• |RPG| • Everyone Loves Draco Malfoy • Rollentopic


    Het is het zesde jaar voor vele leerlingen van Hogwarts, zo ook voor Draco Malfoy. Het jaar waarin hij te maken krijgt met Voldemort, Death Eaters, The Dark Mark en zijn taak om Dumbledore te doden. Maar daarnaast gebeuren er ook een boel dingen met al zijn relaties. Opeens proberen erg veel mensen Draco te veroveren, of te behouden...

    Rollen:

    Draco's tweelingzus - Ressurection - Sybil Narcissa Malfoy
    Draco's beste vriendin - Porcelainn - Eleanor Carmilla Blackwood
    Pansy Parkinson - Dicapri
    Draco-obsessed meisje (2 rollen) -Porcelainn (Harper Green) - LizzLoveHell (Eleanor Green)
    Normaal meisje dat een crush op Draco heeft (3 rollen) - Noelle1111 (Sarah Lily Welsh)- MissMeXD (Rosalina Kleinhart) - Unchained (Audrey Felicia Cedergren)
    Erg knap nieuw meisje - Caleo - Mikelle Aura Rhine
    Draco hater - Kwijt - Eliza Meredith Wanderer

    NOTE:

    De zus en de beste vriendin van Draco zijn (beste) vriendinnen van elkaar (omdat zij degenen zijn de Draco proberen bij zich te houden). De andere relaties met elkaar zijn vrij in te vullen.

    Andere rollen (zoals Hermione, Blaise of Ginny) zijn niet beschikbaar !

    Draco wordt door iedereen bestuurt, wijk daarbij niet teveel af van zijn karakter (een klein beetje mag).


    RPG Regels:

    • OOC = met () - || - [] - {}
    • Algemeen Beschaafd Nederlands
    • De benamingen zijn in het Engels (Anderling= McGonagall, Perkamentus= Dumbledore enz. Als je niet weet hoe iemand in het Engels heet; Google Translate)
    • Geen personages van anderen besturen (enkel Draco Malfoy en andere JK Rowling personages)
    • Als je de hele tijd met 1 iemand praat, probeer dan ook eens iemand anders erbij te betrekken, anders leest niemand je posts meer
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan
    • Één rol p.p.
    • Niet gelijk al weer stoppen, bedenk of je wel echt tijd hebt om deze RPG te doen
    • Reserveringen blijven 24 uur staan (tenzij je aangeeft dat je niet binnen 24 uur kan reageren)
    • Zet de naam van je rol boven je post, zo blijft het overzichtelijk
    • Als 'Draco' met iemand in gesprek is of ergens is; houd er dan rekening mee dat hij niet zomaar ergens anders kan zijn.
    • ALLE JK Rowling characters (behalve Pansy Parkinson) zijn bestuurbaar door iedereen (denk daarbij ook aan de regel hierboven)
    • Minimaal 4 regels per post


    Rollentopic


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Caleo schreef:
    Mikelle Aura Rhine

    "Mooie armband heb je daar. Heeft hij een betekenis?" hoor ik Sybil vragen.
    Ik draai me verbaast om, maar laat het niet merken. "Een persoonlijke betekenis ja. En die gaat jou niks aan."
    Ik heb de armband van Ginny gekregen en omdat ik hoop dat niemand daar achter komt draag ik hem bijna nooit.
    "Want dingen zonder betekenis slaan nergens op, juist? Net als die kus met Draco. Ik vraag me af waarom je dat deed, heb je daar een antwoord op?"
    Ik haal glimlachend mijn schouders op.
    "Nah, ieder heeft zo zijn behoeften. Ik bedoel, jij kust toch ook je eigen broer? En ik hoop niet dat dat iets betekend?" pak ik haar terug.


    [BURN!!!]


    "Rebellion's are build on hope"

    [noelle1111--> VladiFerr]

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 22:52 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Sybil Narcissa Malfoy

    Ik glimlach zeer breed.
    'Het betekent weldegelijk wat. Dat betekent een broer en zus band die onbreekbaar is.' Ik leg de nadruk op het woord onbreekbaar. 'Maar aan het feit dat we broer en zus zijn betekent een klein kusje aan elkaar heel wat meer dan aan vreemden.' Ik grijns en ga tegen Draco een op de bank zitten die gelijk zijn armen om me heen slaat. Perfect.


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Mikelle Aura Rhine

    "Het betekent weldegelijk wat. Dat betekent een broer en zus band die onbreekbaar is. Maar aan het feit dat we broer en zus zijn betekent een klein kusje aan elkaar heel wat meer dan aan vreemden."
    Ik glimlach, dit soort conversatie's heb ik wel vaker. En eerlijk gezegd geniet ik er van. Ze weet niet wat ze zegt en tegen wie.
    "Och," zeg ik mijn nagels verveeld bekijkend. "Ik weet dat het niet normaal is, nooit en te nimmer dat ik mijn eigen broer als sexobject ga gebruiken," grinnik ik, niet dat ik een broer heb. Maar dat weet zij niet. "En wat maakt mij het uit dat jullie band onbreekbaar is?" ik spreek het woord onbreekbaar op een zeer sarcastische manier uit. "Ik weet zeker dat als ik hem het vraag Draco zo met me mee zou gaan." Ik richt me op Draco. "Is het niet?" vraag ik, overdreven met mijn ogen knipperend en daarna mijn haar verleidelijk achterover gooiend.
    Draco kijkt me met grote ogen aan. "Ja," zegt hij een beetje hees.


