• |RPG| • Everyone Loves Draco Malfoy • Rollentopic


    Het is het zesde jaar voor vele leerlingen van Hogwarts, zo ook voor Draco Malfoy. Het jaar waarin hij te maken krijgt met Voldemort, Death Eaters, The Dark Mark en zijn taak om Dumbledore te doden. Maar daarnaast gebeuren er ook een boel dingen met al zijn relaties. Opeens proberen erg veel mensen Draco te veroveren, of te behouden...

    Rollen:

    Draco's tweelingzus - Ressurection - Sybil Narcissa Malfoy
    Draco's beste vriendin - Porcelainn - Eleanor Carmilla Blackwood
    Pansy Parkinson - Dicapri
    Draco-obsessed meisje (2 rollen) -Porcelainn (Harper Green) - LizzLoveHell (Eleanor Green)
    Normaal meisje dat een crush op Draco heeft (3 rollen) - Noelle1111 (Sarah Lily Welsh)- MissMeXD (Rosalina Kleinhart) - Unchained (Audrey Felicia Cedergren)
    Erg knap nieuw meisje - Caleo - Mikelle Aura Rhine
    Draco hater - Kwijt - Eliza Meredith Wanderer

    NOTE:

    De zus en de beste vriendin van Draco zijn (beste) vriendinnen van elkaar (omdat zij degenen zijn de Draco proberen bij zich te houden). De andere relaties met elkaar zijn vrij in te vullen.

    Andere rollen (zoals Hermione, Blaise of Ginny) zijn niet beschikbaar !

    Draco wordt door iedereen bestuurt, wijk daarbij niet teveel af van zijn karakter (een klein beetje mag).


    RPG Regels:

    • OOC = met () - || - [] - {}
    • Algemeen Beschaafd Nederlands
    • De benamingen zijn in het Engels (Anderling= McGonagall, Perkamentus= Dumbledore enz. Als je niet weet hoe iemand in het Engels heet; Google Translate)
    • Geen personages van anderen besturen (enkel Draco Malfoy en andere JK Rowling personages)
    • Als je de hele tijd met 1 iemand praat, probeer dan ook eens iemand anders erbij te betrekken, anders leest niemand je posts meer
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan
    • Één rol p.p.
    • Niet gelijk al weer stoppen, bedenk of je wel echt tijd hebt om deze RPG te doen
    • Reserveringen blijven 24 uur staan (tenzij je aangeeft dat je niet binnen 24 uur kan reageren)
    • Zet de naam van je rol boven je post, zo blijft het overzichtelijk
    • Als 'Draco' met iemand in gesprek is of ergens is; houd er dan rekening mee dat hij niet zomaar ergens anders kan zijn.
    • ALLE JK Rowling characters (behalve Pansy Parkinson) zijn bestuurbaar door iedereen (denk daarbij ook aan de regel hierboven)
    • Minimaal 4 regels per post


    Rollentopic


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Sybil Narcissa Crawley

    'Pardon?' Eleanor begint rood aan te lopen.
    'Jeetje Eleanor, weet je zeker dat alles goed gaat?' Draco brengt in een fractie van een seconde zijn hand naar Eleanor's voorhoofd waardoor hij haar bijna slaat.
    'Een beetje misschien.' zegt hij daarna schouderophalend. Dan leg ik mijn hand op Draco's schouder en breng mijn lippen naar zijn oor.
    'Wat zouden ze daar uitgespookt hebben?' fluister ik bijna onhoorbaar en Draco schiet even in de lach maar herstelt zich daarna.


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Eleanor Carmilla Blackwood.

    Onbewust krijg ik tranen in mijn ogen. Ik kan het haar niet vertellen, ze zou me vierkant uitlachen. Of nog erger; boos worden. Niemand wordt zonder toestemming verliefd op haar broer. Dit komt me duur te staan.
    Ik focus me weer op mijn eten. Maar mijn beeld word weer wazig en voor de duizendste keer die dag voel ik mijn maagzuur omhoog komen. Stopt dit dan nooit?
    Zo snel als ik kan sta ik weer overeind en ren de zaal uit.


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    Sybil Narcissa Malfoy

    Als Eleanor de zaal uit rent duwt Draco me gelijk van zich af en loopt haar achterna. Heerlijk, aan de kant gezet. Nou ja, het is voor Eleanor dat begrijp ik wel. Ik zit te twijfelen of ik achter hen aan zal lopen, en doe het dan uiteindelijk toch. Maar als ik wil opstaan komen de postuilen binnen en wordt er een brief voor mijn neus geworpen. Eleanor kan wel even wachten... Draco is toch bij haar? Nieuwsgierig maak ik de brief open en lees hem dan zorgvuldig door.

