• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Playaboi

    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - MissStoran en Sylvesti


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Bowties were never Cooler

    Jordan
    Met een luide zucht loop ikhet gebouw binnen, mijn koffers achter me aan slepende.
    Hoelang moest ik hier ookalweer blijven? Tot ik afgekickt was van de drugs en de alcohol, toch?
    Nou als ik nu gewoon oeral vanaf blijf dan ben ik hier supersnel weer weg.
    Dat zou geweldig zijn.. "Oke, en nu opzoek naar mijn kamer" Zeg ik, nogmaals zuchtend, tegen mezelf.

    [Ik weet niks meer voor Taylor :'D]


    Little do you know

    Niall Horan.

    "Isolatie met een raam. Ha! Laat me niet laggen. Wees blij dat het licht aan blijft." ik zucht zacht en loop gekweld in de richting. Ik hoor een deur open gaan en negeer het. Met een nieuwe zucht plof ik neer op het matras. Zou ik een deken en kussen krijgen? Vast niet. Ik bijt op mijn lip en pak de pleisters. Snel plak ik een grootte pleister op mijn pols hoe ging ik ze in mijn nek plakken? geen idee

    ik ga nu wel leren voor bio


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik heb zin in drama.....:$


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Precilla Watson
    Ik liep terug met een blikje cola. Als Niall niet in de goede kamer lag ging het licht uit tot morgen ochtend. Ik zag Niall in een 'normale' kamer zitten op een bed. "Verkeerde kamer, gaylord" Ik pakte hem weer bij zijn arm en trok hem mee naar isolatie De muren en vloer waren zacht, zodat hij zichzelf niet kon verwonden. "Zo. Ik breng morgen ochtend je vriendje. Tot dan gaat het licht uit." Ik deed van buiten af het licht uit en deed de deur op slot.


    Bowties were never Cooler

    [leuke kamer-_- ahahah heeft hij geen matras0_0

    Niall HOran.

    Ze kwam terug gelopen en ik glilach zwak "verkeerde kamer gaylord" zegt ze en mijn ogen worden groot. Dit was toch een isolatie kamer? Pijnlijk pakt ze me weer vast maar ik verzet me niet. Mijn ogen wordten groot bij het zien van het kamertje. "Zo Ik breng morgen ochtend je vriendje. Tot dan gaat het licht uit"zegt ze "N-nee alsjeblieft, ik kan niet tegen kleine ruimtes" schreeuw ik angstig maar genadeloos sluit ze de deur en doet het ligt uit. Mijn ademhaling versneld en angstig kijk ik rond maar ik zie niets. Ik krijg het gevoel dat de muren op me af komen en begin angstig te schreeuwen "doe het licht aan laat me eruit!"

    [koffie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Precilla Watson
    Zelfs vanuit mijn kantoor hoorde ik hem gillen. Ik liep terug naar zijn cel en opende die, waarbij ik het licht aan deed. "Kan jij je klep niet houden. Je vriendje kom je in de morgen gezelschap houden. Voor nu moet je gewoon even wachten. Of wil je dat ik hem nu al loskoppen, met de grote kans dat hij sterft aan bloedverlies?" Ik grijnsde duivels.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Ik sla mijn handen om mijn hoofd, ik werd gek hier!! Ineens floepte het licht aan en wordt ik wat rusiger "Kan jij je klep niet houden. Je vriendje kom je in de morgen gezelschap houden. Voor nu moet je gewoon even wachten. Of wil je dat ik hem nu al loskoppen, met de grote kans dat hij sterft aan bloedverlies?"en ze grijnst duivels "alsjeblieft laat het licht aan" smeek ik haar ": alsjeblieft" fluister ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Precilla Watson
    Ik keek naar hem. "Okay, als jij belooft dan te gaan eten, voortaan." Ik haalde een hand door mijn lange haren. "En stop dan ook met janken. Mijn kantoor zit hiernaast, dus ik wil stilte. Praten kan, maar dat gegil is niet normaal." Ik haalde een hand door zijn haar en trok er even aan voor ik mijn hand afveegde aan mijn schortje. "Capish?"


