• De credits van deze RPG gaan in zijn geheel naar Escritura. Ik heb toestemming van haar om hem te heropenen, maar het idee is volledig van haar.


    Welkom op Camp Springwood!


    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

    15 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.



    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van meer dan zes regels
    - Gelieve alleen ervaren RPG’ers
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Open rollen:
    - 8 kampeerders
    - 1 begeleider

    In te vullen voor rollen:
    Naam:
    Begeleider of Kampeerder:
    Leeftijd:
    Jongen/Meisje:
    Uiterlijk: [Gelieve beschrijving en foto]
    Seksualiteit: [Homoseksueel/Biseksueel/Panseskueel]
    Karakter: [Gelieve uitgebreid]
    Eventuele extra’s: [Denk aan familie, afkomst, opvoeding etc.]

    Uitleg verschillende seksualiteiten:
    Heteroseksueel: Je valt op het andere geslacht;
    Homoseksueel: Je valt op hetzelfde geslacht;
    biseksueel: Je valt op jongens en op meisjes;
    Panseksueel: Je valt op jongens, meisjes en transsexuelen.


    ***

    Rollen:
    Begeleiders (4):
    Daria Zena Nassir - Boira
    Sionnach Regan - Roane


    Kampeerders:
    Jaime Conneely - Homoseksueel - Roane
    Giorg Levi Willson - Homoseksueel - GleeManiac
    Emmanuel Zacherias Ezra Russo Smit - Biseksueel - Boira
    Thimo Cummings - Homoseksueel - Shelob
    Vanity Johnson - Biseksueel - Jaimes
    Ashley 'Ash' Caroline Billington - Biseksueel - Macabre
    Callia Joanne Wicklow - Homoseksueel - Mirare
    Valérie ´Val´ Rose Hattaway - Biseksueel - Cybele
    [Vrouw - Biseksueel - Caleo]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 15:14 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boy for me ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    GleeManiac schreef:
    Boy for me ;3


    Je staat erbij :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik twijfel nog...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Waarom twijfel je? Het zal geen sneltrein worden, dat houd ik zelf ook niet bij :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Doe voor mij maar een meisje (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daar gaat het me absoluut niet om. Het gaat me meer om het feit dat ik twijfel over het idee. Het klinkt aanlokkelijk, maar ik heb zo'n gevoel dat ik me snel ga vervelen. Ik raak snel verveeld. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Ik twijfel nog...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik reserveer een -biseksueel- meisje :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Praelectio schreef:
    Daar gaat het me absoluut niet om. Het gaat me meer om het feit dat ik twijfel over het idee. Het klinkt aanlokkelijk, maar ik heb zo'n gevoel dat ik me snel ga vervelen. Ik raak snel verveeld. ;p


    Tsja, daar kan ik je niet echt mee helpen. Dat moet je denk ik zelf bepalen - al probeer ik het natuurlijk wel zo 'spannend' mogelijk te houden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    dubbelpost

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 23:33 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Naam: Jaime Conneely
    Begeleider of Kampeerder: Kampeerder
    Leeftijd: 17, Jaime is jarig op 26 september
    Jongen/Meisje: Jongen
    Sexualiteit: Homoseksueel
    Uiterlijk:


    Met zijn 1.78m is Jaime niet zo bijster groot. Als je daarbij rekent dat hij maar zo'n 58 kg weegt, kan je constateren dat hij eigenlijk maar een tenger kereltje is. Hij heeft wel een echt jongensfiguur, maar dan gewoon de dunne versie. Hij is niet afgrijselijk mager, maar spieren zijn er gewoon helaas weinig aanwezig.
    Wat waarschijnlijk het meeste opvalt aan Jaime zijn zijn pekzwarte haren, en zijn blauwe ogen die in bepaald licht wel violet lijken te zijn. Jaime heeft ook een stralende glimlach, zijn hele gezicht lijkt mee te lachen. Maar helaas laat hij deze niet zoveel zien. Toch heeft hij geen strenge blik, zijn gezicht heeft altijd een open, vriendelijke uitdrukking.
    Van pukkels heeft Jaime bijna nooit last, en gezien hij een hekel heeft aan gezichtsbeharing scheert hij zich trouw elke ochtend.
    Wat kleren betreft kan je op Jaime echt geen label plakken. Hij voelt zich net zo comfortabel in een gewoon T-shirt met een simpele jeans en een paar sneakers, als met een hemd en blazer met een klassieke schoen. Hij kiest gewoon iets wat makkelijk zit en mooi staat.
    Toch is Jaime geen ijdeltuit, hij kan zich niet bezig houden met uren van optutten, maar hij zal wel altijd verzorgd voor de dag komen.

    Karakter:
    Jaime is een echte teddybeer. Hij is zachtaardig, medelevend en betrouwbaar. Hij is het soort vriend dat altijd voor je klaar staat, en zelfs voor vreemden stelt hij een luisterend oor ter beschikking.
    Helaas komt hij dan weer heel zelden uit voor zijn eigen gevoelens, en wat hem bezig houdt. De jongen is een groot boek vol met raadsels en het feit dat hij verlegen is helpt daar ook niet veel aan. Jaime moet echt iemand leren kennen voor hij er een diepgaand gesprek mee durft aan te gaan. Soms gaat zijn onzekerheid zo ver dat hij helemaal dichtklapt en geen zinnig woord meer uit kan brengen. Jaime zal ook zelden voor zichzelf opkomen, en hij is heel gevoelig voor peer pressure.
    Dat laatste betekent jammer genoeg ook dat Jaime een vrij naïef en heel beïnvloedbaar persoon is. Hij wil iedereen het voordeel van de twijfel geven, en wil iedereen een kans geven, al heeft hem dat al vaak de kop gekost. Hij heeft het gewoon niet in zich om iemand te haten, en gelooft vanuit het diepst van zijn tere hartje dat iedereen fouten kan maken en daar niet meteen op afgerekend hoort te worden. Hij is bereid iedereen een tweede kans te geven en zal bijna nooit iemand de rug toekeren, wat voor bedoelingen die persoon ook mag hebben.
    In plaats van kwaad te worden, heeft Jaime een heel andere reactie. Als hij echt zijn emoties niet de baas kan, krijgt hij breath-holding spells. Hier heeft hij al last van sinds hij klein was, en omdat hij zijn woede niet op een andere manier durft te uiten, is hij een van de zeldzamen bij wie dit probleem na het vijfde levensjaar ook nog aansleept.
    Jaime is een dromer. Hij heeft beelden van de liefde die helaas heel zelden stroken met de realiteit. Ook negatieve nieuwsberichten kunnen hem heel hard raken. Als hij weer eens een verschrikkelijk verhaal over moord of oorlog gehoord heeft, vlucht hij in een Fantasy boek, of een romannetje.
    Muziek is voor Jaime iets waarmee hij dingen kan uiten die hij niet kan verwoorden. Hij sleept zijn gitaar dan ook overal mee naartoe, maar zoekt altijd een rustig plekje om te spelen, omdat hij liever heeft dat mensen hem niet horen.
    Hij is een van de meest bescheiden personen die je ooit zult ontmoeten, en wat voor een ander een welgemeend compliment is, is voor hem vaak een reden om zich in onzekerheid te wentelen, of te denken dat het bedoeld is om hem uit te lachen.
    Als je echter een handje hulp nodig hebt, zal Jaime altijd proberen doen wat hij kan. Hij kan zich ook erg schuldig voelen als hij niet kan helpen.

    Eventuele extra’s:
    Jaime komt uit een heel gelovig, Iers gezin. Hij krijgt al zijn hele leven te horen dat homoseksualiteit fout is, en dat God de mens geschapen heeft om zich voort te planten -wat dus niet op natuurlijke wijze kan bij homoseksuelen.
    Hierdoor heeft hij zich zélf ingeschreven voor het kamp, omdat hij wíl genezen. Hij wil zijn ouders koste wat het kost trots kunnen maken en een normaal leven kunnen leiden volgens wat hem altijd met de paplepel is ingegeven; trouwen met een Christelijk meisje en een liefhebbend gezin stichten.
    Bij de normen en waarden die hij van thuis uit meegekregen heeft, is onthouding daar ook één van. Jaime is dus zo maagdelijk als een pasgeboren baby, en dat wil hij ook zo houden tot hij getrouwd is.
    Jaime heeft een oudere broer, Tiernan, die ook van zijn homoseksualiteit genezen is op Camp Springwood. Hij kijkt heel erg op naar hem, en voelt een enorme druk om op Tiernan te lijken en in zijn voetsporen te treden. Hij kan er dan ook absoluut niet tegen om vergeleken te worden met Tiernan, gewoon omdat hij zich zo minderwaardig voelt tegenover zijn broer.
    Verder is Jaime een persoon met hoge behoefte aan fysiek contact. Hij vindt vaak troost in knuffels, of het gewoon dichtbij iemand zitten. In zijn onschuld durft hij wel eens vergeten dat zijn acties heel anders kunnen overkomen dan hij ze bedoelt. Zo ziet hij er niks seksueels in als hij bij iemand op de schoot kruipt, en hij maakt er dan ook geen onderscheid in of het nou van een jongen of een meisje is dat hij een beetje genegenheid krijgt. Voor Jaime draait het gewoon om een gevoel van veiligheid.
    Met volwassen mannen weet Jaime maar moeilijk om te gaan. Omdat hij als kind door een leerkracht vaak klappen met een riem kreeg, is hij doodsbang voor ze. Maar door zijn seksualiteit in combinatie met zijn karakter, voelt hij zich tegelijk eerder aangetrokken tot een oudere man. Hij heeft dus werkelijk geen idee hoe hij zich bij volwassen mannen, buiten zijn familie, moet gedragen en kan nogal socially awkward bij ze overkomen. Het is een kwestie van willen maar niet durven. Vaak wordt hij er zelf gek van, waardoor hij zich dan maar gaat afzonderen om de situatie te ontlopen.
    Jaime is er achter gekomen dat hij homoseksueel is op een vrij pijnlijke manier. Al sinds de kleuterklas was hij beste maatjes met Gavin. De twee deden alles samen en als Jaime al een keertje uit ging dan week hij geen moment van Gavin's zijde. Op één van die feestjes kreeg hij echter de schok van zijn leven toen hij Gavin zag kussen... met een andere jongen. En hetgeen dat Jaime nog het meeste raakte is dat hij zich stikjaloers voelde. Hij ontdekte op dat moment dat híj daar had willen staan, niet specifiek in de plaats van Gavin of die andere jongen, maar het plaatje klopte gewoon voor hem. Sindsdien is Jaime het moeilijk met zichzelf beginnen krijgen. Vanwege zijn opvoeding en geloof kan Jaime niet toegeven aan zijn gevoelens, maar Gavin probeert hem al jaren te overtuigen dat er niks mis mee is. De jongen blijft er maar mee worstelen. Hij wíl zich aangetrokken voelen tot meisjes, maar het gebeurt gewoon niet.

    Breath-holding spells zijn een soort van aanvallen die normaal alleen voorkomen bij kinderen tussen zes maanden en vijf jaar. Als het kind kwaad wordt, of gefrustreerd raakt, zal het schreien en vervolgens zijn adem inhouden tot het flauwvalt. Vaak loopt het gezicht blauw aan. Normaal komen ze weer tot bewustzijn binnen twee minuten, maar ze kunnen ook tot een uur in slaap vallen.


    Ik ben nog niet helemaal tevreden, dus waarschijnlijk pas ik hem nog aan :Y)

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:09 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Naam:
    Giorg Levi Willson
    Begeleider of Kampeerder:
    Kampeerder
    Leeftijd:
    16 en een half
    Jongen/Meisje:
    Jongen
    Uiterlijk:


    Giorg is redelijk lang, hij is 1.88 lang en weegt 67 kilo.
    Het liefst draagt Giorg lekker zittende spijkerbroeken maar ze moeten niet te los zitten. Daarboven draagt hij graag een wit of donkergekleurd shirt met daarover een vest. Meestal draagt hij ook zijn blauwe of geruite VANS. Veel verschillen in zijn kledingstyle heeft hij niet, maar je zult hem er nooit onverzorgd bij zien lopen. Zijn haar zit meestal zoals op de foto. Ook zal hij zich, bij de eerste tekens van stoppeltjes al scheren. Hij heeft een hekel aan baardgroei.
    Hij heeft mooie bruine ogen en donkerblond haar. Zijn huid matcht daar dan ook goed bij, niet te bleek en niet te donker. Giorg ziet er ook even wat ouder uit dan dat hij werkelijk is, en daar irriteerd hij zich mateloos aan.
    Seksualiteit:
    Homoseksueel.
    Karakter:
    Giorg is een jongen die niet bang is om te zeggen wat hij vindt, maar hij kan zich wel inhouden. Wanneer iemand iets doet wat hij niet leuk vindt, of juist wel, zegt hij dat ook wel. Als hij iemand niet mag hou Giorg dat niet voor zich, maar het recht in je gezicht zeggen doet hij ook weer niet. Meestal vertelt hij het aan mensen met wie hij bevriend is en ziet dan wel waar het heen gaat. Dat maakt hem niet zovee l uit. Een tikkeltje bijdehand is hij wel.
    Natuurlijk is Giorg ook een aardige jongen maar sat zit een beetje verstopt achter het masker dat hij draagt. Dat komt door zijn vader, die stoot hem af en vind dat hij verkeerde keuzes maakt door homoseksueel te zijn. Giorg krijgt vanaf het moment dat hij het verteld heeft slaag, want zijn vader probeert het uit hem te slaan. Maar Giorg geeft niet toe, hierdoor is hij zijn lieve, sociale gedrag weg gaan stoppen en om gaan ruilen voor het harde, dominante gedrag. Wanneer Giorg alleen is, en dan ook echt alleen, zou hij nog wel eens in tranen uit kunnen barsten.
    Giorg houd van schetsen en doet dit dan ook dagelijks. Wat hem dwars zit of ineens te binnen schiet kan hij zocgaan schetsen. Hierin gaat zijn gedachtegang die hij niet luidop uitspreekt, zijn verdriet dus. Meestal doet hij ook wel geheimzinnig over zijn tekeningen, omdat zijn verdriet erin beschreven zit laat hij het niet graag aan andere zien.
    Giorg heeft een lichte vorm van ADHD maar slikt er geen medicijnen voor, hij wil dan wel een zijn drukke dagen hebben maar dat is niet vaak zo. Hij heeft ook zichzelf geleerd wat sneller rustig te worden waardoor zijn drukte minder vaak terug zal komen.

    Eventuele extra’s:
    Giorg zijn moeder was met zijn 7e overleden aan longkanker. Het was zo plots want ze wilde het niet aan Giorg vertellen, ze wilde niet dat hij elke dag verdrietig zou zijn als hij haar zag.
    Tot zijn 14e was Giorg het lievelingetje van zijn vader. Toen hij vertelde dat zijn seksuele voorkeur naar jongens ging heeft zijn vader meteen gezegd niet ermee te maken willen hebben. Dit kwam ook erg hard aan bij Giorg. Toen de klappen begonnen te komen is hij erg veranderd. (zoals vermeld in de karakterbeschrijving).
    Toen zijn vader de brochure van Camp Springwood te lezen kreeg heeft hij Giorg er meteen voor opgegeven met de woorden; "Als je nu niet hetero terugkeerd wil ik je nooit meer zien," dit deed Giorg overigens niets want hij vind dat hij is wie hij is en niemand kan er iets aan veranderen.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 12:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ze staan er beide bij :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Yay. Ik dacht; ik doe lekker helemaal het tegenovergestelde van Sasha :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ja, haha, hij is echt totaal anders. Lekker preuts en huiselijk :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."