• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Playaboi

    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - MissStoran en Sylvesti


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Bowties were never Cooler

    Precilla Watson
    Ik voelde hoe hij niet veel later ook klaar kwam. Ik grijns en haal een hand door mijn lange blonde krullen. "Dat is zeker. Nouja, dit geldt denk ik vast wel als therapie, vind je niet?" Ik ging rechtop zitten en bond mijn haar naar achter.


    Bowties were never Cooler

    Alex Gaskarth
    Ik grijnsde en woelde nog even door zijn haren. Ik kus hem even terug en kreun zacht als hij over mijn deel gaat. Pestkop. Ik knijp even in de zijne. "Ik ook van jou." Ik keek hoe hij weg liep. Zelf hees ik me omhoog en trok mijn gitaar op mijn schoot om wat te gaan pingelen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Ik geef een zachte kreun en grijns even naar hem. "gemeenerd" mompel ik grijnzendIk zucht zacht. iK had de nijging om naar buiten te gaan aangezien de deur nog open was. De joggingsbroek en vest zaten wel lekkerder dan een spijkerbroek.
    Ik baalde dat Alex op een bed lag anders had hij kunnen komen. Snel bel ik naar hem toe

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 16:35 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    "Dat is zeker. Nouja, dit geldt denk ik vast wel als therapie, vind je niet?" zegt ze en ik knik. 'Leuke therapie dan.' grijns ik en doe snel mijn boxer en jeans aan. Ik sta op uit het bed, en kijk haar grijnzend aan. 'Misschien, moet ik maar wat ophalen bij gaylord?' grijns ik en geef een knikje naar het beeldscherm. De isolatie kan je zo zien omdat er natuurlijk camera's zijn. 'We willen niet meegenieten van hun gayphonesex, toch?' grijns ik..

    [Oehlala, shirtless Cris ^^ ]


    El Diablo.

    Ariana Grande
    'Doe maar cola...Nee wacht, daar word ik druk van. Dan maar fanta. Ach wat maakt het uit, ik ben toch al druk. Cola, alsjeblieft.'


    night thinking, day dreaming

    omg lekker lekker... vanaaf dansen. dit weekend ben ik er niet veel morgen een dag les ovemorgen beekse bergen en zondag in de late middag optredens voor CUMA

    Perrie Edwards
    "doe maar cola, Nee wacht daar wordt ik druk van dan maar fanta. Ach wat maakt het uit ik ben toch al druk cola alsjeblieft" hard lach ik "ColaaA"renend vul ik drie glazen en ren weer terug waardoor de helft uit het glas gekiept is "ohmygoodie sesamstraat is al klaar ik ga wel optijd slapen want ik ben dood aangezien ik net van Tour met mijn schatjes ben"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Precilla Watson
    Ik grijnsde en trok zijn shirt aan, wat net over mijn kont viel. Eronder trok ik mijn string aan en liep naar de monitor. "Hmm... Ik heb hem gezegt dat als het zacht is het mag. Pak hem maar af, want ik wil niet dat hij de buitenwereld gaat bellen. Dan wissen we gewoon iedereen behalve wie hier is en dan gooien we hem wel weer terug. Zolang hij dan de hele nacht redelijk stil is, kan het er wel mee door. En als het te luid wordt kunnen wij ook altijd nog wat laten horen over de speaker." Ik grijnsde wat en keek naar het schermpje.


    Bowties were never Cooler

    Ariana Grande
    'Tour? Wacht, nu weet ik waarom je me zo bekend voorkomt. Jij bent Perrie van Little Mix! Waarom heb je dat niet eerder gezegd?'


    night thinking, day dreaming

    Cristiano Ronaldo

    "Hmm... Ik heb hem gezegt dat als het zacht is het mag. Pak hem maar af, want ik wil niet dat hij de buitenwereld gaat bellen. Dan wissen we gewoon iedereen behalve wie hier is en dan gooien we hem wel weer terug. Zolang hij dan de hele nacht redelijk stil is, kan het er wel mee door. En als het te luid wordt kunnen wij ook altijd nog wat laten horen over de speaker." zei ze grijnzend. Ik lach even en laat mijn blik kort over haar lichaam glijden. 'Is goed.' grijns ik en loop naar haar toe. Ik laat mijn hand kort over haar billen glijden en ik druk een kus in haar nek. 'Ben zo terug.' grijns ik en loop naar de isolatie.


    El Diablo.

    Precilla Watson
    Ik zag hem lachen en zijn ogen gingen over mijn lijf. Daar was het voor hoor. Ik had een mooi lijf en dat mocht gezien worden ook. Ik voel zijn hand op mijn billen en zijn lippen in mijn nek. "Tot zo." Ik sloeg hem zacht op zijn bil toen hij weg liep. Had hij maar niet zo'n mooie achterkant moeten hebben.


    Bowties were never Cooler

    Cristiano Ronaldo

    Ik liep met een brede grijns naar de deur en gooi hem met een klap open. Ik vis gemakkelijk de telefoon uit Niall's handen en kijk naar wie hij belt. 'Gaylord de tweede, wat een verassing.' mompel ik en druk het gesprek weg. 'Wat zal ik eens doen met dit ding.' zeg ik en begin snel nummers te verwijderen. Uiteindelijk is alles weg, en ik druk de telefoonlijst weg. 'Laat maar, jouw telefoon is te saai.' mompel ik en gooi hem naar een hoek van de kamer. Met een gemene grijns loop ik weer naar buiten en ik sluit de deur achter me...


    El Diablo.

    Perrie Edwards

    'Tour? Wacht, nu weet ik waarom je me zo bekend voorkomt. Jij bent Perrie van Little Mix! Waarom heb je dat niet eerder gezegd?' Ik begin te lachen" ehm waarom niet, weet ik veel" grinnik ik zacht.

    Niall Horan

    De deur gaat met een klap open en langzaam kijk ik op als mijn mobiel uit mijn handen getrokken wordt. "Galord de tweede wat een verassing" mompeld hij "wat zal ik eens doen met dit ding?" hij begint met zijn vingers vanalles te doen en machteloos kijk ik toe. Als ik nu zou protesteren wist ik zeker dat het licht uitging. "Laat maar jouw telefoon is te saai" mopeld hij en gooit hem in een hoek van de ruimte. Daarna sluit hij de deur weer en ik snel me naar mijn mobiel die het gelukkig nog doet. Nu hopen dat Alex me mbelt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ariana Grande
    'Eh, waarom niet, weet ik veel.' zegt ze.
    'Ik ben echt fan van jullie. Jullie hebben zulke leuke liedjes! Vooral DNA vind ik leuk.'


    night thinking, day dreaming

    Perrie edwards

    "Ik ben echt fan van jullie, Jullie hebben zulke leuke liedjes. Vooral DNA vind ik leuk" glimlacht ze en ik klap lachend in mijn handen "ow wat leuk, dat had ik echt niet verwacht eigenlijk maar ja DNA vind ik ook erg leuk, eigenlijk allemaal wel maarja dat ligt eraan in welke stemming ik ben" ratel ik weer beginnend hyperactief "Ik vind optreden zo leuk, lekker kunnen zingen en dansen en fans blij maken. Als je ze maar aanraakt dat je hun hele leven goed kunt maken is toch raar. en dat hun kamers volhangen met jou hoofd ik vind dat toch wel raar eigenlijk maar ook wel eluk"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ariana Grande
    'Ik vind optreden zo leuk, lekker kunnen zingen en dansen en fans blij maken. Als je ze maar aanraakt dat je hun hele leven goed kunt maken is toch raar. en dat hun kamers volhangen met jou hoofd ik vind dat toch wel raar eigenlijk maar ook wel leuk,' zegt ze.
    'Ja, inderdaad. Acteren is ook heel leuk. En zingen ook.'


    night thinking, day dreaming