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    "Okay, als jij belooft dan te gaan eten, voortaan." ik knik dankbaar en veeg mijn tranen weg"En stop dan ook met janken. Mijn kantoor zit hiernaast, dus ik wil stilte. Praten kan, maar dat gegil is niet normaal.""Capish?" "ehm sorry wat bedoel je?" vraag ik zacht. Ik zou me nu aan houden zolang ze me niet in het donker opsloten. In het licht had ik er al wat minder last van.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Precilla Watson
    Ik zuchtte en rolde met mijn ogen. "Snap je wat ik van je wil?" Ik keek hem nog eens strak aan. Anders zou ik zo gewoon weer het licht uit doen. Misschien eerst zijn mond dicht tapen, maar goed. Ik haalde nog eens een hand door mijn haren.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Ze zucht even en rold met haar ogen "Snap je wat ik van je wil?" Ik knik "Mijn eten op eten en hooguit praten, niet gillen, krijsen of huilen dan blijft het licht aan" herhaal ik voor de duidelijk heid. "ehm zou ik misschien een vest en deken met kussen hier mogen of niet?" vragend kijk ik haar aan in de hoop dat ze niet boos werd. Ik zat hier nog in mijn t-shirt en ik had kippenvel van de kou. Oke misschien kwam dat door het weinig eten maarja.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Precilla Watson
    Ik knikte. "Brave jongen." Ik dacht even na over zijn vraag. "Is goed. Als je dan maar stil blijft." Ik sloot de deur weer en haalde snel een kussen, een deken en een trui van zijn kamer. Ik gooide het naar binnen. "Wees er zuinig op, meer krijg je niet."


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    "Brave jongen" ik bijt op mijn lip om mijn opmerkingen in te houden. "Is goed. Als je dan maar stil blijft" ik glimlach even en merk dat ze de deur sluit. Dit moest ik een dag alleen kunnen volhouden. Ze gooit alles naar binnen "Wees er zuinig op meer krijg je niet" zegt ze streng en ik knik " Dankjewel. nou ehm tot morgen dan maar" ik zucht even zacht en trek de trui snel aan. In de hoeken zag ik camera's hangen, vast om te kijken wat ik doe, dacht ik in mezelf. Ik maakte een hoekje als 'bed' op de zachte grond en was blij dat alles zacht was. Het was niet ideall maar viel te overleven. Daarna ging ik met mijn rug tegen de muur zitten en zucht..had ik maar om mijn gitaar gevraagd. "wacht, wat moet ik trouwens doen als ik naar de wc moet?" vragend kijk ik haar aan

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 16:06 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Precilla Watson
    Ik knikte even naar hem. "Doei." Ik sloot de deur en ging terugnaar mijn kantoor, waar Chris zo wel heen zou komen. Op het kleine schermpje keek ik wat Niall aan het doen was. Hij kijkt omhoog naar de camera en vraagt hoe hij naar de wc kan. "Als je moet doe ik de deur voor 5 minuten open. Eens per dag krijg je 10 minuten om te douchen." Er hing naast de camera een speaker, dushij kon me zo prima horen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Vanuit een speaker die ik naast de camera zag hoorde ik een stem "Als jem moet doe ik de deur voor vijf minuten open. Eens per dag krijg je tien minuten om te douchen" zegt ze en ik knik begrijpend. Tien minute.. dat werd een snelle douche dan. "en mag ik dan ook andere kleding aan trekken of niet?" vraag ik weer. Ik liet mijn hoofd tegen de muur vallen en begon zacht te zingen zodat ze er neit chagerijnig van kon worden. Het was zo stil hier, en zo wit.. Met mijn vingers begin ik onbewust luchtgitaar te spelen alsof ik mijn gitaar vast heb..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan