• Ik weet dat er al een topic over was en ik wilde dat topic eigenlijk tot het algemene topic maken. Alleen er ging iets mis. Ik heb per ongelijk het topic verwijderd, in plaats van er een algemeen topic van te maken. Ik kon het verwijderde topic + de eigenaar (die uiteraard niet verwijderd is) ook niet meer vinden. Hiervoor mijn excuses!

    Dus bij deze, helaas, een nieuw algemeen topic over de eindexamens.
    Ik wens iedereen heel veel succes de komende weken. Jullie kunnen het!


    I am an idiot, I move.

    Dadelijk Kunstgeschiedenis ( Tehatex) en Nederlands.... Ik ben echt zenuwachtig!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Straks scheikunde. Ik doe het nu al in mijn broek, en ik hoef pas om half twee te beginnen.
    Is het bij jullie op school ook zo dat je bij je eerste examen een kwartier eerder moet komen? Ik dacht dat dat bij ons gezegd was, maar ik heb rond gevraagd en niemand weet dat zeker.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    ShadowSnape schreef:
    Straks scheikunde. Ik doe het nu al in mijn broek, en ik hoef pas om half twee te beginnen.
    Is het bij jullie op school ook zo dat je bij je eerste examen een kwartier eerder moet komen? Ik dacht dat dat bij ons gezegd was, maar ik heb rond gevraagd en niemand weet dat zeker.

    Bij ons wordt aangeraden voor elk examen een kwartier eerder te komen, voor het eerste examen gister moesten wij een half uur eerder komen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik weet niet eens of ik eerder moet komen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb vanmiddag mijn eerste examen. Gelukkig is het voor Nederlands, dus dat moet opzich wel goed kunnen komen.


    Tell me about it, stud.

    Ik heb vandaag ook Nederlands!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb vanmiddag ook Nederlands, ik hoop dat het goed gaat maar het is voor mij echt zo'n gelukvak. En ik heb nu al barstende koppijn.

    Mensen, koop allemaal stresspillen, woeoeoe
    Drogisterijen hebben een top-omzet door scholieren, HAHA


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Gisteren heb ik M&O gehad wat echt super moeilijk was! Heb waarschijnlijk tussen de 3.5 en 5.5 ligt aan de nomering. Echt spijt dat ik heb nagekeken! Vandaag Nederlands, dat wordt een eitje vergeleken met M&O haha misschien ben ik iets te overmoedig :p
    Gelukkig bestaat er nog de herkansing. Succes vandaag allemaal!!


    No guts no glory.

    ShadowSnape schreef:
    Straks scheikunde. Ik doe het nu al in mijn broek, en ik hoef pas om half twee te beginnen.
    Is het bij jullie op school ook zo dat je bij je eerste examen een kwartier eerder moet komen? Ik dacht dat dat bij ons gezegd was, maar ik heb rond gevraagd en niemand weet dat zeker.


    Bij mij op school moesten we wel een kwartier van te voren aanwezig zijn bij eerste examen. Dan gingen ze nog even de regels enzo doornemen (;
    De andere examens uiterlijk 5 minuten van te voren.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 10:28 ]


    No guts no glory.

    Goodluck, guys!


    Bad decisions make good stories.

    Thanks!
    Iedereen succes (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Aah shit, aardrijkskunde ging echt niet goed. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 12:36 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Succes iedereen (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Parachutes schreef:
    Aah shit, aardrijkskunde ging echt niet goed. (no_chears)
    naah balen!
    Ga een klacht indienen haha


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf