• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.

Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..

Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

- Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Playaboi

- Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

- Precilla Watson - MissStoran en Sylvesti

Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

Bowties were never Cooler

Precilla Watson
    Ik grijnsde. "De test geeft aan van wel." Ik haakte mijn vinger achter de kraag van zijn shirt en trok hem daaraan naar me toe, tegen het buro aan. Ik sloeg daar mijn benen om zijn middel, waarbij mijn rokje omhoog schoof.

Cristiano Ronaldo

Ze grijnsde weer, "De test geeft aan van wel." zegt ze. Ze trekt me gemakkelijk naar haar toe en ik grijns even als ik haar benen om mijn middel voel. 'Hmh... Dan moet ik dat maar even laten zien, niet?' grijns ik en zoen haar vol op de mond. Ik glij met mijn handen naar haar bovenbenen en grijns...

El Diablo.

Ariana Grande
    "Wacht jou ken ik trouwens, van tv toch?"
    Ik knik. "Ja, ik zat bij Victorious."
    "Kijk dit is mijn beste vriend Zayn." zegt ze dan.
    "Oh hallo, Zayn."

night thinking, day dreaming

Perrie Edwards
    "Ja ik zat bij Victorious" zegt ze en begroet Zayn "owja dat is helemaal waar ik vond dat zo leuk om te kijken. ALs we op tour waren gingen we dat met de meiden kijken. Die liedjes waren leuk en gewoon alles was super leuk en vrolijk " ratel ik blijig tegen haar ?"zullen we wat drinken ik begin dorst te krijgen en ik heb een droge mond"

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Precilla Watson
    Ik zoen hem terug en schuif mijn handen onder mijn shirt. Dit mocht eigenlijk niet, maar What The Hell! Ik was jong en de enige andere zuster hier was de echte zuster. Even trok ik terug van de kus om zijn shirt over zijn hoofd te trekken. Ik gooide het door de kamer en legde mijn handen op zijn sixpack terwijl ik hem weer zoende.

[ghebben jullie the new adventurous van one direction gezien hij is facking gaaf.... http://www.youtube.com/watch?v=4Vod7Emk4Lc

Niall Horan [kon t niet laten]

"Zeg ik verveel me mag ik anders nu die tien minuten gebruiken, dan kan ik gelijk een pyjama voor vanacht aan doen en ben ik weer fris en tsja ik wil gewoon graag even douchen is dat oke?" ratel ik

Precilla Watson
    Ik trok even mijn lippen terug en legde mijn vingen op zijn lippen. "Wacht even." Ik drukte op de knop. "Tien minuten en val me niet steeds lastig, gaylord." Nee, ik was niet vrolijk dat hij dit verstoorde. Ik draaide me weer naar Chris. "Sorry, hij is zo irritant en ik kan het niet uitzetten." Ik trok hem nog wat dichter naar me toe. Maar nu worden we vast niet meer gestoort." Ik drukte mijn lippen weer op die van hem.

Cristiano Ronaldo

Even stopt ze de zoen en mijn shirt is al snel uit. Met een lichte grijns zoen ik haar terug en voel haar handen op mijn sixpack. Ik doe snel alle knoopjes van haar blouse open en gooi het ergens heen. Ik til haar gemakkelijk met een arm op en loop naar haar kamer. Het was handig dat de deur naar haar kamer, in haar kantoor is. Ik leg haar op het bed en zoen haar in haar nek terwijl mijn ene hand naar de sluiting van haar bh gaat...

[ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 19:58 ]

El Diablo.

Niall Horan
    . "Tien minuten en val me niet steeds lastig, gaylord." ik zucht en knik. Snel ren ik door de deur naar mijn kamer en zie Alex liggen "alex wacht ik kom zo" mompel ik haastig. Ik gris mijn mobiel en wat confortabele kleding. Ik zet de wekker op 2 minuten en begin snel te douchen. Na 2 minuten droog ik me af en een halve minuut later sta ik aangekleed en ren terug naar Alex. "Liefie, ik heb nog 7 minuten. Ik mag een keer per dag tien minuten douchen en 5 minuten wc . Zodra je beter bent moet je ook in isolatie maar je mag bij mij en ik moet nu wel gewoon eten maar het licht mag godzijdank aan blijven. Ik mis je zo erg het is zo stil en alleen daar." fluister ik zacht en druk hem stevig tegen em aan

Precilla Watson
    Ik kus hem zacht terug als ik mijn bloes weg voel vliegen. Al snel lig ik in zijn armen. Gelukkig hoefden we niet de kliniek door maar was mijn kamer hier achter. Ik voel me op bed gelegd worden. Zijn lippen in mijn nek doen me grijnzen. Mijn handen glijden over zijn rug en in zijn haar terwijl hij aan mijn bh zat. Ik vond het niet erg. Hij was hot en ik was single.

Alex Gaskarth
    Ik werd wakker van Niall's stem. Ik glimlachte en keek naar hem. "Ik mis jou ook, Niall. Maar morgen mag ik hieraf, dus dan zie ik je denk ik wel." Ik knuffel hem terug en kus hem. Ik miste zijn lippen zo erg. Isolatie klonk niet lekker, maar zolang ik bij Niall was was het goed. Ik ging met mijn tong over zijn lippen en beet zacht op zijn onderlip. Hij was nu al zo'n 3 maanden mijn man, dus dit mocht ik allemaal doen. Net als het kneepje in zijn lekkere kontje met mijn hand die door de knuffel nu onderaan zijn rug lag.

Niall Horan

Ik glimlach blij als ik merk dath ij wakker is "Ik mis jou ook Niall. Maar morgen mag ik hieraf, dus dan zie ik je denk ik wel" hij knuffeld me terug en kust me waar ik maar al te graag opin gaat. Ik voel een klein bijtje op mijn lip en open mijn mond een stukje. Ik voelde een kneepje in mijn kont en grinnik even "het is echt niet leuk, ik moet er wat voor over hebben maar zolang ik niet huil schreeuw en gewoon eet mag het licht aan bleven.. Ze heeft alleen de sonde eruit getrokken" fluister ik zachtjes. Hij wist vast hoeveel pijn het deed omdat hij het zelf er ook al een paar keer uitgetrokken wou tenmiste had hij me toen verteld. "alles is wit en zacht, ik mocht een kussen en een deken eglukkig. Ik wou alleen graag mijn gitaar erbij maar ja" zucht ik zacht. Ik heb nu mijn mobiel bij en kon daarop misschien wel wat doen "Kun je je nummer snel erin zetten dan kunnen we bellen" glimlach ik slim

Cristiano Ronaldo

Ik voel haar handen over mijn rug glijden, door naar mijn haar. In een klik heb ik haar bh open en die smijt ik naar de hoek van de kamer. Ik plaats wat kusjes naar beneden en grijns kort. Ik laat mijn handen afglijden naar haar rokje en ik doe hem snel open..

El Diablo.

Alex Gaskarth
    Ik beet op mijn lip toen hij zei dat zijn sonde eruit was getrokken. Ik had het zelf 3 keer gedaan. Het deed zo verschrikkelijk veel pijn. Ik keek naar hem. "Pak jij je gitaar, dan zet ik mijn nummer erin." ik pakte zijn telefoon aan en begon te typen. Het ging nog wat lastig, maar het ging wel. Ik legde mijn telefoon weer op mijn schoot. "Ik wil nog een kus voor je gaat. En niet zo'n kort flut ding." Ik gaf hem een knipoog. Ik moest minimaal nog 12 uur zonder hem. Dat zou ik anders echt niet volhouden.

Precilla Watson
    Ik grijns toen mijn bh door de kamer vloog. Zijn lippen deden me bijna kreunen. Het voelde zo goed. Mijn handen gleden naar zijn broek terwijl hij aan mijn rokje zat. Ik maakte zijn riem los en trok hard zodat die naar beneden viel. Ik legde mijn hand op zijn boxer en wreef zacht met een grijns op mijn gezicht.

Cristiano Ronaldo

In een flits was mijn broek ook uit en ik grijns even. Ik trek snel haar rokje uit en kijk even uitdagend naar boven. Ik plaats wat kusjes van haar borsten naar haar buik, van haar buik naar haar string. Ik grijns even, 'You're wet babe.' grijns ik. Ik plaats nog een kusje net boven haar string en trek hem dan met mijn tanden naar beneden...

El Diablo.

Niall Horan.

"Pak jij je gitaar, dan zet ik mijn nummer erin." Ik grinnik "Ik mag mijn gitaar niet mee" pruil ik "Ik mag hier eigenlijk alleen kleding pakken maar ik kon je niet negeren of wat dan ook" zeg ik zacht. Ik wou helemaal niet terug. "Ik wil nog een kus voor je gaat en niet zo'n kort flut ding"knipoogt hij en ik grinnik. Voorzichtig ga ik naast hem liggen en begin ihem te zoenen. Ik tik speels tegen zijn onderlip "We gaan heel de nacht bellen en sms'en en foto's maken" knipoog ik menend.