• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ehm nieuwe heerser in hel? Aarde overspoelt met demonen, en er worden moorden gepleegt op school door een geest van een meisje die gemarteld is geweest op zolder. Dat had Joshua en Elena ontdekt in deze generatie


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    De nieuwe heerser in hel klinkt wel leuk. Maar als de aarde overspoelt word met demonen krijg je waarschijnlijk ook heel veel demonenpersonage's en minder engelen. En wanneer er moorden gepleegt worden op school denk ik niet dat mensen daar graag heen zouden willen (en goedaardige demonen ook niet)

    Ugh.. Het klinkt zo afkrakend zoals ik het zeg :/
    Ik bedoel het niet slecht.


    Don't be like the rest of them, darling

    Meow (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Meow (:


    Rawr.
    *Likt over Jaimes gezicht*
    Je bent lekker.

    Heb je tijd voor Katherine? :3


    Don't be like the rest of them, darling

    okay enkel de geest en de nieuwe leider?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    okay enkel de geest en de nieuwe leider?


    Sounds good.

    Misschien de mensen die de nieuwe lijder steunen en die hem niet steunen?
    Zegmaar de slechte Demonen die hem steunen en de goede demonen die gewoon trouw blijven aan de oude leider.


    Don't be like the rest of them, darling

    das een ideee


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jeej. Ik ga douchen.. En kom misschien vanavond 9 uur ofzo nog maar even online.. (mag niet meer achter de computer)


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik ben het er mee eens (: vannacht vlieg ik terug en dan morgen middag verschijn ik ergens weer :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Nate
    ik glimlach iets gepijnigd maar het is een glimlach. Ik trek haar nog wat dichter. Alsof ze mijn houvast is en eigenlijk is ze dat ook wel.
    Mijn rotsje in de branding. Waar ik me aan vast kan houden maar in feitje zou ik moeten loslaten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Nate
    ik glimlach iets gepijnigd maar het is een glimlach. Ik trek haar nog wat dichter. Alsof ze mijn houvast is en eigenlijk is ze dat ook wel.
    Mijn rotsje in de branding. Waar ik me aan vast kan houden maar in feitje zou ik moeten loslaten.


    Leslie Day
    Zijn greep is ondertussen best beklemmend, maar ik vind het niet erg. Ik blijf zo bij hem liggen terwijl ik zachtjes lieve woorden tegen hem fluister. Ik ga niet weg voordat de pijn over is, maar hoe kan ik dat aan Jake vertellen zonder dat hij er iets van gaat denken?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Plots valt mijn grip op de situatie weer weg en begin ik terug te schreeuwen van de pijn. Ik knijp mijn ogen stijf dicht aangezien ik het al erg genoeg vind te schreeuwen als ze erbij is laat staan huilen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    'Dansen is op zich niet iets dat je hoeft te kunnen, je kan het leren.' zeg ik met mijn glimlach, 'Mijn moeder liet het mij en mijn broer vroeger leren' voeg ik er aan toe. Ik had jaren bij mijn ouders gewoond, simpelweg omdat je wanneer je als een Demon geboren word je een wat langere tijd bij je ouders blijft. Op zich viel het aan het begin wel mee, maar klikten mij en mijn familie niet goed op het einde. 'Ik wil het je wel een begin leren'


    Katherine García
    "Er bestaat ook nog zoiets als gevoel voor ritme hebben," zeg ik tegen papa als hij zegt dat het te leren valt. Papa zegt dat hij het me wel wil leren en ik knik dan. "Oke pap! Zo'n ouderwetse dans? Of toch iets wat een beetje hipper is?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Nate
    Plots valt mijn grip op de situatie weer weg en begin ik terug te schreeuwen van de pijn. Ik knijp mijn ogen stijf dicht aangezien ik het al erg genoeg vind te schreeuwen als ze erbij is laat staan huilen.


    Leslie Day
    Ik schrik ervan als Nate ineens weer begint te schreeuwen en even kijk ik hopeloos naar de situatie. Ik heb geen idee wat ik kan doen om de pijn weg te laten halen bij Nate. "Fuck zooi," mompel ik dan en draai Nate op zijn buik. Ik ga op zijn kont zitten en begin hem te masseren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik bijt terug hard op mijn lip als ik haar handen op mijn schouders voel. Het is tegenstrijdig, de pijn blijft maar het gevoel van iets te ontspannen komt er bij. Ik smaak mijn eigen bloed in mijn mond.

    [paar uren doorspoelen bij Nate en Leslie?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'