• Ik weet dat er al een topic over was en ik wilde dat topic eigenlijk tot het algemene topic maken. Alleen er ging iets mis. Ik heb per ongelijk het topic verwijderd, in plaats van er een algemeen topic van te maken. Ik kon het verwijderde topic + de eigenaar (die uiteraard niet verwijderd is) ook niet meer vinden. Hiervoor mijn excuses!

    Dus bij deze, helaas, een nieuw algemeen topic over de eindexamens.
    Ik wens iedereen heel veel succes de komende weken. Jullie kunnen het!


    I am an idiot, I move.

    Carlisle schreef:
    (...)naah balen!
    Ga een klacht indienen haha


    Stiekem was ik dat wel van plan, hehe. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vond aardrijkskunde wel te doen, maar sommige vragen waren echt heel onduidelijk gesteld, zoals die vraag met de massabeweging en een vraag met een tekening en de relatie tussen personen. Ik hoop maar op een voldoende.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Baelfire schreef:
    Ik vond aardrijkskunde wel te doen, maar sommige vragen waren echt heel onduidelijk gesteld, zoals die vraag met de massabeweging en een vraag met een tekening en de relatie tussen personen. Ik hoop maar op een voldoende.


    Vraag 20 klopte niet volgens mij. Dat was die vraag van een verandering in het moessonseizoen van Noord naar Zuid. Maar die zin klopte niet, volgens mij. Ik heb er net een klacht over ingediend. (':
    Die vragen die jij zegt waren ook onduidelijk, ja.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ak was echt te doen, zo veel beter examen dan vorig jaar. Een vraag was wel heel vaag, want die klopt gewoon niet geloof ik (qua Nederlands)
    Dat van noord naar zuid klopte volgens mij wel, al moest ik die zin wel 2x lezen voordat ik het begreep. Het was het verschil in lengte tussen het moessonseizoen in zuid-myanmar en noord-myanmar

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 13:42 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Ak was echt te doen, zo veel beter examen dan vorig jaar. Een vraag was wel heel vaag, want die klopt gewoon niet geloof ik (qua Nederlands)
    Dat van noord naar zuid klopte volgens mij wel, al moest ik die zin wel 2x lezen voordat ik het begreep. Het was het verschil in lengte tussen het moessonseizoen in zuid-myanmar en noord-myanmar


    Verschil? Was dat het? De vraag was namelijk de verandering van noord naar zuid. En dat woord verandering maakte mij in de war.

    Edit: Dit was de zin: In Myanmar verandert de lengte van het natte moessonseizoen van zuid
    naar noord.
    Nou, ik snapte er niet veel van. (':

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 14:14 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Verschil? Was dat het? De vraag was namelijk de verandering van noord naar zuid. En dat woord verandering maakte mij in de war.

    Edit: Dit was de zin: In Myanmar verandert de lengte van het natte moessonseizoen van zuid
    naar noord.
    Nou, ik snapte er niet veel van. (':


    Ah ja, ik moest hem ook nogmaals lezen, ik las eerst zelfs ; lente in plaats van lengte, dat maakte mij in de war.
    Ugh, ik had die antwoorden niet moeten bekijken, zo goed heb ik hem toch niet gemaakt..


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Ah ja, ik moest hem ook nogmaals lezen, ik las eerst zelfs ; lente in plaats van lengte, dat maakte mij in de war.
    Ugh, ik had die antwoorden niet moeten bekijken, zo goed heb ik hem toch niet gemaakt..


    Same here, ik heb net ook de antwoorden bekeken en ik kom zo ongeveer op 40 % van de punten uit, uugh. ;c


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Same here, ik heb net ook de antwoorden bekeken en ik kom zo ongeveer op 40 % van de punten uit, uugh. ;c


    Ja, ik wist ook gewoon die van Ijsland echt niet, daar heb ik een heel raar verhaal van gemaakt, maar er komen nog wel veel meer antwoorden bij die worden goedgerekend..


    Aan niets denken is ook denken.

    Mijn eerste examen (scheikunde) heb ik nu achter de rug.
    Echt, het is niet goed dat het zo makkelijk was hoor, denk ik. Want het is nooit goed als ik iets makkelijk vind. Maar ik ga vanavond eventjes kijken hoe erg de schade is. :Y) Hahaha

    Hoe ging jullie examen?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    FloraBunce schreef:
    Mijn eerste examen (scheikunde) heb ik nu achter de rug.
    Echt, het is niet goed dat het zo makkelijk was hoor, denk ik. Want het is nooit goed als ik iets makkelijk vind. Maar ik ga vanavond eventjes kijken hoe erg de schade is. :Y) Hahaha

    Hoe ging jullie examen?


    ik heb net ook scheikunde gehad, ik vond hem ook makkelijk, alleen vraag acht over dat zoutzuur en natronloog snapte ik niet.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    ShadowSnape schreef:
    (...)

    ik heb net ook scheikunde gehad, ik vond hem ook makkelijk, alleen vraag acht over dat zoutzuur en natronloog snapte ik niet.


    uuhm, wat was daar de precieze vraag, ookalweer? ;x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nederlands gehad, ik vond hem reuze meevallen!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Carlisle schreef:
    Nederlands gehad, ik vond hem reuze meevallen!


    Ik heb hem nagekeken en heb tussen de 7 en de 8. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Carlisle schreef:
    Nederlands gehad, ik vond hem reuze meevallen!


    Ik vond het ook heel goed te doen, dat is alvast de eerste voldoende binnen :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik vond Nederlands ook heel erg meevallen.


    Take risks and conquer your fears.