• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake
    'Oke.' zeg ik gewoon en hou Nick wel in de gaten terwijl hij Brandon vast heeft. Het is gewoon dat hij bij de familie hoort aangezien hij een kind met Leslie ook heeft en dat Les wil dat ik met hem overeen kom. 'Waar blijft ze toch.' mompel ik.


    Nick
    Ik let niet echt op jake, hij blijft irritant. 'Doe rustig, ze komt zometeen vast wel' antwoord ik en treek mijn tong uit naar brandon waardoor hij glimlacht.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik doe mijn kostuum terug aan terwijl Nick bezig is met Nick en doe mijn strik goed. Nu nog Brandon. 'Mag ik hem terug? Hoe moet zich nog omkleden?' zeg ik en kijk afwachtend naar Nick.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk naar de grond en knik dan. "Ik was dat al van plan," mompel ik dan en slaak een diepe zucht. "En als je het toekomstbeeld kan zien, mogelijke, dan ziet die van mij er vast en zeker hel donker uit," mompel ik weer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik doe mijn kostuum terug aan terwijl Nick bezig is met Nick en doe mijn strik goed. Nu nog Brandon. 'Mag ik hem terug? Hoe moet zich nog omkleden?' zeg ik en kijk afwachtend naar Nick.


    Goed werk Lizl ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mila
    'Ik kan het uitproberen?' zeg ik zachtjes. 'Je moet enkel jou handen in de mijne leggen en ik kan proberen een paar mogelijke toekomsten van je te zien.' Ik zorg ervoor dat haar haar terug goed ligt en spuit er een beetje haarlak in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Kostuum voor Brandon?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik doe mijn kostuum terug aan terwijl Nick bezig is met Nick Nick bezig is met Brandon en doe mijn strik goed. Nu nog Brandon. 'Mag ik hem terug? Hoe *hij moet zich nog omkleden?' zeg ik en kijk afwachtend naar Nick.


    Nick
    Ik overhandig Brandon terug aan Jake, 'ik ga Katherine wel zoeken' zeg ik en loop zonder op een antwoord te wachten de kamer uit. Dit hele gedoe was niks voor mij, waarschijnlijk was het veel te.. Vrolijk, veel te veel vrolijke mensen.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 12:25 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik doe Brandon een schattig pakje aan en besluit dat ik klaar ben. Ik kan al naar beneden toe om het volk te ontvangen. Ik loop naar beneden en zie Mayra, Tyler en Alexi's oma staan. Ow zij weet nog van niets. 'Mr Sadler? Weet u waar mijn kleindochter is?' vraagt ze me dan en ik glimlach even moeilijke. 'Axton is een beetje afgedwaald.' ik blik even naar Mayra en Tyler die al meer verstaan dan dat ze moeten. Ze knikt begrijpend en laat hen weg rennen. 'Wat is er met haar gebeurd?' Ik slik moeilijk. 'Hij heeft Alexi doen veranderen en haar achtergelaten. Gelukkig waren ik, Leslie en Nate er snel bij zodat we met hulp van een heks haar konden laten inslapen en de pijn in korten. Tegen vanavond is ze weer de oude... in een nieuwe vorm.' Haar gezicht blijft strak maar ik weet dat het nieuws haar echt pijn doet. Ze haatte demonen, dat had Lexi me eens verteld.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Oh my fucking gooooddd, SOOO CUUTTTEEEE

    Leslie Day
    "Ik weet niet of het verstandig is, op de dag van mijn bruiloft," zeg ik met een klein glimlachje. Mila maakt mijn haar af en ik bekijk het dan even in de spiegel. "Maar oké, wat heb ik te verliezen? Het zal zo zijn dat Jake en ik samen zullen zijn met onze kleine jongen, hoewel hij dan minder klein is."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mila
    Ik glimlach en pak voorzichtig haar handen vast. 'Sluit gewoon je ogen eventjes en wees stil.' zeg ik zachtjes en sluit zelf ook mijn ogen en probeer me te concentreren. Ik verstijf als de flitsen komen. De eerste mogelijkheid. Degene die ze net verteld had. De volgende is zij met Nate terwijl Jake een ander meisje zoent. Er komen er nog een paar maar waziger. De eerste 2 zijn de voornaamste mogelijkheden dus. Ik open mijn ogen en wil mijn mond openen maar zwijg eventjes. 'Wat je net zei was de eerste mogelijkheid.' zeg ik dan gewoon.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik doe mijn ogen dicht zoals Mila zegt en zeg geen woord. Ik voel hoe Mila verstijfd en even wil ik vragen of alles wel goed is en mijn ogen openen, maar ik doe het niet. Mila weet wel waar ze mee bezig is. Ik blijf nog met mijn ogen gesloten staan totdat Mila zegt dat ze klaar is. "Eerste mogelijkheid?" vraag ik dan, "wat is de andere mogelijkheid?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mila
    Ik bijt op mijn wang. 'Jij en Jake gaan na een paar jaren uit elkaar aangezien jullie relatie minder werd. Na een tijdje komen jullie terug samen maar hebben beiden een vriend en vriendin. Jullie wonen nog samen en er komt een driehoeksverhouding tussen jij Jake en je vriend. Maar Jake weet er van en je vriend ook... Het is een beetje raar.' Ik snap zelf nog niet helemaal het beeld.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik begrijp niet helemaal wat Mila bedoelt en ik open dan toch op eigen initiatief mijn ogen. "Zag je dat ook als mogelijkheid?" vraag ik dan, "wie is die jongen...? En gaat het uit tussen Jake en dan zijn vriendin?" Dit is best een klap om te verwerken...nee, h-het kan gewoon niet dat Jake en ik uit elkaar gaan....Jake en ik kunnen niet zonder elkaar. Ik kijk Mila aan. "Het zal wel niets zijn, die tweede optie, toch?" zeg ik met een glimlachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mila
    'Niets staat vast Leslie. Deze twee opties waren het helderst omdat ze door 1 beslissing waar kunnen worden. Door die ruzie zover te laten komen bv. Maar dat wil niet zeggen dat de tweede optie er ook komt. En nee het gaat de eerste paar jaar niet uit tussen zijn vriendin en hij. Ze legt zich erbij neer dat ze hem met jou moet delen en de jongen.. wil je het echt weten? Nate. Maar zoals ik al zei er is 70% kans op de eerste optie en 30% voor de tweede.' zeg ik. 'Het hangt allemaal af van jullie beslissingen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik bijt op mijn lip en kijk Mila aan, afwachtend op haar antwoorden. Ze lijkt nu net een waarzegster en ergens is het wel cool, maar nu is het best wel bepalend. "Dus dan is het....een vierhoeksverhouding?" vraag ik, een beetje in de war als het ook niet bij Jake uit gaat met zijn vriendin. "Nee, wacht, dit kan gewoon niet gebeuren," mompel ik. Ik had het kunnen weten...ze zegt de naam Nate. "M-maar als ik dit tegen Jake vertel, dan weet hij toch dat we dat niet moeten laten gebeuren?" ik kijk Mila wanhopig aan. "D-dan weten we dat we niet de foute beslissingen moeten nemen."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.