    Sybil,

    Het is de Heer ten ore gekomen dat jullie je taak nog niet zijn gestart, en hij wilt dat jullie voort maken, voordat Potter lucht zal kunnen krijgen.


    Liefs, Narcissa.


    Kort, maar krachtig. Ik kijk even schichtig om me heen en bijt op mijn onderlip, waarna ik de brief onder mijn mantel stop en naar de Common Room loop.


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Eleanor Carmilla Blackwood.

    Ik ren het toilet van Moaning Myrtle in - hier weet ik ten minste dat er niemand is - en gooi mezelf over een toilet. Dit is zo beschamend, denk ik bij mezelf als ik Draco's stem sussende woordjes hoor fluisteren terwijl hij mijn haar naar achteren houdt.
    Na een lange tijd is het voorbij en trillend ga ik overeind zitten. Met betraande ogen kijk ik naar hem op.
    'Gaat het weer een beetje?' vraagt hij en hij streel een pluk haar uit mijn gezicht.
    Ik knik maar begin dan keihard te huilen. Geweldig El, wat een verschrikkelijke zwakkeling ben je toch ook. Draco trekt me meteen tegen zich aan en streelt over mijn rug.


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    Sybil Narcissa Malfoy

    Als ik het meisjestoilet met Moaning Myrtle binnen kom zweeft ze gelijk voor mijn neus.
    'Ik zou er maar niet naar binnen gaan en ze wat privacy geven.' zeg ze grijnzend. 'Want het gaat er daar heet aan toe.' Lachend zweeft ze een andere kant op.
    'Wat?' Snel loop ik naar het wchokje waarvan de deur open staat.
    'Drac-...' Draco die zijn hand nog steeds op Eleanor's rug heeft kijkt naar me op.
    'Hm?' Hij had blijkbaar niet gehoord wat Myrtle zei, maar goed ook.
    'Hee, moet je niet naar de ziekenzaal?' vraag ik dan aan Eleanor.


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Eleanor Carmilla Blackwood.

    Sybil komt het toilethokje binnen gestormt en ik kijk op.
    'Hee, moet je niet naar de ziekenzaal?' vraagt ze maar ik schud vrijwel meteen zijn hoofd.
    'Nee, het gaat vast wel over...'
    Dan schudt Draco zijn hoofd en wrijft nog een keer over mijn rug. 'Jawel Eleanor, ik draag je wel als je wilt.'
    Mijn hoofd word opnieuw rood en ik stamel maar wat.
    'N-nee, dat hoeft e-echt niet, ik kan h-heus wel lopen..' weet ik uit te brengen.


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    Sybil Narcissa Malfoy

    'Wauw, Eleanor je doet echt opeens zo anders...' zeg ik. Wat zou er met haar aan de hand zijn? Ik weet niet alle stukjes te plaatsen, alleen dat ze opeens heel verlegen wordt met Draco in de buurt...
    'Misschien moet je dat maar doen, Draco. Kun je je, ahem, spierballen nog eens tonen.'
    'Wat?' Draco staat op en kijkt verontwaardigd, maar toch grijnzend aan.
    'Wat, wou je zeggen dat je...' Voordat ik mijn zin af kan maken duwt Draco me het wc-hokje uit en tilt hij me van de grond waarna hij me over zijn schoider werpt.
    'Wat dacht je daarvan, hm?' Hij geeft me een klap op mijn bovenbeen en ik blijf even stil over zijn schouder hangen.
    'Wil je nou zeggen dat ik dik ben?' Hij lacht en laat me dan weer op de grond glijden.


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Eleanor Carmilla Blackwood.

    Een beetje ongemakkelijk en nerveus blijf ik tegen de muur van het hokje leunen en kijk ik een beetje wazig naar Sybil en Draco.
    Ik gedraag me niet anders. Ten minste, dat hoop ik niet. Ik doe juist mijn uiterste best om normaal te blijven doen, dus het zou zonde van mijn moeite zijn als ze het alsnog door heeft. En bovendien zou het enorm gênant zijn...
    Ik kuch om aan te geven dat ik er ook nog ben en Draco's brede, zelfvoldane grijns veranderd in een ernstig gezicht.
    'Oh, ja...' mompelt hij en hij zwiept Sybil van zijn schouder af om haar voorzichtig op de grond terecht te zetten.


