• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik kan nog wel een reactie plaatsen, maar ik dacht dat Ellie misschien nog wel met Nick wilde posten dat hij haar echt weggeeft (: dus daar wacht ik gewoon nog eventjes op ^^ hopelijk kan ik nog posten voordat ik wegga ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ahn Ellie kom online ! xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    SORRY! Wifi heeft kut momenten om te besluiten dat hij er vanmorgen geen zin in had -.-''


    Don't be like the rest of them, darling

    Nick
    'Zeg dat nou niet, dan roep je het ongeluk over ons af' zegt ze zachtjes, ik reageer niet meer, deels omdat ik denk dat ze het toch niet zou horen. Ik voede haar in mijn hand knijpen en aalde vervolgens mijn hand uit die van haar om haar door te geven aan Jake. Niet echt met plezier, maar dat was niet te zien op mijn gezicht. Ik zette een stap naar achteren toen de ceremonie begon en Katherine kwam naast me staan.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 10:37 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Nick laat hem los en ik ben hem hier echt dankbaar voor. Het voelt goed zo, Nick voelt aan als familie. Iemand waar ik niet zonder kan en van houd, maar op een andere manier dan dat ik van Jake hou. Jake pakt mijn hand beet en dan begint de ceremonie. Ik knijp een keer zachtjes in Jakes hand en er staat een stralende glimlach op mijn gezicht. Hij heeft ervoor gezorgd dat er lichte blosjes op mijn wangen staan door te zeggen hoe mooi hij me vindt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Voor de ringenceremonie komt Katherine met de ringen afgelopen. Ik glimlach en pak de ring voor Leslie en haar hand. 'Leslie, van het moment dat ik je zag, toen we uitgingen wist ik dat er iets bijzonders aan je was maar ik had nooit gedacht dat ik ook daadwerkelijk voor je zou vallen, en dat deed ik. Ik wil met jou de rest van mijn leven delen.' zeg ik zachtjes en schuif de ring om haar vinger. Nu is het haar beurt en dan is het gewoon het kussen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk Jake aan en moet gewoon mijn best doen om niet te gaan janken, omdat ik alles zo mooi vind en Jake en ik veel hebben meegemaakt, dus het fijn is dat nu alles goed gaat. Als Jake klaar is dan pak ik zijn ring en zijn hand. "Ik ben slecht in dingen zeggen, maar dat wist je al. Het enige wat ik graag kwijt wil, is dat ik blij ben dat ik samen met je ben en dat ik voor altijd van je hou, wat er ook gebeurt. Dit is wat ik wil, met jou trouwen en dit is ook wat voor altijd zal blijven." Dan schuif ik de ring om Jakes vinger.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Dan verklaar ik jullie tot man en vrouw, je mag de bruid kussen.' Ik glimlach en trek Leslie voorzichtig iets dichter naar me toe. Ik sluit mijn ogen en kus haar zachtjes op haar lippen. Teder. Nog liefdevoller dan anders.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Het moment is zover en ik glimlach naar Jake. Hij leunt dan in en ik ook een beetje en onze lippen raken dan zacht en teder die van elkaar. Nu snap ik waarom in films mensen vergeten dat anderen er nog bij zijn. Op dit moment voelt het alsof Jake en ik alleen zijn in onze eigen geluidsbubbel zijn. Alsof Jake en ik op dit moment alles aankunnen, wij tegen de rest van de wereld.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik til haar op tijdens de kus en draai even een rondje, voor ik haar terug neerzet en mijn lippen van de hare haal. 'Let's party people!' hoor ik plots iemand roepen en gelach klinkt op. De stoelen worden aan de kant geschoven en er word muziek opgelegd. Eerst de openingsdans dus. Ik leg glimlachend haar armen om mijn hals en mijn handen leg ik op haar onderrug. We slowen zo.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Er staat een grote glimlach op mijn lippen als Jake me een rondje draait. Dan ineens neemt iemand het initiatief om het feest te starten en Jake begeleidt me al gelijk. Ik kijk in zijn ogen en voel me opnieuw verliefd worden op Jake. "Ik hou van je," zeg ik tegen hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik ook van jou, mevrouw Sadler.' glimlach ik en kijk haar met pretlichtjes aan. Ik wou dat altijd al eens zeggen en zeker nu dat het waar is.
    'Moet je je nog omkleden voor het feest?' fluister ik. Sommige bruiden doen een ander korter kleedje aan voor het feest en de huwelijksreis. Maar dat laatste gaat nu niet door... Ow... Alexi. het drankje is vast bijna uitgewerkt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Mijn glimlach wordt alleen maar groter wanneer hij mij mevrouw Sadler noemt. "Misschien klinkt dat wel helemaal niet met mijn voornaam," merk ik dan op. "Leslie Sadler.... Hmm." Ik zie de pretlichtjes in Jake zijn ogen en ik kus hem dan een keertje kort. "Ja, ik ga me zo omkleden, maar dat duurt niet lang aangezien deze makkelijk uitgaat." Er komen meer mensen op de dansvloer met ons meedansen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach naar haar en als het liedje uit is besluit ik ook iets makkelijkers aan te doen. Een zwarte jeans en gewoon mijn hemd bedoel ik dan i.p.v een kostuumjasje en kostuumbroek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Voordat Jake weggaat fluister ik nog in zijn oor: "In dat pak zie je er onwijs sexy uit." Ik knipoog dan en loop dan weg om me om te kleden. Het jurkje dat klaar ligt, is een donkerblauw strapless jurkje en gewoon simpel. Onder mijn borsten zit een zwarte riem. Dan verruil ik de hakken voor zwarte ballerina's en ik ga weer op weg naar het feest.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.