis zijn worden waren nog duidelijk. De rillingen liepen over mijn huid van de heesheid van zijn stem. 'Jou wens is mijn bevel.' Mijn eigen stem was net zo hees en schor, maar werd gedempt door Louis zijn lippen. Mijn nagels krasten naar onder, terwijl ik meteen mijn lippen van elkaar haalde, toen hij daar om vroeg. Ik wilde niet weten hoe ik hier tegenaan had gekeken als we niet op het punt stonden hevige seks te hebben. Ik duwde Louis benen uit elkaar en verplaatste mezelf ertussen. Mijn lippen verlieten voor geen enkele seconde de Zijne en mijn tong tikte ik speels tegen die van hem. Mijn handen gleden over de binnenkant van zijn bovenbenen, steeds hoger. Een hand verdween er tussen en mijn wijsvinger gleed over de huid, net onder zijn ballen, steeds verder naar onder. Je kon het voelen. Heel zachtjes beet ik op Het puntje van Louis zijn tong, waarna ik in een keer mijn vinger liet verdwijnen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Malik

    ''op wie ben je dan verliefd?'' vroeg Niall.
    ''op Liam'' zei ik snel. ''WAT?!'' schreeuwde hij.
    Ja het is waar ik ben verliefd op Liam Payne.
    Nadat Niall iets rustiger werd zag ik dat Niall op stond en naar Liam wou lopen.. ''Niall als je nu naar hem toegaat vermoord ik je!'' zei ik.
    Liam mag niet weten dat ik verliefd op hem ben. Ik heb het mezelf beloofd dat ik niet verliefd op hem kan zijn. Liam is geen homo zoals ik dat weet ik zeker.
    Liam houd denk ik niet zo van Homo's ... Kijk dat Harry en Louis iets hebben dat wisten we al eerder dan zij zelf.. Laat staan dat ze nog geen relatie hebben en niet verliefd zijn opelkaar. Niall stond op en liep naar Liam .. '' LIAM ZAYN IS VERLIEFD OP JE !'' Schreeuwde hij overdreven . Ik rende naar hem toe ..'' Doe verdomme is een keertje normaal!'' zei ik , '' Liam ik ben niet op je hoor hij maakt maar een grapje'' zei ik en ik gaf Niall een klap op zijn achterhoofd

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 15:27 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis William Tomlinson

    "Jou wens is mijn bevel." Hoorde ik Harry zachtjes zeggen, Ik voelde hoe zijn lippen tegen de mijn schuurde en hoe hij me toegang gaf om zijn mond te verkennen. Ik voelde zijn nagels op mijn huid, ze zochten een weg naar onder en een zacht geluid kwam uit mijn keel. Langzaam duwde hij mijn benen uit elkaar , hij verplaatste zichzelf om er tussenin te gaan zitten, ik zette mijn hand op zijn heup. Het gevoel van zijn toch rond de mijne en andersom was geweldig. Hij gleed met zijn handen over mijn bovenbenen en langzaam gleed hij één hand verder naar onder, laat dit alsjeblieft geen droom zijn, ik voelde een vinger naar binnen glijden en trok terug van de kus om mijn hoofd naar achteren te gooien en mijn hand tegen het bed te slaan om dan de dekens in een strakke greep vast te grijpen. Een zachte gil verliet mijn lippen, dit was een geweldig gevoel, het stretchen, aan de éne kant deed het pijn maar aan de andere kant voelde het geweldig, voorzichtig duwde ik mezelf dieper op zijn vinger.


    The artist is the kid that survived.

    Harry Styles
    Het gevoel rond mijn vinger was warm en strak. De gil die Louis slaakte veroorzaakte een kleine glimlach op mijn lippen en ik plaatste mijn lippen in zijn nek. Zachtjes beet ik in zijn huid, terwijl ik in ging op de druk die Louis gaf. Langzaam krulde ik mijn vinger iets, waarna ik toch langzaam begon te bewegen. Ik wilde dat Louis me straks zou smeken om hem te nemen. Maar eerst voegde ik ook mijn middelvinger erbij. Ik zoog het bloed naar de oppervlakte en liet met goed resultaat een zuigzoen achter.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''