• Ik weet dat er al een topic over was en ik wilde dat topic eigenlijk tot het algemene topic maken. Alleen er ging iets mis. Ik heb per ongelijk het topic verwijderd, in plaats van er een algemeen topic van te maken. Ik kon het verwijderde topic + de eigenaar (die uiteraard niet verwijderd is) ook niet meer vinden. Hiervoor mijn excuses!

    Dus bij deze, helaas, een nieuw algemeen topic over de eindexamens.
    Ik wens iedereen heel veel succes de komende weken. Jullie kunnen het!


    I am an idiot, I move.

    Heel veel succes allemaal! Jullie kunnen het! *O*


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Mysteria schreef:
    (...)
    Wat is BSM?
    Beweging Sport en Maatschappij. Iedereen associeert het met een uurtje extra gym, alleen ga je veel dieper in op de spieren, tactieken en op de sport zelf. Ook krijg je toetsen over sporten en moet je verslagen maken over van alles en nog wat.
    Gelukkig is het niet zo moeilijk en je cijfer telt mee als compensatiepunt, ik sta nu een zeven voor BSM, dus een compensatie (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Carlisle schreef:
    (...)Beweging Sport en Maatschappij. Iedereen associeert het met een uurtje extra gym, alleen ga je veel dieper in op de spieren, tactieken en op de sport zelf. Ook krijg je toetsen over sporten en moet je verslagen maken over van alles en nog wat.
    Gelukkig is het niet zo moeilijk en je cijfer telt mee als compensatiepunt, ik sta nu een zeven voor BSM, dus een compensatie (:

    Oke, interessant ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik hoef voorlopig nog niet (: maar heel veel succes voor iedereen die wel moet!!(Y)


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    dinsdag gelijk bingo met kunstgeschiedenis ( Tehatex) en Nederlands joepie:(


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Carlisle schreef:
    (...)Beweging Sport en Maatschappij. Iedereen associeert het met een uurtje extra gym, alleen ga je veel dieper in op de spieren, tactieken en op de sport zelf. Ook krijg je toetsen over sporten en moet je verslagen maken over van alles en nog wat.
    Gelukkig is het niet zo moeilijk en je cijfer telt mee als compensatiepunt, ik sta nu een zeven voor BSM, dus een compensatie (:

    Ik las eerst BDSM. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik las eerst BDSM. :'D
    en dat is?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    --

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 21:31 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Hoeveel examens hebben jullie overigens en welke vakken? Ik heb er 7. Nederlands, KunstAlgemeen, Wiskunde B, Scheikunde, Bio, Engels, Natuurkunde.

    Acht: Nederlands, kunst algemeen, economie, Engels, geschiedenis, wiskunde A, maatschappijwetenschappen en Frans. Ook in die volgorde. Ik wil ervan af zijn D:

    Zijn er trouwens mensen die meteen de antwoorden van hun eigen examen gaan controleren? Ik riep altijd dat ik dat wel ging doen, maar nu twijfel ik. Als het niet goed is word ik er waarschijnlijk heel moedeloos van.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Carlisle schreef:
    (...)en dat is?


    Heb je een vriendje? Vertel hem dat je dol bent op BDSM en kijk waar het gesprek eindigt (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Doo schreef:
    (...)
    Acht: Nederlands, kunst algemeen, economie, Engels, geschiedenis, wiskunde A, maatschappijwetenschappen en Frans. Ook in die volgorde. Ik wil ervan af zijn D:

    Zijn er trouwens mensen die meteen de antwoorden van hun eigen examen gaan controleren? Ik riep altijd dat ik dat wel ging doen, maar nu twijfel ik. Als het niet goed is word ik er waarschijnlijk heel moedeloos van.

    Nope. Ik heb het bij een paar vakken gedaan vorig jaar, maar dat doe ik niet weer. :Y) Het valt toch altijd lager uit dan verwacht. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Okammy schreef:
    (...)

    Heb je een vriendje? Vertel hem dat je dol bent op BDSM en kijk waar het gesprek eindigt (cat)
    Dude, ik ben een jongen (cat)
    Oh wait, snap hem al ook :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Iedereen die vandaag examen moet doen: heel veel succes! Jullie kunnen het!!


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Studeren, inzinkingen, flauwvallen huilbuien en STRESSSSSSSSSSS

    Kort samengevat:eindexamens.

    SUCCES!(Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb kalmeringstabletten gekocht HAHA


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf