• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Bored... Math suckes]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Thats just a fact.
    Zucht.. Ga dinsdag met mijn friesklas naar een toneelstuk, en de rest van de school is half 1 uit -.-
    Ik ben echt liever half 1 uit dan 2 1/2 uur naar een toneelstuk gaan.}


    Don't be like the rest of them, darling

    ik moet elke dag van 8u55 tot 16 u nr school en bn mr thuis om 17u... en een paar van mn klas moeten niet eens nr de les ze mogn nr brussel --


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Mila en Katherine nemen de achterkant van mijn jurk en nick houdt dan zijn arm voor. Ik steek mijn arm door die van nick heen en dan begin ik zachtjes met hem te lopen. "Als ik maar niet val," mompel ik dan voor mezelf en voel de zenuwen gieren door mijn lichaam, maar er staat een glimlach op mijn gezicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mila
    Ik heb nu al spijt dat ik hakken aan heb. Ik ga zo vallen straks. Ik ben wel gewoon om erop te lopen maar het zo typisch voor mij zijn om toch te vallen. Ik kijk naar de deur. Laat dit maar snel afgelopen zijn. Even adem ik in en zet een glimlachje op mijn gezicht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Mila en Katherine nemen de achterkant van mijn jurk en nick houdt dan zijn arm voor. Ik steek mijn arm door die van nick heen en dan begin ik zachtjes met hem te lopen. "Als ik maar niet val," mompel ik dan voor mezelf en voel de zenuwen gieren door mijn lichaam, maar er staat een glimlach op mijn gezicht.


    Nick
    'Als ik maar niet val' mompelt Leslie wanneer we zo langzaam lopen, op een tempo dat het als ze geen trouwjurk aanhad het zou lijkt op een begravenis. 'Als je valt hou ik je staande en doen we alsof er niks gebeurt is' antwoord ik simpelweg.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Nick maakt het wat luchtiger. "Daar houd ik je aan," zeg ik zachtjes en we beginnen dan met de trap af te lopen. Ik vraag me af hoe Jake er nu uitziet en wat zijn reactie er op is. De eerste gasten zie ik al staan en ze kijken allemaal naar Nick en mij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik was aan het praten met de man die ons gaat trouwen als het plots stil is en er muziek klinkt. Ik draai me om en zie Leslie, stralend als een engel, bovenaan de trap staan en die dan af begint te lopen. Ik moet zorgen dat mijn mond niet openvalt en sta haar enkel met een brede glimlach aan te staren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    -

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 21:42 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    morgenochtend terug on xd goede reis Jaimes x


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Nick maakt het wat luchtiger. "Daar houd ik je aan," zeg ik zachtjes en we beginnen dan met de trap af te lopen. Ik vraag me af hoe Jake er nu uitziet en wat zijn reactie er op is. De eerste gasten zie ik al staan en ze kijken allemaal naar Nick en mij.


    Nick
    'Mooizo' antwoord ik met een glimlach, de mensen die naar ons keken konden me niet zo veel schelen. Ik kende ze toch niet, 'zie je, er gaat niks mis' zeg ik als we de trap af lopen. Ik had mezelf nooit voorgestelt bij haar trouwerij, anders dan haar man, en al gelemaal niet om haar weg te geven. Als Katherine ooit gaat trouwen zou ik haar weg moeten geven, net als ik Leslie weg geef, loslaat.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    "Zeg dat nou niet," zeg ik zachtjes tegen Nick, "dan roep je het ongeluk over ons af." Dan zie ik Jake en er verschijnt een twinkeling in mijn ogen. Jake ziet er echt heel goed uit in zijn pak en hij staat te wachten, op mij. Spontaan gaat mijn hart sneller kloppen en ik knijp zachtjes in Nick zijn arm van spanning en blijdschap. We lopen verder niet te snel, niet te langzaam en dan is het moment dat Nick me doorgeeft aan Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Met nog steeds een brede glimlach neem ik voorzichtig haar hand. 'Je ziet er prachtig uit.' fluister ik zachtjes zodat alleen zij het zou horen. Dan draai ik me naar de man die aan de ceremonie begint. 'Vrienden en familie we zijn hier te samen om deze twee mensen in het echt te verbinden...' en zo gaat hij verder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Im goooooing on vacation (: en ik zal online komen als dat kan <3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ik heb school -- kan je nog een reactie plaatsen of moet je al vertrekken?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'