• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

FAMILIES

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Mila
    Ik kan het niet meer aanzien. Er moet iets zijn die de pijn kan verdoven... Ik zucht. Ik laat Leslie dan maar in de kamer verschijnen. Nate kijkt me aan met een gekwelde blik. Alsof ik het erger heb gemaakt. Ik snap het best, hij wil niet dat ze hem zo zwak ziet.

Leslie Day
    Ineens ben ik weg van het feest en sta met mijn drankje in de kamer waar ik gelijk zie dat Nate op de grond ligt, gevuld met pijn. Mijn glas valt kapot op de grond en ik kniel dan neer bij Nate. "Nate!" Het is verschrikkelijk om hem zo te zien. Dan zie ik Mila ook in de kamer. "Wie van jullie heeft me hierheen geflitst?" vraag ik aan haar, aangezien ik het van beiden niet verwacht.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Mila
    Ik geef haar een schuldige blik. 'Ik kon het niet meer aanzien.' jammer ik lichtjes en ren de kamer uit. Nu is Nate niet meer alleen.
    Ik hoor hem nog door het hele huis gillen.

Leslie Day
    Mila rent de kamer uit, maar ik ga haar niet achterna. Ik ga naast Nate op de grond liggen en trek hem tegen me aan, ondanks dat hij schreeuwt van de pijn. "Nate, concentreer je op iets anders, de pijn gaat wel weer over," zeg ik tegen hem terwijl ik over zijn wang streel.

Nate
    Ik kijk in haar ogen en de pijn blijft heersen maar nu kan ik het geschreeuw dempen door superhard op mijn lip te bijten. Ik denk aan haar en mij en smaak mijn eigen bloed in mijn mond. De pijn zorgt ervoor dat ik spastische bewegingen maak maar mijn gedachten zijn nu volledig op Leslie haar ogen gericht en wat we hadden.

Leslie Day
    Nate zijn blik is vastgehaakt in die van mij en ik kijk terug naar hem. Ik zie het bloed op zijn lippen en veeg het zachtjes weg met mijn duim. "Rustig maar Nate, het is niet erg als je schreeuwt. Ik kan dat wel aan, jij kan dat wel aan, maar je lippen kunnen het niet aan als je probeert te stoppen met schreeuwen." Een klein glimlachje staat op mijn lippen, hoewel ik me vanbinnen kapot voel gaan.

Nate
    Ik trek haar in een knuffel en snuif haar geur op. Ik bijt nog steeds op mijn lip. Ik wil niet dat haar laatste herinnering aan mij is dat ik gillend als een klein meisje op de grond lig.

Leslie Day
    Ik knuffel Nate terug en druk mijn hoofd in het kuiltje bij zijn schouder. "Weet je, een bed ligt toch echt zachter," zeg ik zachtjes tegen Nate. Hij probeert nog steeds niet te gillen. "Ik flits ons naar een bed," deel ik Nate mee en laat hier in de kamer een bed verschijnen en flits ons er dan op, onder de dekens.

Nate
    Wat had ik veel liever hier zo gelegen met haar zonder de pijn en de verandering. En niet om het feit dat ze haar schuldig voelt om een of andere reden. Ik trek haar steviger tegen me aan en concentreer me helemaal op haar en niet op de verkrampingen in mijn lichaam.

Leslie Day
    Nate zijn verkrampingen worden ook iets minder en ik bijt nu ook op mijn eigen onderlip. "Het is verschrikkelijk om je zo te zien," mompel ik tegen hem, "maar ik ben graag bij je. Dus dat maakt het wel weer iets meer goed."

Nate
    ik glimlach iets gepijnigd maar het is een glimlach. Ik trek haar nog wat dichter. Alsof ze mijn houvast is en eigenlijk is ze dat ook wel.
    Mijn rotsje in de branding. Waar ik me aan vast kan houden maar in feitje zou ik moeten loslaten.

Nick
    'Dansen is op zich niet iets dat je hoeft te kunnen, je kan het leren.' zeg ik met mijn glimlach, 'Mijn moeder liet het mij en mijn broer vroeger leren' voeg ik er aan toe. Ik had jaren bij mijn ouders gewoond, simpelweg omdat je wanneer je als een Demon geboren word je een wat langere tijd bij je ouders blijft. Op zich viel het aan het begin wel mee, maar klikten mij en mijn familie niet goed op het einde. 'Ik wil het je wel een begin leren'

Don't be like the rest of them, darling

O Jaimy, Jaimy! wherefore art thou Jaimy?

Sooo... Wat gaan we doen met de volgende generatie? En wanneer gaan we hem starten?
    Want het voelt dood hier x'D

was in de ardennen