• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 11:04 ]


    Your make-up is terrible

    Drankjes doen het altijd goed :Y) Heb gelukkig nog nooit gehad dat ik hem niet omhoog kreeg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Even over de morningafterpil.
    Deze pil wordt niet voor niets alleen gebruikt als noodpil.
    De hormonen in deze pil zijn veel zwaarder dan in de normale pil dus het is echt niet goed als je deze te vaak slikt.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Impossibru schreef:
    (...)

    ik zou er niet op proberen te zitten als je wil beginnen. dan heb je genoeg pijn. voorspel is echt belangrijk. als hij jou bijvoorbeeld oraal bevredigt en laat klaarkomen is het supernat daar beneden en de spieren zijn er wat meer ontspannen. je vriendje moet ook heel rustig stukje voor stukje hem erin doen. meestal helpt het beste als jij zijn penis pakt en hem erin lijdt. jij weet tenslotte waar de ingang is. (cat)

    edit; als je al lang aan de pil bent en het 100% vertrouwt zou ik geen condoom gebruiken. die dingen zijn nogal stroef, maar moet je alleen doen als je het geheel 100% vertrouwt.


    Ja, ik gebruik de pil. Ik weet niet hoe groot de kans is dat je toch zwanger wordt als je 'm inneemt, maar dat is volgens mij ook wel klein.. Maar misschien is zonder condoom dan wel beter, hij vond het geloof ik ook niet zo prettig ermee.

    Maargoed, ik kan wel wat met deze tips (: Gewoon blijven proberen dan maar haha. Dan komt het hopelijk wel goed (:


    Anorexia: you'll be dead before you're thin enough.

    Timeturner schreef:
    (...)

    Ja, ik gebruik de pil. Ik weet niet hoe groot de kans is dat je toch zwanger wordt als je 'm inneemt, maar dat is volgens mij ook wel klein.. Maar misschien is zonder condoom dan wel beter, hij vond het geloof ik ook niet zo prettig ermee.

    Maargoed, ik kan wel wat met deze tips (: Gewoon blijven proberen dan maar haha. Dan komt het hopelijk wel goed (:

    Let ook op SOA's als je de condoom niet gebruikt. ^^


    Take me to wonderland

    Timeturner schreef:
    (...)

    Ja, ik gebruik de pil. Ik weet niet hoe groot de kans is dat je toch zwanger wordt als je 'm inneemt, maar dat is volgens mij ook wel klein.. Maar misschien is zonder condoom dan wel beter, hij vond het geloof ik ook niet zo prettig ermee.

    Maargoed, ik kan wel wat met deze tips (: Gewoon blijven proberen dan maar haha. Dan komt het hopelijk wel goed (:

    Blijven proberen. Bij mij lukte het toen ik nog maagd was de eerste twee keer ook niet, maar hoe meer je aan jezelf gaat twijfelen, hoe moeilijk het wordt. Just go with it en doe het stap voor stap. Het maakt niet uit hoe groot zijn dick is. :'D Je vagina is erop gebouwd om mee te rekken, mits je maar opgewonden genoeg bent.


    ars moriendi

    Timeturner schreef:
    (...)

    Ja, ik gebruik de pil. Ik weet niet hoe groot de kans is dat je toch zwanger wordt als je 'm inneemt, maar dat is volgens mij ook wel klein.. Maar misschien is zonder condoom dan wel beter, hij vond het geloof ik ook niet zo prettig ermee.

    Maargoed, ik kan wel wat met deze tips (: Gewoon blijven proberen dan maar haha. Dan komt het hopelijk wel goed (:


    De kans dat je niet zwanger word is ongeveer 99,9999%. Zonder condoom gaat het inderdaad beter, voor mij in ieder geval wel. Ik vind bovenop nog niet eens zo slecht, want zo kan je zelf bepalen hoe snel alles gaat en hoever je naar beneden zakt om hem erdoor te krijgen.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    De kans dat je niet zwanger word is ongeveer 99,9999%. Zonder condoom gaat het inderdaad beter, voor mij in ieder geval wel. Ik vind bovenop nog niet eens zo slecht, want zo kan je zelf bepalen hoe snel alles gaat en hoever je naar beneden zakt om hem erdoor te krijgen.


    Zo klein nu ook weer niet :Y) , de kans is wel ongeveer 99%. Toevallig ken ik een stel die laatst een kind heeft gekregen ondanks dat ze de pil correct slikte.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Zo klein nu ook weer niet :Y) , de kans is wel ongeveer 99%. Toevallig ken ik een stel die laatst een kind heeft gekregen ondanks dat ze de pil correct slikte.


    Wel zo klein, als je de juiste pil slikt.
    Er zijn namelijk genoeg mensen die de pil niet correct slikken, niet de juiste pil slikken en dat soort dingen. Vaak geven ze dan de pil de schuld terwijl het vaak ook hun eigen schuld is. Nadat je begint met de pil slikken nodigt de dokter je uit om een urinemonster af te staan zodat ze kunnen controleren of dit de juiste pil is aan de hormonen. Eigenlijk doet bijna niemand dit, lol. Ik weet niet eens of dokters het nog wel doen, maar het hoort in ieder geval wel.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Wel zo klein, als je de juiste pil slikt.
    Er zijn namelijk genoeg mensen die de pil niet correct slikken, niet de juiste pil slikken en dat soort dingen. Vaak geven ze dan de pil de schuld terwijl het vaak ook hun eigen schuld is. Nadat je begint met de pil slikken nodigt de dokter je uit om een urinemonster af te staan zodat ze kunnen controleren of dit de juiste pil is aan de hormonen. Eigenlijk doet bijna niemand dit, lol. Ik weet niet eens of dokters het nog wel doen, maar het hoort in ieder geval wel.


    Daar had ik eigenlijk ook nog nooit van gehoord, controle of het de juiste pil is. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Daar had ik eigenlijk ook nog nooit van gehoord, controle of het de juiste pil is. :')


    Er zijn niet voor niets allerlei soorten. Je hebt de 30, de normale. Dan heb je de 50 en die is zwaarder of de 20 en die is lichter. Maar dan heb je ook nog de minipil, een prikpil, de dianepil. Misschien vergeet ik er nog een paar ook haha. Er zijn volgens mij ook nog verschillende samenstellingen in hormonen.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Er zijn niet voor niets allerlei soorten. Je hebt de 30, de normale. Dan heb je de 50 en die is zwaarder of de 20 en die is lichter. Maar dan heb je ook nog de minipil, een prikpil, de dianepil. Misschien vergeet ik er nog een paar ook haha. Er zijn volgens mij ook nog verschillende samenstellingen in hormonen.


    True, klinkt ook wel logisch. Alleen niet bepaald iets waarbij ik stil stond. xd Maar daardoor klinkt het plotseling riskant.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Michonne schreef:
    (...)

    Wel zo klein, als je de juiste pil slikt.
    Er zijn namelijk genoeg mensen die de pil niet correct slikken, niet de juiste pil slikken en dat soort dingen. Vaak geven ze dan de pil de schuld terwijl het vaak ook hun eigen schuld is. Nadat je begint met de pil slikken nodigt de dokter je uit om een urinemonster af te staan zodat ze kunnen controleren of dit de juiste pil is aan de hormonen. Eigenlijk doet bijna niemand dit, lol. Ik weet niet eens of dokters het nog wel doen, maar het hoort in ieder geval wel.


    Ik heb er echt nog nooit van gehoord dat de dokter je uitnodigt voor een urinemonster. Van niemand, ook niet van mijn eigen huisarts. Ze hebben mij er ooit gewoon een toegewezen, daar kreeg ik last van -rugpijn, misselijk, doodziek elke maand-, toen ben ik een poos gestopt en na een jaar terug gegaan naar mijn huisarts die toen dezelfde pil maar dan met een lagere dosis heeft voorgeschreven. Daar nog nooit problemen mee gehad. Maar ook toen is mij niets gezegd over de mogelijkheid tot controleren of je wel de juiste pil slikt.


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    (...)

    Ik heb er echt nog nooit van gehoord dat de dokter je uitnodigt voor een urinemonster. Van niemand, ook niet van mijn eigen huisarts. Ze hebben mij er ooit gewoon een toegewezen, daar kreeg ik last van -rugpijn, misselijk, doodziek elke maand-, toen ben ik een poos gestopt en na een jaar terug gegaan naar mijn huisarts die toen dezelfde pil maar dan met een lagere dosis heeft voorgeschreven. Daar nog nooit problemen mee gehad. Maar ook toen is mij niets gezegd over de mogelijkheid tot controleren of je wel de juiste pil slikt.


    Ja, zoiets dacht ik al. Advies over de pil in de apotheek en bij de dokter word steeds slechter en slechter volgens mij. Ik heb die uitnodiging zelf wel gekregen, maar ik hoor zo vaak van andere mensen hoe slecht ze erover geïnformeerd worden.


    Your make-up is terrible

    Ik heb gewoon de prikpil en ik heb nergens last van


    26 - 02 - '16

    Michonne schreef:
    (...)

    Ja, zoiets dacht ik al. Advies over de pil in de apotheek en bij de dokter word steeds slechter en slechter volgens mij. Ik heb die uitnodiging zelf wel gekregen, maar ik hoor zo vaak van andere mensen hoe slecht ze erover geïnformeerd worden.


    Mmm, toch raar, ik geloof dat dit een van de dingen is waar ze juist goede 'voorlichting' over moeten geven. En maar klagen over hoe jong de moeders tegenwoordig wel niet zijn. Laten we er op hopen dat heel veel van ons -ik inclusief- de goede pil slikken dan. (:


    Bad decisions make good stories.