• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Nate
    'Maar ik zou even onverschillig geweest zijn zoals vroeger.' zeg ik zachtjes. 'De maanden die ik met jou had, waren de beste van mijn korte leven... behalve die met Elena.' Niet Elena die hier net was maar het meisje waar ik ook echt verliefd op was. Oke blijkbaar kan het dus meerdere keren.


    Leslie Day
    "Ik denk dat je dat liever zou hebben dan..." pijn, ik maak mijn zin niet af. Ik kijk naar mijn eigen handen als hij zegt dat het de beste waren, op die met Elena na. Natuurlijk, niemand kan tippen aan Elena en dat zou ik ook niet willen. "Dat is lief, om te zeggen," zeg ik dan zachtjes. "Nate...ik moet terug," zeg ik dan met een brok in mijn keel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Vaarwel dan.' zeg ik zachtjes en knik even ten afscheid naar haar. Ergens hoop ik dat ze gewoon in mijn armen springt, me bedelft onder de kusjes, me smeekt haar tegen te houden maar... ik weet dat dat niet zal gebeuren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    "Vaarwel en dankje,"fluister ik dan en ik druk nog een laatste kus op Nate zijn lippen. Afscheidskus.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    God whyyyyyyy, it's so sad D:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.



    Nate
    'Vaarwel Leslie.' zeg ik zachtjes en draai me van haar weg. Ik wil haar niet zien verdwijnen omdat ik weet naar waar ze verdwijnt.
    Naar Jake Sadler, mijn neef.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    But I already told to Ellie that I won't ever get myself in such a fucking annoying situation D:

    Leslie Day
    Nate draait zich weg en ik dan ook. Dan verdwijn ik zonder nog iets te zeggen, want anders zou mijn stem waarschijnlijk breken. Ik zet weer een glimlach op, maar mijn ogen staan alsnog vermoeid. Ik ben in een lege kamer verschenen en ga dan weer opzoek naar Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ma die situaties zijn leuk?!

    Jake
    Ik zie Leslie lopen en laat Nick even met Brandon waarna ik naar Leslie loop. 'Gaat het?' Binnen een halfuurtje moeten we trouwen en ze moet haar terug klaarmaken en zo. 'Moet ik Mila laten komen om je te helpen?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zie Jake en dan ook Nick...met Brandon in zijn armen? Dat beeld verbaast me even, maar er kan wel een glimlach erom vanaf. "Ja...het gaat wel, Mila kan komen als ze wil, maar dat hoeft niet." Mila is het nichtje van Jake en het zusje(?) van Nate. "De jurk die ik heb kan makkelijk aan en uit...en Alexi is in goede handen....hoewel er niet iemand is die haar kan opvangen, ondanks dat Nate bij haar is."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'We kunnen later gaan, de huwelijksreis kan wachten.' zeg ik zachtjes en streel even over haar wang. Alsof ze wist dat ik haar ging roepen komt Mila de kamer ingelopen. 'Leslie? Je bent helemaal nog niet klaar?' schrikt ze en pakt dan Leslies pols vast om haar mee te trekken naar haar kamer en haar haar en zo opnieuw te doen.

    [Deel 2 komt dichter !!! ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    "Ik weet het alllemaal niet," mompel ik zachtjes en dan ineens word ik meegetrokken door Mila en gaan we naar mijn kamer. Ze begint aan mijn haar en er staat een klein glimlachje op mijn gezicht. "Dank je, ik bleef daarstraks in mijn haar haken met mijn hand."

    [Yupppp]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mila
    Ik glimlach even lichtjes. 'Hoe is het met mijn grote broer?' vraag ik dan aan Leslie. Ik weet dat hij hier daarnet was, enkel voor Jake zei hij maar... Ik zie meer dan mensen denken. Dat is mijn gave. Flitsen van de waarheid en soms de toekomst zien.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik weet niet wie het allemaal weten uit de familie....wie weet hebben van wat er gebeurd is. "Hij is op Alexi aan het passen, totdat haar pijn over is," zeg ik daarom maar, in plaats van echt antwoord te geven op haar vraag. "Heb je hem niet gesproken?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mila
    'Nee mijn broer was hier voor, naar zijn zeggen, Jake te steunen. Heeft niemand over mijn gave verteld?' zeg ik en glimlach even. 'Ik zie dingen. Flitsen van waarheden of mogelijke toekomstbeelden. Ik zag jou en Nate... Ik zeg niets tegen Jake hoor. Ik weet wat je voor mijn broer betekend.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Mijn ogen worden iets groter als ze zegt dat ze een gave heeft en waarheden kan zien en mogelijke toekomstbeelden. "H-het spijt me," zeg ik dan fluisterend. "Het was gewoon als afscheid...."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mila
    Ik glimlach. 'Ik vind het niet erg. Ik weet dat het moeilijk voor je is, maar als je het niet erg vind heb ik liever dat je Nate nu wat met rust laat. Een jaar of 10 of zo...' Ik bedoel het niet gemeen, ik wil gewoon mijn broer beschermen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'