• |RPG| • Everyone Loves Draco Malfoy • Rollentopic


    Het is het zesde jaar voor vele leerlingen van Hogwarts, zo ook voor Draco Malfoy. Het jaar waarin hij te maken krijgt met Voldemort, Death Eaters, The Dark Mark en zijn taak om Dumbledore te doden. Maar daarnaast gebeuren er ook een boel dingen met al zijn relaties. Opeens proberen erg veel mensen Draco te veroveren, of te behouden...

    Rollen:

    Draco's tweelingzus - Ressurection - Sybil Narcissa Malfoy
    Draco's beste vriendin - Porcelainn - Eleanor Carmilla Blackwood
    Pansy Parkinson - Dicapri
    Draco-obsessed meisje (2 rollen) -Porcelainn (Harper Green) - LizzLoveHell (Eleanor Green)
    Normaal meisje dat een crush op Draco heeft (3 rollen) - Noelle1111 (Sarah Lily Welsh)- MissMeXD (Rosalina Kleinhart) - Unchained (Audrey Felicia Cedergren)
    Erg knap nieuw meisje - Caleo - Mikelle Aura Rhine
    Draco hater - Kwijt - Eliza Meredith Wanderer

    NOTE:

    De zus en de beste vriendin van Draco zijn (beste) vriendinnen van elkaar (omdat zij degenen zijn de Draco proberen bij zich te houden). De andere relaties met elkaar zijn vrij in te vullen.

    Andere rollen (zoals Hermione, Blaise of Ginny) zijn niet beschikbaar !

    Draco wordt door iedereen bestuurt, wijk daarbij niet teveel af van zijn karakter (een klein beetje mag).


    RPG Regels:

    • OOC = met () - || - [] - {}
    • Algemeen Beschaafd Nederlands
    • De benamingen zijn in het Engels (Anderling= McGonagall, Perkamentus= Dumbledore enz. Als je niet weet hoe iemand in het Engels heet; Google Translate)
    • Geen personages van anderen besturen (enkel Draco Malfoy en andere JK Rowling personages)
    • Als je de hele tijd met 1 iemand praat, probeer dan ook eens iemand anders erbij te betrekken, anders leest niemand je posts meer
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan
    • Één rol p.p.
    • Niet gelijk al weer stoppen, bedenk of je wel echt tijd hebt om deze RPG te doen
    • Reserveringen blijven 24 uur staan (tenzij je aangeeft dat je niet binnen 24 uur kan reageren)
    • Zet de naam van je rol boven je post, zo blijft het overzichtelijk
    • Als 'Draco' met iemand in gesprek is of ergens is; houd er dan rekening mee dat hij niet zomaar ergens anders kan zijn.
    • ALLE JK Rowling characters (behalve Pansy Parkinson) zijn bestuurbaar door iedereen (denk daarbij ook aan de regel hierboven)
    • Minimaal 4 regels per post


    Rollentopic


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    [@Ressurection: Hey, dat is niet leuk (huil), om Draco er bij te betrekken (Dat hij Mikelle vervloekt.). Op deze manier heb ik, en nog een paar anderen, nooit een kans om zeg maar een beetje in te spelen... Trouwens, Mikelle was al weg... Als meerdere keren... Maar dit keer dus echt. (De discussie duurde wel heel lang of zo. Geen idee............)]


    Reality's overrated.

    Leviosae schreef:
    Pansy Parkinson

    Eleanor komt plotseling naar buiten gestormd en rent totaal buiten zichzelf op mij af. Ze duwt haar toverstok fel tegen mijn keel en sist: 'Geen woord of je gaat eraan, ben ik duidelijk?!' Ik steek mijn handen in de lucht ter teken dat ik niks zal doen en trek mijn mond open om te antwoorden. 'Eleanor, jij, ik, zelfde schuitje. Bij mij ben je volkomen veilig.' Ik kijk naar Theodore die gek genoeg wit wegtrekt. Heel langzaam duw ik haar nog altijd priemende stok bij mijn keel vandaan. 'Waar is Blaise?' vraag ik rustig.


    Eleanor Carmilla Blackwood.

    Ik kan eindelijk weer normaal antwoorden als Pansy dat zegt en ik haal opgelucht adem. Jeez, was ik toch even bang dat ik in de problemen zat. Ik wijs met mijn toverstok de girls dorm in.
    'Hij zit nog daarbinnen,' zeg ik, en ik doe alsof ik niet zie hoe Theodore kijkt. Ik vind hem ook al zo'n rare snuiter. Snel stop ik mijn toverstok weer weg.


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    {Kan Eliza inspringen?}


    Tijd voor koffie.

    Caleo schreef:
    [@Ressurection: Hey, dat is niet leuk (huil), om Draco er bij te betrekken (Dat hij Mikelle vervloekt.). Op deze manier heb ik, en nog een paar anderen, nooit een kans om zeg maar een beetje in te spelen... Trouwens, Mikelle was al weg... Als meerdere keren... Maar dit keer dus echt. (De discussie duurde wel heel lang of zo. Geen idee............)]


    [Sorryy ;p dus watnu ? ;s]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Caleo schreef:
    [@Ressurection: Hey, dat is niet leuk (huil), om Draco er bij te betrekken (Dat hij Mikelle vervloekt.). Op deze manier heb ik, en nog een paar anderen, nooit een kans om zeg maar een beetje in te spelen... Trouwens, Mikelle was al weg... Als meerdere keren... Maar dit keer dus echt. (De discussie duurde wel heel lang of zo. Geen idee............)]


    [Ik verwijder hem wel en doe wat anders (:]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    {... Waar kan ik inspringen?}


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    {... Waar kan ik inspringen?}


    [Lemme seee, wacht eerst ff mijn post maken dan kijk ik wel (:]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Pansy Parkinson

    'Hij zit nog daarbinnen' zegt Eleanor. Ik knik maar voor dat ik ook maar één voet kan verplaatsen om naar Blaise te gaan hoor ik een luid geruzie vanuit de Common Room. Zonder aarzelen ren in terug en meteen valt mijn oog op Sybil die aan het bekvechten is met Mikelle; de Slettensnul.
    Ik zie hoe Sybil Mikelle een klap verkoopt en ik zie hoe zij vervolgens Sybil een harde stomp in haar maag geeft.
    Mikelle wil weg lopen maar nog net voordat ze verdwijnt tussen de muur springt Draco op en rent hij richting zijn slagtoffer.
    'Die gaat te ver!' roept hij. 'Rictussempra!' 'Zo praat je niet over mijn zus, hoor je?' sist hij, maar wel luidt. 'Jij weet niets, en dat had ik iets eerder mogen inzien.' Ik zie hoe hij nu hij de kans heeft weer een blik op haar inkijk werpt, typisch hij hé? Hij kijkt haar dan weer minachtend aan.
    'En hoe durf je zo over ons te praten? Dat doe jij nooit meer, of slechte dingen zullen met je gebeuren.' Daarna trapt hij nog nonchalant tegen haar aan en werpt haar een duivelse blik toe. 'Jij ben echt gek' hoor ik hem nog snauwen. Ik ren naar Sybil toe en help haar overeind. 'Gaat het wel?' vraag ik. Draco handelt Mikelle verder wel af, daar maak ik me geen zorgen meer om. Maar Sybil ziet wit, binnen de korste keren breekt de chaos los en is iedereen in rep en roer. waarschijnlijk duurt het niet lang voordat de hele school het weet. 'We krijgen haar wel' beloof ik Sybil.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Mikelle wil weg lopen maar nog net voordat ze verdwijnt tussen de muur springt Draco op en rent hij richting zijn slagtoffer.


    [@Caleo hopelijk is het zo opgelost.^]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    [IK NIET MEER SNAP AAHHHH :P]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Leviosae schreef:
    (...)

    [@Caleo hopelijk is het zo opgelost.^]


    [Ressurection heeft het stukje weggedaan dus, tja. Jij moet je stukje ook aanpassen...]


    Reality's overrated.

    [K dan, helderheid ;p Ik maak ff een nieuwe post]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Caleo schreef:
    (...)

    [Ressurection heeft het stukje weggedaan dus, tja. Jij moet je stukje ook aanpassen...]


    [Oh damn, nou ik wacht wel op Ressurection dan.]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Sybil Narcissa Malfoy

    En dan hoor ik een bekend, maar op dit moment bloedirritant gekuch. Ik krabbel overeind en kijkt recht in het gezicht van Professor Lupin. Hij glimlacht sarcastisch.
    'En kom maar weer mee, Sybil.' zegt hij geamuseerd.
    'Wat?' roep ik verontwaardigd. 'Zij! Dat wijf!' Ik ren op Mikelle af maar voordat ik me op haar kan storten en haar naar de grond kan drukken pakt Lupin me vast en trekt me terug naar achteren. Even stribbel ik nog tegen maar dan zie ik in dat dat geen zin heeft omdat Lupin te sterk is en ik draai me naar hem toe.
    'Waarom denk je dat ik op de grond lag?' vraag ik. 'Hmm, dat is inderdaad vreemd.' geeft Lupin toe.
    'Als je moe bent ga je in je bed liggen, niet op de grond.'
    'Hallo!' roep ik. 'Je moet dat wijf hebben!'


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Eliza Meredith Wanderer
    Er is absoluut iets aan hand met Draco. Sowieso loopt hij niet meer de school door alsof alles van hem is, en ik zie hem dan ook nauwelijks meer door de gangen lopen. Ook lijkt hij deppresiever dan normaal. Ik schud mijn hoofd. Ook al heb ik een enorme hekel aan hem, hij houdt me wel bezig. Ik merk dat ik nog in de kerkers sta, al zijn de lessen allang afgelopen. Een kort gesprek met Slakhoorn was hiervan de oorzaak. Ik zie ineens een eerstejaars uit de uitgang van de Slytherin Common Room rennen, en achter haar volgt een tweedejaars. Langzaam nader ik de ingang, als er ineens een derdejaars langs me schiet.vik zie mijn kans. Nog voor de ingang gesloten is, sta ik in de Slytherin Common Room. Wat heb ik gedaan? Alles wat hier met me wordt gedaan, is legaal. Ik keer me om, maar de uitgang is alweer verzegeld. Ik zal moeten wachten. Ik loop heen en weer, maar loop dan iets meer naar binnen, en verstop me achter de dichtsbijzijnde pilaar.


    Tijd voor koffie.