• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik kreun verlangend en haal mijn vingers dan achter haar slipje om die naar beneden te trekken.
    Ik zak dan af en kijk haar glimlachend aan terwijl ik eens over haar clitje streel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Er trekt een korte rilling door me heen als Jake dan ineens streelt op een gevoelige plek. Mijn ogen zijn in die van hem gehaakt en ik voel me onwijs opgewonden en nat. "Ik hou van je," zeg ik dan met een schorre stem, "maar ga me alsjeblieft niet terugplagen." Er is een twinkeling in mijn ogen te zien.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 14:46 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach en schud lichtjes mijn hoofd. Ik druk een paar kusjes op haar lies en buig lichtjes meer naar haar heuveltje toe. Dan begin ik te likken, langzaam met lange halen zodat ze kan genieten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Even kijk ik bedachtzaam naar Jake. Schudt hij nou nee als "nee ik zal niet plagen" of als "nee, ik ga wel plagen"? Ik weet het niet. Dan kreun ik zacht als Jake kusjes drukt en dan begint met lange likken. Even vergeet ik te ademen waardoor ik daarna gelijk sneller begin te ademen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik grijns als ik haar sneller hoor ademhalen. Ik lik sneller en sneller en streel over haar liezen. Ik wil haar laten genieten. Zoveel als het kan.
    Ik kijk af en toe eens naar haar op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik heb nu musicalles dus ik reageer later weer (: en dan kunnen we er nog een laatste topic uitknallen ^^ 120 is leuker dan 119 :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Jake zorgt ervoor dat het lastig is om stil te blijven liggen. Hij maakt me langzaamaan gek. "Jake," mompel ik dan verlangend. Het is gewoon al het gevoel dat loskomt. Alle hormonen die door me heen razen. "Geef me meer," mijn stem is een schorre fluistering.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik begin sneller over haar clitje te likken en begin haar ondertussen ook te vingeren.
    Ik probeer het gevoel zo goed mogelijk te maken zodat ze kan genieten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake geeft me nog meer genot en ook mijn ademhaling verandert daardoor in een soort gehijg. Ik kreun zijn naam en ga dan met mijn handen liefkozend, toch een beetje ruw, door zijn haren heen. "I-ik kom bijna," fluister ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Na een tijdje verschijn ik met Katherine weet thuis, 'heb je honger, ben je moe of iets dergelijks?' vraag ik haar dan vervolgens en kijk even op mijn horloge voor de tijd. Het was al best laat.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik doe het wat sneller aangezien ik haar wil laten komen. We hebben nog de hele nacht voor andere dingen. Ik lik sneller en blijf nu opkijken om haar gezicht te zien. Mijn handen strelen sneller en meer gericht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine
    Ik kijk naar papa en ga dan op de bank liggen. "Ik wil ijs!" zeg ik dan vrolijk. "En ja, ik ben wel moe, daarom lig ik nu op de bank." Ik zie papa op zijn horloge kijken. "Hoe vond je het vandaag?"

    Leslie Day
    Jake doet het alleen maar beter en ik kreun dan harder. Ik bijt hard op mijn lip en sluit dan mijn ogen. Luid kreunend kom ik schrokkend klaar. Voor het eerst weer sinds tijden en het voelt geweldig, ontladend en bevrijdend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik ga naast haar liggen en trek haar dichter tegen me aan. Ik druk een kusje op haar lippen en streel door haar haren.
    Haar hoofd ligt op mijn borstkas.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake is liefkozend en ik kijk dan op naar hem. "Vertel eens, Jake," zeg ik dan met een kleine grijns, "heb jij jezelf bevredigd in de tussentijd?" Ik kijk hem aan en druk een klein kusje op zijn mondhoek.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 20:55 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik grinnik door haar vraag. 'Nee ik heb enkel op jouw gewacht.' glimlach ik en druk nog een kusje op zijn lippen.
    Ik kijk naar het prachtige meisje naast me.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'