• |RPG| • Everyone Loves Draco Malfoy • Rollentopic


    Het is het zesde jaar voor vele leerlingen van Hogwarts, zo ook voor Draco Malfoy. Het jaar waarin hij te maken krijgt met Voldemort, Death Eaters, The Dark Mark en zijn taak om Dumbledore te doden. Maar daarnaast gebeuren er ook een boel dingen met al zijn relaties. Opeens proberen erg veel mensen Draco te veroveren, of te behouden...

    Rollen:

    Draco's tweelingzus - Ressurection - Sybil Narcissa Malfoy
    Draco's beste vriendin - Porcelainn - Eleanor Carmilla Blackwood
    Pansy Parkinson - Dicapri
    Draco-obsessed meisje (2 rollen) -Porcelainn (Harper Green) - LizzLoveHell (Eleanor Green)
    Normaal meisje dat een crush op Draco heeft (3 rollen) - Noelle1111 (Sarah Lily Welsh)- MissMeXD (Rosalina Kleinhart) - Unchained (Audrey Felicia Cedergren)
    Erg knap nieuw meisje - Caleo - Mikelle Aura Rhine
    Draco hater - Kwijt - Eliza Meredith Wanderer

    NOTE:

    De zus en de beste vriendin van Draco zijn (beste) vriendinnen van elkaar (omdat zij degenen zijn de Draco proberen bij zich te houden). De andere relaties met elkaar zijn vrij in te vullen.

    Andere rollen (zoals Hermione, Blaise of Ginny) zijn niet beschikbaar !

    Draco wordt door iedereen bestuurt, wijk daarbij niet teveel af van zijn karakter (een klein beetje mag).


    RPG Regels:

    • OOC = met () - || - [] - {}
    • Algemeen Beschaafd Nederlands
    • De benamingen zijn in het Engels (Anderling= McGonagall, Perkamentus= Dumbledore enz. Als je niet weet hoe iemand in het Engels heet; Google Translate)
    • Geen personages van anderen besturen (enkel Draco Malfoy en andere JK Rowling personages)
    • Als je de hele tijd met 1 iemand praat, probeer dan ook eens iemand anders erbij te betrekken, anders leest niemand je posts meer
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan
    • Één rol p.p.
    • Niet gelijk al weer stoppen, bedenk of je wel echt tijd hebt om deze RPG te doen
    • Reserveringen blijven 24 uur staan (tenzij je aangeeft dat je niet binnen 24 uur kan reageren)
    • Zet de naam van je rol boven je post, zo blijft het overzichtelijk
    • Als 'Draco' met iemand in gesprek is of ergens is; houd er dan rekening mee dat hij niet zomaar ergens anders kan zijn.
    • ALLE JK Rowling characters (behalve Pansy Parkinson) zijn bestuurbaar door iedereen (denk daarbij ook aan de regel hierboven)
    • Minimaal 4 regels per post


    Rollentopic


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    HELL YEAH, LIKE A DREAM COMING TRUE.


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    Whaha. Wacht maar..
    Sarah heeft een affaire met Blaise. Maar ze wil Draco het liefst. En onthoud mensen. Ravenclaw staat beken om zijn slimheid :)


    "Rebellion's are build on hope"

    Goshie, there goes Sarah. Eigenlijk is Blaise evht een mongool, Sarah kan hem ook gewoon chanteren :p


    IK ZIT NU IN ZIGGO DOME MET BEYONCÉ ! (:


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Haha, maar Mikelle heeft ook een affaire met Blaise. Oh en ook met Ginny en weet ik veel met wie allemaal nog meer... Maar uiteindelijk eindigt ze denk ik toch met Blaise want tja. Ik kan nu ook net als iedereen met Mikelle op Draco 'afduiken' maar af en toe een beetje zegmaar vind ik genoeg... ;p


    Reality's overrated.

    Tenzij Blaise Sarah leuker vind hihi :P


    "Rebellion's are build on hope"

    PAMPAMPAAAAAMMM ik zit in de file om 12 uu s 'nachts :p


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Haha, dat is het nadeel aan zo'n RPG. Ineens kan een ander je 'personages' inpikken zegmaar...


    Reality's overrated.

    Achja, dat is bij deze eigenlijk wel de bedoeling :p niet alleen Draco maar ook anderen...


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    [Lolll ik zit soort van op Ressurection's post te wachten zodat ik zelf ook verder kan :3]


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    Porcelainn schreef:
    [Lolll ik zit soort van op Ressurection's post te wachten zodat ik zelf ook verder kan :3]


    Ik wacht al twee weken op Kwijt :X maar ze reageert niet.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Dat snap ik ook wel ;)


    Reality's overrated.

    Hahahaha ohjaa ik zal dr 1 maken : D


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Sybil Narcissa Malfoy

    'Oh ja.' zegt Draco nadat Eleanor eenmaal gekucht heeft. Hij zet me met een zwiep terug op de grond en daarna maak ik voor de lol een groet zoals muggle- turnsters dat doen.
    'Misschien heb je wat frisse lucht nodig...' zeg ik daarna. Draco wisselt zijn blik even van Eleanor naar mij.
    'Ze heeft gelijk, Eleanor. Kom.' Draco slaat zijn armen om haar benen net onder haar billen en tilt haar dan van de grond.
    'Off we go.'


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Eleanor Carmilla Blackwood.

    Ik kijk nog een keer gauw naar Sybil en sla dan mijn armen om Draco's nek. Geweldig dit, ik vind het al moeilijk genoeg om niet te laten merken hoe ik verliefd op hem ben geworden afgelopen zomer, maar dit maakt het nog veel moeilijker.
    Met een diepe zucht laat ik me door de gangen, via de Entrance Hall naar het Lake dragen. Hij doet het zonder een woord te zeggen, en blijkbaar ook zonder enige moeite, want we zijn er al binnen een paar minuten, en ik zou toch echt zeggen dat het niet zo makkelijk is om mij die hele weg te dragen.


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    Wow, hoe raar moet dat zijn, Draco die een 'muggle-turstergroet' doet... ;p (Ik zat op turnen, dus weet wat voor soort groet het is, ook al verschilt dat nog wel eens een klein beetje...)

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 22:22 ]


    Reality's overrated.