• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

FAMILIES

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

[Yes sure]

Leslie Day
    Nog steeds heb ik Jake niets laten weten van waar ik ben, omdat ik niet weet hoe ik het moet vertellen en omdat ik Nate niet alleen wil laten. Daarom besluit ik hem te sms'en. Hi liefje, hopelijk is het leuk op het feest. Misschien had je het gemerkt, maar ik ben er niet. Mila heeft me weggeflitst en me naar Nate toegeflitst in de hoop dat ik hem kan afleiden van de pijn. Maak je geen zorgen, ik doe geen foute dingen om hem af te leiden. Ik hou van jou. <3 Dan kijk ik weer naar Nate. Het is wel lastig om niet dingen te proberen zoals hem te kussen om de pijn weg te laten gaan.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Nate
    'Wil je me een verhaaltje verstellen.' vraag ik zachtjes met een stem schor van het schreeuwen en de pijn. Ik hou haar nu terug stevig vast.
    Mijn lippen beroeren lichtjes haar haar en ondanks de pijn overal voel ik toch de warmte van haar lichaam.

Leslie Day
    Nate vraagt me zachtjes iets en elke aanraking die hij doet, voel ik alsof het duizend keer versterkt is. De hele tijd schiet het door me hoofd dat dit er wel voor kan zorgen dat Jake en ik uit elkaar gaan, maar dan komt er ook weer in me op dat het nog lang duurt, aangezien Brandon dan groot is. Heel even is het stil, waardoor ik merk dat ik nog geen antwoord heb gegeven. "Eh-, ja, natuurlijk," zeg ik dan en blijf zo liggen in Nate's armen. "Ik begin niet met "er was eens" aangezien dat zo standaard is," deel ik dan mee.

vanaaf het rollentopic of morgen?

Nate
    Ik glimlach kleintjes en verzet me met al mijn wil tegen het gevoel van pijn. Mijn mond is nu vol met bloed waardoor ik mijn eigen bloed dus inslik. Er komt geen einde aan aangezien mijn bloed steeds word aangevuld doordat ik een demon ben.

Morgen please :3 vanavond vlieg ik namelijk terug >_<

Leslie Day
    "Dagenlang dobberde er een meisje rond op zee. In haar hoofd speelde de meest grote verhalen af. Ze was alleen, maar in gedachten waren al haar vrienden bij haar. Hoewel die niet echt bestonden. Er leek geen begin te zijn en geen einde, maar ze was gelukkig. Ondanks dat ze fysiek alleen was. Een hele voorraad eten was in het bootje." Zo begin ik het verhaal.

owkee heb sportdag wel morgen dus ben maar rond 18u thuis

Nate
    Ik luister met gesloten ogen naar haar stem en probeer het verhaal voor mijn ogen te laten verschijnen in mijn gedachten. Maar de pijn overheerst. Ik weet dat hij nog niet op zijn hoogtepunt is en beloof mezelf haar dan te laten verdwijnen. Ik kan haar dat niet aandoen.

Leslie Day
    Ik kan de pijn voelen die in Nate zijn lichaam en gedachten overheerst. Voorzichtig beweeg ik mijn hoofd iets omhoog zodat ik hem aan kan kijken. Zijn ogen zijn gesloten en ik druk dan zacht mijn lippen op zijn wang voordat ik doorga. "Ze voelde zich gelukkig en praatte de hele dag door totdat ze weer in slaap viel. Het bootje dobberde verder af en ze kwam over wilde golven. Ze was echter niet bang, want al haar vrienden waren bij haar."

Nate
    Ik glimlach lichtjes. Ik zal wel nooit kinderen krijgen en zeker niet met leslie maar toch beeld ik me in dat het meisje ons dochtertje is. Een dapper kind. Die gedachte verdrijft de pijn iets.

-ik ben net weer thuis aangekomen, helemaal brak-

Les
    Ik zie Nate een beetje glimlachen en ik ga door met het verhaal. "Na een aantal dagen zag ze in de verte een ander bootje. Het verbaasde haar want tot dan toe waren de vrienden die ze kende bij haar op de boot." Ik druk weer een kus op Nate's wang. Expres niet op zijn lippen, want ik kan Jake niet verraden. Zeker niet nu we getrouwd zijn. Heel even check ik mijn telefoon, nog geen sms van Jake teruggekregen. "De bootjes kwamen dichter bij elkaar en uiteindelijk konden ze samen verder varen. Het waren een jongen en een meisje."

Nate
    Ik glimlach en kreun lichtjes even van de pijn. Ik kijk haar nu aan en voel met mijn pijnlijke vingers aan mijn wang waar ze heel lichtjes haar lippen op had gedrukt. Ik streel dan ook even zachtjes over haar wang maar moet dan stoppen door de pijn.

Leslie Day
    Ik kijk terug naar Nate en ben een beetje blij om te zien dat het Nate afleidt. Zijn vingers die over mijn wang gaan, zijn een beetje ruw, maar toch voelen ze prettig aan en de streling liefkozend. Ik zie de pijn weer opkomen en trek Nate weer dichter naar me toe. "Langzaam begon het meisje haar fantasievrienden te vergeten. De jongen was er namelijk altijd voor haar en hem kon ze echt voelen. Maar haar vrienden vonden dat niet erg, omdat ze blij waren dat ze iemand anders had gevonden en ze gelukkig was. En zo kwam eigenlijk alles goed."

Nate
    Ik glimlach lichtjes. 'Denk je dat dat voor mij ook gebeurt?' vraag ik zachtjes. Ik voel me net zo hulpeloos als een klein kind.
    Ik knijp mijn ogen weer stijf dicht.

Leslie Day
    Ik knik, maar stop daarmee als hij zijn ogen alweer hard dichtknijpt. Ik streel over zijn rug met rustige bewegingen. "Ik denk het niet alleen, ik weet het zeker," zeg ik tegen hem. "Wie weet is dat al in..17 jaar?" Ik denk aan de voorspelling van Mila, maar ik laat die gedachte snel weer weggaan.

Nate
    'Ik weet dat het niet mag maar ik...' ik moet door de pijn overal even pauzeren en terug op mijn lip bijten. 'Ik hou van je.' fluister ik dan nog zachtjes.
    Ik stop mijn hoofd in haar hals om haar reactie niet te zien en laat de pijn terug mijn lichaam overheersen.

Leslie Day
    Ik kijk afwachtend naar Nate als hij zijn zin stopt, omdat hij teveel pijn heeft. Wat hij nu zegt, had ik niet verwacht. Zijn hoofd verstopt hij in mijn hals en ik sluit mijn ogen terwijl ik rustig blijf doorademen. "Ik hou ook nog van jou Nate, maar het kan niet meer," fluister ik dan zachtjes terug.