• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Playaboi

    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - MissStoran en Sylvesti


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Bowties were never Cooler

    Precilla Watson
    Ik keek naar haar. Het was wel een huppeltje. "Blijf gewoon bij hem in de buurt. Zolang je me niet in de weg loopt vind ik alles prima." Ik grinnekte wat. Hyperactieven gingen altijd wel. Ze waren wat druk, maar op zich handelbaar. Ze vroeg wie hier nor meer waren. "Nou... Zayn en Chris, Jordan, Taylor en Ariana... En Niall en Alex, maar die zul je niet veel zien." Ik keek de gang even rond. Zou ik gaan gillen om Chris? Of hem omroepen? Neh, ik wachtte wel gewoon.


    Bowties were never Cooler


    Perrie Edwards

    "Blijf gewoon bij hem in de buurt. Zolang je me niet in de weg loopt vind ik alles prima." grinnikt ze "Nou zayn en Chris, Jordan, Taylor en Ariana... En Niall en Alex maar die zul je niet veel zien" verbaasd kijk ik haar aan maarvraag niet verder. Het zal wel, misschien waren ze klaar hier ofzo. "dus" mompel ik verveeld.

    Niall Horan.
    Oke het was echt mega saai hier en ik moest naar de wc. "Halowa mag ik naar de wc?" vraag ik random in de ruimte. Oke dit voelde echt kompleet idioot aan alsof ik het aan mezelf vroeg.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ariana Grande
    Ik loop een rondje door het gebouw heen, van al dat stilzitten word ik zo onrustig. Ik kom Precilla en Perrie tegen.
    'Hoi,' zeg ik vrolijk.

    [sorry dat het zo kort is, ik ben nooit goed in inspringen. als er iets niet klopt, zeg het dan alsjeblieft]


    night thinking, day dreaming

    Precilla Watson
    Ik zag Ariana binnen komen lopen. "Hey. Blijf jij anders even bij Perrie. Ik moet onze gaylord even helpen." Ik rolde met mijn ogen en liep naar mijn kantoortje. "5 minuten. De WC is aan de overkant." zei ik in de microfoon voor ik op de knop van de deur drukte die hem open deed. Lang leve de luiheid. Nu kon ik net zo goed Chris omroepen. "Christiano Ronaldo, mijn kantoor graag. Christiano Ronaldo." riep ik om voor ik met mijn hakken op mijn buro ging zitten in mijn buro stoel.


    Bowties were never Cooler

    Perrie Edwards
    Een meisje die me bekend voorkomt loopt naar binnen "hoi, perrie Edwards" stel ik mezelf beleefd voor. Precilla mompeld wat over gaylord helpen en ik schuif wat op zodat ze naast me kan zitten. Daarna hoor ik Cris zijn naam door alle ruimtes galmen.

    Niall Horan "

    "5 minuten, de WC is aan de overkant" hoor ikh aar stem en de deur schuift open. Zo snel als ik kan ren ik naar de WC en doe mijn behoefte. Daarna was ik mijn handen en haal snel een kam door mijn haren. Snel spuit ik wat deo en hol terug zodat ik niet te laat kan zijn. "thanks" mompel ik en ik ga op mijn rug liggen op de zachte ondergrond. Ik begin weer buikspieroefeningen te doen. als ik dit ekle dag deed was het eten er zo weer af.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [tandarts en daarna wss eten i think]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ariana Grande
    'Hey, blijf jij anders even bij Perrie, ik moet onze gaylord even helpen.' zegt Precilla als ze mij ziet.
    'Is goed,' zeg ik vrolijk, en kijk dan naar het nieuwe meisje. Ze lijkt me aardig.
    'Hoi, Perrie Edwards.' stelt ze zichzelf voor.
    'Hallo Perrie, ik ben Ariana.' zeg ik en ga naast haar zitten. Ik hoor hoe Precilla Cristiano's naam roept.
    'Kijk,' zeg ik, en pak mijn mobiel. Ik laat een foto van Jai zien. 'Dit is mijn vriendje, hij heet Jai. Hij woont in Australië, dus ik zie hem wel weinig. Hij is knap, hè?'


    night thinking, day dreaming

    Zayn Malik

    Ik blijf maar over Perrie's arm strelen, en luister even naar haar en Precilla.
    Ik zucht en rek me kort uit.

    Cristiano Ronaldo

    "Christiano Ronaldo, mijn kantoor graag. Christiano Ronaldo." hoor ik opeens en grijnzend kijk ik op. Ik sta op en loop naar het kantoortje. 'You called?' grijns ik en loop het kantoortje in.....


    El Diablo.

    Precilla Watson
    Ik grijns als ik hem in de deuropening zie staan. Ik zet mijn hakken op de grond en loop naar hem toe. "Waar was jij eigenlijk?" vraag ik sperls terwijl ik met een vinger over zijn borst ga. Met mijn andere hand druk ik op de knop om Niall's deur weer te sluiten en op slot te doen.


    Bowties were never Cooler

    Cristiano Ronaldo

    Ik zie haar grijnzen en ik grijns automatisch ook. "Waar was jij eigenlijk?" vraagt ze en ze gaat met haar vinger over mijn borst. 'Mijn kamer.' lach ik en hou mijn hoofd een beetje schuin. 'Maar wat heb ik nou weer gedaan?


    El Diablo.

    Niall Horan.
    Ik hoor hoe de deur dicht schuifd en zucht even. Ik plof neer en staar wat voor me uit.. Kon Alex niet hier zijn/ Niet dat het hier nou groot was maar beter dan alleen izjn.

    Perrie edwards

    Ik voel dat Zayn over mijn arm blijft strelen en glimlach 'Hallo Perrie, ik ben Ariana.' zegt het meisje en ik glimlach "Wacht jou ken ik trouwens, van de tv toch??" vragend kijk ik haar aan 'Kijk,'ze pakth aar mobiel en laat een foto zien . 'Dit is mijn vriendje, hij heet Jai. Hij woont in Australië, dus ik zie hem wel weinig. Hij is knap, hè?' Ik grinnik "oke hij is niet verkeerd.. Kijk dit is mijn beste vriend" lachend wijs ik naar Zayn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Precilla Watson
    Ik grijnsde speels naar hem toen hij vroeg wat hij had misdaan. "Dat weet je denk ik heel goed." Ik gaf hem een zoen en ging op mijn buro zitten met mijn benen over elkaar. "Je bent veels te sexy voor deze plek."


    Bowties were never Cooler

    [Ik ga mijn haar verven ^^ ]


    El Diablo.

    [Leuk]


    Bowties were never Cooler

    Cristiano Ronaldo

    "Dat weet je denk ik heel goed." zegt ze en zw geeft me een zoen. Ik grinnik even, 'oh ja?'. "Je bent veels te sexy voor deze plek." vervolgt ze en ik grijns even. 'Is dat zo?' lach ik en loop naar haar toe...


    El Diablo.