• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.
    - Katherine "Kath" Carlita Gomez - Malino = Stacy G. en Carlos G.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - James Michelo Georgio - Malino
    - Julian Braden Smythe - Vlahos = Sebastian S. en Julie R.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 16:31 ]


    El Diablo.

    Mt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (M T)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Julian Braden Smythe

    Ik loop over straat, onderweg naar Julia. Ik had haar dan zo eigenlijk buiten gezet vanwege een plotse humeur verandering. Dat zuigt zo erg hé. Met mijn handen in mijn zakken loop ik naar het stoplicht en haal mijn hand voor het knopje langs, handig die sensoren ervoor, nu hoef ik mijn handen niet meer vies te maken door aan die knopjes te zitten. Wie weet wat mensen wel niet hebben gedaan voordat ze aan die knopjes zitten. Moet er niet aan denken om eerlijk te zijn.
    Eindelijk is het stoplicht groen en loop over het zebrapad naar de overkant. Nadat ik een aantal straatjes door ben gelopen kom ik in de straat van het huis waar Julia woont. Het is zo raar hé, gewone huizen te zien naast het eigen huis waar ik met mijn vader, moeder en broer in woon. Het is gewoon vreemd.
    Als ik bij het huis van Julia aankom druk ik op de bel, met een glimlachje op mijn gezicht wacht ik tot er open gedaan word. Excuses is wel op zijn plaats moet ik eerlijk zeggen. Ik gooide haar er zo uit daarstraks.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Julia Anderson

    Ik zucht opgelucht als het verband er om heen zit en mijn vader er eindeiljk af blijft. Ik baalde dat Julian humeurig was en me eruit had gezet, letterlijk. Hij was een populair iemand en ging met me om, waarom begreep ik nog steeds niet maa rik mocht hem. Heel soms alshij in de buurt was nam hij het voor me op of zorgde dat een slushpupee niet op me kwam. Maar het was niet erg mijn vinger deed toenet zo'n pijn. Ik merk dat ik alleen ben en dat de bel gaat en ren naar beneden en open onhandig de deur. 'Heey Julian kom binnen' begroet ik hem. Hij zou vasdt een reden zeggen ofwat. Ik zeg tegen mijn vaders dat we naar boven gaan en loop voo rhem uit 'lust je wat te drinken of iets lekkers?" vragend keek ik hem aan. Ik wees naar de fles cola die er nog stond van de eerdere visite 'cola goedgenoeg?" ik vul voor mezelf een glas water, ikhad al cola op en chips en anders zou ik te dik worden en dat wouden we natuurlijk niet. Ik kreeg zin om piano te spelen en een nummer te spelen die ik mijn hoofd in gestampt had maar het kon niet allemaal door een vinger


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tijdsprongetje:

    Morgenavond 20:00, iedereen heeft een uitnodiging gekregen van Lorenzo (voor de tieners) of Tyler (voor de volwassenen) voor een feest!
    [Even weer het topic reanimeren :3 ]


    El Diablo.

    En blazen blazen!)

    Rachel Berry.

    Nadat ik een mooi jurk aangetrokken had krulde ik mijn haar en deed nog make up op. Mijn buik kwam mooi uit in de jurk, nog drie maanden en dan zouden Logan en ik samen ons eerste kindje krijgen. Het was fjn dat hij Emily toch als kindje zag ondanks dat ze van zijn neef was. Nadat ik klaar was en Logan ook stappen we in de auto. We rijden naar het adres en bellen aan.

    Lorenzo

    Grijnzend help ik mijn pa met nog wat flessen. De tuin en het tuinhuis was ons gebied en boven. Beneden binnen was voor de ouderen. " hier heb je een doos condooms zet ze in het tuinhuisje" lacht mijn vader. Hij geeft een doos met vijfhonderd condooms en lachend zet ik ze binnen. Hij wist al wat voor iets het ging worden. Zuipen, spuiten, slikken en neuken tot je dood neerviel.

