• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mila
    'Ken je dat verhaal van een man die zijn toekomst liet voorspellen en ze hem vertelden dat hij gek zou worden? Hij was zo gedreven en bezeten met de gedachte dat hij gek zou worden en hij wou er alles aan doen om dat niet te zijn maar juist daardoor werd hij gek. Sommige dingen moet je zijn beloop laten gaan Leslie. Vergeet wat ik gezegd heb. Laat het gebeuren en als jullie een grote ruzie hebben en je het gevoel heb dat je iets zal zeggen waardoor het gedaan is, hou je dan in. Dan hou je de tweede voorspelling tegen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Er komen tranen op in mijn ogen, maar ik bijt dan hard op mijn lip om de tranen tegen te houden. "I-ik wil niet dat er iets mis gaat," zeg ik dan met een trillende stem tegen Mila. "Maar oke...ik zal niets tegen Jake zeggen hierover," hoewel ik het zelf niet kan vergeten. "Zag je ook hoe snel het zou gebeuren? Stel dat het gebeurt..."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mila
    'Brandon was al zeker 17 dus niet in de eerste 10 jaar dus.' zeg ik haar geruststellend. 'En Brandon leed er niet onder, hij vond het best. Hij is een demon.' zeg ik voor de zekerheid om haar gerust te stellen. 'Hij is al gelukkig als jullie overeen komen.' 'Nu vergeet alles. Je trouwt vandaag.' glimlach ik. Dit was alleszins niet mijn beste stap.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    oh god bn horror aant kijken en durf ni mr verder kijke --'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Ik keek toe hoe de mensen naar binnen liepen, stuk voor stuk mensen die ik niet kende, nog een reden waarom ik hier niet hoorde. Ik keek rond om te zien of ik Katherine ook zag maar dat was niet het geval, ik had mijn kleren vervangen door een pak terwijl ik alweer tegen de muur leunde.

    {Ik heb Alison ook nog.. Is die uitgenodigd? x'D

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 14:53 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    ja is goeeed xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Oh my god, HE IS SO HANDSOME *kiest weer voor Nick*

    Leslie Day
    Dat stelt me wel iets gerust, maar ik kan me niet indenken dat Jake en ik ooit nog zo'n ruzie krijgen. "Dank je, Mila," zeg ik dan zachtjes, "oh...en misschien is het nog handig om te weten...dat Nate straks ligt te creperen van de pijn. Hij heeft ervoor gezorgd dat Alexi geen pijn had met de verandering en die korter zou duren...maar de prijs is dat hij die nu krijgt...langer en pijnlijker zodra Alexi wakker wordt.." Het doet me nog steeds pijn om te weten dat hij straks die pijn voelt. "Ja, bruiloft. Kan je me in mijn jurk helpen? In verband met mijn haar."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mila
    'Dat weet ik en ik weet ook dat Nate niemand bij zich wil hebben ook. zo is mijn broer nu eenmaal.' zeg ik zachtjes en begin Leslie te helpen met haar jurk. als alles perfect zit glimlach ik nog eventjes. 'Kate zou hier moeten zijn. Ze zou die jurk prachtig gevonden hebben.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    "Oke, dat zal je wel gezien hebben," zeg ik zachtjes en zucht dan. Mijn jurk is aan en alles zit dan goed. Ik glimlach naar mijn eigen spiegelbeeld om de slechte dingen te vergeten. "Ik vraag me af hoe Jake het zal vinden en of Brandon het een beetje kan snappen, waarschijnlijk niet." Ik voel nu toch wel een opgewonden spanning in mijn buik voor de bruiloft en er komt een oprechte glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mila
    'Een prachtige bruid.' glimlach ik tevreden. 'Er klaar voor? Het gaat binnen 5 minuutjes beginnen. Wie is je bruidsmeisje trouwens?' vraag ik haar met een glimlachje. 'Want ze zal zich moeten haasten denk ik.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Mijn ogen worden iets groter als ze over bruidsmeisje spreekt. "Katherine is een bruidsmeisje natuurlijk....maar Alexi was het andere meisje." En Alexi is er niet. Gelijk raak ik weer in de stress. "Wat moet ik nu doen?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mila
    Ik trek een wenkbrauw op. 'Rustig maar. Vraag het aan een andere vriendin? Of moet het een kindje zijn?' Er loopt hier toch een klein meisje rond? Van wie is die eigenlijk? Ik heb die hier nog nooit gezien.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    "I-ik..nee, het hoeft geen klein meisje te zijn, Alexi is ook geen klein kind." Ik bijt op mijn lip en kijk dan Mila aan als er een idee in me op komt. "Aller aller aller aller aaaaalllerrrrliefste Mila....zou jij mijn bruidsmeisje willen zijn?" Ik kijk haar met mijn grote, bruine ogen aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mila
    Ik schrik als ze mij vraagt. 'Serieus? Ik ga zo vallen beneden en en...' Ze kijkt me met grote ogen aan die me een beetje doen denken aan een puppy. 'Oke dan. Moet ik iets anders aan? Zijn er kleren afgesproken of zo?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine
    Er liepen allemaal mensen rond die ik niet kende terwijl ik mama of papa probeerde te vinden, en was blij toen ik de kamer vond waar ze zich bevond samen met een ander meisje. Vanuit de deuropening keek ik eerst naar mama, die er heel mooi uitzag in haar jurk.


    Don't be like the rest of them, darling