• |RPG| • Everyone Loves Draco Malfoy • Rollentopic


    Het is het zesde jaar voor vele leerlingen van Hogwarts, zo ook voor Draco Malfoy. Het jaar waarin hij te maken krijgt met Voldemort, Death Eaters, The Dark Mark en zijn taak om Dumbledore te doden. Maar daarnaast gebeuren er ook een boel dingen met al zijn relaties. Opeens proberen erg veel mensen Draco te veroveren, of te behouden...

    Rollen:

    Draco's tweelingzus - Ressurection - Sybil Narcissa Malfoy
    Draco's beste vriendin - Porcelainn - Eleanor Carmilla Blackwood
    Pansy Parkinson - Dicapri
    Draco-obsessed meisje (2 rollen) -Porcelainn (Harper Green) - LizzLoveHell (Eleanor Green)
    Normaal meisje dat een crush op Draco heeft (3 rollen) - Noelle1111 (Sarah Lily Welsh)- MissMeXD (Rosalina Kleinhart) - Unchained (Audrey Felicia Cedergren)
    Erg knap nieuw meisje - Caleo - Mikelle Aura Rhine
    Draco hater - Kwijt - Eliza Meredith Wanderer

    NOTE:

    De zus en de beste vriendin van Draco zijn (beste) vriendinnen van elkaar (omdat zij degenen zijn de Draco proberen bij zich te houden). De andere relaties met elkaar zijn vrij in te vullen.

    Andere rollen (zoals Hermione, Blaise of Ginny) zijn niet beschikbaar !

    Draco wordt door iedereen bestuurt, wijk daarbij niet teveel af van zijn karakter (een klein beetje mag).


    RPG Regels:

    • OOC = met () - || - [] - {}
    • Algemeen Beschaafd Nederlands
    • De benamingen zijn in het Engels (Anderling= McGonagall, Perkamentus= Dumbledore enz. Als je niet weet hoe iemand in het Engels heet; Google Translate)
    • Geen personages van anderen besturen (enkel Draco Malfoy en andere JK Rowling personages)
    • Als je de hele tijd met 1 iemand praat, probeer dan ook eens iemand anders erbij te betrekken, anders leest niemand je posts meer
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan
    • Één rol p.p.
    • Niet gelijk al weer stoppen, bedenk of je wel echt tijd hebt om deze RPG te doen
    • Reserveringen blijven 24 uur staan (tenzij je aangeeft dat je niet binnen 24 uur kan reageren)
    • Zet de naam van je rol boven je post, zo blijft het overzichtelijk
    • Als 'Draco' met iemand in gesprek is of ergens is; houd er dan rekening mee dat hij niet zomaar ergens anders kan zijn.
    • ALLE JK Rowling characters (behalve Pansy Parkinson) zijn bestuurbaar door iedereen (denk daarbij ook aan de regel hierboven)
    • Minimaal 4 regels per post


    Rollentopic


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    [mijn topics :)]


    "Rebellion's are build on hope"

    Sarah Lily Welsh

    Het was nu grote pauze en ik besloot maar eens naar buiten te gaan. Ik ging naar de uilenvleugel en keek of mijn lieve uiltje er al was. Nee nog geen spoor van haar. Ik loop weer naar buiten waar ik Seamus en Cho zie. Ik duik onmiddellijk weg. Mijn god ze zoende. Ik klom over de muur en liet me op de trappen daaronder zakken. Wat je allemaal wel niet voor je vrienden moest doen. Ik loop het kasteel weer in en ga in de richting van de kerkers. Ik wou er gewoon echt zeker van zijn dat Draco met Mikelle was. Ik sla mijn ogen neer. Als Draco met haar wou dan was dat zijn eigen zaak en ik draaide me weer om om naar de big hale te gaan voor mijn lunch. Plots zie ik een schim langs me lopen. Het is een katje.
    'Ah hallo poesje,' zeg ik zacht. 'Ben je verdwaald in dit slangenhol?'
    Ik til het poesje op en krab haar achter de oortjes zodat ze luid begint te spinnen. Ik loop weer omhoog en besluit maar eens bij Hagrid langs te gaan. Veel honger had ik toch niet echt en Hagrid vrolijke me altijd wel weer op. Met de poes onder mijn arm loop ik naar buiten en klop ik op de deur van Hagrid.


    "Rebellion's are build on hope"

    [Terima kasih! <3]


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    [En daar is mijn zinnige Mijn Topics berichtje]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    [Mijn topics]


    Reality's overrated.

    Mikelle Aura Rhine

    "Ik hoop dat je het niet erg vind dat iemand innig met zijn zus is, voor als je nog iemand zoals Draco ontmoet. Ik hoop trouwens ook dat je jezelf niet voor schut hebt gezet door te denken dat Draco je wil? Want een kusje betekent echt niets hoor, meisje. Anders was ik al wel hem getrouwd," zegt Sybil.
    Ik grijns breed.
    "Dat maakt me niet uit, en trouwens, ik denk dat zeker niet. Wie denk je wel niet dat ik ben? Zo'n geflipt obsessed meisje?"
    Ik haal een hand door mijn bruine haar en gooi mijn haar naar achteren. Ik speel kort met een lok, maar doe die dan ook achter mijn oor.


    Reality's overrated.

    Sybil Narcissa Malfoy

    'Ach, misschien lijk je er op.' glimlach ik. 'Maar als je er zo over denkt vraag ik je nu vriendelijk en met alle respect van mijn broer af te gaan en de leerlingenkamer waar je niet thuis hoort te verlaten. Je bent hier niet zo heel erg welkom.' zeg ik. Ik wou eigenlijk een bad gaan nemen tussen de les door, maar ik ben er liever zeker van dat deze dame die denkt dt ze populair is de Common Room verlaat, dus ik ga op de rand van de zetel zitten waar Goyle in zit en laat mijn blik op Mikelle rusten.


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    {Mijn topics }


    Tijd voor koffie.

    Eleanor Green

    Het is nu de éérste dag op Hogwarts, en ik heb alweer problemen.Hopelijk kan de quidditchselectie zaterdag me wat op vrolijken.In mijn eentje loop ik naar de Great Hall voor de lunch.Daar kom ik Margret Bull Mans tegen.Ik kijk haar kil aan.Het kan me niks schelen als ze me wat aan doen.'Wat moet je Bull Mans.'vraag ik zonder interesse.Ze bekijkt me van top tot teen,pakt dan haar wand en roept:'Paralitis!'Gelukkig val ik niet tegen de muur aan.Alleen val ik 5 meter verder op,op de grond.Ik sta meteen op en pak mijn wand, die ik ook op haar richt.'MEE KOMEN JULLIE TWEE NU!'roept een stem achter ons.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Sarah Lily Welsh

    Ik loop weer uit Hagrids huis en zwaai nog even. Met de kat onder mijn arm geklemd loop ik omhoog en ga ik over de brug naar binnen. Ik neem het portret van de eat lady.
    'Pan met jus' zeg ik als wachtwoord.
    'Lekker' zegt ze als gewoonlijk en ze doet haar deur open. Ik ga erdoor en kom aan in het trappenhuis. Dan hoor ik een vloek die word uitgesproken en een paar kinderen die gillen. Ik sprint van de ene trap naar de andere en zie dan Eleanor op de grond liggen. Ergens anders ligt Bullmans. Dan komt professor Lupin aangelopen.
    'MEEKOMEN JULLIE TWEE,' schreeuwt hij.
    'NU!'
    Ik kijk even naar mijn schoenen haal adem en pak dan mijn wand.
    Ik richt hem op een meter naast Bullmans. Ik wou haar niet echt wegblazen namelijk.
    'Bombardi Máxima' roep ik hard genoeg zodat Lupin kan zien dat ik het was. De vloer naast Bullmans ontploft waardoor ze een gil slaakt en valt. Lupin rent naar me toe, maar ik ren ook weg.
    'Juffrouw Welsh KOM HIER!' Roept hij, maar ik ben al drie trappen hoger. Ik hoor hem een spreuk roepen en opeens staat er een boeman voor me. Ik schrik en deins achteruit. De kat blaast zacht. De boeman veranderd en veranderd totdat hij stil komt te staan bij....
    Draco die dood is.
    Ik gil, ren terug naar beneden waar ik door Lupin word ontvangen. De boeman verdwijnt en ik word in de kraag gegrepen. Het plan was dat Eleanor nu weg had kunnen glippen. Ik keek naar haar plek of ze er nog stond.


    "Rebellion's are build on hope"

    Mikelle Aura Rhinep

    "Ach, misschien lijk je er op," zegt Sybil "Maar als je er zo over denkt vraag ik je nu vriendelijk en met alle respect van mijn broer af te gaan en de leerlingenkamer waar je niet thuis hoort te verlaten. Je bent hier niet zo heel erg welkom."
    Ik laat me van de schoot van Draco glijden en sta kop. Ik trek mijn rokje en topje weer recht.
    "Laat ik dat maar doen, dit gesprek gaat me toch," ik hou mijn hand voor mijn mond en gaap. "Vervelen."
    Ik draai me even om naar Draco. Ik zwaai chamant en glimlach lief en verleidelijk naar hem. "Dag Draco."
    Dan draai ik me om om de Common Room uit te lopen, onderweg als ik bijna de room uit ben valt de armband die om mijn pols hangt op de grond. Ik glimlach, ook al was het niet bedoeld mar het is perfect. Ik buk langzaam en pak de armband op, om dan als ik sta de armband weer om te doen. Ik weet zeker dat zo'n beetje de hele leerlingenkamer het gezien heeft. En dat is duidelijk want alle jongens staan te kijken alsof hun ogen spontaan uit hun kassen gaan ploppen.


    Reality's overrated.

    Sybil Narcissa Malfoy

    'Mooie armband heb je daar.' zeg ik grijnzend. 'Heeft hij een betekenis?' Ik strijk overduidelijk over de ring om mijn vinger. De Slytherin ring, die Draco ook draagt.
    'Want dingen zonder betekenis slaan nergens op, juist? Net als die kus met Draco.' Ik grijns.
    'Ik vraag me af waarom je dat deed, heb je daar een antwoord op?'


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    [Mijn topics]


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    Pansy Parkinson

    Eleanor komt plotseling naar buiten gestormd en rent totaal buiten zichzelf op mij af. Ze duwt haar toverstok fel tegen mijn keel en sist: 'Geen woord of je gaat eraan, ben ik duidelijk?!' Ik steek mijn handen in de lucht ter teken dat ik niks zal doen en trek mijn mond open om te antwoorden. 'Eleanor, jij, ik, zelfde schuitje. Bij mij ben je volkomen veilig.' Ik kijk naar Theodore die gek genoeg wit wegtrekt. Heel langzaam duw ik haar nog altijd priemende stok bij mijn keel vandaan. 'Waar is Blaise?' vraag ik rustig.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Mikelle Aura Rhine

    "Mooie armband heb je daar. Heeft hij een betekenis?" hoor ik Sybil vragen.
    Ik draai me verbaast om, maar laat het niet merken. "Een persoonlijke betekenis ja. En die gaat jou niks aan."
    Ik heb de armband van Ginny gekregen en omdat ik hoop dat niemand daar achter komt draag ik hem bijna nooit.
    "Want dingen zonder betekenis slaan nergens op, juist? Net als die kus met Draco. Ik vraag me af waarom je dat deed, heb je daar een antwoord op?"
    Ik haal glimlachend mijn schouders op.
    "Nah, ieder heeft zo zijn behoeften. Ik bedoel, jij kust toch ook je eigen broer? En ik hoop niet dat dat iets betekend?" pak ik haar terug.


    Reality's overrated.