    Julia Anderson

    Mijn jurk was zacht roze en super perfect. Mijn make up was lichtjes en k had een paar plukjes met behulp van Kurt naar achteren gestoken. Het jammere was mijn vinger maarja, papa brengt me weg maar ze gaan bekde zelf ook. " veel plezier., glimlach ik en ze geven me een kus. Daarna bel ik aan en wacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily Lilly-Rose Hudson

    Zuchtend trek ik mijn jurkje recht en mijn hoge hakken aan. Ik werp een blik in de spiegel en grijns breed. Perfect. 'Pap! Ga naar de auto.' gil ik door het huis en ik pak mijn clutch erbij. Ik loop naar beneden en ik zie hem al in de auto zitten. Ik loop naar de auto en plof neer. 'Rijden Finno.' mompel ik en al snel rijd hij weg. Sukkel, hij kan me niks weigeren...


    El Diablo.

    Lorenzo

    De bel gaat en. Vrolijk doe ik open. " halooooo" ik zie Julia en lijd haar naar buiten. Ik schenk champagne in en geef haar het glas. " ik ben vroeg" grinnikt ze en weer gaat de bel. " pa doe jij open!" Roep ik en hoor een ja.

    Rachel
    Ik begroet tyler en plof neer op de bank


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Jay Delaino

    Ik glimlach naar Rachel en pak een glas champagne. Ik wil het net geven als ik het me herinner, 'zwangerschap, oh ja' lach ik en zet het glas weg. 'Uhm, wil je anders cola ofzo?' vraag ik en kijk haar aan.


    El Diablo.

    Rachel berry

    Tyler wilt me het glas champagne geven en bedenkt zich dan. " zwangerschap owja" ik grinnik even. " uhmm wil je cola?" Vraagt hij en ik knik " lijkt me lekker" ik glimlach even. Logan neemt het glas champagne aan en de bel gaat. Als Tyler terug komt zie ik Emily,Isa en Finn. Ik begroet ze alle drie. " heey hoe gaat het?" Ik glimlach " goed hoor, nog drie maanden en dan hebben we weer slapeloze nachten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Jay Delaino

    Ze knikt, " lijkt me lekker" glimlacht ze en ik knik. Ik pak een glas cola en geef het aan Rachel. " goed hoor, nog drie maanden en dan hebben we weer slapeloze nachten" hoor ik Rachel zeggen en ik lach. 'Vreselijke tijden. Sasha is gelukkig nu uit haar huilperiode.' zeg ik. Emily ploft neer op een bank en begint op haar telefoon te tikken.. 'Maargoed..' mompel ik..


    El Diablo.

    [Hmm, ik wil wel meedoen, maar het kan ook zo zijn dat ik ermee stop. Zit sowieso al propvol zenuwen voor morgen-krijg te horen of ik geslaagd ben ja of nee- en dat werkt me flink tegen qua inspiratie en zo.]

    [Is het niet slim om anders een nieuwe dag te beginnen? Frisse start en zo?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lorenzo
    " ik ga even kijken of er al andere zijn" meld ik en aan Mulia.
    " Emilyyyy" juich ik blij naar haar en trek haar in omhelzing. " kom buiten, boven en tuinhuis is ons terrein" grijnzend trek ik haar mee.

    Rachel
    " Sasha is gelukkig uit haar huil periode zegt Tyler en ik grinnik? " ik heb mijn eetperiode en stemmingswisselimg periode al gehad dus er zit niet veel meer aan te komen" glimlach ik. " hoe gaat het met Sasha.?" Ik kijk nieuwsgierig naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Uhm het tsja hetis nunhet feestje dusja je kunt gewoon doen dat het een nieuwe avond is. Ik ook morgen maar nu krijg ik telkens hartverzakking van de telefoon


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Mijn probleem is, ik word gebeld als ik gezakt ben. Na 13:00 uur staat de uitslag van de geslaagden op de schoolsite ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.