• Ik heb/had een goeie vriendin, en toen we op school waren -ik zit nu niet meer op school- deed ze altijd haar hand op mijn bovenrug/schouderblad. En dan schud ik die van me af. Maar dan doet ze het weer. (cat) En nu heeft ze een hartje in haar msn naam staan, en vraagt ze steeds of ik wil afspreken en dan zeg ik: "Moet ik ff kijken wanneer ik kan." En dan zei gelijk "Ah, kan vast wel." daar weet zij dus helemaal niks vanaf, wanneer en wat ik wel kan. En loopt ze steeds door te zeuren op msn en toen ging ze offline dus heb ik d'r maar geblokt omdat ze vreselijk irritant is/was. En nu heeft ze zo'n hangend roosje in haar msn '(W)' like iel. Ik heb echt geen zin meer om met haar af te spreken, want ik mag niet eens normaal naar beneden van haar of zij gelijk; "wat ga je doen?" en dan ik "naar beneden." en dan zij "nee." Junge ik ben haar echt zat.


    En dat moest ik ff kwijt. ;x


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Huh, dat is wel erg vreemd. Je mag van haar niet naar beneden? Die claimt je dan wel heel erg. ;o Vraag gewoon aan haar waarom ze zo doet? Anders heb ik ook geen idee, haha. (:

    Ecstasy schreef:
    Huh, dat is wel erg vreemd. Je mag van haar niet naar beneden? Die claimt je dan wel heel erg. ;o Vraag gewoon aan haar waarom ze zo doet? Anders heb ik ook geen idee, haha. (:


    Ze claimt heel erg.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    als je haar blokt kom je er nooit achter.(cat)
    vraag gewoon aan haar wat haar prbleem is ofzo ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cannibal schreef:
    als je haar blokt kom je er nooit achter.(cat)
    vraag gewoon aan haar wat haar prbleem is ofzo ;o


    Zij werd boos, en ik wou er niet op ingaan dus heb ik haar maar geblokt. Ze werd boos omdat ik niet wist wanneer ik kon.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Oké dan...Ik zou ook geen contact meer willen met zo iemand.
    Mss is ze hartstikke bang dat ze jouw gaat verliezen als vriendin, en doet ze daarom zo... En beseft ze niet dat ze jou eigenlijk van haar afduwt?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Nu ben ik ook lesbie junge, ik leg ook altijd mijn hand op de schouder van mijn bf hahah x3.


    SLOAN.

    wtf ._.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Hahah, dom mens dat ze dan is. Ik heb al een hekel aan aanbidders laat staan aan aanbidsters. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Hahah, dom mens dat ze dan is. Ik heb al een hekel aan aanbidders laat staan aan aanbidsters. (cat)


    Met jou kan ik praten haha.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Meh, misschien is ze gewoon onzeker?


    SLOAN.

    Weet je.. Als ze echt lesbisch is, hoef je haar echt niet weg te duwen.. Zij kan er ook niet aan doen. Vraag het haar gewoon, en zeg haar dat je niet graag hebt dat ze je zo pusht.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Creep.
    Ik zou haar ook hebben geblokt. Gewoon negeren lijkt me...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Cuidador schreef:
    Meh, misschien is ze gewoon onzeker?


    I donno. Maar ze is gewoon irritant aan het worden. En toen ik geen contact met haar had werd er hier ook steeds opgebeld met onbekend nummer en weer opgehangen. En mijn mams dacht al dat zij dat was. ;x


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Omg ja ik had dat ook bij een "vriendin" ;s
    echt heel irritant
    zat ze opeens met haar hand bij mijn buik
    ik zo wat doe je
    "ja er zit een haar op je shirt ik haal hem wel even weg""
    Like, gatverdamme? ;s


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    ElLieno schreef:
    (...)

    Met jou kan ik praten haha.

    Haha. :Y) Ik snap echt helemaal wat je bedoelt ik ken ook zo'n iemand. (cat) En die haar moeder is ook lesbisch en ja zij lijkt ook wel lesbisch in dingen die ze doet enzo, altijd aan je zitten en je aanstaren.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.