• Ik weet dat er al een topic over was en ik wilde dat topic eigenlijk tot het algemene topic maken. Alleen er ging iets mis. Ik heb per ongelijk het topic verwijderd, in plaats van er een algemeen topic van te maken. Ik kon het verwijderde topic + de eigenaar (die uiteraard niet verwijderd is) ook niet meer vinden. Hiervoor mijn excuses!

    Dus bij deze, helaas, een nieuw algemeen topic over de eindexamens.
    Ik wens iedereen heel veel succes de komende weken. Jullie kunnen het!


    I am an idiot, I move.

    Lol, in vergelijking tot VWO Nederlands x'D
    Hoeveel klachten zijn er nu?


    Deep inside, I've never felt alive

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ik heb hem nagekeken en heb tussen de 7 en de 8. (:
    ik doe daar niet aan, straks is het helemaal niet goed gegaan hahaha


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Insurgent schreef:
    Ik vond Nederlands ook heel erg meevallen.


    Tell me about it, stud.

    Mysteria schreef:
    Lol, in vergelijking tot VWO Nederlands x'D
    Hoeveel klachten zijn er nu?


    Volgens mij zo'n 16000 (':
    Edit: Het zijn er bijna 17000; 16957 om precies te zijn.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 18:34 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Carlisle schreef:
    (...)ik doe daar niet aan, straks is het helemaal niet goed gegaan hahaha


    Daar moet je inderdaad mee uitkijken, vaak vallen de punten tegen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Parachutes schreef:
    (...)

    Volgens mij zo'n 16000 (':
    Edit: Het zijn er bijna 17000; 16957 om precies te zijn.


    Wat was er mis mee? Ik heb al wel gehoord dat hij heel lang was en moeilijk, maar verder geen details.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Wat was er mis mee? Ik heb al wel gehoord dat hij heel lang was en moeilijk, maar verder geen details.


    Nou, persoonlijk vond ik dat er niets mis was met het Nederlands examen, echt niet. Het enige wat ik kan verzinnen is dat er best veel open vragen in zaten, maar dat vind ik nou niet iets om zo vreselijk over te gaan klagen...
    Ik vond dat er meer mis was met het aardrijkskunde examen, aangezien daar heel veel onduidelijke vragen in zaten, waarbij je gewoon niet wist wat ze van je wilde weten.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Nou, persoonlijk vond ik dat er niets mis was met het Nederlands examen, echt niet. Het enige wat ik kan verzinnen is dat er best veel open vragen in zaten, maar dat vind ik nou niet iets om zo vreselijk over te gaan klagen...
    Ik vond dat er meer mis was met het aardrijkskunde examen, aangezien daar heel veel onduidelijke vragen in zaten, waarbij je gewoon niet wist wat ze van je wilde weten.


    Ik vind precies het tegenovergestelde van wat je zegt bij de examens ;D
    Nederlands was echt moeilijker in vergelijking met de jaren daarvoor, qua lente maar ook vooral qua meerkeuze opties. Sommige opties leken verrekte veel op elkaar / konden naar mijn idee het allebei zijn. En die antwoorden bij die open vragen moet je ook maar net zien hoor, ik vind het bekrompen als daar ook maar 1 antwoord goed is, want ik kan met mijn (gezonde) fantasie ook wel wat anders verzinnen dat wellicht goed is.


    Aan niets denken is ook denken.

    Junns schreef:
    (...)

    Wat was er mis mee? Ik heb al wel gehoord dat hij heel lang was en moeilijk, maar verder geen details.


    Ik vond dat je weinig woorden mocht gebruiken voor de samenvatting terwijl de tekst heel erg lang was.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Lexus schreef:
    (...)

    Ik vind precies het tegenovergestelde van wat je zegt bij de examens ;D
    Nederlands was echt moeilijker in vergelijking met de jaren daarvoor, qua lente maar ook vooral qua meerkeuze opties. Sommige opties leken verrekte veel op elkaar / konden naar mijn idee het allebei zijn. En die antwoorden bij die open vragen moet je ook maar net zien hoor, ik vind het bekrompen als daar ook maar 1 antwoord goed is, want ik kan met mijn (gezonde) fantasie ook wel wat anders verzinnen dat wellicht goed is.


    Haha, dan zullen wel meer mensen het met jou eens zijn denk ik zo, als je kijkt naar het aantal klachten. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Haha, dan zullen wel meer mensen het met jou eens zijn denk ik zo, als je kijkt naar het aantal klachten. (':


    Ja, I guess, daar ben ik wel blij mee haha. Maar er zijn ook altijd mensen die onterecht zeuren, gewoon omdat het kan.


    Aan niets denken is ook denken.

    Mysteria schreef:
    Lol, in vergelijking tot VWO Nederlands x'D


    Ik heb ff nagekeken en ik heb zeker wel een voldoende :)


    Keep calm, fake a smile and move on

    Ik heb Nederlands en Tehatex gefaald....


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    Ik heb Nederlands en Tehatex gefaald....


    Is Tehatex hetzelfde als kunst-algemeen?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Is Tehatex hetzelfde als kunst-algemeen?



    Heb je dat vandaag gehad en ik dacht het niet...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."