    Reality's overrated.

    VladiFerr schreef:
    (...)

    [BURN!!!]


    [Buth... Why?? XD]


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    (...)

    [Buth... Why?? XD]


    [Ach... ik vond het wel echt zo'n zin van burnigheid... Is dat een woord???]


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    (...)

    [Ach... ik vond het wel echt zo'n zin van burnigheid... Is dat een woord???]


    [Ik ken het in iedergeval niet? :-P
    Maar wat vond je dan zo BURN!!!? LOL]


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    (...)

    [Ik ken het in iedergeval niet? :-P
    Maar wat vond je dan zo BURN!!!? LOL]


    [dat met: "jij kust toch ook gewoon met je broer en ik hoop dat dat buks betekend]

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 16:14 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Sybil Narcissa Malfoy

    'Ho, ho, ho, meisje. Volgens mij gaat er iets niet helemaal goed in dat poppenhoofdje van je,' zeg ik.
    'Moet je ook nooit doen, je broer als sexobject gebruiken. En als je mij daarvan probeert te beschuldigen zeg ik twee dingen: Dan ken je het verschil tussen een kusje en een tongzoen niet, en het komt ook niet alleen van mijn kant. Wie van ons denk je dat hiermee begonnen is?' Ik begin zelfs harder en bozer te praten, hoe durft ze zo over dingen te praten waar ze niets van a weet?


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    VladiFerr schreef:
    (...)

    [Ach... ik vond het wel echt zo'n zin van burnigheid... Is dat een woord???]


    [ Ik vind dat dat een woord is ja ;p ]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    VladiFerr schreef:
    (...)

    [dat met: "jij kust toch ook gewoon met je broer en ik hoop dat dat buks betekend]


    [Haha XD je hebt gelijk...]


    Reality's overrated.

    Mikelle Aura Rhine

    "Ho, ho, ho, meisje. Volgens mij gaat er iets niet helemaal goed in dat poppenhoofdje van je. Moet je ook nooit doen, je broer als sexobject gebruiken. En als je mij daarvan probeert te beschuldigen zeg ik twee dingen: Dan ken je het verschil tussen een kusje en een tongzoen niet, en het komt ook niet alleen van mijn kant. Wie van ons denk je dat hiermee begonnen is?"
    Ik zet een stap in haar richting in begin te lachen, keihard in haar gezicht lach ik haar uit.
    "Ík," ik wijs met een sierlijke, draaiende beweging naar mijn gezicht. "Weet dat verschil príma. Maar weet nog niet zo zeker of het nou echt bij een simpel kusje is gebleven. En ik zei toch ook niet dat Draco onschuldig is?"
    Ik draai me om en doe een elastiekje om mijn haar, zodat het een hoge staard word. Dan loop ik heupwiegend weg.
    "Dag huppelkutje," roep ik over mijn schouder terwijl ik de leerlingenkamer uit ga.

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 17:13 ]


    Reality's overrated.

    Sybil Narcissa Malfoy

    'Alsjeblieft Sybil, hou je in.' zegt Draco gelijk maar ik schudt mijn hoofd. 'Die gaat te ver.' Ik pak mijn wand bij voorbaat -niet zeker wetend of ik hem nodig heb, want misschien geef ik haar wel een klap voor dat mondje waar ze op is gevallen- en ik loop achter haar aan.
    'Die ging te ver Rhine! Maak me niet uit voor dingen die jij bent!' Ik pak haar ruw bij haar schouder en draai haar om, naar me toe. Zonder er verder bij na te denken geef in haar met de vlakke hand een klap in haar gezicht, en daarna denk ik pas na. Die zet was misschien niet zo slim.
    'Jij weet niet half wat er aan de hand is tussen ons! Hoe durf je zo te oordelen zonder dat je ook maar iets weet! Ben je jaloers of zo?'


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Mikelle Aura Rhine

    Als Sybil me een klap in mijn gezicht geeft en: "Jij weet niet half wat er aan de hand is tussen ons! Hoe durf je zo te oordelen zonder dat je ook maar iets weet! Ben je jaloers of zo?"
    "Nee hoor Malfoy, grappig genoeg ben ik één van de meisjes die jou broer niet leuk vind. Wat dus zeldis, maar misschien val jij toch onder de andere groep? Wel eng, en absoluur ranzig, verliefd op je broer..."
    Ik grijns breed en geef haar keihard een stomp in haar maag om haar vervolgends op de grond te duwen.
    "Ik heb hier he-le-máál geen zin in," zeg ik terwijl ik me omdraai. En gewoon doorloop.
    Natuurlijk let ik onmerkelijk wel op dat er niemand achter me aan komt.

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 18:31 ]


    Reality's overrated.

    [TROLOLO]

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 19:47 ]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.