• Ik weet dat er al een topic over was en ik wilde dat topic eigenlijk tot het algemene topic maken. Alleen er ging iets mis. Ik heb per ongelijk het topic verwijderd, in plaats van er een algemeen topic van te maken. Ik kon het verwijderde topic + de eigenaar (die uiteraard niet verwijderd is) ook niet meer vinden. Hiervoor mijn excuses!

    Dus bij deze, helaas, een nieuw algemeen topic over de eindexamens.
    Ik wens iedereen heel veel succes de komende weken. Jullie kunnen het!


    I am an idiot, I move.

    Elk jaar klaagt iedereen over die examens omdat het zo moeilijk is. Doen ze enkel om te zorgen dat hun cijfer dan op een manier hoger wordt omdat ze gewoon niet goed geleerd hebben :')


    -

    IrishNialler schreef:
    (...)ow heb je het zo begrepen. sorry je hebt het verkeerd begrepen, wij krijgen twee boekjes en dan mag je het overschrijven om thuis te kunnen nakijken. Lol


    Dan heb ik het ook verkeerd begrepen, sorry. (:


    Pretty is just a pretty word.

    FloraBunce schreef:
    Is het waar dat ze bij het LAKS ontzettend veel klachten hadden ivm de nomering? Mijn moeder verteld net dat de regering heeft bedacht dat wanneer je je cijfer haalt, dat het op helen wordt afgerond en dat zelfs een 5.9 een 5 wordt ipv een 6!
    Dit, omdat de regering vindt dat er teveel leerlingen slagen.

    Klopt deze info? Zo jah dan ben ik screwed. :(


    Nou, dat lijkt me sterk, eerlijk gezegd. Ik denk niet dat ze dat zomaar kunnen doen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Nou, dat lijkt me sterk, eerlijk gezegd. Ik denk niet dat ze dat zomaar kunnen doen.


    Er scheen op de BNR radio een héle discussie dr over geweest te zijn dat de regering dit een paar dagen geleden heeft bedacht.
    De regering schijnt te vinden dat het niveau van de leerlingen veelste laag is en dat er veelste veel leerlingen terecht komen op universiteiten/hbo's etc terwijl ze daar niet slim genoeg voor zijn.

    Ik vertel alleen maar wat ik hoor, dus geen gehaat op mij, alsjeblieft. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    FloraBunce schreef:
    (...)

    Er scheen op de BNR radio een héle discussie dr over geweest te zijn dat de regering dit een paar dagen geleden heeft bedacht.
    De regering schijnt te vinden dat het niveau van de leerlingen veelste laag is en dat er veelste veel leerlingen terecht komen op universiteiten/hbo's etc terwijl ze daar niet slim genoeg voor zijn.

    Ik vertel alleen maar wat ik hoor, dus geen gehaat op mij, alsjeblieft. ;)


    Het was niet mijn bedoeling om hatelijk over te komen, hoor c;
    Maar het lijkt me zo vreemd, ik kan gewoon niet geloven dat het zou komen. Ik bedoel, dat zou betekenen dat je bij een 5,9 een 5 hebt en bij een 6 een 6, terwijl het in feite maar 0,1 verschilt.
    Nou ja, als ze er echt over aan het nadenken zijn, hoop ik maar dat wij er geen last meer van hebben. ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Het was niet mijn bedoeling om hatelijk over te komen, hoor c;
    Maar het lijkt me zo vreemd, ik kan gewoon niet geloven dat het zou komen. Ik bedoel, dat zou betekenen dat je bij een 5,9 een 5 hebt en bij een 6 een 6, terwijl het in feite maar 0,1 verschilt.
    Nou ja, als ze er echt over aan het nadenken zijn, hoop ik maar dat wij er geen last meer van hebben. ;p


    Haha neeee die laatste zin over gehaat was ook niet naar jou gericht, maar gewoon naar wie dan ook die misschien mocht gaan haten :p

