• Ik weet dat er al een topic over was en ik wilde dat topic eigenlijk tot het algemene topic maken. Alleen er ging iets mis. Ik heb per ongelijk het topic verwijderd, in plaats van er een algemeen topic van te maken. Ik kon het verwijderde topic + de eigenaar (die uiteraard niet verwijderd is) ook niet meer vinden. Hiervoor mijn excuses!

    Dus bij deze, helaas, een nieuw algemeen topic over de eindexamens.
    Ik wens iedereen heel veel succes de komende weken. Jullie kunnen het!


    I am an idiot, I move.

    imlove schreef:
    Nederlands vwo heeft al meer dan 5000 klachten.
    En dat vind ik best terecht! Ik vond het lastig..


    een vriendin van mij ook en zij had dezelfde nederlands docent, en dat examen was voor haar echt heel moeilijk terwijl zij er best goed in is.

    En de norm wordt zeker veranderd, nu dat meer dan eendere heeft geklaagd.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Carlisle schreef:
    (...)Serieus? Spieken bij examens kan echt niet
    ahah jeps, maar met mondeling had ze ook een 9,9 omdat de docent geen 10 wou geven.... ze staat ook een 9,7 gemiddeld ofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) ahah jeps, maar met mondeling had ze ook een 9,9 omdat de docent geen 10 wou geven.... ze staat ook een 9,7 gemiddeld ofzo


    Jammer dat ze niet gesnapt is en een 1 heeft (cat)


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Jammer dat ze niet gesnapt is en een 1 heeft (cat)


    Ik zou niet eens willen slagen als ik afgekeken heb, dan voel ik me echt schuldig.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ik zou niet eens willen slagen als ik afgekeken heb, dan voel ik me echt schuldig.


    Dat heb ik ook hoor. Ik wil ook nog eens trots kunnen zijn dat ik uit mezelf slaag.


    Pretty is just a pretty word.

    Iedereen succes met jullie examens! Ik moet gelukkig nog twee jaar wachten (:


    Me so good.

    Al 8000+ klachten over het Nederlands examen. O.o


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Is het waar dat ze bij het LAKS ontzettend veel klachten hadden ivm de nomering? Mijn moeder verteld net dat de regering heeft bedacht dat wanneer je je cijfer haalt, dat het op helen wordt afgerond en dat zelfs een 5.9 een 5 wordt ipv een 6!
    Dit, omdat de regering vindt dat er teveel leerlingen slagen.

    Klopt deze info? Zo jah dan ben ik screwed. :(


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Jammer dat ze niet gesnapt is en een 1 heeft (cat)
    En waar slaat dit nou weer op??? Ze heeft niet eens afgekeken ze is gewoon super goed in dat soort talen.... sorry hoor maar dit vind ik echt een kinderachtige reactie..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    FloraBunce schreef:
    Is het waar dat ze bij het LAKS ontzettend veel klachten hadden ivm de nomering? Mijn moeder verteld net dat de regering heeft bedacht dat wanneer je je cijfer haalt, dat het op helen wordt afgerond en dat zelfs een 5.9 een 5 wordt ipv een 6!
    Dit, omdat de regering vindt dat er teveel leerlingen slagen.

    Klopt deze info? Zo jah dan ben ik screwed. :(
    0_0 hopelijk niet... dat slaat nergens op de regering moet er juist blij mee zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)En waar slaat dit nou weer op??? Ze heeft niet eens afgekeken ze is gewoon super goed in dat soort talen.... sorry hoor maar dit vind ik echt een kinderachtige reactie..


    Je zei net dat ze het had overgeschreven. En ik doe al helemaal niet kinderachtig.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Je zei net dat ze het had overgeschreven. En ik doe al helemaal niet kinderachtig.
    ow heb je het zo begrepen. sorry je hebt het verkeerd begrepen, wij krijgen twee boekjes en dan mag je het overschrijven om thuis te kunnen nakijken. Lol


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)0_0 hopelijk niet... dat slaat nergens op de regering moet er juist blij mee zijn


    Jah maar ik geloof niet dat dat goed is voor het potje van de regering. Of tenminste, als er teveel mensen slagen is dat financieel niet goed, geloof ik. Maar dat weet ik niet zeker.
    In ieder geval heeft de regering dit volgens mijn moeder een paar dagen geleden besloten en willen ze dit besluit niet veranderen.

    Maar ik zou graag willen weten of dit ook daadwerkelijk zo is, ik hoop het niet namelijk!!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb zes vakken, Nederlands, Engels, Wiskunde, Nask1, Nask2, en economie. Ik ben wel blij dat mijn rooster zo is dat ik geen twee examens heb op één dag. Ik ben nu wel bang voor scheikunde morgen. Ik doe vmbo btw.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    IrishNialler schreef:
    (...)ow heb je het zo begrepen. sorry je hebt het verkeerd begrepen, wij krijgen twee boekjes en dan mag je het overschrijven om thuis te kunnen nakijken. Lol
    oooh zo


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf