Oké, even een vraag waar ik wel een beetje mee zit:
Een week geleden probeerden mijn vriend en ik het voor het eerst, maar het lukte niet om 'm erin te krijgen. Op de een of andere manier konden we niet echt de juiste hoek vinden. Gisteren probeerden we het weer, en dat ging wel beter, maar alsnog kwam hij echt niet erg ver. Maar een heel klein stukje. En dat deed ook wel pijn. Ik heb het gevoel dat het gewoon te breed is voor me? Want hij wil er echt niet goed in ): We hebben wel glijmiddel gebruikt (maar volgens mij kon ik ook niet zo goed tegen dat spul, ik kreeg een beetje een geïrriteerd gevoel, dus daar had ik ook niet veel aan).
In ieder geval, ik maak me ergens wel zorgen dat ik gewoon te smal ben. Veel mensen zeggen dat het niet kan, maar ik heb wel degelijk op internet gevonden dat het bij sommige mensen mogelijk is en ze daar een operatie voor moeten (het maagdenvlies is dan te stug). Die operatie duurt maar een kwartiertje, maar toch.. Ik baal er wel van als ik straks zo'n oorzaak heb. Maar ik wil het eerst nog wat vaker proberen voordat ik die conclusie trek. Komt dit vaker voor, en zijn er misschien tips? Komt het vanzelf goed, dat het bij de een in het begin wat nauwer is dan bij de ander en dat het gewoon wat gerekt moet worden?
Anorexia: you'll be dead before you're thin enough.