• Ik weet dat er al een topic over was en ik wilde dat topic eigenlijk tot het algemene topic maken. Alleen er ging iets mis. Ik heb per ongelijk het topic verwijderd, in plaats van er een algemeen topic van te maken. Ik kon het verwijderde topic + de eigenaar (die uiteraard niet verwijderd is) ook niet meer vinden. Hiervoor mijn excuses!

    Dus bij deze, helaas, een nieuw algemeen topic over de eindexamens.
    Ik wens iedereen heel veel succes de komende weken. Jullie kunnen het!


    I am an idiot, I move.

    Ik leer voor kunst de begrippen en kijk op de volgende sites: http://moodle.digischool.nl/course/view.php?id=153
    http://www.onderweg-2013.blogspot.nl/


    You were born original, don't die as a copy.

    Carlisle schreef:
    (...)Nee, maar het is ook zooo veel en ik snap er zo weinig van



    crossed thumbs

    hopen dat het bij ons beiden goed gaat!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Carlisle schreef:
    (...)Nee, maar het is ook zooo veel en ik snap er zo weinig van

    Ik snap ook maar heel weinig van economie, maar ik krijg gelukkig bijles van een vriendin die er heel goed in is.


    Take risks and conquer your fears.

    Doo schreef:
    Waaarom heb ik in godsnaam geleerd voor kunst? Je hoefde echt bijna niks te weten. Gelukkig ging het examen zelf wel goed, maar echt zonde van mijn tijd.


    Hehe, dat voorspelde ik ook al. Vandaar dat ik ook helemaal niet van te voren heb geleerd ;D


    Aan niets denken is ook denken.

    Economie is gewoon een kutvak *O*
    Gelukkig heb ik twee compensatie punten (wbw)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Carlisle schreef:
    Economie is gewoon een kutvak *O*
    Gelukkig heb ik twee compensatie punten (wbw)



    Ik heb er 4


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)


    Ik heb er 4


    Ik heb geen idee hoeveel ik er heb

    *telt de punten*

    oke, best veel als ik de cijfers afrond, dan heb ik er 10.....

    onafgerond 7, nog steeds veel. Nu voel ik me slecht, vooral omdat ik geen enkel compensatiepunt nodig heb...


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Maar, je hebt nu toch nog vrij weinig aan compensatiepunten? Ik bedoel, je moet nu voor je CSE cijfers minstens een 5,5 gemiddeld hebben, toch? Dan heb je er toch niets aan als je compensatiepunten op je SE lijst hebt? Of ben ik nu dom? (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ja, weet niet precies hoe het werkt ook HAHA
    Ik dacht, als ik nou voor alle examens minimaal een zesje haal, heb ik het gehaald :')


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Als je uiteindelijk voor een vak een 5 staat gemiddeld op je lijst, zoals bijvoorbeeld wiskunde, dan kun je dat compenseren met een 7 dat je voor een ander vak hebt als gemiddelde.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik weet niet of ik nog compensatiepunten overhoud na het examen (;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Persoonlijk vond ik het wel te doen behalve vraag 36 en 37 vond ik...vreemd?


    You were born original, don't die as a copy.

    Wie heeft hier vandaag ook español?


    Aan niets denken is ook denken.

    Wij hebben geen Spaans op school (no_chears)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Morgen toch wiskunde voor HAVO? Is die 's ochtends of 's middags? :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf