• |RPG| • Everyone Loves Draco Malfoy • Rollentopic


    Het is het zesde jaar voor vele leerlingen van Hogwarts, zo ook voor Draco Malfoy. Het jaar waarin hij te maken krijgt met Voldemort, Death Eaters, The Dark Mark en zijn taak om Dumbledore te doden. Maar daarnaast gebeuren er ook een boel dingen met al zijn relaties. Opeens proberen erg veel mensen Draco te veroveren, of te behouden...

    Rollen:

    Draco's tweelingzus - Ressurection - Sybil Narcissa Malfoy
    Draco's beste vriendin - Porcelainn - Eleanor Carmilla Blackwood
    Pansy Parkinson - Dicapri
    Draco-obsessed meisje (2 rollen) -Porcelainn (Harper Green) - LizzLoveHell (Eleanor Green)
    Normaal meisje dat een crush op Draco heeft (3 rollen) - Noelle1111 (Sarah Lily Welsh)- MissMeXD (Rosalina Kleinhart) - Unchained (Audrey Felicia Cedergren)
    Erg knap nieuw meisje - Caleo - Mikelle Aura Rhine
    Draco hater - Kwijt - Eliza Meredith Wanderer

    NOTE:

    De zus en de beste vriendin van Draco zijn (beste) vriendinnen van elkaar (omdat zij degenen zijn de Draco proberen bij zich te houden). De andere relaties met elkaar zijn vrij in te vullen.

    Andere rollen (zoals Hermione, Blaise of Ginny) zijn niet beschikbaar !

    Draco wordt door iedereen bestuurt, wijk daarbij niet teveel af van zijn karakter (een klein beetje mag).


    RPG Regels:

    • OOC = met () - || - [] - {}
    • Algemeen Beschaafd Nederlands
    • De benamingen zijn in het Engels (Anderling= McGonagall, Perkamentus= Dumbledore enz. Als je niet weet hoe iemand in het Engels heet; Google Translate)
    • Geen personages van anderen besturen (enkel Draco Malfoy en andere JK Rowling personages)
    • Als je de hele tijd met 1 iemand praat, probeer dan ook eens iemand anders erbij te betrekken, anders leest niemand je posts meer
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan
    • Één rol p.p.
    • Niet gelijk al weer stoppen, bedenk of je wel echt tijd hebt om deze RPG te doen
    • Reserveringen blijven 24 uur staan (tenzij je aangeeft dat je niet binnen 24 uur kan reageren)
    • Zet de naam van je rol boven je post, zo blijft het overzichtelijk
    • Als 'Draco' met iemand in gesprek is of ergens is; houd er dan rekening mee dat hij niet zomaar ergens anders kan zijn.
    • ALLE JK Rowling characters (behalve Pansy Parkinson) zijn bestuurbaar door iedereen (denk daarbij ook aan de regel hierboven)
    • Minimaal 4 regels per post


    Rollentopic


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    [Wow das wel ff anders]

    Pansy Parkinson

    'Hij zit nog daarbinnen' zegt Eleanor. Ik knik maar voor dat ik ook maar één voet kan verplaatsen om naar Blaise te gaan hoor ik een luid geruzie vanuit de Common Room. Zonder aarzelen ren in terug en meteen valt mijn oog op Sybil die aan het bekvechten is met Mikelle; de Slettensnul.
    Ik zie hoe Sybil Mikelle een klap verkoopt en ik zie hoe zij vervolgens Sybil een harde stomp in haar maag geeft.
    Mikelle loopt weg en Lupin komt aangelopen, kalm en rustig. 'En kom maar weer mee, Sybil.' zegt hij geamuseerd.
    'Wat?' roept Sybil verontwaardigd. 'Zij! Dat wijf!' ze rent richting Mikelle af maar Lupin grijpt haar vast en trekt haar terug naar achteren.
    'Waarom denk je dat ik op de grond lag?' sist Sybil. 'Hmm, dat is inderdaad vreemd.' geeft Lupin toe.
    'Als je moe bent ga je in je bed liggen, niet op de grond.'
    'Hallo!' 'Je moet dat wijf hebben!' ze wijst kwaad naar Mikelle.
    Ik wil me er mee bemoeien maar een blik van Draco vertelt me dat ik dat beter niet kan doen.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    [Ik reageer zo ff, maar ik moet nu weg.]


    Reality's overrated.

    Eliza Meredith Wanderer
    Ik zie Sybil weer meegenomen worden door Lupin, en ik vraag me af wat er is. Ik hoor ze verscheidene dingen roepen, maar ik kan me er geen wijs uitmaken. Ik wil een paar stapjes naar voren doen, maar ik ken de omgeving niet, en struikel over de vouw van het groene tapijt. Ik kom terecht op mijn elleboog, maar net hard en draai me op mijn buik om op te staan. Ik kijk naar links, heeft iemand me gezien? Links is niemand. Ik kijk rechts en zie een paar voeten. Ik kijk omhoog, en recht in de ogen van Pansy Parkinson.


    Tijd voor koffie.

    [niemand reageert op Sarah(huil)]


    "Rebellion's are build on hope"

    Eleanor Carmilla Blackwood.

    Terwijl Pansy en Theodore terug de common room in lopen door het geluid van twee harde vrouwenstemmen, stamp ik terug de dormitory in. Blaise zit nog steeds waar ik hem heb achtergelaten en ergens vind ik dat best grappig.
    'Luister,' zeg ik terwijl ik op mijn bed ga zitten en de jas van mijn schouders laat zakken. Zijn ogen zijn groot en geïnteresseerd.
    'Misschien ben ik verliefd op hem, misschien niet. Maar dat gaat jou eigenlijk niks aan, goed?'
    Hij haalt zijn schouders op. 'Ik vroeg het me alleen maar af... Ik bedoel, ik weet dat je zijn beste vriendin bent en zo, maar ik dacht dat er meer speelde dan dat..'
    Ik schud zuchtend mijn hoofd; stiekem wil ik dat wel.


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    {mijn stukje gaat dus over Pansy}


    Tijd voor koffie.

    Pansy Parkinson

    Plotseling flikkert er iemand voor mijn voeten neer. Ze kijkt omhoog en ik zie meteen wie het is.
    'Wanderer' zeg ik rustig en sla mijn armen over elkaar.
    'Als je daar toch ligt, poets dan meteen mijn schoenen wil je' ik lach maar dan besef ik me dat ze helemaal niet in de Slytherin Common Room thuishoort. Waarom komen er steeds mensen in onze Common Room die er helemaal niet horen te zijn?
    'Zeg, zit jij ons te bespieden, onderkruipende gluiperd die bent!' Ik kijk haar hooghartig aan en wil wel eens zien wat haar reactie is.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Mikelle Aura Rhine

    "Hoe ben jij hier gekomen?" vraagt Lupin me terug halend naar de leerlingenkamer van Slytherin. "En wat is er gebeurd."
    "Och," zeg ik terwijl ik mijn schouders ophaal. "Niet veel meer als een jalourse zus die het niet kan hebben dat ik kuste met haar broer. Dat is alles."
    Ik leun achterover tegen de muur.
    "Maar hoe ben je hier gekomen?" vraagt Lupin geduldig.
    Ik trek mijn wenkbrauwen ietsjes op.
    "Ik weet het wachtwoord."
    Hij zucht, maar ik ga Blaise echt niet verraden. "En hoe weet je dat?"
    "Tja, ik heb mijn connecties."
    Ik hou mijn arm gestrekt voor mijn gezicht en bekijk mijn nagels. Terwijl Lupin zich tot Sybil keerd.


    Reality's overrated.

    Sybil Narcissa Malfoy

    'Jou kennende zal ik je maar niets kwalijk nemen daarover,' zegt Lupin.
    'Maar ik vraag me wel af hoe jij opeens languit op de grond terecht bent gekomen.' Lupin wendt zich tot Mikelle en lijk haar even in te schatten, en ik kijk haar woedend aan.
    'Jij lijkt me niet iemand om zomaar en ander onderuit te halen,' zegt hij tegen Mikelle.
    'Maar je hebt Sybil boos gemaakt, toch?'
    'Oh ja zeker!' spreek ik eroverheen.
    'Zij gebruikt Draco gewoon, zonder dat ze iets voor hem voelt. Dat doe je toch niet zomaar?'


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Mikelle Aura Rhine

    "Jij lijkt me niet iemand om zomaar een ander onder uit te halen," zegt Lupin tegen me.
    Ik schud onschuldig mijn hoofd.
    "Woow," ik hef mijn hand op. "Wát? We weten beiden dat hij excact het zelfde bij mij doet. En wat kan een flirt kwaad? Ik doe hem geen kwaad ofzo," zeg ik lieflijk. "Of voel jij je gebruikt Draco?" vraag ik hem.
    Verbaast om mijn vraag is hij even stil. "Euh," zegt hij. "Nee."
    Ik weet dat hij er niet helemaal blij mee is dat ik zijn geliefde zusje op de grond heb gemikkerd. Maar tegelijkertijd vind hij mijn charmes oogverblindend. Oei, arme Draco zit in tweestrijd.


    Reality's overrated.

    Sybil Narcissa Malfoy

    'Draco, shush.' zeg ik en daarna wendt ik me weer tot Mikelle en Lupin.
    'Hij praat nooit ovet gevoelens. Maar laten we er niet omheen draaien dat jij hem in de verkeerde greppel hebt gebracht over het 'jullie.' Ik trek even een rare blik om waarom ik het hierover nog heb.
    'Anyways, je was in de leerlingenkamer waar je niet thuishoorde én,' Ik wendt me tor Lupin. 'Zij zocht naar ruzie, ik was niet degene die begon.' Lupin kan het niet laten om te grinniken.
    'Dat is nieuw, maar laten we eerlijk zijn, wie denk je dat ik eerder geloof als het een ja en nee strijd wordt om wie er is begonnen?' Ik zucht geïrriteerd.
    'Remus, wie ken je langer dan?' 'Nog steeds Professor Lupin voor jou Sybil.' Ik kijk hem even met een brutale blik aan. 'Dan is het voor jou ook miss Malfoy.' Lupin grijnst. 'Jij bent een slimme, Sybil.' En ook ik kan het niet laten om te grijnzen, maar dan kom ik weer terug op het onderwerp.
    'Ik zweer het je, zij begon. Ik vertelde haar nog dat ze me met rust moet laten, vraag het anders aan Draco.'


