• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    Ik glimlach even bitter en krimp terug ineen van de pijn. 'Weet ik maar ik moest het zeggen voor...' en ik flitste haar van me weg. Terug naar Jake.
    Ik moet er alleen door heen komen, net zoals ik zal moeten doen voor de rest van mijn oneindig lange leventje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk verschrikt om me heen als ik ineens ergens anders ben. Gelijk hoor ik allerlei geluiden en zie ik Jake voor me. "Hey, heb jij me hierheen gehaald?" vraag ik dan aan hem zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik ben net alle versieringen aan het opbergen als ik plots een stem achter me hoor. 'Ehm nee? Hoe is het met Nate?' Ik ben niet jaloers hoor, gewoon bezorgd. Ookal is hij soms een egoïstisch klootzak, hij blijft mijn neef.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    "Niet?" vraag ik verbaasd aan Jake en wrijf even over mijn voorhoofd. "Maar wie dan wel?" Het komt dan in me op dat Nate het zelf heeft gedaan. "Met Nate gaat het niet goed," zucht ik zachtjes, "ik denk dat hij degene is die me heeft weggeflitst. Het ging wel wat beter als ik hem gewoon afleidde."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Nate is sterk.' zeg ik simpel. 'Hij red zich wel.' Al geeft hij wel niets om voor te vechten zoals ik heb. Of ja misschien voor Mila? Ze is echt gehecht aan haar broer. 'Geen huwelijksreis dus?' vraag ik haar dan zachtjes. Ik denk niet dat ze in de stemming is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    "Weet ik," zeg ik dan en glimlach eventjes. Ik kijk Jake dan aan en loop naar hem toe. Lichtjes ga ik op mijn tenen staan en druk een kus op zijn lippen. "We kunnen wel gaan, want ik wil ons huwelijk vieren." Ik verstrengel onze vingers. "We kunnen toch niets aan Nate zijn situatie veranderen en ik wil jou, ik wil ons."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik glimlach en haal 5 enveloppen uit. Een blauwe, een gouden, een zilveren, een rode en een oranje. Elk met een andere bestemming. 'Kies maar een enveloppe. Mila heeft alles geregeld dus ik weet zelf niet echt welke locaties erin zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk even twijfelend naar de enveloppen. "Hm...goud sowieso niet. Ik vertrouw die kleur niet, omdat het vaak een eerste keuze is van mensen... Dan maar zilver." ik pak de envelop dan aan en open die voorzichtig terwijl ik aan Jake de bestemming laat zien, voordat ik die zelf lees.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cuba? Griekenland? Italie?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik dacht aan Buenos Aires ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    je hebt nog een rol die je moet invullen btw :p Voor herinnering xd

    Jake
    Ik zie Buenos Aires staan. We gaan naar Argentinië. Ik glimlach naar haar en in mijn hoofd pak ik onze koffers. Met andere woorden ik laat een 2 koffers boordevol kleren voor ons verschijnen samen met andere dingentjes en dan nog een koffer voor Brendan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jullie hebben nog twee pagina's voor de huwelijksreis x'D
    Wanneer word het speeltopic van de andere geopend?

    & Sorry dat ik nog niet gereageerd heb, ben nog bezig met een boekverslag dat vanavond af moet....


    Don't be like the rest of them, darling

    als iedereen ingevuld is en er ongeveer hetzelfde aantal personages zijn, Jaimes ging jij Brandon maken?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk naar de bestemming na Jake en glimlach dan. Het lijkt me een hele leuke bestemming, aangezien ik er nog nooit geweest ben. Drie koffers verschijnen en ik kijk Jake dan aan. "Je neemt toch wel oude vrouwen ondergoed voor me mee hè?" vraag ik met een speelse knipoog.

    Het is Brandon! En ik ga het zo snel mogelijk proberen >_<


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik grijns. 'Tuurlijk Leslie Tuurlijk.' Dus niet. Haar koffer zit boordevol pikant en schattig ondergoed. Schattig voor als we moeten rondlopen. Ik pak haar hand vast en verstrengel onze vingers.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'