• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik kleed me om en flits me naar Alexi's huis eventjes. Ik zie Nate net op dat ogenblik verkrampen en verdwijnen en Alexi zit rechtop. Ze kijkt me met waterachtige ogen aan en ik steek mijn hand naar haar uit. 'Kom maar mee.' fluister ik en verdwijn met haar en verschijn dan terug op het feest. Ik zie Leslie en trek Alexi mee naar Leslie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    *jankt en wilt naar Nate toe*


    Leslie Day
    Ik kijk verbaasd als ik een meisje zie lopen naast Jake, maar dan herken ik Alexi. "Oh mijn god," zeg ik dan en loop snel naar ze toe. "Gaat het?" vraag ik haar, ik trek haar gelijk ik een knuffel en houd haar vast terwijl ik over haar schouder naar Jake kijk met een bezorgde blik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Met houterige bewegingen neem ik Leslie vast maar het is leeg. Mijn hoofd, mijn hart, het is alsof alles verdooft is.
    Ik kan niet meer denken, ik voel de pijn maar het is alsof ik me enkel kan concentreren op ademhalen en stappen.

    [foto gevonden voor Tyler, in deel 2, maak jij een profiel voor Brandon of ik?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Toen het over was en het feest begon liep waren er een aantal mensen op de dansvloer, somigen te praten, somigen wezen, somigen lachten. Plots voelde ik iemand aan mijn hand trekken en zat ik Katherine die me meetrok naar de dansvloer, 'kom papa, dansen' zegt ze met een glimlach en ik laat me dan toch meetrekken. Ik dans niet vaak, maar dat betekent niet dat ik het niet kan, ik liet haar een paar keer ronddraaien, iets wat ze leuk leek te vinden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Boem. Im borred x'D


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik voel gelijk dat Alexi niet haarzelf is en ik bijt even op mijn lip. Met dit soort situaties ben ik niet goed, ik heb geen idee wat ik dan moet doen. "Wil je even ergens anders heen gaan?" vraag ik aan haar.

    Katherine
    Papa laat me rondjes draaien en ik lach vrolijk. Tijdens het weggeven voelde ik papa's emoties en daarom wil ik hem nu wat vrolijker maken. "Ik kan niet zo goed dansen," beken ik tegen papa en er komt een onschuldige lach over mijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik schud traag mijn hoofd, stop even, en knik dan terug. 'Mayra, Tyler, Oma.' mijn stem is zwak en stil en het voelt alsof mijn benen boter zijn. Maar niet van verliefdheid of zo, enkel van zwakte.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    In eerste instantie wil ze niet, maar dan knikt ze toch en noemt ze haar kindjes en oma. "Oke, dan gaan we naar ze toe," zeg ik tegen haar. Ik glimlach gewoon naar mensen die we tegenkomen, zodat de aandacht minder op Alexi ligt. "Angela?" zeg ik dan en tik zachtjes op haar schouder. "Alexi is terug."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Mijn oma draait zich om en glimlacht lichtjes als ze me ziet. Ze ziet direct dat ik niet ok ben. Mayra komt aangewaggeld en even voel ik iets, liefde naast de pijn. Er komt een heel klein glimlachje op mijn gezicht en ik til met vermoeide armen armen haar met moeite om.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    Ik lig met mijn naakte bovenlichaam op de koude harde vloer in de kelder van mijn huis. Krimperend, schreeuwend, en smekend voor de dood. Ik zei toch dat ik het wel zou redden? Wel op dit moment weet ik het helemaal niet meer zeker. Ik zie plots Mila met gepijnigde ogen in een hoekje zitten in de jurk van de bruiloft. 'Grote broer, wat heb je jezelf nu toch weer aangedaan?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik besluit Alexi alleen te laten met haar familie en ga dan weer opzoek naar Jake. Ik kan het niet helpen dat Nate in mijn gedachten is, omdat ik weet dat hij nu ligt te creperen. En die gedachte is slecht te verdragen, heel slecht. Ik kan Jake niet vinden en besluit daarom om maar een drankje te nemen


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ben je thuis? Anders zet ik het rollentopic al online want ik vertrek binnen een halfuurtje naar de ardennen...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik ben dinsdagochtend pas thuis...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    oh :( kzal no wachten dan zal ik Mila Leslie nr Nate laten verschijnen?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Eh sure (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.