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Mikelle Aura Rhine

    "Hij praat nooit over gevoelens. Maar laten we er niet omheen draaien dat jij hem in de verkeerde greppel hebt gebracht over het 'jullie'," zegt Sybil.
    "'Jullie'? Ik heb nooit iets over 'Jullie' ofhoewel 'Ons' dus gezegt," zeg ik.
    "Ik zweer het je, zij begon. Ik vertelde haar nog dat ze me met rust moet laten, vraag het anders aan Draco," zegt Sybil na een heel gesprek met Lupin. Ach een heel gesprek was het niet, maar het was wel nutteloos.
    Ik lach spottend.
    "Jahaaa, ik begon. Ik kwam hier gewoon anlopen, niks aan de hand. Sybil deed neidig, en kon het niet hebben dat ik haar broer zóénde. Yeah so?"
    Ik ben niet iemand die anderen de schuld geeft, ook al is het wel zo. Dus ik ga nu ook niet kinderachtig zijn en zeggen dat Sybil de gene was die begon geweld te gebruiken.

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 23:11 ]


    Reality's overrated.

    Sybil Narcissa Malfoy

    'Nou, gewoon komen aanlopen?' vraag ik verontwaardigd.
    'Het begin gelijk al vrolijk met 'hou je kop maar', ja, echt niets aan de hand.' zeg ik sarcastisch, daarna wend ik me weer tot Lupin.
    'Je gaat me toch niet vertellen dat je haar gaat geloven als ik er serieus voor één keer niets mee te maken heb?' Ik kijk even om mijn schouder.
    'Draco, zeg het hem.' Draco glimlacht sarcastisch.
    'Ik praat niet met vrienden van Potter.' zegt hij en ik zucht uitermate geïrriteerd en kijk maar weer naar Mikelle.
    'Ik kan het wel hebben dat je mijn broer zoent, maar niet als je het niet meent.'


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Mikelle Aura Rhine

    Oh mijn god, dit meisje is echt gestoord, serieus. Dit is zó niet waar. Wat een leugenaar. En dat ga ik Lupin nu ook goed duidelijk maken. Of wacht, nou ja, ik laat het hier niet bij zitten.
    "Ik citeer wat ik zei: 'Hey!' Dit was vrolijk 'Ja, ik weet dat ik hier niet thuishoor, en dat ik 'nieuw' ben hebben jullie er al vaak genoeg ingehamerd dus hou je kop daar maar over.' Dat was - logisch - iets minder aardig maar dat maakt niet uit. Ik zei gewoon dat ik geen opmerking wou over dat ik nieuw ben. Want zodra ik dat niet zeg krijg ik daar de hele tijd opmerkingen over. Niks gemeens dus."
    Nadat ze Draco heeft gevraagd zich er bij te voegen - wat een lafaard is het toch - zegt ze ineens iets heel anders.
    "Ik kan het wel hebben dat je mijn broer zoent, maar niet als je het niet meent."
    Ik lach honend.
    "Je weet dat je nu keihard aan het bluffen bent hè? Eerst zeggen dat ik 'niet moet denken dat het iets betekend' en nu zeggen dat ik hem alleen mag zoenen als ik het meen?"


    Reality's overrated.

    Sybil Narcissa Malfoy

    'Precies.' zeg ik triomfantelijk. 'En je bent wel heel erg onder niveau als je daar het verband niet tussen ziet.' Ik zucht diep geïrriteerd en kijk naar Lupin. 'Voor jou zou het nu mogelijk moeten zijn om haar uit te legfen hoe het in elkaar zit, wan deze hier snapt het nog niet.' Lupin zet een denkende blik op.
    'Het betekent niets voor Draco?' vraagt hij dan. Ik zet een 'eindelijk' blik op.
    'Kijk in tegen stelling tot anderen,' Ik kijk duidelijk naar Mikelle. 'Spreek ik niet voor anderen, en dan telt Draco niet mee want we zijn een tweeling die elkaar aanvoelt. Als je dat niet begrijpt kun je nu echt optyfen.' 'Hallo.' zeg Lupin. 'Taalgebruik.' Ik kijk hem niet gerijpend aan. 'Maakt het uit?'
    'Sybil heeft wel gelijk, dingen betekenen niet zo veel voor me.' zegt Draco dan opeens, maar voor de rest blijft hij stil.


    'Hello Beautiful.' - Scabior.