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    Sarah Lily Welsh

    Als Seamus aankomt lopen loop ik straal langs hem heen. In zijn gemompeld had ik nu geen zin. Ik loop langs de trappen naar de kerkers, draai me om en to naar buiten.
    'Hey Welsh!' Hoor ik. Zuchtend stop ik en draai ik me om. Het grijnzende geziht van Blase komt op me afgelopen. 'Kunnen wij ergens praten?'
    Ik knik en trek hem mee naar buiten. We lopen het pad af naar Hagrids huis en sluipen dan net iets over de grens van the dark Woods.
    'Wat wik je Blaise?' Snauw ik. Hij grijnst en duwt Me zacht tegen een boom aan. Het katje blaast en loopt een eindje weg.
    'Is dat nog niet duidelijk Sarah' fluistert hij in mijn oor. De rillingen lopen over mijn rug. Blaise en ik hadden vorig jaar een relatie. In het geheim natuurlijk. Zelfs Draco wist het niet. Blaise ha het uitgemaakt en nu stond hij weer met me te flirten. Ik duwde hem iets naar achter.
    'Nee het is niet duidelijk' mompel ik.
    'Eleanor wilt Draco dus ik neem jou dan maar weer' zegt Blaise alsof het niks is. Dan plant hij zijn warme lippen in mijn nek. De adem stokt in mijn keel. Ik wou dit niet, maar als ik me verzette dan vertelde hij aan iedereen dat ik een crush had op Draco. Hij was er sluw achtergekomen. Ik had gewoon geen keus.
    'Kom kom Welsh,' mompelde Blaise. 'Iets meer pit.'
    Ik hield mijn tranen in toen ik mijn lippen op de Zijne drukte. Ik hoopte zo erg dat dit jaar anders zou gaan. Helaas was ik weer bij begin af aan.


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    Sarah Lily Welsh

    Als Seamus aankomt lopen loop ik straal langs hem heen. In zijn gemompeld had ik nu geen zin. Ik loop langs de trappen naar de kerkers, draai me om en to naar buiten.
    'Hey Welsh!' Hoor ik. Zuchtend stop ik en draai ik me om. Het grijnzende geziht van Blase komt op me afgelopen. 'Kunnen wij ergens praten?'
    Ik knik en trek hem mee naar buiten. We lopen het pad af naar Hagrids huis en sluipen dan net iets over de grens van the dark Woods.
    'Wat wik je Blaise?' Snauw ik. Hij grijnst en duwt Me zacht tegen een boom aan. Het katje blaast en loopt een eindje weg.
    'Is dat nog niet duidelijk Sarah' fluistert hij in mijn oor. De rillingen lopen over mijn rug. Blaise en ik hadden vorig jaar een relatie. In het geheim natuurlijk. Zelfs Draco wist het niet. Blaise ha het uitgemaakt en nu stond hij weer met me te flirten. Ik duwde hem iets naar achter.
    'Nee het is niet duidelijk' mompel ik.
    'Eleanor wilt Draco dus ik neem jou dan maar weer' zegt Blaise alsof het niks is. Dan plant hij zijn warme lippen in mijn nek. De adem stokt in mijn keel. Ik wou dit niet, maar als ik me verzette dan vertelde hij aan iedereen dat ik een crush had op Draco. Hij was er sluw achtergekomen. Ik had gewoon geen keus.
    'Kom kom Welsh,' mompelde Blaise. 'Iets meer pit.'
    Ik hield mijn tranen in toen ik mijn lippen op de Zijne drukte. Ik hoopte zo erg dat dit jaar anders zou gaan. Helaas was ik weer bij begin af aan.


    TAMTAMTAAAAAAMMN ! Superhero coming ;)


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Ressurection schreef:
    (...)

    TAMTAMTAAAAAAMMN ! Superhero coming ;)


    [hahahaha]


    "Rebellion's are build on hope"

    [Wehehe, Blaise was voor Mikelle :( ;p]


    Reality's overrated.

    Hehehe sinds wanner vechten we om Blaise ipv Draco ? :p hahahahahahhahahaha


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Ressurection schreef:
    Hehehe sinds wanner vechten we om Blaise ipv Draco ? :p hahahahahahhahahaha


    [Sinds ik alles op alles ga zetten om Blaise op te laten rotten en Draco voor me te winnen 0.0 lol hahahaha]


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    OKEE MENSEN, HET IS EEN SPANNENDE STRIJD :3 MET ELEANOR AAN KOP VOOR DRACO, EN SARAH AAN KOP VOOR BLAISE :P


    'Hello Beautiful.' - Scabior.