    Jah het lijkt mij ook vreemd, maar het schijnt dus wel zo te zijn. Mijn moeder had vroeger ook, voor haar boekhouder dat ze een 5.9 (wel 4 keer) heeft gehaald en steeds was ze gezakt, op deze 1tiende punt. Echt onwijs raar.
    En zo is het dus schijnbaar ook met het examen. Verder zijn er schijnbaar ook veel mensen boos omdat ze dit een paar dagen geleden hebben bedacht, en wel voor het examen van dít jaar ipv dat van vólgend jaar.
    Maarja, zoals ik al zei; Ik weet het dus niet zeker of dit allemaal waar is. Het schijnt op BNR te zijn geweest en ik vraag het daarom ook hier, om bevestiging erover proberen te krijgen. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    FloraBunce schreef:
    (...)

    Haha neeee die laatste zin over gehaat was ook niet naar jou gericht, maar gewoon naar wie dan ook die misschien mocht gaan haten :p

    Jah het lijkt mij ook vreemd, maar het schijnt dus wel zo te zijn. Mijn moeder had vroeger ook, voor haar boekhouder dat ze een 5.9 (wel 4 keer) heeft gehaald en steeds was ze gezakt, op deze 1tiende punt. Echt onwijs raar.
    En zo is het dus schijnbaar ook met het examen. Verder zijn er schijnbaar ook veel mensen boos omdat ze dit een paar dagen geleden hebben bedacht, en wel voor het examen van dít jaar ipv dat van vólgend jaar.
    Maarja, zoals ik al zei; Ik weet het dus niet zeker of dit allemaal waar is. Het schijnt op BNR te zijn geweest en ik vraag het daarom ook hier, om bevestiging erover proberen te krijgen. :p


    Hmm... Helaas heb ik er zelf niks over gehoord, dus ik kan je verhaal niet bevestigen. Ik ga maar eens even research doen denk ik. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Hmm... Helaas heb ik er zelf niks over gehoord, dus ik kan je verhaal niet bevestigen. Ik ga maar eens even research doen denk ik. :Y)


    Ja zelf heb ik dat ook al gedaan, en ik ben eruit gekomen dat op examenblad.nl (dat toch de officiele website is, of niet?) er helemaal niks over vermeld staat. Maar misschien komt dat nog en anders heb ik het fout (wat ik heel erg hoop!).


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    FloraBunce schreef:
    (...)

    Ja zelf heb ik dat ook al gedaan, en ik ben eruit gekomen dat op examenblad.nl (dat toch de officiele website is, of niet?) er helemaal niks over vermeld staat. Maar misschien komt dat nog en anders heb ik het fout (wat ik heel erg hoop!).


    De regering wilt alles wel weer strenger maken, maar dat geldt sowieso nog niet voor dit jaar. Dus maak je niet druk. (:

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 23:04 ]


    Tell me about it, stud.

    Androgyn schreef:
    (...)

    De regering wilt alles wel weer strenger maken, maar dat geldt sowieso nog niet voor dit jaar. Dus maak je niet druk. (:


    Is dat al duidelijk? Dus een 5.9 is gewoon een 5.9 of een 6? Thank God! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nederlands ging wel denk ik, ik ben blij dat we begonnen met een vak waarvoor je niet echt kennis moest hebben. Woensdag kunst D:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Doo schreef:
    Nederlands ging wel denk ik, ik ben blij dat we begonnen met een vak waarvoor je niet echt kennis moest hebben. Woensdag kunst D:


    Kunst wordt echt een drama D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Kunst wordt echt een drama D:



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Parachutes schreef:
    (...)

    Kunst wordt echt een drama D:

    Jep D:
    Maar het schijnt wel het leukste examen te zijn, omdat je de hele tijd filmpjes mag kijken enzo. Misschien om de pijn wat te verlichten. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik begin hem nu toch wel te knijpen D:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf