• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Playaboi

    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - MissStoran en Sylvesti


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Bowties were never Cooler

    Precilla Watson
    Ik zuchtte overduidelijk. "Als je dat binnen je tien minuten kan passen mag het." Ik keek nog even hoe hij luchtgitaar speelde. Ik zou hej morgen samen met zijn vriendje ook hun spullen geven. De isolatiekamer was klein, maar we hadden maar een maximale hoeveelheid ruimte. Gelukkig kwam er nooit inspectie, dus we kregen hier geen problemen mee, zolang de patienten maar genazen over tijd.


    Bowties were never Cooler

    Niall horan.

    Ik hoor haar zuchten en neem me gelijk voor niets meer te vragen. "Als je dat binnen je tien minuten kan passen mag het." ik knik even en zing zacht verder.
    Na een paar seconde verveelde ik me al weer, waarom ging ik eigenlijk ook niet sporten.. Als ik moest eten kon ik ook sporten, daarove rzei ze niets. Grijnzendtrok ik mijn vest uit en begon me een paar keer op te drukken tot het niet meer lukte en begon daarna buikspieroefeningen te doen.

    [en nu??


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    perrie edwards.

    Vrolijk dansend met mijn twee rollende koffers en hun twee dezelfde tasjes erboven dans ik naar de deur. Mijn twee lievelingstassen zaten ook gevuld met spulletjes. één tas had ik gevuld met haar spullen want ik wou nog roze haren hebben en blauwe en groen leek me ook wel wat. "Halowaaa Perrie in da house is er nog een levend wezen hier of zijn jullie allemaal al afgeslacht' schreeuw ik lachend door de gang. Het ging wel leuk worden; ik wist dat Ronaldo hier was, ja die lekkere voetballer ja. Ow wacht zei ik dat nou echt in mijn gedachte? Na boeiend hij kan geen gedachtes lezen, of wacht nee gelukkig is hij geen Edward Cullen want dan zou hij dat wel kunnen. Owja en uhh tsja voor de rest had ik niet opgelet toen ze het me vertellen want toen zag ik een trampoline staan buiten, die er heel erg alleen bij stond dus toen moest ik hem maar verblijden door erop te springen en gek te doen....


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Kwaad keek ik naar de begeleider voor me, 'hoe bedoel je ik mag morgen niet de stad in?! Dat is bullshit gast!' schreeuw ik tegen hem. 'Doe rustig, je mag toch over twee dagen.' zegt hij. 'Maar de rest mag wel! Kom op!' schreeuw ik. 'Met de rest bedoel je zeker Cris? Je blijft hier!.' zegt hij harder. Ik grom even en vloek wat terwijl ik de tafel omtrap...


    El Diablo.

    Perrie Edwards

    Ik hoor een bekende stem allerlei dingen schreeuwen en vrolijk huppel ik er naar toe "Zaynieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee" juich ik verbaasd uit.
    Druk omhels ik hem "Lang niet gezien zeg geef me een rondleiding of ik ga hier verdwalen alhoewel ik dat toch wel ga doen want ik ben net een ezel op twee benen" ik begin te lachen om mezelf en kijk blij naar Zayn. "How are ya?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [waar is grant? Nog met mackz in zijn bed? dan doe ik dat ze weer was aan het slapen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik kijk verbaasd op als iemand me omhelst en mijn blik schiet meteen richting degene. Mijn wenkbrauwen schieten een beetje omhoog als ik Perrie zie. "How are ya?" vraagt ze. ´Fine.´ zeg ik en duw de begeleider hard tegen de muur. Een tikkeltje kwaad loop ik naar de woonkamer en plof op de bank. Ik wrijf in mijn ogen en zucht kort...


    El Diablo.

    (Sure)


    El Diablo.

    [lol dat is echt jou woord sure;P

    Perrie Edwards
    Ik begin hard te lachen om Zayn die een begeleider weg duwt vrolijk ga ik hem achter na en plof naast hem. "welke kleur zal ik mijn haar eerst verven na dit paars? Roze, blauw of groen? dat zijn de enigste kleuren die ik bij heb maar ik ga nog nieuwe kopen en zit te denken aan uhmmm geen idee, is het hier leuk en gezellig?" ratel ik hyperactief en beweeg vrolijk op de bank. Het was raar dat als ik zong de teksten gewoon kon onthouden, ja ik liep wel te stuiteren dan maar beter dan stil staan. De meiden vonden het gewoon grappig hoe ik toch niet vals zong en zo kon stuiteren over een podium en niet buiten adem raakte. Stil zitten staan huppelen of wat dan ook kan ik niet..


    Mackenzie Foy

    Ik gaap luidruchtig en rek me uit. De zon schijnt recht in mijn ogen en ik merk dat ik niet alleen lacg. Gelukkig had ik geen hoofdpijn meer. Geloof me een hersenschudding en hechting zijn echt geen pretje. "Grant ben je wakker?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Fuck Duits o.o ]

    Zayn Malik

    "welke kleur zal ik mijn haar eerst verven na dit paars? Roze, blauw of groen? dat zijn de enigste kleuren die ik bij heb maar ik ga nog nieuwe kopen en zit te denken aan uhmmm geen idee, is het hier leuk en gezellig?" ratelt ze en ik vernauw mijn ogen even. 'Doe even rustig.' zeg ik en wrijf even over mijn gezicht. 'Sorry.' mompel ik en leun een beetje naar voren.

    Grant Gustin

    "Grant ben je wakker?" hoor ik opeens en ik kijk op. 'Half.' grinnik ik en rek me even uit.
    Ik kijk kort naar Mackenzie en zucht kort. 'Ik wil naar de stad.' zeg ik...


    El Diablo.

    [lol zin in glee rpg?? omg ik zit met mama elke dag alles te kijken omdat ze seizoen 4 nog niet gezien heeft XD
    Perrie Edwards
    Ik zie zijn ogen vernauwen "doe even rustig" zegt hij en wrijft over zijn engelengezicht. Ik begin te lachen om mijn gedachtes. "sorry mompelt hij en leunt naar voren. "
    No pardon maar ja ik ben druk want dat is waarom ik hier in de leuke huis zit met allemaal leuke mensen" glimlach ik vrolijk. Soms leek het wel alsof ik altijd stoned en high was. Ik zag nergens het negatieve van in..

    Mackenzie Foy
    Ik zie hem opkijken "half" grinnikt hij en ik grinnik ook "ik wil naar de stad" zegt hij zuchtend en ik glimlah "morgen, nog een dagje wachten.. Kom gaan we eten ik heb zin in eieren" grijns ik naar hem. Ik wist dat hij goed eieren bakte, daar was ik achter gekomen tijden truth or dare op een van de avonden die we samen door gebracht hadden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    "No pardon maar ja ik ben druk want dat is waarom ik hier in de leuke huis zit met allemaal leuke mensen" glimlacht ze en ik kijk haar aan. 'De enige leuke mensen hier zijn Cris, Mack, Grant, Ik, Jij en twist.' zeg ik en ik grijns even. Ik rek me uit en ga door mijn haar...


    El Diablo.

    [grant;P ik begin hyper en melig te wordenXD

    Perrie Edwards
    'De enige leuke mensen hier zijn Cris, Mack, Grant, Ik, Jij en twist.' Ik grijns "Duhhh ik ben mega awesome en cool" zeg ik nep arrogant "dus Zaynieeee waarom ben jij hier in dit awesome huis met al die awesome mensen die gewoon freaking awesome zijn en dan met name ik" lachend kijk ik hem aan. Ik en serieus? Nee doe dat maar niet. Geloof me je krijgt medelijden met mensen om me heen tijdens een interview.. Zie je mij al verplicht stil te zitten, te glimlachen en om ste beurt te praten? Nee he ik eigenlijk ook niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik kijk haar even kort aan en zucht kort. "dus Zaynieeee waarom ben jij hier in dit awesome huis met al die awesome mensen die gewoon freaking awesome zijn en dan met name ik" zegt ze lachend. Ik haal mijn schouders nonchalant. 'Het begon met faalangst en is nu agressie.' mompel ik...


    El Diablo.

    Perrie Edwards.

    'Het begon met faalangst en is nu agressie.' 'Het begon met faalangst en is nu agressie.'mompeld hij "maar je bent zo lieeeeeeeeeeeeeeeef" vrolijk geef ik hem een knuffel "Ik slaap bij een meisje van 13 ofzo hoorde ik weet jij wie en waar?" vraag ik al iets rustiger.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan