Parachutes schreef:
(...)
Het was niet mijn bedoeling om hatelijk over te komen, hoor c;
Maar het lijkt me zo vreemd, ik kan gewoon niet geloven dat het zou komen. Ik bedoel, dat zou betekenen dat je bij een 5,9 een 5 hebt en bij een 6 een 6, terwijl het in feite maar 0,1 verschilt.
Nou ja, als ze er echt over aan het nadenken zijn, hoop ik maar dat wij er geen last meer van hebben. ;p
Haha neeee die laatste zin over gehaat was ook niet naar jou gericht, maar gewoon naar wie dan ook die misschien mocht gaan haten :p
Jah het lijkt mij ook vreemd, maar het schijnt dus wel zo te zijn. Mijn moeder had vroeger ook, voor haar boekhouder dat ze een 5.9 (wel 4 keer) heeft gehaald en steeds was ze gezakt, op deze 1tiende punt. Echt onwijs raar.
En zo is het dus schijnbaar ook met het examen. Verder zijn er schijnbaar ook veel mensen boos omdat ze dit een paar dagen geleden hebben bedacht, en wel voor het examen van dít jaar ipv dat van vólgend jaar.
Maarja, zoals ik al zei; Ik weet het dus niet zeker of dit allemaal waar is. Het schijnt op BNR te zijn geweest en ik vraag het daarom ook hier, om bevestiging erover proberen te krijgen. :p
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •