• |RPG| • Everyone Loves Draco Malfoy • Rollentopic


    Het is het zesde jaar voor vele leerlingen van Hogwarts, zo ook voor Draco Malfoy. Het jaar waarin hij te maken krijgt met Voldemort, Death Eaters, The Dark Mark en zijn taak om Dumbledore te doden. Maar daarnaast gebeuren er ook een boel dingen met al zijn relaties. Opeens proberen erg veel mensen Draco te veroveren, of te behouden...

    Rollen:

    Draco's tweelingzus - Ressurection - Sybil Narcissa Malfoy
    Draco's beste vriendin - Porcelainn - Eleanor Carmilla Blackwood
    Pansy Parkinson - Dicapri
    Draco-obsessed meisje (2 rollen) -Porcelainn (Harper Green) - LizzLoveHell (Eleanor Green)
    Normaal meisje dat een crush op Draco heeft (3 rollen) - Noelle1111 (Sarah Lily Welsh)- MissMeXD (Rosalina Kleinhart) - Unchained (Audrey Felicia Cedergren)
    Erg knap nieuw meisje - Caleo - Mikelle Aura Rhine
    Draco hater - Kwijt - Eliza Meredith Wanderer

    NOTE:

    De zus en de beste vriendin van Draco zijn (beste) vriendinnen van elkaar (omdat zij degenen zijn de Draco proberen bij zich te houden). De andere relaties met elkaar zijn vrij in te vullen.

    Andere rollen (zoals Hermione, Blaise of Ginny) zijn niet beschikbaar !

    Draco wordt door iedereen bestuurt, wijk daarbij niet teveel af van zijn karakter (een klein beetje mag).


    RPG Regels:

    • OOC = met () - || - [] - {}
    • Algemeen Beschaafd Nederlands
    • De benamingen zijn in het Engels (Anderling= McGonagall, Perkamentus= Dumbledore enz. Als je niet weet hoe iemand in het Engels heet; Google Translate)
    • Geen personages van anderen besturen (enkel Draco Malfoy en andere JK Rowling personages)
    • Als je de hele tijd met 1 iemand praat, probeer dan ook eens iemand anders erbij te betrekken, anders leest niemand je posts meer
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan
    • Één rol p.p.
    • Niet gelijk al weer stoppen, bedenk of je wel echt tijd hebt om deze RPG te doen
    • Reserveringen blijven 24 uur staan (tenzij je aangeeft dat je niet binnen 24 uur kan reageren)
    • Zet de naam van je rol boven je post, zo blijft het overzichtelijk
    • Als 'Draco' met iemand in gesprek is of ergens is; houd er dan rekening mee dat hij niet zomaar ergens anders kan zijn.
    • ALLE JK Rowling characters (behalve Pansy Parkinson) zijn bestuurbaar door iedereen (denk daarbij ook aan de regel hierboven)
    • Minimaal 4 regels per post


    Rollentopic


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Sybil Narcissa Malfoy

    Heel voorzichtig zet Draco Eleanor weer neer en ik ga dicht aan het water staan, doe dan mijn footies uit en poedel met mijn voeten wat in het water.
    'Wauw, het is echt nog lekker warm,' zeg ik. 'Als de lucht niet zo koud was zou ik zo gaan zwemmen.'
    'Kom dan.' zegt Draco opeens en hij tilt me op dezelfde manier op als hij dat bij Eleanor deed waarna hij me in het water wil gooien, maar ik begin wild te spartelen.
    'Draco, nee! Stop, vieze, vieze, vuile... Draco!' Door mijn gespartel moet Draco lachend door zijn knieën zakken om niet om te vallen en nadat ik weer naar mijn gevoel veilig ben richt ik me tot Eleanor.
    'Is dit beter? Frisse lucht?'


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Eleanor Carmilla Blackwood.

    Ik lig achterover in het gras en laat de twee voor wat ze zijn. Met mijn ogen dicht geniet ik van het waterige zonnetje en het duurt even voordat ik doorheb dat Sybil het tegen mij heeft.
    'Is dit beter? Frisse lucht?' vraagt ze. Ik open één oog en kijk haar aan, waarna ik mijn schouders omhoog haal. 'Ik denk het,' antwoord ik zachtjes. Ik doe mijn ogen weer dicht en zucht.


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    [Sorry, ik reageer binnenkort weer.]


    Reality's overrated.

    [Als deze RPG zo dood blijft als 'ie is, word het niet echt moeilijk voor mij om Draco te krijgen. :3 ]


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    [ahaha but Sarah is still there]


    "Rebellion's are build on hope"

    [dates Draco and marries him and has 394 children with him the end]


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    [ahaha. Maar wie gaat er weer eens iets schrijven?]


    "Rebellion's are build on hope"

    [I guess that should be you, my dearest VladiFerr.

    'Cause I don't really know what to do...]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    [Nou, my dearest Sybil, ik zat nog steeds met jou en Dray bij het meer, dus op zich zou jij ook weer wat kunnen schrijven =p]


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    Porcelainn schreef:
    [Nou, my dearest Sybil, ik zat nog steeds met jou en Dray bij het meer, dus op zich zou jij ook weer wat kunnen schrijven =p]



    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Eleanor Green

    Als ik buiten loop zie ik Sybil en Eleanor Blackwood.Ik kan die meiden niet uit staan.Geen idee waarom.Oja omdat ze Slytherins zijn.Was ik even vergeten.

    Sorry dat ik er zolang niet was,maar ik was
    bezig met mijn story's


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Deze rpg is dood :p)


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    [Ik maak hem weer levend............ Hoop ik. I'll try.]

    Eleanor Carmilla Blackwood.

    Na een tijdje kan ik weer normaal overeind zitten zonder misselijk te worden, en ik kijk een paar minuten naar Draco. Hij heeft niet door dat ik naar hem kijk, maar dat is eigenlijk wel beter zo. Een lichte glimlach siert mijn gezicht, maar ik draai mijn hoofd snel weg als ik Sybil mijn kant op zie kijken.
    Ik haal diep adem en kijk mijn beste vriendin recht aan.
    'Sybil, wil je even een stukje met me gaan lopen?'
    Ik zie Draco een verbaasd gezicht trekken en met mijn mooiste glimlach kijk ik hem aan.
    'We zijn zo weer terug hoor, beloofd.'
    Hij knikt, en ik pak Sybil's hand vast. 'Kom.'
    Ik trek haar mee om langs het meer te gaan wandelen.


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    [Dinges -Kwijt- is volgens mij deze RPG vergeten ik wil best verder maar dan moet ik dat stukje van mij veranderen.]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    [Sorry dat ik zo lang niet reageerde! Alleen ik heb gwn veel om te leren]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded